Перейти до змісту

Водафон (МТС)


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Пройшло 2 дні, кошти не знімає, хоча вихідні дзвінки на мтс здійснюю

В кого ще так само? Бо оператор каже, що має зніматись абонплата в дні коли здіснюються вихідні дзвінки

Не знімається нічого вже кілька днів також - при цьому вихідні дзвінки роблю постійно.

  • Відповідей 2,4 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

Ну і де справедливість! В мене не підключається послуга!

Зніматись має коли підключаєте «0 БЕЗ АБОНПЛАТИ» Це інша послуга. послуги"100% знижка на щоденну плату" в переліку на офсайті нема...

Опубліковано

Теж цікавить. В мене Супер МТС без ПЗЗ та поповнень - не підключається... Цікаво, є якісь варіанти, крім зміни номера

Опубліковано (змінено)

А на яких тарифах доступна послуга "100% знижка на щоденну плату"?

Пробував цю комбінацію (*101*400#) на багатьох тарифах - запрацювало тільки на СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+

bb.pngПЕРЕХІД У ТАРИФ «СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З'ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+»

Перехід у тариф «Супер МТС без плати за з'єднання та поповнень 0-35+» можливий тільки для абонентів тарифів «Супер МТС без плати за з'єднання 0-50», «Супер МТС Удвічі Кращий» та абонентів групи тарифів «Супер МТС – Всі Мережі». Для цього Ви можете скористатися послугою «Інтернет-Помічник» або зателефонувати за номером 7722 та скористатися голосовими підказками. Перший перехід безкоштовний, вартість наступного переходу становить 9 грн.

Змінено користувачем Panek
Опубліковано

В цьому ж тарифі і так немає щоденної плати... Чи я щось не розумію?

Так немає, після першого поповнення моб. рахунку на суму від 30 грн. приходить смс із повідомленням про підключення акції "100% знижка на щоденну плату ".

Я думаю в кого які проблеми з переходом, зніманням абонплати вам допоможе онлайн чат із представником мтс (часом буває, що з оператором з'єднатися важко).

Опубліковано

В цьому ж тарифі і так немає щоденної плати... Чи я щось не розумію?

Раніше в цьому тарифі була абонплата.

Опубліковано (змінено)

Для тих хто не зрозумів:

Якщо ви придбали стартовий пакет "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" після 21.09.2012 - або перейшли на цей ТП з інших ТП - абонплату не знімає.

Якщо ви придбали стартовий пакет "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" до 21.09.2012 - тоді, щоб відключити щоденну абонентську плату - потрібно відіслати запит *101*400#

Перейти на ТП "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" можна тільки з таких ТП «Супер МТС без плати за з'єднання 0-50», «Супер МТС Удвічі Кращий» та абонентів групи тарифів «Супер МТС – Всі Мережі».

Запит *101*400# актуальний тільки для ТП "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+"

Змінено користувачем flashmax
  • +1 2
Опубліковано

А мо хто вкурсі.... Якщо є тариф старий старий "Новорічний хіт" яким чином мона емігрувать на тариф "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" ??? без купівлі нового пакета есттествінно...

Опубліковано

Якщо ви придбали стартовий пакет "СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ 0-35+" до 21.09.2012 або перейшли на цей ТП з інших ТП - тоді, щоб відключити щоденну абонентську плату - потрібно відіслати запит *101*400#

В частині переходу на цей ТП з інших (для яких можливість цього переходу передбачена) - трохи не так.

На власному прикладі: переходив на "Супер МТС без ПЗЗ та поповнень 0-35+" з тарифу "Супер МТС – Всі Мережі Два Нулі". Було це 23 листопада. Після переходу поповнився на 30 карбованців - і вуаля: абонплату не знімає. Жодних спеціальних USSD-комбінацій (як-от *101*400#) не набирав.

Опубліковано

SmartS, не заплутуйте людей, - там же пише ясно, - хто підключився до 21.09.2012 в того абонплата є, хто пізніше - нема

Опубліковано

поповнився на 30 карбованців

добре, шо не сєрєбряніків

Щодо "карбованців" - я так розумію, почуття гумору на борді не вітається...Чи тут спілкування має вестися в офіційно-діловому стилі?

Опубліковано

SmartS, не заплутуйте людей, - там же пише ясно, - хто підключився до 21.09.2012 в того абонплата є, хто пізніше - нема

Я це і не ставив під сумнів, бо в дійсності так і є, як Ви написали.

Мав на увазі, власне, перехід на цей тариф з інших ТП. А саме, фразу: "або перейшли на цей ТП з інших ТП - тоді, щоб відключити щоденну абонентську плату - потрібно відіслати запит *101*400#". Я перейшов з іншого тарифу, і ніякого запиту не відсилав.

Опубліковано

SmartS, ну ви ж перейшли після 21.09.!!!!! то нащо вам щось там набирати, якщо абонплати і так нема і не було??? :_31:

Опубліковано (змінено)

SmartS, ну ви ж перейшли після 21.09.!!!!! то нащо вам щось там набирати, якщо абонплати і так нема і не було??? :_31:

...А я й не набирав :_02:

До речі, ця полеміка себе вичерпала, оскільки flashmax відредагував своє повідомлення, на яке я посилався. Тобто замість

"...або перейшли на цей ТП з інших ТП - тоді, щоб відключити щоденну абонентську плату - потрібно відіслати запит *101*400#"

зараз:

"...або перейшли на цей ТП з інших ТП - абонплату не знімає."

Змінено користувачем SmartS

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...