Перейти до змісту

Кидалово від МТС


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

В п"ятницю 09.09.2011 МТС без всяких підстав заблокувала номер мого батька. На рахунку була немала сума і підключена послуга "супер". Коли я позвонив до оператора зі свого номеру і попросив розібратися, то оператор прийняв заявку. Пройшло дві доби. Номер так і не розблокований. Оператор заявив, що заявка може виконуватися до двох тижднів. Не пришло в голову навіть вибачитися за незручності, не те щоб компенсувати збитки.

Питання: "Для чого взагалі потрібний такий оператор, який може безпіставно заблокувати Ваш номер на два тиждні?"

  • Відповідей 56
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

А піти в центрі " на пр. Волі, 21 " в салон-магазин " МТС " і на пряму переговорити з персоналом від МТС ?

Я думаю скоріше б вирішили твою проблему , а дзвонити до оператора , в якого по 100500 таких заявок на день.

Опубліковано

А піти в центрі в салон-магазин " МТС " і на пряму переговорити ?

Я думаю скоріше б вирішили твою проблему

Дякую за пораду. В понеділок попробую.

Опубліковано

А піти в центрі в салон-магазин " МТС " і на пряму переговорити ?

Я думаю скоріше б вирішили твою проблему

Дякую за пораду. В понеділок попробую.

Після того як спробуєте - відпишіться про результат,я в салон не ходив,бо один вихідний неділя, але телефоную до оператора майже кожного дня на протязі тижня - "заявка прийнята,чекайте". Ситуація та сама - відключили, підключена послуга супер, на рахунку десь 40грн.

Опубліковано

Після того як спробуєте - відпишіться про результат,я в салон не ходив,бо один вихідний неділя, але телефоную до оператора майже кожного дня на протязі тижня - "заявка прийнята,чекайте". Ситуація та сама - відключили, підключена послуга супер, на рахунку десь 40грн.

Відпишуся. Дякую за коментар. Знатиму що це не тільки в мене.

Опубліковано

цікаво, цікаво.

обов'язково виясніть причину такого блокування.

а з приводу центрального офісу на Волі - вони переважно безсилі, тільки виконують заявки, які вже прийняв оператор call-центру.

основна їх відповідь - "дзвоніть на 111".

Опубліковано

У мене таке було влітку 2009. Дзвонила на 111, ходила на Волі далеко не один раз - все-одно все це затягнулось на місяць, якщо не більше (точно вже й не пам"ятаю). Довелось купувати новий стартовий пакет, користувалась ним, поки моя сім-карта не запрацювала.

Опубліковано

У мене таке було влітку 2009. Дзвонила на 111, ходила на Волі далеко не один раз - все-одно все це затягнулось на місяць, якщо не більше (точно вже й не пам"ятаю). Довелось купувати новий стартовий пакет, користувалась ним, поки моя сім-карта не запрацювала.

Пропоную всім разом звернутися з заявами в Комітет захисту прав споживачів. Треба ж хоч щось робити.

Опубліковано

Наскільки я знаю, номер є власністю компанії, а не ваш. І при великому бажанні компанія може без вашого відома його продати людині, яка готова за нього заплатити нормальні гроші. Така практика може бути із власниками "золотих номерів".

Опубліковано

В дружини на МТС приходять небажані автоматичні підписки. Наприклад, приходить смс "ви підписались на sportobzor". Вартість підписки стільки то грн. І інші всілякі смс, які приходять безперервно інтервалом декілька хвилин і знімаєяться за це бабло.

Опубліковано

товариші, користуйтесь послугами оператора Київстар, 6 років - і ні єдинава разрива! :)

В мене також з Київстаром проблем нема

Опубліковано

Деякі особливості тарифу Супер.

Якщо ви поповнили 80 грн на 80 днів, а через пару днів чи тижнів закинули 30 грн( або вам помилково хтось закинув, що буває при поповненні терміналами та різними миттєвими сплатами)- то термін Супера стане 30 днів з моменту приходу 30грн.

Це лише один момент.

Нв 99% безпідставно, як казав Жеглов ,нічого не буває.

Опубліковано

Деякі особливості тарифу Супер.

Якщо ви поповнили 80 грн на 80 днів, а через пару днів чи тижнів закинули 30 грн( або вам помилково хтось закинув, що буває при поповненні терміналами та різними миттєвими сплатами)- то термін Супера стане 30 днів з моменту приходу 30грн.

Це лише один момент.

Нв 99% безпідставно, як казав Жеглов ,нічого не буває.

Спаравді не 99% безпідставно не буває. Для того щоб заблокували номер треба зв"язатися з однояйцевими, а це ніхто не заставляє. Сам купив карточку, сам зв"язався з виродками в яких вистачає техніних можливостей кожен день розсилати спам, а заявка виконується тижднями. То ж щоб не було безпідставно не раджу нікому з ними мати справу. Нащо потрібний оператор, який коли хоче блокує номер, а розблокувати не може? Чому я має бути без звЄязку через те що у них некваліфікований технічний відділ. З КС за 9 років я таких проблем не мав.

Опубліковано

хах, очередной "вброс" от фанатов киевстара.. ну когда вы уже угомонитесь? :dont:

КС - далеко не ідеальний оператор. Тарифи - відверто погані. Але номер не блокує, а проблеми вирішує на протязі доби.

Опубліковано

MarketingBB, правий.

Номер за 8 чи більше років ніразу не блокували. Хоча із тарифами останній час - фігово. МТС (Супер МТС) рулить реально.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...