Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

якось так склалося вже декілька вечорів підряд що біля ЦУМу ввечері приїжджає тролейбус 1ка-2ка стає в дальньому кінці зупинки

відкрив двері, 3-4 сек, закрив, і полетів

люди не вспівають дойти до нього :(

 

"ваділи" ну зовсім  не зацікавлені в тому щоб люди принесли свої "2 грн"

  • +1 2
Опубліковано
8 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

"ваділи" ну зовсім  не зацікавлені в тому щоб люди принесли свої "2 грн"

Бо він вони отримують просто ЗП.

кондуктор за виконання плану має "бонус"

 

9 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

біля ЦУМу ввечері приїжджає тролейбус 1ка-2ка стає в дальньому кінці зупинки

відкрив двері, 3-4 сек, закрив, і полетів

Казалося на  зборах - робили зауваження.  Але ж... людський чи *лядський фактор.

Опубліковано

тролейбусами ніхто не їздить?

On 01.09.2016 at 14:58, jack74 сказано:

Вибачайте, я не в темі, може вже тут писали - що, в нас продовжили рух тролейбусів в вечірню пору? Вже два рази бачив після 23-ї...

Опубліковано
On 01.09.2016 at 14:58, jack74 сказано:

Вибачайте, я не в темі, може вже тут писали - що, в нас продовжили рух тролейбусів в вечірню пору? Вже два рази бачив після 23-ї...

lj 23.50 - останній

після 22,00 тіко 15-ки.

3 годин тому, Zevs_Isver сказано:

відкрив двері, 3-4 сек, закрив, і полетів

Якщо буде стояти довго - його наздожене наступний.

Зазвичай - пасажир це той, хто чекає, а не той, хто десь там добігає. (Хоча, буває всяке)

 

Опубліковано
6 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Якщо буде стояти довго - його наздожене наступний.

Зазвичай - пасажир це той, хто чекає, а не той, хто десь там добігає. (Хоча, буває всяке)

 

чекав там де маршрутки, тролейбус зупинився, в кінці зупинки, і швидко зрив

не давши можливості пасажирам дойти

 

а про "наздожене наступний" - класний жарт

Опубліковано
1 хвилина тому, Zevs_Isver сказано:

чекав там де маршрутки,

траліки там не стають. Уже давно - їдуть в кінець. основна маса (пенсіонери) вже вкурсі - там і кучкуються. Зрештою, там знак.

2 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

тролейбус зупинився, в кінці зупинки, і швидко зрив

Писав вище .А чого стояти, якщо пасажирів немає?  У нього графік. Не довше 30 сек.

3 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

а про "наздожене наступний" - класний жарт

Ніяких жартів. між 15-кою і наступним тролейбусом - 2-3 хв. (згідно графіку).

Я сам колись потрапив в таку ситуацію. приїхала 2-ка до ЦУМ-а.  Ззаду під'їхала 15-ка.

Водій 15-ки вийшов, зняв "роги" 2-ці, сів у своій тролейбус і поїхав. Поки водій 2-ки ставив штанги назад.

Просто 2-ка всунулася поперед графіка.

 

Отаке. Ніяких жартів.

 

Опубліковано
1 хвилина тому, Zevs_Isver сказано:

а біля України

різниці немає. і там і там знак в кінці зупинки.  Тролейбуси мають їхати в кінець не заважати маршруткам і навпаки.

З рештою, це  не міняє нічого.

Опубліковано

взагалі-то тролейбуси (та і автобуси колись) завжди ставали в кінці зупинок, бо то було таке "неписане правило".

А не так, як зарашні маршрутчики - кожне намагається стати пораніше, і пофіг, що позаду нього збирається "кучамала"

  • +1 3
Опубліковано
58 хвилин тому, Zheny@ сказано:

З рештою, це  не міняє нічого.

угу, тільки там, та ще й в вечері 15тка його точно не догнала б...

поспішати не було куди,

та й вечері пільговики не їздять, а більшість по 2 грн

 

часто спостерігаю як народ активно пакується в маршрутку 9-10-11, а тролейбус 1-2 порожній спокійно постояв 3-5 сек і з форсом полетів собі далі

 

 

 

Опубліковано
3 годин тому, Zevs_Isver сказано:

часто спостерігаю як народ активно пакується в маршрутку 9-10-11, а тролейбус 1-2 порожній спокійно постояв 3-5 сек і з форсом полетів собі далі

 

Це так, для розуміння.

є 3 категорії пасажирів.

1) Маршрутки онлі. Патамуша в лоховзці із пенсіонерами не їздять принципово, хоч і дешевше.

2) Тролейбус онлі. Патамуша халява, або дешевше .

3) пофіг де, аби їздити.

 

коли я чекаю 107-му, як їду на роботу, і під'їде 1-ка,( де я їду нахаляву)  то я надам первагу 107-ій.

1-а причина - швидко

2-а можна сісти.

3-я якби платив, то 1 грн за швидкість і комфорт - того варті.

 

ще щось?

  • +1 1
Опубліковано

@Zheny@ це якось тупо - ставити в пріоритет графік а не заробіток для фірми. Пасажир - не тільки той хто чекає вкінці. В кінці чекає швидше за все пільковик. А доганятиме той хто дасть 2 грн.

А біля Цума троль витрачає більше часу щоб об'їхати пробку з Богданів-Еталонів ніж щоб зібрати пасажирів - ну це абсурд.

  • +1 1
Опубліковано
8 годин тому, Vadimm сказано:

це якось тупо - ставити в пріоритет графік а не заробіток для фірми. Пасажир - не тільки той хто чекає вкінці. В кінці чекає швидше за все пільковик. А доганятиме той хто дасть 2 грн.

А біля Цума троль витрачає більше часу щоб об'їхати пробку з Богданів-Еталонів ніж щоб зібрати пасажирів - ну це абсурд.

На прохідній ДЕПО є скринька для відгуків та пропозицій. Ніхто і ніщо не заважає приїхати / прийти і залишити свій відгук / скаргу чи подяку.

Я ,як можу доношу до керівництва думку пасажирів-бордівчан. Але, нажаль, не завжди прислухаються, і нажаль, не завжди розділяють, бо мають або свою, або написану інструкцію ,якою і керуються.

Просто водія "і*уть" за недотримання графіка. Ну і йому, власне,  пофіг, як я і казав. У нього ставка.

Не хочеться, щоб вони поводили себе ,як машрутчики - ганялися за гривнею.

 

До нового року, в теорії, мають стояти GPS і валідатори. Відповідно, якщо є GPS, то буде і якась приблуда на телефон, або а-ля МАК від Візора (Чухрій пропонував свої "послуги"  - відмовилися через реалізацію), яка дозволить бачити тролейбуса ріл-тайм.

У польських були камери - хочу повернути. Але порахував, це дуже дорого :(  а було б цікаво.  І камери в салоні, для спірних ситуацій, і реєстратор, і знімати водія, щоб не порушував правил перевезення. І все це онлайн :)

Опубліковано
12 годин тому, Zheny@ сказано:

ще щось?

 

розподіл клієнта на класи то класно,

але якби сервіс був пасажиро-орієнтованим - булоб і краще і більше грошей .....

Опубліковано
Щойно, Zevs_Isver сказано:

але якби сервіс був пасажиро-орієнтованим - булоб і краще і більше грошей .....

"Для того, что бы продать, что-нибудь  не нужное, нужно, сначала, купить, что-нибудь не нужное, а у нас денег нет!"©Дядя Федор.

Перефразовуючи цю фразу - для того, щоб почати заробляти на пасажирах, спочатку потрібно вкласти у перевезення, а грошей немає!

 

Опубліковано

Заробляти на кому? На пенсіонерах?! ну-ну

Тролейбус - це соціальний транспорт. Доки в Україні будуть різні "пільги" на паперах (обіцяні кабміном), доки їх (пільги) не матеріалізують (адресна грошова виплата конкретно в руки людям), доти й буде так, як є.

  • +1 1
Опубліковано
4 хвилин тому, jack74 сказано:

Заробляти на кому? На пенсіонерах?! ну-ну

бо підхід не правильний

тому і користуються тільки пенсіонери, яким нема чого втрачати

 

 

Опубліковано
42 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Я ,як можу доношу до керівництва думку пасажирів-бордівчан. Але, нажаль, не завжди прислухаються, і нажаль, не завжди розділяють, бо мають або свою, або написану інструкцію ,якою і керуються.

а от цікаво "керовніки" всіх рівнів дотичні до ДЕПО і "пісаки інструкцій" самі користуються тролейбусом?

 

Опубліковано
27 хвилин тому, jack74 сказано:

Заробляти на кому? На пенсіонерах?! ну-ну

Тролейбус - це соціальний транспорт. Доки в Україні будуть різні "пільги" на паперах (обіцяні кабміном), доки їх (пільги) не матеріалізують (адресна грошова виплата конкретно в руки людям), доти й буде так, як є.

Цього разу я підтримаю твою думку.

На днях зустрічався з одногрупницею, яка поїхала до Франції. Там трішки по іншому все поставлено. Пенсіонерам є серйозні знижки, але не на халяву. Вони заходять, оплачують пільговий квиток і їдуть куди їм треба.

