Перейти до змісту

searcher

Power users
  • Постів

    1 675
  • Зареєстровано

  • Переможець днів

    1

searcher став переможцем дня 7 лютого 2012

searcher мав найпопулярніший контент!

Репутація

347 Поважний

2 Підписка

Відвідувачі профілю

15 013 перегляду профілю
  • Vikvik Mawr

  • MaestroA

  • nemec

  • Basil

  • dark

  • lord

  • EastDJ

  • pashtik

  • Soprano

  • Gendruk

  • yu2007

  1. Шукаю хто міг би якісно пошпаклювати і пофарбувати 2 крила, бампер, капот
  2. Замовляв майстра 1,5 роки тому в Домовій службі, чуваки, що тикали в ворота візитки і клеїли об'яви по кооперативу і в ліфтах - поморозились, аргументувавши, що працюють з власним матеріалом і взагалі в них дох роботи (крім роботи вони хочуть впіхнути кончений рубероїд з норм націнкою). Ціну точно не згадаю, десь 100+ грн/м2. Перекрили нормально, стояв, дивився як роблять, зробили згідно побажаннь, друга зима без проблем. До того, після дощу воду збирав відрами. В загальному вийшло дорожче десь на 800 грн, ніж в чуваків з об'яви, але рубероїд я поклав який хотів, а не їхній. Мій рубероїд італійського виробництва був дорожче ніж український, десь на 300 грн за рулон (як раз була акція).
  3. Куплю 4000 злотих по середньому, о63-7о6-85-84
  4. Куплять знову мотлох виробництва БОГДАН, якщо хтось не згідний зі мною що це мотлох, то нехай порівняє комфорт їзди та якість виконання салону у кількарічному БОГДАНі та старому МЕРСЕДЕСі (їздить по місту і одне і друге). Наступне це те, що "вб'ють" їх за кілька років і потім вони будуть гнити в депо (як попередні автобуси які брали в лізинг).
  5. Краше відправляти при 100% оплаті за товар, доставку оплачує покупець
  6. Шукаю послугу з перекриття дахів руберойдом.
  7. searcher

    АвтоСтоп

    Луцьк-Львів сьогодні ввечері (16-11), або завтра (17-11) щоб бути на 9 ранку у Львові, ніхто не збирається?
  8. Виникла необхідність відправити термінову посилку в Київ, знаючи, що проблем перед тим не виникало і було всьо чотко, обрав Нову пошту. Відправив 26.11 (четвер) бандероль в м. Київ, обрав послугу з доставкою "до дверей", оплатив. Термін доставки 27.11 (п'ятниця). В п'ятницю отримувач прочекав весь день, але так нічого не отримав. Передчуваючи, що доставка затримується або її може не бути, почав дзвонити ще в п'ятницю з 16-ї години на гарячу лінію. Спочатку казали не хвилюйтесь, до 18-ї години ми все доставимо, просив дати номер телефону кур'єра, щоб взнати коли він буде, відповіли, що не дадуть, будуть з ним зв'язуватись лише у випадку, якщо вантаж не буде доставлено, потім казали, що кур'єр сам ось-ось подзвонить ітд. 18:10 того ж дня, вантаж не доставлено, кур'єр не дзвонив до отримувача, отримувач пішла до дому, не стала чекати невідомо скільки, бо вдома малі діти. В 18:20 кур'єр дав про себе знати, домовився з отримувачем, що вантаж привезе в понеділок з 9 до 12, натомість на свою контору повідомив, що отримувач не вийшов на зв'язок, тому вантаж не було доставлено. На час написання цього посту бандероль не була доставлена. Претензію на ненаданні послуги я вже написав, чекаю з отримувачем на доставку вантажу, та на реакцію НП на моє звернення.
  9. Сьогодні вантаж отримав на моєму складі, вартість доставки довелось оплатити, але щойно передзвонили і повідомили, що повернуть сплачені кошти. Досить швидке вирішення питання приємно вразило, але невже не можна працювати без "копня в дупу", без звернень моïх та відправника, без скарг. Дякую причетним до вирішення питання.
×
×
  • Створити...