Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 18.09.2016 в 08:35, TFA сказав:

Я ж сказав, що автор не я. Читати не вмієш?

Показати  

чого нервуєш. Міг би й сказати, що не ти, хоча й твоїх фоток у тому пабліку вагон.

Автор якийсь Андрій LIS Ліснічук. Я так зрозумів.

 

Опубліковано

Тут багато говориться про вствановлення дороговартісного GPS на тролях, цікаво де поділось обладняння, що стояло на ЛПЕ-шних автобусах, що працювали на 15-ка? Вони ж на MAK раніше відображались, було автоматичне оповіщення зупинок. стояли монітори (хай останнє забрали рекламщики). Так само чому досі не продали не одного з 48 автобусів. які ржавіють на території? За вилучені кошти можна було б купити кілька б/в тролейбусів або зробити ремонт існуючим підзаборним....

Опубліковано
  В 19.09.2016 в 11:05, LIS сказав:

цікаво де поділось обладняння, що стояло на ЛПЕ-шних автобусах, що працювали на 15-ка?

Показати  

На складі.

Там бататейки повздувалися.  Прості такі. Від мобільних телефонів. можу зробити фотку одного з них. Лежить в мене.

Думав спробувати "підняти"... марно. А витрачати свої кошти на ремонт - сенсу не бачу.

  В 19.09.2016 в 11:05, LIS сказав:

Так само чому досі не продали не одного з 48 автобусів. які ржавіють на території? 

Показати  

буквально кілька тижнів тому закінчилася судова тяжба стосовно долі тих лізингових автобусів.

їх уже нічого не воскресить...  Вони ВСІ опломбовані. І ніхто не мав права хоча б щось зробити .

 

 

  В 19.09.2016 в 11:05, LIS сказав:

 За вилучені кошти можна було б купити кілька б/в тролейбусів або зробити ремонт існуючим підзаборним....

Показати  

точно? Як гарно ви вмієте рахувати!

 

 

Опубліковано
  Цитувати

закінчилася судова тяжба стосовно долі тих лізингових автобусів.

Показати  

 

можна детальніше -  яка їхня доля? кому остануться? хто кому скільки має заплатити?

Опубліковано
  В 19.09.2016 в 11:08, Zheny@ сказав:

На складі.

Там бататейки повздувалися.  Прості такі. Від мобільних телефонів. можу зробити фотку одного з них. Лежить в мене.

Думав спробувати "підняти"... марно. А витрачати свої кошти на ремонт - сенсу не бачу.

 

 

Показати  

 

Відсутність батарейок робить обладняння непридатним для експлуатації....Потрібно купувати нове...Мда, по-господарськи(

  • +1 1
Опубліковано
  В 19.09.2016 в 11:19, AID сказав:

можна детальніше -  яка їхня доля?

Показати  

Грицюка немає в даний момент.

З'явиться  - я розпитаюся. Постараюся дати відповідь на запитання.

Опубліковано
  В 19.09.2016 в 11:32, LIS сказав:

Відсутність батарейок робить обладняння непридатним для експлуатації....Потрібно купувати нове...Мда, по-господарськи(

Показати  

поміняти батарейку - це 2-10 доларів, а заплановано витрат на "інформатизацію" - порядку 2 000 (двох тисяч) доларів в розрахунку на троль ;)

Опубліковано
  В 19.09.2016 в 11:08, Zheny@ сказав:

точно? Як гарно ви вмієте рахувати!

Показати  

Ну якщо капіталка обходиться в 200-300 тис. грн., а на балансі 48 автобусів, то продавши навіть по ціні лома можна кілька машин зробити.

Опубліковано
  В 19.09.2016 в 17:08, rrid сказав:

поміняти батарейку - це 2-10 доларів, а заплановано витрат на "інформатизацію" - порядку 2 000 (двох тисяч) доларів в розрахунку на троль ;)

Показати  

ВалІдатор. 2-3 шт. GPS, Монітор. Роботи і супутні витрати. Типу елементарних кабелів.

і толку з поміняної батарейки?

Ну буде він працювати і шо?

Опубліковано
  В 19.09.2016 в 11:32, LIS сказав:

Відсутність батарейок робить обладняння непридатним для експлуатації...

Показати  

Мля.. Всі розумні, чого не йшли на посаду директора ЛПЕ?

Ті зламки з самого початку були зламками.

Опубліковано
  В 19.09.2016 в 17:34, TFA сказав:

Ну якщо капіталка обходиться в 200-300 тис. грн., а на балансі 48 автобусів, то продавши навіть по ціні лома можна кілька машин зробити.

Показати  

не знаю я що з ними буде. Може завтра побачу Грицюка і розпитаю.

Була гарна ідея переробити іх на тролейбуси. Як Мерседес, що з Польщі присунули.

А ще краща - електробуси.  Ідей - вагон. Грошей  на це ... немає.

Опубліковано
  В 20.09.2016 в 06:46, Alexgv сказав:

Розвісьте в тролейбусах скриньки для пожертв на ремонтний фонд.

Показати  

це такий жарт?  Якщо так - то він недолугий.

Опубліковано

В 2008-13рр.в м. Горлівка практикувались благодійні квитки для розвитку електротранспорту, вдалося підняти кілька тролейбусів: http://transphoto.ru/photo/613649/

Опубліковано
  В 20.09.2016 в 07:32, LIS сказав:

В 2012-13рр.в м. Горлівка практикувались благодійні квитки для розвитку електротранспорту,

Показати  

Коли фонд Палиці пропонував 50 / 50 розділити з міським бюджетом 50 нових тролейбусів, останні відмовилися.

Про яку благодійність говорити далі?

Є ще один аспект - яким чудом оприбуткувати  "благодійне" надходження?  Як потім податковій чи КРУ-шникам пояснити що нам "подарували"?

Опубліковано
  В 20.09.2016 в 07:37, Zheny@ сказав:

Коли фонд Палиці пропонував 50 / 50 розділити з міським бюджетом 50 нових тролейбусів, останні відмовилися.

Про яку благодійність говорити далі?

Є ще один аспект - яким чудом оприбуткувати  "благодійне" надходження?  Як потім податковій чи КРУ-шникам пояснити що нам "подарували"?

Показати  

Може й правильно, бо боюсь що потім цей подарунок дорого обійшовся б...

Опубліковано
  В 21.09.2016 в 11:09, Alexgv сказав:

вони теж бюджетники і якось же оприбутковують ці кошти

Показати  

ні. Ніхто нічого не оприбутковує. Дерибан чистої води.

Все, що оприбутковується - це через муніципальну касу. З чеком і т.д.

А це просто саме справжнє "вимагатєльство".

Може вони справді куплять папір, ручки і т.д.

А решта куди?

Правильно.

Опубліковано

таки да, не хочеться в це вірити, але це реальна правда, і таке відбувається в кожному місті нашо країни((

  • +1 1
  • -1 2
Опубліковано

Поки ніхто не випередив, продовжу розповідати про луцькі тролейбуси...

 

   Наступною моделлю після вітчизняних тролейбусів «Київ-6» стали чехословацькі тролейбуси Škoda 9Tr, що випускалися з 1961 по 1982 рік і вважалися одними з найкращих тієї епохи. За час виробництва було випущено 7437 екземплярів цього тролейбуса і експлуатувались як у Європі так і в багатьох куточках Радянського Союзу. Після «киянок» нові «Шкоди» для пасажирів були значно комфортабельнішими, мали напівм'які сидіння, опалювання салону та були безшумними під час зупинки. Водіям подобалось зручніше управління, їхня невибагливість та надійність. Довжина 11 м, повна масса 16000 кг, встановлювався тяговий електродвигун послідовного збудження AL-2943rN потужністю 115 кВт, що дозволяв тролейбусу рухатися зі швидкістю 50-60 км/год, кількість сидячих місць 37, загальна пасажиромісткість 93 чол. Тролейбуси цієї моделі, що експлуатувались в Луцьку, були двохдверними, з реостатно-контакторною системою керування тяговим електродвигуном. 
   Перші 3 тролейбуси Škoda 9Tr прибули до Луцька в вересні 1973 р. з м. Чернівці для ознайомленням з новим рухомим складом та продовжили працювати з чернівецькими номерами 50, 65 та 67. Після цього протягом 1974 року було отримано 24 одиниць та ще 5 машин у 1976 р. та швидко почали замінювати застарілі «Київ-6». Тролейбуси Škoda 9Tr разом із ЗиУ-682 відкривали нові лінії, справно та надійно працювали у пік розвитку тролейбусного руху кінця 80-х, а перші машини почали списувати лише на початку 90-х. 
Можна сказати, що експлуатація Шкод в Луцьку ще не завершена, оскільки в місті працює техдопомого цієї моделі борт 49, яка виручає своїх молодших «колег». А пасажирська експлуатація цієї моделі завершилась у травні 2011р. разом з поломкою тролейбуса 34, відновлення якого були вирішено недоцільним. Були плани зробити з 34-го музейного експоната, але він був утилізований в грудні 2015 року. 
  В Україні тролейбуси Škoda 9Tr ще досі справно працюють в сусідньому місті Рівне, донедавна були основою рухомого складу Кримських тролейбусів, а також експлуатація їх завершується в м. Тернопіль та м. Чернівці

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

  • +1 3
Опубліковано
  В 26.09.2016 в 11:05, Alexgv сказав:

Здайте на металолом.

Показати  

Знову "розумний" пост.

Для особливо обдарованих.

- Підприємство комунальне. І нічого без дозволу міської ради не має права робити. Особливо приймати рішення про списання чи викидання чи продаж.

Процедура списання трошки складніша, аніж просто сказати - "він старий та іржавий, давайте спишемо". Створюється спеціальна комісія, як на підприємтсві, так і у міськраді. Робиться огляд МЦ. Складається акт огляду і дефектації,  заключення комісії.  А якщо ще він (не дай Бог) має залишкову вартість - то взагалі нічого не світить!

- Йому років більше, ніж мені.  І він весь згнив.  Кому він потрібен?

- в листопаді місяці буде річна інвентаризація (у всіх держструктурах), буде вирішувати доля подібного хламу.

 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...