anahareo Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:03 Поділитися #1 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:03 Обурююсь з недоброчесності компанії... По порядку. Замовляю через інтеренет собі книжечку (здалеку), ну і чекаю, коли Нова пошта надішле повідомлення (вони смс-ки на телефон шлють), що посилка прибула... Чекаю довго. Вже збираюсь іти і дізнаватись, чи можна якось простежити шлях посилки (загубилась може, думаю, десь по дорозі). Тут до мене дзвонять з Нової пошти і повідомляють, що моя посилка вже 12-ий день як на складі і чому я, мовляв, її не забираю. Ну, я іду туди і говорю, що так і так, мені не прийшло повідомлення. Вони заявляють, що таке трапляється, це "збій в мережі" і... просять мене сплатити пеню. Е-е, кажу, дорогенькі, замість того, щоб вибачитись за незручності і видати мені нарешті посилку, ви з мене збираєтесь ще й здерти майже половину її вартості. На це перелякана дівчинка мені відповідає, що якщо я відмовлюсь, їй доведеться покласти гроші з власної кишені... Що робити? Плачу і прошу книгу скарг. Кажуть, немає. Але он там, на стіні номер БЕЗКОШТОВНОЇ гарячої лінії, дзвоніть і скаржіться на здоровля. Виходжу, дзвоню. Довго чекаю з*єднання з оператором, голос у слухавці розказує про послуги, які Нова пошта надає, з оператором так і не з*єднали, набридло чекати, вибиваю. Перевіряю стан рахунку, і що б ви думали! - зняло вісім гривень! Тут я вже зовсім образилась, але назад уже не пішла, скандалити. Дівчинку пошкодувала. Так що, робіть, шановні, висновки. Про роботу Нової пошти. 6 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skorpio76 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:07 Поділитися #2 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:07 (змінено) Але як мені здається працювати (надавати послуги) без книги скарг вони не мають права.Так і з пенею цікава штука. Теоретично звідкіля ви могли знати про пеню. Ви придбали книгу і погодилися оплатити її доставку. Про усі деталі пересилки вас мав поінформувати відправник. Формально ви з НП угоду не укладали ж.Це так, думки вголос.Про такі неприємності варто забути (як варіант помститися і забути). Як помсту можна написати скаргу на відсутність куточка споживача у відділенні НП, або неналежне його комплектування. З такими питаннями напевно потрібно звертатися у службу захисту прав споживачів.Пригадав одну ситуацію з НП. Відправником був я. Так трапилося, що номера телефона отримувачки я не знав. Переписувалися з нею через електронку. Тому у накладній на посилку був лише мій номер. Мені напевно разів 3-4 приходили СМС про те, що посилка доставлена і чекає на отримувача. З цього роблю висновок, що та дівчина з НП теж винувата, бо сиділа і лінувалася повідомити отримувача протягом тих здається трьох днів, протягом яким додаткова плата за зберігання посилки не нараховується. Змінено 13 Березня, 2012 в 19:21 користувачем Skorpio76 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vampirich Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:18 Поділитися #3 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:18 номер безкоштовної лінії працює тільки зі стаціонарних телефонів 3 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oksana04 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:20 Поділитися #4 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:20 Є інтернет. Є номер декларації.Чому самому не відстежувати вантаж?Я забирала свої довгожданні посилки до того, як приходила смс-ка))) 9 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:21 Поділитися #5 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:21 Але он там, на стіні номер БЕЗКОШТОВНОЇ гарячої лінії, дзвоніть і скаржіться на здоровля. Виходжу, дзвоню. Довго чекаю з*єднання з оператором, голос у слухавці розказує про послуги, які Нова пошта надає, з оператором так і не з*єднали, набридло чекати, вибиваю. Перевіряю стан рахунку, і що б ви думали! - зняло вісім гривень!так и задуманономера вида 0800 бесплатные только со стационарных телефонов Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Fr1end Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:26 Поділитися #6 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:26 Є випадки, коли через інтернет по номеру вантаж не відслідковується - пише що немає такого в базі Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
anahareo Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:30 Автор Поділитися #7 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:30 Та в будь-якому разі, чому клієнт повинен сплачувати за те, що у них "збій в мережі"?! Питання ж не у двадцяти гривнях, а в елементарній добропорядності. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tolik_lt Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:34 Поділитися #8 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:34 я якби так "дав у штангу" з отриманням посилки,то повстидався би на загал розповідати Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
anahareo Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:38 Автор Поділитися #9 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:38 чого тут соромитись - того, що з тобою повелися нечемно?.. У нас по-моєму, розділ називається "книга скарг" 3 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Mala Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:39 Поділитися #10 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:39 Е, повезло вам що не доводиться користуватись послугами укрпошти, там ще й рекомендовані бандеролі пропадають Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
electric Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:40 Поділитися #11 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:40 Я ніколи не надіюсь на СМСки , хоча користуюсь інтернет магазинами і подібними поштовими сервісами багато. Відстежую свою посилку , сам передзвонюю , якщо строк прийшов. І ніразу збоів не було і пені нікому не платив. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
zluden' Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:42 Поділитися #12 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:42 так, ситуація неприємнаале смс інфо це додаткова послуха, ніде ніхто не казав, шо вона має прийти 100%, і прийде тоді коли прийде вантажтак може прийти, а може і не прийтисидіти і чекати коли прийде смс не зовсім правильно. Відправник міг поцікавитися та і Ви також, коли має приїхати вантаж, працівники НП ніколи не відмовляють в такій послузі 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:52 Поділитися #13 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:52 Прикре непорозуміння. Загалом "Нова пошта" досить якісно виконує свою роботу, завдяки чому заслужила чимало постійних клієнтів. Люди, які регулярно співпрацюють з даним перевізником в курсі що й до чого, а от з разовими клієнтами трапляються проколи. Я особисто кілька разів отримував посилки, при цьому SMS-ки завжди приходили, хоча знайомі казали, що інколи повідомлення не доходять. Однак це не біда. Клієнт сам має можливість відслідковувати вантаж. Oksana04 вже дала посилання на сторінку трекінгу. До того ж, як правило, орієнтовний термін прибуття вантажу обумовлюється з відправником. Можете поскаржитися на відсутність належно оформленого куточку споживача у відповідні органи. Більше причин для нарікань не бачу. Хіба що інколи черги бувають довгі (((. А з двінком на безкоштовну гарячу лінію, за який з вас зняло 8 грн., то вже до оператора звертайтеся. Там пояснять 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
pura Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:57 Поділитися #14 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:57 Обурюватись в даному випадку можна тільки на себе, є інтернет, телефон, в крайньому випадку ногами можна дотопати і запитати про долю своєї посилки, а чекати смс це дурня 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MANJAK11 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:57 Поділитися #15 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 19:57 вiдкористувався Новою Поштою за останнi 7 мiсяцiв бiльше нiж за все життя, нарiкань (Слава Богу) не було жодного разу, хоча забирав з трьох рiзних вiддiлень, посилки приходять зазвичай вiд одного до чотирьох днiв, на четвертий день зазвичай дзвоню 20-07-07 i по номеру декларацii взнаю чи не надiйшов вантаж, про пеню знаю, тому й сам дзвоню Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oksana04 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 20:02 Поділитися #16 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 20:02 А з двінком на безкоштовну гарячу лінію, за який з вас зняло 8 грн., то вже до оператора звертайтеся. Там пояснять Вже ж сказали: з стаціонарних телефонів - безкоштовно.Інші - згідно тарифу. До оператора може, скоріше, з цим: таке трапляється, це "збій в мережі" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
artur4ik Опубліковано 13 Березня, 2012 в 20:04 Поділитися #17 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 20:04 (змінено) Я особисто біля 2-ох років з ними співпрацюю , не знаю , ніби взагалі нарікань не було , як на мене , то це НАЙКРАЩА пошта , все доходить швидко , сервіс нормальний , а це що смс не прийшла , то це не є проблемою , таких як Ви , не менше 200 чол. на день і кожному треба щоб прийшла смс , є в інтернеті номера телефонів кожного складу ( у нас це один загальний ) , подзвонили , продиктували номер , 2хв. і Вам усе сказали , де посилка , коли буде , приїхала чи ні або на сайті можна по номеру накладної глянути без проблем. Просто треба виділити 5хв на це , а тоді і питань , і скарг не буде Змінено 13 Березня, 2012 в 20:06 користувачем artur4ik 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 13 Березня, 2012 в 20:15 Поділитися #18 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 20:15 Висновок: послуги надаються якісно, тільки треба вміти користуватися. 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
artur4ik Опубліковано 13 Березня, 2012 в 20:16 Поділитися #19 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 20:16 Єдине , що я хочу сказати на рахунок НП , наприклад коли Ви відправляєте телефон в інше місто і людина платить гроші на місті , після того як подивиться товар , то ЗНАЙТЕ : " Завжди вказуйте номер ІМЕІ " , тому що часто є багато шахраїв , які з легкістю можуть підмінити на такий самий і відмовитись , а назад вже приїде " КОРПУС " , а не Ваш відправлений телефон , тоді це дійсно буде проблемою , часто читав , тай так знаю від знайомих. Будьте ОБЕРЕЖНІ ! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sharp Опубліковано 13 Березня, 2012 в 20:33 Поділитися #20 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 20:33 Поставте ТС пару мінусів, а то щось в мене не ставиться 1 19 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Michaylo Опубліковано 13 Березня, 2012 в 20:55 Поділитися #21 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 20:55 Поставте ТС пару мінусів, а то щось в мене не ставиться І дуже добре, що так є. А до 1200 ще далеко... 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SunSeth Опубліковано 13 Березня, 2012 в 21:05 Поділитися #22 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 21:05 Помітив, останнім часом скаржитись у цьому розділі, все-одно, що у "Всємірную лігу сексуальних рєформ", у відповідь буде хор - "сам дурак". 4 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Соромітник Опубліковано 13 Березня, 2012 в 21:37 Поділитися #23 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 21:37 Маньяк, закрий будь-ласка тему або перенеси в розділ "Реклама". бо чьо-то з нею не то Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MANJAK11 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 21:47 Поділитися #24 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 21:47 Маньяк, закрий будь-ласка тему або перенеси в розділ "Реклама". бо чьо-то з нею не то а що з нею (темою) не так ? людина подiлилась своiми неприемними враженнями, оппоненти пояснили, в наслiдок чого зьявились цi неприемнi враження, та й все. Всi довольнi, всi смiются (с) ЗЫ оскiльки до Новоi Пошти, я iншими перевiзниками не користувався, то достеменно не знаю, але маю припущення, що смс про надходження товару е якби покращеним сервiсом ? Тодi ця тема е яскравим прикладом того, як покращений сервiс погiршуе враження Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 13 Березня, 2012 в 22:13 Поділитися #25 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 22:13 Щоб не створювати нову тему: мені у Нашому Краї сьогодні касир не посміхнулася. Мало того, ще й мала нахабство просити дрібні гроші. І головне - це ніби то черга з-за мене створилася, хоча я всього сім хвилин з нею прерікався!!!!!! НІКОМУ НЕ РАДЖУ КУПУВАТИ ТАМ!!!!!!11111 5 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти