Zheny@ Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:21 #1326 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:21 2 хвилин тому, itax сказано: піди погугли це ти мені говориш? Я гуглом чудово користуюся. навідміну від..
itax Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:23 #1327 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:23 8 minutes ago, Zheny@ said: це ти мені говориш? Я гуглом чудово користуюся. навідміну від.. ну то не задавай дурних питать тоді. форум тільки засмічуєш. 4
alexvvv Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:23 #1328 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:23 6 хвилин тому, Zheny@ сказано: Це в столиці тієї країни, яка на 50 Км дороги до Ялти потратила коштів більше, ніж Америка на запуск якогось там марсохода? можуть собі дозволити
Zheny@ Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:25 #1329 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:25 Щойно, alexvvv сказано: можуть собі дозволити понятно. але нафіга приводити недолугий приклад москалів, які витратили 7,5 млрд баксів на 50 км дороги, якою уже ніхто не їздить, і не купити 10-20 електробусів варітстю 500 000 доларів кожен.
itax Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:25 #1330 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:25 11 minutes ago, alexvvv said: можуть собі дозволити ну мабуть таки ні, якщо збирались пустити просто автобуси. 1)Вместо экологичных и чистых троллейбусов по центру хотят пустить вонючие и шумные автобусы. 2) Сегодня в мире не существует серийного производства электробусов, которые могли бы работать в московском климате. http://varlamov.ru/1615834.html Hide
Zheny@ Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:28 #1331 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:28 2 хвилин тому, itax сказано: збирались пустити просто автобуси. по документам підуть електробуси (щонайменше Тесла (ги-ги)) а на фіналі будуть недоГазелі . Прямо як у Києві із рожевими каштанами (ROFL)
alexvvv Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:35 #1332 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:35 6 хвилин тому, Zheny@ сказано: по документам підуть електробуси (щонайменше Тесла (ги-ги)) а на фіналі будуть недоГазелі . Прямо як у Києві із рожевими каштанами (ROFL) причому безпілотні
Zheny@ Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:42 #1333 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 09:42 Я повторюся, питання купівлі електробусів розглядалося. Але тут цілий ряд каменів. навіть не підводних, а явно видних на поверхні. 1) Акумулятори. Їхній цикл ДО 8000 заряджань. . Одного заряджання - на добу вистачає. Тому 8000/24/ = один рік. Чи заробить він за рік на той акумулятор??? 2) Обслуговування. Немає достатньо кваліфікованих кадрів для обслуговування електроніки. 3) Запчастини. Все "пєчально". В очікуванні запчастин будуть простої. А кому це нада? це із видимого. А ще скільки полізе потім?
biathlonfan Опубліковано 31 Січня, 2017 в 10:17 #1334 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 10:17 День, 8000/365=22 роки. 3
Zheny@ Опубліковано 31 Січня, 2017 в 10:20 #1335 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 10:20 1 хвилина тому, biathlonfan сказано: День, 8000/365=22 роки. точно! не те ділю .Я години, як в вінтах сміливо можна 5000 чесних перезарядок і ділити. 13 років
Bliksss Опубліковано 31 Січня, 2017 в 13:06 #1336 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 13:06 хіба вистачить однієї зарядки на цілий день?
biathlonfan Опубліковано 31 Січня, 2017 в 13:24 #1337 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 13:24 14 минуты назад, Bliksss сказал: хіба вистачить однієї зарядки на цілий день? Електрон заявляє, що на одній зарядці може проїхати більше 200км. А скільки в день проїжджає один луцький тролейбус хз.
itax Опубліковано 31 Січня, 2017 в 13:29 #1338 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 13:29 25 minutes ago, Bliksss said: хіба вистачить однієї зарядки на цілий день? Якщо відкинути обмеженість циклів перезарядки, то стояння по пару хвилин навіть на кінцевих (а ще ж обідні перерви є) нормально підзарядить ту батарею. Але я правильно розумію проблему, то так акуми швидше із ладу вийдуть. Наразі тролейбуси із певним автономним ходом (типу Т701) могли б суттєво розширити покриття вулиць Луцька тролейбусними маршрутами.
alexvvv Опубліковано 31 Січня, 2017 в 13:32 #1339 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 13:32 2 хвилин тому, itax сказано: Наразі тролейбуси із певним автономним ходом (типу Т701) могли б суттєво розширити покриття вулиць Луцька тролейбусними маршрутами. Було би добре аби там де є покриття, їздили тролейбуси, а не маршрутки.
Zheny@ Опубліковано 31 Січня, 2017 в 13:54 #1340 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 13:54 Сьогодні на зборах директор озвучив бажання розділити (щоб не пересікалися) маршрути тролейбусів і маршруток. пожуємо побачимо.
itax Опубліковано 31 Січня, 2017 в 13:57 #1341 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 13:57 8 minutes ago, Zheny@ said: Сьогодні на зборах директор озвучив бажання розділити (щоб не пересікалися) маршрути тролейбусів і маршруток. пожуємо побачимо. Буде цікаво бачити, хто і де це буде розглядати і хто готуватиме пропозиції.
Zheny@ Опубліковано 31 Січня, 2017 в 14:35 #1342 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 14:35 37 хвилин тому, itax сказано: Буде цікаво бачити, хто і де це буде розглядати На сесіях міської ради. Можете сходити. 37 хвилин тому, itax сказано: і хто готуватиме пропозиції. КП "ЛПЕ"
itax Опубліковано 31 Січня, 2017 в 14:40 #1343 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 14:40 однозначно в такому випадку буде підніматись питання інтервалу руху (ну наприклад з Волі підуть маршрутки, з якою частотою можна буде уїхати в напрямку, наприклад, СКФ чи АС-2?) - а це автоматом збільшення потреби в кількості тролейбусів.
Zheny@ Опубліковано 31 Січня, 2017 в 14:41 #1344 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 14:41 Щойно, itax сказано: а це автоматом збільшення потреби в кількості тролейбусів. 10 з Гдині протягом кількох місяців. 27-30 нових від Євробанку до кінця року.
TFA Опубліковано 31 Січня, 2017 в 18:10 #1345 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 18:10 3 часа назад, Zheny@ сказал: 10 з Гдині протягом кількох місяців. 27-30 нових від Євробанку до кінця року. Не забувайте про проблеми контактної мережі і тягових підстанцій. Якщо до майже 50 додати 40, вийде 90. В ційситуації не факт, що нинішній стан мережі потягне навіть 60. Тут із 47 в центрі були часті проблеми, коли багато збереться машин. І другий фактор - кількість водіїв. Зразу стільки навряд чи вдасться випустити. Можна обдзвонювати тих, хто на заробітках в Києві/Москві чи ще десь, але не факт, що всі зразу повернуться.
Zheny@ Опубліковано 31 Січня, 2017 в 19:53 #1346 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 19:53 на ремонт мережі окремо гроші. Крім того,ніхто не каже випускати всі наявні. Залізний капут явно "спишуть". Тому кількість збільшиться не суттєво.
TFA Опубліковано 31 Січня, 2017 в 20:01 #1347 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 20:01 11 минуту назад, Zheny@ сказал: того,ніхто не каже випускати всі наявні. Залізний капут явно "спишуть" Його ніби планували на капіталку ставити, вже передумали?)
Zheny@ Опубліковано 31 Січня, 2017 в 21:00 #1348 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 21:00 58 хвилин тому, TFA сказано: Його ніби планували на капіталку ставити, вже передумали?) хз. не цікавився. та чи є доцільність.
laser Опубліковано 31 Січня, 2017 в 21:26 #1349 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 21:26 частково вирішити проблему мереж можна чітким графіком і диспетчеризацією. щоб не було так що один за одним їде 4-5 штук. а всі рівномірно розподілені це моє імхо 1
Zheny@ Опубліковано 31 Січня, 2017 в 21:54 #1350 Опубліковано 31 Січня, 2017 в 21:54 27 хвилин тому, laser сказано: частково вирішити проблему мереж можна чітким графіком і диспетчеризацією. щоб не було так що один за одним їде 4-5 штук. а всі рівномірно розподілені ЖПС-и частково вирішать.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти