Перейти до змісту

Водафон (МТС)


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

А мені прийшла відповідь: "Ви не являєтесь учасником акції"

Через "он-лайн центр обслуговування абонентів" на сайте мтс попробуй. Я уже кучу людей так перевёл на этот тариф.

  • Відповідей 2,4 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

Це тільки мені нараховують 100 хвилин замість обіцяних 200?

Якщо прочитати трохи вище, то буде видно, що з 19-го квітня змінені умови і тепер замість 200 хв нараховують 100

Опубліковано

Це тільки мені нараховують 100 хвилин замість обіцяних 200?

Якщо прочитати трохи вище, то буде видно, що з 19-го квітня змінені умови і тепер замість 200 хв нараховують 100

На офсайті досі вісить інфа про 200 хвилин. Хоча мені це й не важливо, я ще і 100 ні разу не виговорив.

  • +1 1
Опубліковано

А мені прийшла відповідь: "Ви не являєтесь учасником акції"

Через "он-лайн центр обслуговування абонентів" на сайте мтс попробуй. Я уже кучу людей так перевёл на этот тариф.

пробую чоловіка перевести через онлайн центр, однак вони назадавали цілу купу запитань, на які він сам не може відповісти. Чи то дійсно все так складно чи то ми щось заплутались

Опубліковано

В 5 годин ранку прйшло смс, що ваш тариф змінено, ура подумав я.

Поповнив рахунок на 40 грн і прийшло повідомлення що "супер буз поповнень підключено". Все? більше ніяких дій не потрібно? у мене супер зД 35 ?

Опубліковано

В 5 годин ранку прйшло смс, що ваш тариф змінено, ура подумав я.

Поповнив рахунок на 40 грн і прийшло повідомлення що "супер буз поповнень підключено". Все? більше ніяких дій не потрібно? у мене супер зД 35 ?

вже більше нічого

любить МТС вночі смс слати - мені сьогодні в 4 ночі аж три штуки прийшло

Опубліковано

А якщо я сьогодні поповню на 40 грн, воно не зарахується мені пізніше?

не зарахується, обов"язково зачекайте, поки прийде смс з підтвердженням переходу на новий тариф. Тоді поповнюйте рахунок на суму не менше 40 грн. одним платежем, чекайте, поки підключиться послуга "супер" і користуйтеся :0159:

Дочекатися можна лише підключення послуги "Супер без поповнення". Щоб активувати послугу "Супер 3D Регіональний 0", необхідно через певний час після поповнення рахунку(щоб у системі обновилась інформація) набрати USSD-запит *101*180#. Автоматично після поповнення «Супер 3D Нуль» підключається лише новим абонентам, які придбали СП з даним тарифом.

В 5 годин ранку прйшло смс, що ваш тариф змінено, ура подумав я.

Поповнив рахунок на 40 грн і прийшло повідомлення що "супер буз поповнень підключено". Все? більше ніяких дій не потрібно? у мене супер зД 35 ?

Уважніше читайте тему, вище описував, як підключити саму послугу «Супер 3D Нуль».

  • 3 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

Добрий вечір! Не перестаю дивуватись!!??

Зникло з рахунку 40 грн. Пишу на онлайн підтримку та отримую відповідь, що гроші зняті за дзвінок на номер 159 (Мобайл Консалтинг Групп справочная служба Стоимость одной минуты эфирного времени – 25.00 Плата за установление соединения* - 1,60 информационно-справочная служба, получение любой информации в он-лайн режиме: адреса, телефоны организаций, ТВ и кино афиша, прогноз погоды, новости и др.полезная инфо 111 или (044)2400000). Доречі, 159 це код розблокування моєї старенької алкательки. Згадую що дійсно недавно випадково "розблокувавши" незаблокований телефон нажав на виклик, але побачивши що пішов виклик відразу вимкнув ( навіть не було сигналу). Та оператор мені впевнено пише "Відображається тривалість дзвінка - 1 хв 39 с. Ви можете перевірити ці дані через Інтернет-помічник. За цей дзвінок була знята сума 40,22 грн."

Я так розумію, що якби в мене на рахунку було б гривень зі 100, то тривальсть дзінка булаб трохи більша, десь так на 99,92? :0148:

Змінено користувачем Yabadabadu
Опубліковано

Згадую що дійсно недавно випадково "розблокувавши" незаблокований телефон нажав на виклик, але побачивши що пішов виклик відразу вимкнув ( навіть не було сигналу). Та оператор мені впевнено пише "Відображається тривалість дзвінка - 1 хв 39 с. Ви можете перевірити ці дані через Інтернет-помічник. За цей дзвінок була знята сума 40,22 грн."

Я так розумію, що якби в мене на рахунку було б гривень зі 100, то тривальсть дзінка булаб трохи більша, десь так на 99,92? :0148:

Один раз побачив як пішов виклик на 159, другий раз - ні. Зміни код і спи спокійно.

  • +1 1
Опубліковано

Дякую за слушну пораду! Та в мене таке старе корито, що не можу знайти де міняється код, та чи взагалі він змінюється на цьому диво аппараті.

тай питанння не втому, заблокувати чи ні, питання в тому, що мені кажуть про тривалість дзвінка в 1,3 хв, а насправді навіть виклику не було!

Опубліковано

Дякую за слушну пораду! Та в мене таке старе корито, що не можу знайти де міняється код, та чи взагалі він змінюється на цьому диво аппараті.

тай питанння не втому, заблокувати чи ні, питання в тому, що мені кажуть про тривалість дзвінка в 1,3 хв, а насправді навіть виклику не було!

Та був виклик. Був тоді, коли ти його не помітив. Чи ти думаєш МТС взнали твій код розблокування телефону, побачили що він співпадає з гарноплачуваним номером, підробили статистику дзвінків заради твоїх 40 грн? Замість писання в цій темі, краще потратив би цей час на гугління питання: як змінити код телефону Алкател ***.

  • +1 1
Опубліковано

nickel, і звідки хвиля агресії? людина пояснює, що не чекала майже дві хвилини перш ніж вибити

А де там агресія? Я людині також пояснюю, що якщо один раз таке сталося випадково і вона вчасно помітила, то могло статися ще раз і залишитися непоміченим, але ж набагато легше звинувачувати когось чим визнати власні помилки.

  • +1 1
Опубліковано

Украинский МТС без разрешения включает платную услугу «в подарок»

МТС взялось за старое и подключает GOOD'ок своим абонентам, даже не спросив, испытывают ли они к нему взаимность. Получил вчера 4 радостные смс о подключении этой услуги. Условия бесхитростные — 30 дней бесплатно, потом 9 грн месяц. После непродолжительного гугления оказалось, что МТС «предоставляет возможность получить 1 мелодию GOOD'ок в подарок» (навязывает платную услугу своим абонентам) всем пополнившим счет на 20 и более грн в период с 15 апреля по 15 мая.

Учитывая, что шанс получить такую «возможность» достаточно велик, рекомендую проверить номера ваших родственников, пользующихся украинским МТС.

Услуга не отображается в интернет-помощнике, а по телефону поддержки вам скажут, что не имеют возможности отключать услуги. Единственный способ избежать незапланированных трат — отправить смс. При этом если отправить смс с кодом, который пришел для отмены мелодии, то мелодия будет заменена на рекламную мелодию МТС, а услуга GOOD'ок останется по-прежнему активна. Правильный способ отключения — отправить текст OFF на номер 700.

Опубліковано

З 9-00 в районі вул.Ківерцівська-Гордіюк неможливо вийти на звязок по МТС (з 20 раз один удачно) це тільки в цьому районі такі проблеми?

Опубліковано

....... Правильный способ отключения — отправить текст OFF на номер 700.

Є ще варіант подзвонити на номер 700 (дзвінок платний).

Опубліковано (змінено)

Щоб отримати список активних підписок і як їх відключити, треба послати порожню безкоштовну смс на номер 2828.

Щоб відключити GoodOk, текст off в смс на номер 700 треба писати в нижньому регістрі.

Змінено користувачем BACbOK
  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...