Перейти до змісту

Київстар не пускає вихідні дзвінки на МТС


Рекомендовані повідомлення

Робилося кілька спроб мною та знайомими зробити вихідні з Київстару на МТС - не пускає!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дістав той Київстар, що жах! Зобовязання абонента - 100% Зобов"язання перед абонентом - 10,0%

Як абонентів рахувати - то вони вже обєдналися з біЛАЙНОМ. А як дзвінки робити - то білайн - інша, чужа тарифна зона!

Тепер немає звязку з МТС!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напишiть хоч один номерок мтс, во в книзi нема в мене жодного, перевiрю. Хоча не думаю що це повязано з тарифами, можливо це проблеми з базою чи вишками тимчасовi. Вже 8 рокiв на київстарі і проблем ніколи небуло, ну і звязок в його найкращий, з будь якої глухої точки дозвонишся завжди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТО не кучмостар не пускає вихідних на моторно-тракторну станцію, то МТС не пускає вхідних.

Тільки що пробував з лайфа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Також все нормально в ене працює, як з київстара можна зателефонувати на мтс, так і наоборот...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже ніби гранди звязку відновили "співпрацю".

Але Київстар все-одно дорожчий і жадніший. Навіть у тарифі "Багато розмов", який є ніби аналог "Супер МТС" є плата за з"єднання.

Дрібничка, але... Плюс щоденна абонплата... А за місяць набігає сума кругленька! Далеко не 30 грн!

А щодо покриття - у селі поблизу Маяків що МТС, що Київстар - обидва мають паршиве покриття.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На сьогоднішній день Київстар найстабільніший оператор з найкращим покриттям, хоча й дорогий.

А от МТС шаровий, зато проблем з ним останнім часом значно побільшало.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На МТС контракті у мене проблем зі звязком нуль за останні пів року, хіба що був один вечір що до мене не могли дозвонитись з пів години, а я міг.

На новий рік з 1го разу дозвонювався до кожного

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось таку муть написав сьогодні менегер Київстару

Дякуємо Вам за звернення!

Будь ласка, зверніть увагу, що на сьогоднішній день при зверненні через форму «Зворотній зв'язок» сайту www.kyivstar.ua з питань обслуговування в мережі «Київстар» передбачено автоматичну відповідь із пропозицією звернутись до інформаційно-довідкової служби за сервісним номером 466 (безкоштовно з мобільного «Київстар»)!

Разом з тим, розуміючи необхідність отримання консультації з Вашого питання, ми розглянули Ваше звернення та, в якості виключення, надсилаємо нижчевикладену відповідь.

Ми глибоко вдячні Вам за співпрацю при вирішенні труднощів у роботі послуг телефонії на номери мережі МТС!

Станом на 07:55 02.01.2011 р. мережа «Київстар» повністю повернулася до звичайного режиму надання послуг своїм клієнтам.

Щиро дякуємо Вам за розуміння і зробимо все можливе, щоб запобігти виникненню подібних ситуацій у майбутньому!

З найкращими побажаннями,

Центр Обслуговування компанії «Київстар».

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

в мене теж така проблема ніяк не можу дозвонитися на мтс таке сталося учора ввечері

напрягайте сервісну службу Моя ссылка

Можливо завдяки більшій кількості скарг щось змінять!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Сьогодні зранку гав"""ний КС знову не обслуговував абонентів передплаченого сервісу. Дзінки зривалися, плату за з"єднання справно параз"""ти брали. ДІСТАВ!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво... співробітник норм дзвонить і приймає дзвінки, ніхто нічого не говорив, що не можуть додзвонитись...((

можливо це не у всіх...

ще була проблемка в співробітника тижнів 3 назад заблокували карточку МТС просто так, як пояснили:"так вирішила колегія МТС"(чи щось типу того).. сказали що листа надішлють... але поки глухо((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво... співробітник норм дзвонить і приймає дзвінки, ніхто нічого не говорив, що не можуть додзвонитись...((

можливо це не у всіх...

ще була проблемка в співробітника тижнів 3 назад заблокували карточку МТС просто так, як пояснили:"так вирішила колегія МТС"(чи щось типу того).. сказали що листа надішлють... але поки глухо((

Контрактники ніби були на звязку. А от абоненти передплаченого сервісу приблизно з 8 до 9 ранку були поза звязком! