Перейти до змісту

Як ремонтували телефон в "Робим Гуд"


paksivatova

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

а ти, як Вінду переставляєш, то на компі залишаються після цього якісь сліди?

\

Да - не засраний реєстр, не засрану "Мои документы" и т.д. Це все "сліди". Якщо можна відрізнити свіжовстановлену вінду від юзаної, то те саме і з телефоном, якщо на телефоні "переставити вінду", то не залишиться контактів в телефонній книзі, прийнятих/відправлених смс, файлів, налаштуваннь і т.д.

а після так називаємої "перестановки" на моєму телефоні є все - і записи в календарі,і всі повідомлення , і фото на привітанні,і ссилки по яким в інтернеті бувала, і ... :0060:

  • Відповідей 110
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Виникли проблеми з Nokia Е 72 ще влітку,гарантія - дійсна була до вересня

Одним словом ремонт платний Ви самі винні платите робляти а звинувачувати когось у власній не дбалості щодо терміну, ремонтував неодноразово тел в Робім Гуд все ок навіть було так гарантія закінчилась 1 тиждень все ок зробили просто до людей потрібно правильно звернутися а не гарапом .

Сані дякую за допотогу

та я не скупа,не думайте ! з радістю заплачу за ремонт :yesmaster: аби тільки дійсно поремонтували

Опубліковано

-----------------

Їх вину, (судячи з всього написаного), бачу тільки в тому, що вони вам не пояснили, все те, що я написав вище.

---------------------

Якщо не видно слідів розборки корпуса, то це не означає, що його не розбирали. Хороший майстер, не залишить таких слідів.

Значить тобі пряма дорога до окуліста.

"запитували дозвіл на перестановку системи,на що отримали дозвіл ,і ...." - це також слідів не залишає?

Давайте без переходу на особистості. ОК?

Вони просто запитали, чи можна шити. А те чи шили, чи ні, це вже інша справа.

Опубліковано

ЯКЕ ЦЯ ТЕМА і всі інші МАЄ ВІДНОШЕННЯ ДО БОРДИ???? :huh: :huh: :huh: Шановні модератори закрийте це казна що!

То спочатку про якийсь відділ по боротьбі з кібер злочинністю , то тема безпідставна про будівельну фірму, то про меблі, то про ремонтника з північного базару , і ось вже нормальний сервіснік почали обсирати. і все це через галімий український менталітет та характер аби тільки дати нам найменший привід чи неясність і вже все роздують до трагедії місцевого маштабу з метою обсирання один одного. І ненамайтесь мене переконати в протележному, краще закрийте цей балаган і всі інші разом взяті в цьому розділі, ато позволяете людям все то вони вже кожного другого будуть обсирати і гнати один на одного. Як колись був в цьому розділі порядок і частота коли через перехід на флуд в темах теми закривалися то й ніхто дурниць не створював накшталт цієї теми і всіх тих нових які постворювалися в цьому розділі без ніякого толку і без ніякого відношення до борди

Ну не подобається тема, проходь повз, пожалій свої нерви, нащо ці істерики і крики з запавшим шіфтом? Чи будемо обговорювати тільки те що пов'язане з Бордою? Тоді однієї теми буде достатньо, назвемо її якось так оригінально, наприклад, - все, що стосується Борди. Так пайдьот?

Опубліковано

моє імхо наступне - робота з людьми - абсолютно невдячна робота. Але як кажуть - хто на шо вчився. Тому якщо вже взявся за шось - роби це щиро, відверто і нікого не намахуй. Стався до людей так, як хочеш щоб ставились до тебе. Але в подібних питаннях завжди правий клієнт і всіллякі відмазки ("ми робили" , "ремонт непотрібен") лише псують репутацію сервісного центру. І працівникам даного СЦ, замість намагатися тут прикрито відмазатися від клієнта і спихнути все на його відповідальність - краще було б зв"язатися і вирішити ситуацію до кінця, або хоча б пояснити, чому це неможливо зробити. Кричати "Я Дартаньян", чи там "Робін Гуд" - всі вміють. А от щось путнє зробити - таких на жаль дуже мало.

Далі по списку, хто такі Робим Гуд, знаю, звертався, описував тут (). Враження моє про них не помінялося, і я буду старатися звертатися до них лише, коли більше не буде до кого йти в цілому Луцьку (з моїм телефоном, на жаль, це і є такий випадок). І ні в якому разі я не понесу туди щось ремонтувати за гроші. Бо їх відношення до людей бачив, на свому прикладі і зі сторони, під час очікування своєї черги. Їх цікавить лише "конвеєрний" ремонт загальновідомих дефектів з метою отримання легкого прибутку. Думати і розбиратися в конкретних унікальних випадках ніхто не хоче.

Все вищесказане основане на власних міркуваннях і спостереженнях. Нікому нічого доводити не буду, як і сперечатися. Це просто моя думка.

Офф. Досі не можу в новому скіні знайти кнопку, щоб лінк вставити.

Опубліковано

а ти, як Вінду переставляєш, то на компі залишаються після цього якісь сліди?

Да - не засраний реєстр, не засрану "Мои документы" и т.д. Це все "сліди". Якщо можна відрізнити свіжовстановлену вінду від юзаної, то те саме і з телефоном, якщо на телефоні "переставити вінду", то не залишиться контактів в телефонній книзі, прийнятих/відправлених смс, файлів, налаштуваннь і т.д.

а після так називаємої "перестановки" на моєму телефоні є все - і записи в календарі,і всі повідомлення , і фото на привітанні,і ссилки по яким в інтернеті бувала, і ... :0060:

Угу, а ще є таке поняття, як BackUp і Restore, коли після перепрошивки на місці будуть всі контакти, СМС, записи в календарі і засрані "Мои документы"...

Опубліковано

Угу, а ще є таке поняття, як BackUp і Restore, коли після перепрошивки на місці будуть всі контакти, СМС, записи в календарі і засрані "Мои документы"...

Тільки чесно, сам то віриш, що вони це робили?

Опубліковано

Угу, а ще є таке поняття, як BackUp і Restore, коли після перепрошивки на місці будуть всі контакти, СМС, записи в календарі і засрані "Мои документы"...

Тільки чесно, сам то віриш, що вони це робили?

А хз. Це найпростіше. Якщо допоможе - записуємо: заміна мат. плати, процесора та великого і малого андронного колайдерів...

Опубліковано

народ порадьте людині гарного майстра

мене теж дуже цікавить

після декількох випадків з сервісними центрами Луцька пропало взагалі бажання кудись здавати телефон в ремонт. Ситуація приблизно така як із автором теми:

1. Місяць "годували байками" типу прийдете через пару днів, привезем деталі, визначим точно поломку і т.д. В результаті кожен раз визначалась інша поломка, а віддали через місяць нічого так і не зробивши і навіть не змогли пояснити що з ним (Нофелет)

2. Забрали в ремонт телефон, в якого рипів динамік, повернули - не ловить мережу, сказали так і було, доказати нічого не вийшло (вікно біля Алло, арка біля старого)

3. Віддав телефон, який не бачив usb-кабель. Після ремонту перестав бачити ще і навушники, плюс ще й до того замінили батарею на стару вбиту (ремонт над тим же Алло біля старого)

і про що тут можна говорити...

Опубліковано

-----------------

Їх вину, (судячи з всього написаного), бачу тільки в тому, що вони вам не пояснили, все те, що я написав вище.

---------------------

Якщо не видно слідів розборки корпуса, то це не означає, що його не розбирали. Хороший майстер, не залишить таких слідів.

Значить тобі пряма дорога до окуліста.

"запитували дозвіл на перестановку системи,на що отримали дозвіл ,і ...." - це також слідів не залишає?

Давайте без переходу на особистості. ОК?

Вони просто запитали, чи можна шити. А те чи шили, чи ні, це вже інша справа.

Вони не просто питали, вони по телефону сказали що це було зроблено та проблему не вирішено!!!!

а ти, як Вінду переставляєш, то на компі залишаються після цього якісь сліди?

Да - не засраний реєстр, не засрану "Мои документы" и т.д. Це все "сліди". Якщо можна відрізнити свіжовстановлену вінду від юзаної, то те саме і з телефоном, якщо на телефоні "переставити вінду", то не залишиться контактів в телефонній книзі, прийнятих/відправлених смс, файлів, налаштуваннь і т.д.

а після так називаємої "перестановки" на моєму телефоні є все - і записи в календарі,і всі повідомлення , і фото на привітанні,і ссилки по яким в інтернеті бувала, і ... :0060:

Угу, а ще є таке поняття, як BackUp і Restore, коли після перепрошивки на місці будуть всі контакти, СМС, записи в календарі і засрані "Мои документы"...

ага, "спасибі " їм,що і номери ,які були на швидкому наборі - теж повернули на місце :g03::g10:

Опубліковано

ЯКЕ ЦЯ ТЕМА і всі інші МАЄ ВІДНОШЕННЯ ДО БОРДИ???? :huh: :huh: :huh: Шановні модератори закрийте це казна що!

То спочатку про якийсь відділ по боротьбі з кібер злочинністю , то тема безпідставна про будівельну фірму, то про меблі, то про ремонтника з північного базару , і ось вже нормальний сервіснік почали обсирати. і все це через галімий український менталітет та характер аби тільки дати нам найменший привід чи неясність і вже все роздують до трагедії місцевого маштабу з метою обсирання один одного. І ненамайтесь мене переконати в протележному, краще закрийте цей балаган і всі інші разом взяті в цьому розділі, ато позволяете людям все то вони вже кожного другого будуть обсирати і гнати один на одного. Як колись був в цьому розділі порядок і частота коли через перехід на флуд в темах теми закривалися то й ніхто дурниць не створював накшталт цієї теми і всіх тих нових які постворювалися в цьому розділі без ніякого толку і без ніякого відношення до борди

Борда форум міста Луцьк, тому все що відбувається в місті - має відношення і може бути висвітлене,це раз

а щоб їх не обсирали і не гнали , :0094: хай роблять до толку і правду кажуть. то будемо їх хвалити

Опубліковано

Немного офф. Купил я себе как-то нокиа Е52.. телефон хорошенький, но с микрофонами беда. Во время разговора в шумной помещении меня все время переспрашивали, так как перебивался мой голос. Там 2 микрофона, система шумоподавления работает некорректно, заводской глюк данной модели, может уже и решили, не знаю. Решил продать, и купил телефон с одним микрофоном и не парюсь.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

АСЦ "Робим Гуд" є хорошим сервісним центром. І скільки до них зверталася проблем немала, завжди реагують на проблеми та намагають .....в силу своїх можливостей.....вирішити їх як найшвидше. А брєдні про .....заміну плат, невидно вскриття та ремонту на приладі, то все брєдні та людський фактор (треба комусь нерви потрєпати). Дякую.

Опубліковано

е дуже багато факторiв, якi впливають на взаемопорозумiння мiж майстром та клiентом, мiж покупцем та продавцем, дуже багато залежить вiд початку розмови, хто я к себе починае вести. Всерiвно, якщо клiент, (покупець) з самого початку не подобается (тупить, умнiчае, вважае що всi йому виннi чи ще щось) то краще зразу *вiдморозитись* i не продавати , (ремонтувати) нiж взяти , не зробити i потiм *морозитись*. Також те ж саме з протилежноi сторони, якщо ви вiдчуваете, що майстер (продавець) *хiтровимаханий* то не треба будувати iллюзiй, що по вiдрношенню до вас вiн буде вести себе по iншому. Довiряйте своiм почуттям, хоча й вiдчуття бувають хибнi, але мабуть всетаки краще не починати дiловi вiдносини зовсiм, збережете нерви собi i оппоненту

Опубліковано

Напишу свою думку про "Робим Гуд".

Звертався до них один раз.Було це близько півроку назад.Мою проблему з телефоном вирішили швидко,якісно і недорого(на мою думку).Якщо раптом виникнуть проблеми з телефоном звернуся до них ще раз.Обслуговування і якість роботи мені сподобалися

Опубліковано

Двічі мав справу з цим сервісним центром. Перший раз: ремонт "жабки" Нокіа (заміна корпуса) - дорого, але після ремонту телефон ще кілька років добре працював.

Другий раз історія така: знайомі придбали сенсорник Нокіа. Не пройшло і місяця, як почав глючити. Звернулися у Фокстрот, де і купували телефон. Їх направили у СЦ "Р/Г" . Прийняли телефон. "Втулили" акт з очікуваним строком виконання ремонту 1 місяць (хоча мали право лише на 14 днів). Знайомі "зловили гаву" і підписали цей акт (звичайно що цього робити було не варто). Пройшов той місяць. А телефон не був готовий. Я вже їх почав заспокоювати, що це ДУЖЕ ДОБРЕ, оскільки буде можливість вимагати заключення, що поломка суттєва і можна звертатися у магазин з вимогою заміни телефону на новий.

Пішли ми у СЦ. Але вони зорієнтувалися і телефон віддали. Проблема була поверхнево усунена. Чому поверхнево, можливо хтось запитає. А тому, що через місяць-півтора та ж проблема дала про себе знати знову.

Цього разу я вирішив допомогти добрим знайомим і телефон ми понесли разом. Знову виписали акт з очікуваним сторок виконання робіт - один місяць. З таким строком ми не погодилися. Менеджер відправила нас до керівника. Керівнику ми чітко нагадали норми ЗУ "Про захист прав споживачів" (гарантійний ремонт можливий тривалістю до 14 днів , а далі зі згоди покупця). Спершу він пробував щось сперечатися, а потім дав вказівку менеджмеру переробити акт на 14 днів. Напевно у СЦ зробили певні висновки щодо цього замовлення. Воно було виконано вчасно і на цей раз якісно.

Тому робіть висновки: чи просте співпадання, чи справді у СЦ не хотіли проблем і поставилися до замовлення так як потрібно, а не халтурно.

Опубліковано

АСЦ "Робим Гуд" є хорошим сервісним центром. І скільки до них зверталася проблем немала, завжди реагують на проблеми та намагають .....в силу своїх можливостей.....вирішити їх як найшвидше. А брєдні про .....заміну плат, невидно вскриття та ремонту на приладі, то все брєдні та людський фактор (треба комусь нерви потрєпати). Дякую.

це не "брєдні" і бажання "нерви потрєпати ",вище наведено достатньо факторів,які доводять,що телефон не ремонтувався!

про "Робим Гуд" я теж чула позитивні відгуки,тому і обрала цей сервісник.

та виявилося,що якісно ремонтують вони вибірково , як в казці про сороку-ворону "тому дала,тому не дала " :0092:

Опубліковано

Тут можна не одну майстерню описати за їхню роботу і прославити на мою думку якщо тєло ізлечімо то -+зроблять а говорити в кого руку прямі і криві така тема не пропаде я думаю даже через 100 років

Опубліковано

діло мав "Робим Г..." по гарантії з двома Нокіями, не одне, не друге толком не зробили.

Опубліковано

На 90 % строки та рівень обслуговування залежить від наявності запчастин.Оскільки в Нокії до цього специфічне ставлення, а Луцьк не є мільонним містом , то строки будуть витримані лише в разі вдалого збігу обставин.Це в гарантійних випадках.

У платних випадках, якщо є підозра на геморну поломку, краще спитати майстра про процент успіху в ремонті і тоді приймати рішення.

Ну і накінець, є такі покупці в Луцьку,яким ніхто продавати нічого не хоче.Палка в двох кінцях.

Опубліковано

гавно вони роблять. самсунга (виключався постійно) мучили 5 тижнів, годували весь час мене "ЗАВТРАками". в телефоні не виявили поломки, але він взагалі перестав включатись. в кінці кінців коли віддав телефон знайомому - при мені розбирав - оказується що вони падли поміняли дисплей на старий. і що докажеш?

тим більше здавав не по гарантії а за валюту.

контора ця кончена.

Опубліковано

Нема в Україні жодного сервісного центру яким би були задоволені абсолютно всі, його просто не існує,завжди хтось візьме і обісре і то по кілька разів. Ви прочитайте відгуки про лідера гарантійного та гарантійного обслуговування СЦ Крок,(http://servicecenter.com.ua/kroktcc/),хоча він є одним з лідерів гарантійного та після гарантійного обслуговування і є досить хорошим сервісним центром, Як кажуть, Всім не вгодиш. Зазвичай на форумах вдячні клієнти не залишають відгуків, а просто при наступній необхідності звернутись до сервісного центру йдуть туди ж куди звертались. В Луцьку є привід прокритикувати кожен, абсолютно кожен сервісний центр, немає нікого ідеального.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...