Перейти до змісту

Водафон (МТС)


Рекомендовані повідомлення

Пройшло 2 дні, кошти не знімає, хоча вихідні дзвінки на мтс здійснюю

В кого ще так само? Бо оператор каже, що має зніматись абонплата в дні коли здіснюються вихідні дзвінки

Не знімається нічого вже кілька днів також - при цьому вихідні дзвінки роблю постійно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,4 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Ну і де справедливість! В мене не підключається послуга!

Зніматись має коли підключаєте «0 БЕЗ АБОНПЛАТИ» Це інша послуга. послуги"100% знижка на щоденну плату" в переліку на офсайті нема...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А на яких тарифах доступна послуга "100% знижка на щоденну плату"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теж цікавить. В мене Супер МТС без ПЗЗ та поповнень - не підключається... Цікаво, є якісь варіанти, крім зміни номера

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перейшов на ТАРИФ СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+

детальніше http://www.mts.com.ua/ukr/prepaid.php?pid=6&tid=467

100 хв.+30 смс в мережі на день, без абонплати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А на яких тарифах доступна послуга "100% знижка на щоденну плату"?

Пробував цю комбінацію (*101*400#) на багатьох тарифах - запрацювало тільки на СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+

bb.pngПЕРЕХІД У ТАРИФ «СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З'ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+»

Перехід у тариф «Супер МТС без плати за з'єднання та поповнень 0-35+» можливий тільки для абонентів тарифів «Супер МТС без плати за з'єднання 0-50», «Супер МТС Удвічі Кращий» та абонентів групи тарифів «Супер МТС – Всі Мережі». Для цього Ви можете скористатися послугою «Інтернет-Помічник» або зателефонувати за номером 7722 та скористатися голосовими підказками. Перший перехід безкоштовний, вартість наступного переходу становить 9 грн.

Змінено користувачем Panek
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В цьому ж тарифі і так немає щоденної плати... Чи я щось не розумію?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В цьому ж тарифі і так немає щоденної плати... Чи я щось не розумію?

Так немає, після першого поповнення моб. рахунку на суму від 30 грн. приходить смс із повідомленням про підключення акції "100% знижка на щоденну плату ".

Я думаю в кого які проблеми з переходом, зніманням абонплати вам допоможе онлайн чат із представником мтс (часом буває, що з оператором з'єднатися важко).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

після поповнення мені прийшла смска "Послугу супер підключено"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В цьому ж тарифі і так немає щоденної плати... Чи я щось не розумію?

Раніше в цьому тарифі була абонплата.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для тих хто не зрозумів:

Якщо ви придбали стартовий пакет "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" після 21.09.2012 - або перейшли на цей ТП з інших ТП - абонплату не знімає.

Якщо ви придбали стартовий пакет "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" до 21.09.2012 - тоді, щоб відключити щоденну абонентську плату - потрібно відіслати запит *101*400#

Перейти на ТП "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" можна тільки з таких ТП «Супер МТС без плати за з'єднання 0-50», «Супер МТС Удвічі Кращий» та абонентів групи тарифів «Супер МТС – Всі Мережі».

Запит *101*400# актуальний тільки для ТП "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+"

Змінено користувачем flashmax
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А мо хто вкурсі.... Якщо є тариф старий старий "Новорічний хіт" яким чином мона емігрувать на тариф "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" ??? без купівлі нового пакета есттествінно...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

купувати і не треба. їх тут безкоштовно роздають, навіть з гарними номерами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у кого-то сегодня еще есть проблемы с приемом sms? задержки по несколько часов.. :dont:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо ви придбали стартовий пакет "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" до 21.09.2012 або перейшли на цей ТП з інших ТП - тоді, щоб відключити щоденну абонентську плату - потрібно відіслати запит *101*400#

В частині переходу на цей ТП з інших (для яких можливість цього переходу передбачена) - трохи не так.

На власному прикладі: переходив на "Супер МТС без ПЗЗ та поповнень 0-35+" з тарифу "Супер МТС – Всі Мережі Два Нулі". Було це 23 листопада. Після переходу поповнився на 30 карбованців - і вуаля: абонплату не знімає. Жодних спеціальних USSD-комбінацій (як-от *101*400#) не набирав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SmartS, не заплутуйте людей, - там же пише ясно, - хто підключився до 21.09.2012 в того абонплата є, хто пізніше - нема

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

поповнився на 30 карбованців

добре, шо не сєрєбряніків

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

поповнився на 30 карбованців

добре, шо не сєрєбряніків

Щодо "карбованців" - я так розумію, почуття гумору на борді не вітається...Чи тут спілкування має вестися в офіційно-діловому стилі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та чо, ми поржали

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SmartS, не заплутуйте людей, - там же пише ясно, - хто підключився до 21.09.2012 в того абонплата є, хто пізніше - нема

Я це і не ставив під сумнів, бо в дійсності так і є, як Ви написали.

Мав на увазі, власне, перехід на цей тариф з інших ТП. А саме, фразу: "або перейшли на цей ТП з інших ТП - тоді, щоб відключити щоденну абонентську плату - потрібно відіслати запит *101*400#". Я перейшов з іншого тарифу, і ніякого запиту не відсилав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

купувати і не треба. їх тут безкоштовно роздають, навіть з гарними номерами.

ну а якщо всетаки хочеться зберегти номер?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SmartS, ну ви ж перейшли після 21.09.!!!!! то нащо вам щось там набирати, якщо абонплати і так нема і не було??? :_31:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SmartS, ну ви ж перейшли після 21.09.!!!!! то нащо вам щось там набирати, якщо абонплати і так нема і не було??? :_31:

...А я й не набирав :_02:

До речі, ця полеміка себе вичерпала, оскільки flashmax відредагував своє повідомлення, на яке я посилався. Тобто замість

"...або перейшли на цей ТП з інших ТП - тоді, щоб відключити щоденну абонентську плату - потрібно відіслати запит *101*400#"

зараз:

"...або перейшли на цей ТП з інших ТП - абонплату не знімає."

Змінено користувачем SmartS
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Абонплати немає поповняти не потрібно - шото тут не то.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...