Перейти до змісту

Водафон (МТС)


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 2,4 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

kvantov,може дроїди юзаєте, на них такі приколи як добрий день.

та ні. телефон старенький. самсунг е360 . там на ньому крім стандартних джава - програм нічого нема.

Опубліковано

kvantov,може дроїди юзаєте, на них такі приколи як добрий день.

та ні. телефон старенький. самсунг е360 . там на ньому крім стандартних джава - програм нічого нема.

Спробуйте активувати послугу контроль витрат :0159:

Опубліковано (змінено)

та це вже було 1-1,5 року назад. а більш такого не траплялось. а на лайфі є така послуга??

трішки відхилились від теми. тема то про мтс)

Змінено користувачем kvantov
Опубліковано

Ммммдааааа ... МТСу видимо жить стало тоже тяжело. Сегодня удивился отсутствию 1 гривни на счету, хотя в 22.00 ещё всё было на месте. Позвонил им, разобраться. Стандартный ответ - Вы пользовались интернетом. Ага - пользовался - у меня дома две проводных линии, 2 вайфая, а мне заахотелось ночью полазить на ЖОПОРЕЗЕ. Счётчики данных на телефоне показывают "НОЛЬ". Короче СУКИ и ВОРЫ. Отключил жопорез навсегда.

Я взяв собі 2гою карточкою МТС. Перший дзвінок був до оператора з проханням повідключати усе крім голосових викликів та СМС. вже 2 місяці 46,22 грн на рахунку без змін (правда за гудок посварився, але самі відключили).

  • Адміністратори
Опубліковано

Повезло. У мене інша статистика.

Правда у мене дуже великий стаж з цим оператором. Та і номерів за які я відповідав було не мало. :)

Шкода що бездарний маркетинг знищує операторів.

А менеджмент дивиться тільки у фін звіти а не на мережу в цілому.

Опубліковано

А я вже звик до МТС - навіть виховує дисціпліну розмови:

- Ало... ало, почув?

- Так, похрртшш... говори!

- На робочому столі... на робочому столі є файл "іксікс".... файл "іксікс" на робочому столі

- Абр... бульк-бульк... %;?йшов файл "іксбульк"

-Окей! Зро би з ним То-Сьо, зроби з ним То-Сьо!

- То-шо?? Шо зробити?

- ТО.... СЬО! То!!! СЬО!!! Почув?

- А добре, побульк!

- Шо зробити?

- ТОСЬО - правильно?

- Так, давай пока!

- Давай булькбульк!

  • +1 5
Опубліковано

МТС "втіхаря" поступово змінює свої тарифи. У тарифі "СУПЕР МТС 3D НУЛЬ 35+" спершу забрали безкоштовні СМС у мережі, ввівши абонплату при відправці першого СМС, далі підняли у 3,4 рази вартість дзвінків на стаціонарні (стало 1,20 грн замість 0,35 грн.).

Порівняйте:

було спочатку: http://allgsm.in.ua/tariff/mts/super-mts-3d-nol-35-0

стало: http://www.mts.com.ua/ukr/prepaid.php?pid=6&tid=513

  • +1 1
Опубліковано

difoto, жодного разу за більш як 8 років не чув на київстарі такеї якості, це просто якісь кошмари. невже нема альтернативи щоб продовжувати таким користуватись.

Опубліковано

Користуюсь 12 років UMC/МТС в мене немає ніякого булькання. Буває вставляє "ппшшш", інколи можна слово не почути.