Я б пропонував (да-да, це все залищиться тут на борді, але все ж) продавати їм щось накшталт студентськиї квитків. 50% знижки, ібо пенсію ми всі знаєм. Бабулько-потік в тролейбусах  би розсіявся.

Я більш ніж впевнений, що коли потік пільговиків зменшиться, ситуація прийме такий стан, з якого уже реально щось зліпити

Опубліковано
22 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

а от цікаво "керовніки" всіх рівнів дотичні до ДЕПО і "пісаки інструкцій" самі користуються тролейбусом?

Більшість інструкцій написані тоді, коли тебе і мене навіть у планах не було.

Тому їздили 100% :)

Зараз - їздять. Перша причина, навіть заради контролю. Проконтролювати виконання інструкцій і т.д.

Чесно. Керівники служб - їздять. Замдиректора їздив перший час, зараз не бачу, може розминаємося десь. + - кілька хвилин.

Останніх 2-3 місяці у нас залучаються для роботи на лінії усі працівники адміністрації.

Я 4 рази за 2 місці був контролером :)  Відповідальні особи (служба перевезень) то вони по 4-6-8 разів  на місяць!

Фіксуються порушення зі сторони кондукторів, водіїв, пасажирів. Водіїв за "зальоти" позбавляють премій. Кондукторам за серйозні зальоти - догани.

Багатьох позвільняли.

 

36 хвилин тому, jack74 сказано:

Доки в Україні будуть різні "пільги" на паперах (обіцяні кабміном), доки їх (пільги) не матеріалізують (адресна грошова виплата конкретно в руки людям), доти й буде так, як є.

Поки що ,мер дотримується обіцянок і вчасно виплачує субвенції. Правда, їх вистачає лише на ЗП.

Із введенням валідаторів, облік пасажирів буде значно кращий. І, відповідно, держ. виплати по пільговим перевезенням будуть кращими.

Звісно, що вигідніше додати людям 80-120 грн (2грн * 2 рази в день, типу туди і назад = 4 грн * 21-24 роб день) до пенсії, і щоб платили всі.

Крім  того, є дуже багато халявщиків, типу прокуратура, мєнти і т.п. нахлєбнікі. (особливо сама бідна прокуратура...)

 

 

Опубліковано
15 хвилин тому, vetalforever сказано:

Я б пропонував (да-да, це все залищиться тут на борді, але все ж) продавати їм щось накшталт студентськиї квитків. 50% знижки,

це не ДЕПО вирішує, і навіть не мер. Це на рівні ВР і Пєті.

Питання відклали з 2015 року і "вирішується" досі.

  • +1 1
Опубліковано

От-от! Оці дебільні субвенції, субсидії, пільги, всі отакі "віртуальні компенсації" лише гальмують розвиток всього, на що вони даються, тому що це "мертві віртуальні гроші". Зате для декого "там" це далеко не "мертві гроші"! От і лобіюють вони отаку всіляку фігню типу субсидій і пільг.

А отримувало б ДЕПО напряму гроші, від пасажира (а не через хитрожопого посередника "державу"), то й могли б на них і розраховувати, і робити якісь аналізи на напрямки розвитку, і т.д і т.п.

 

До речі, про валідатори і ЖиПіеСи - Женя, а яка мета в них? Валідатори лише для контроля пасажиропотоку? Чи функції ширші будуть? (зняття оплати з карток, сканування проїздних і т.д.) 

Бо ж тут теж велосипеда видумувати не потрібно, в цивілізованому світі вже давно юзаються багато різних варіантів оплати проїзду. Є, наприклад, за вхід/вихід, є за кілометраж (тут вже валідатор в сцепці з GPSом), є комбіновано і т.д. В нас який варіант в планах? Чи то все ще поки в стадії рожевих мрій? 

Опубліковано
2 хвилин тому, jack74 сказано:

До речі, про ЖиПіеСи - Женя, а яка мета в них?

Тут, ніби, все зрозуміло.  Онлайн моніторинг і контроль за тролейбусом.

3 хвилин тому, jack74 сказано:

Валідатори лише для контроля пасажиропотоку? Чи функції ширші будуть? (зняття оплати з карток, сканування проїздних і т.д.) 

От як проїхати бабульці у тролейбусі, де є валідатор?  Правильно, вона має отримати свого роду електронний "проїзний", який дасть їй змогу нахаляву їздити.

Перший час мають бути кондуктори, які будуть розказувати, шо і куда.  Має бути і картковий розрахунок.

Потім частину переведуть на контролерів (кількість їх збільшиться), які будуть контролювати оплату проїзду.

 

Конкретно - я ще сам не знаю. Сказав Грицюк, що коли прийде час усе розкаже і покаже.

Поки що все на стадії очікування бабла :)

Будуть гроші - одразу впровадження.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...