Дізєльсмарт, можна вже перестанеш співати диферамби київстару? В Viber-і звук набагато кращий, ніж в твого улюбленця ))))

До речі КС почав блокувати доступ до деяких сайтів, як це робив в 2004 Укртелеком - http://konservs.com/web/hromadske-kyivstar-69

Опубліковано

Перед Новим Роком дзвоню до чоловіка в 9 годин ранку, він в Києві на роботі, піднімає, женщіна трубку, в мене шок, піна з рота, чоловік відхватив за всіх святих і грішних... :_08: . Потім він подзвонив до оператора, за поясненнями, щоб ситуацію розрулити, а вони кажуть жінка конференцію зробила, хоча ніякої конференції не робила, телефон даже не підтримує такої функції..... :0159:

Опубліковано

Перед Новим Роком дзвоню до чоловіка в 9 годин ранку, він в Києві на роботі, піднімає, женщіна трубку, в мене шок, піна з рота, чоловік відхватив за всіх святих і грішних... :_08: . Потім він подзвонив до оператора, за поясненнями, щоб ситуацію розрулити, а вони кажуть жінка конференцію зробила, хоча ніякої конференції не робила, телефон даже не підтримує такої функції..... :0159:

Конференцію підтримує не телефон а оператор. Тому цілком можливо, якби не одне але .....

Недавно дзвонив до дружини, попав до якогось мужика, в цей час дружина прийняла дзвінок від мого номера - але також з'єдналась з кимось іншим - тобто сталось перехресне з`єднання.

Ще один випадок - стоять два знайомі поряд, один дзвонить до іншого, дзвінок приймається на телефоні і там тишина, а викликаючий, попав до когось іншого.

Ось такі глюки мережі.

Так що не дивуйтесь, коли вас з'єднує не з тим абонентом.

Опубліковано

А ще в них бомбовий сервic))) Вирішив замінити сімки на мікро сім. В Київстарі зайняло все у мене хвилин 3. Дали нову картку Сім-Мікросім, сказали, коли захочу скористатись активувати по телефону або через систему самообслуговування, стара сімка перестане функціонувати. Ніяких паспортів ніякого гемору.

Звернувся в МТС....

Чи є у вас Стартовий пакет, від цієї сімки? Якщо нема потрібно робити заявку через оператора... Ну як додзвонитись до того оператора це окреме питання... ну якось добився... Разів 5, протягом декількох днів мусив припиняти розмову, щоб підготувати дані, які від мене вимагали - коли востаннє поповнював і наскільки (добре що в Приваті зберіглась інфа), кому дзвонив, довбали мозгі за якийсь пароль персонального помічника, ну якось зробив заявку. Протягом 30 хв. моя сімка була деактивована, ну, звичайно мене попередили.

Приходжу отримувати мікро-сім в МТС, в Гостинці, та ТамТамі мікро-сімок нема, пропонують обрізану, тобіш я свою обрізану маю міняти на їхню)))))

На Волі черга чоловік 20. Оператор не знає де в Луцьку є в наявності готові мікро-сімки, і чи є взагалі)))

Одне добре, що після дзвінку хоч назад картку активували...

Я в шоці, чому в Київстарі все без проблему а в МТС через п'яту точку...

  • +1 2
  • Адміністратори
Опубліковано

Користуюсь 12 років UMC/МТС в мене немає ніякого булькання. Буває вставляє "ппшшш", інколи можна слово не почути.

Я також довго користуюсь їхніми послугами, ще з NMT трубкою ходив :)

Усякі глюки зустрічались при користуванні, і купа лаж при запуску gsm мережі в Луцьку.

Але те що твориться зараз, ну ні в які ворота не лізе :(

Чи то можливо у людей які працюють у зв'язку завищені вимоги до якості?

А бо ж у рядових користувачів вони занадто занижені. :)

NMT (Nordic Mobile Telephone) - один из старейших стандартов сотовой связи, разработанный в 1978 году, и впервые внедренный в 1981 году.

Опубліковано

Користуюсь 12 років UMC/МТС в мене немає ніякого булькання. Буває вставляє "ппшшш", інколи можна слово не почути.

Користуюсь МТС 2-й місяць - це просто 3,14здець. На Київстарі (основний і мабуть таки буде єдиний номер) такого ніколи не було. Бувало інколи по трасі потрібно лісок переїхати, але що б в квартирі шукати де тягне мобільний МТС - це для мене диво з див в XXI то столітті.

Опубліковано

Про зв'язок - це вєрняк, лажа останні декілька місяці шалена (З МТС - Рік та 4 місяці, з Київстаром більше 10 років).

Помітив одне: коли йде певний специфічний гудок - будь впевнений буде з'єднувати не з тією людиною, якій дзвониш. Але у мене з цим був взагалі якийсь полтергейст, бо НЕ ТА людина з якою з'єднувало, мала таке ж ім'я, як і та, якій дзвонив))) І так разів 3 було.

Опубліковано

я не розумію, чому так багато людей обурені щодо якості МТС, але й далі продовжують користуватися оператором. так, більшість лучан "сидять" на МТС, тому і дешевше говорити. але ж є інші оператори, де не за нуль, але і недорого можна розмовляти. наприклад, Білайн Прості речі, Лайф 25 та ін. як для мене, то краще 10-25 коп. витратити за хвилину, але якісну, ніж за нуль, але не з першого разу )

Опубліковано

ipua - СМС можна відключити через МТС меню, або оператора.

Лучанка Тетяна - якщо говорити треба 30 хв. і більше і щодня і не з одим, скільки це буде за місяць?

В мене всі друзі-родичі на МТС, як вони мають мені дзвонити? Ось і мусимо сидіти на цьому операторі.

Опубліковано

Але те що твориться зараз, ну ні в які ворота не лізе :(

Чи то можливо у людей які працюють у зв'язку завищені вимоги до якості?

А бо ж у рядових користувачів вони занадто занижені. :)

В мене з МТС наступні проблеми:

1. Спам з неможливістю відписки від нього.

2. Постійна зміна умов тарифів.

3. Максимальна тривалість розмови 30 хв (колись була 1 год 30 хв).

4. Відсутність ліцензії 3G WCDMA і в зв'язку з цим тільки повільний Edge-інтернет.

5. Відсутність можливості купувати телефони на контракт зі знижкою, як було колись.

Раніше були проблеми з неможливістю здійснювати дзвінки після 00:00, зараз такого не помічав.

Щодо якості зв'язку проблем не бачу, прийом чудовий, булькання не помічав.

Ще можу сказати, що багато чого залежить від самої сім-картки. Моїй останній сімці було 5 років, в моєї дружини сімці 10 років. На її номер МТС шле значно менше спаму і часто коли з мого номеру не можна було подзвонити, її номер дзвонив без проблем. А нещодавно я робив заміну сімки, і коли тут усі писали, про те що не робить звязок, в неї телефон теж не дзвонив і не перевіряв баланс, я здійснював дзвінки без проблем. Не знаю з чим це пов'язано і як в МТС все організовано, але коли зв'язок в МТС лягає, то він лягає якось частково. Таке враження, що інформація про номери і т.д. зберігається на різних серверах, а резервних немає.

Чи краде МТС гроші не слідкую, сума витрат в розмірі 2-4 долари в місяць на зв'язок - це несуттєво.

Опубліковано (змінено)

4. Відсутність ліцензії 3G WCDMA і в зв'язку з цим тільки повільний Edge-інтернет.

Була б ліцензія, яка швидкість приблизно могла бути ????

Змінено користувачем Chyvak
Опубліковано

4. Відсутність ліцензії 3G WCDMA і в зв'язку з цим тільки повільний Edge-інтернет.

Була б ліцензія, яка швидкість приблизно могла бути ????

HSDPA, HSPA+ до 42,2 Мбіт/с зараз працюють в інших країнах.

Опубліковано

Сьогодні 3 рази (!) з'єднувало з іншим співрозмовником. Коментарі лишні...

В мене також сьогодні таке було. Задзвонив телефон, піднімаю трубочку - якась чужа старша жіночка зі святом вітає...

Опубліковано

Сьогодні 3 рази (!) з'єднувало з іншим співрозмовником. Коментарі лишні...

В мене також сьогодні таке було. Задзвонив телефон, піднімаю трубочку - якась чужа старша жіночка зі святом вітає...

Останнім часом така ситуація досить часто буває

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...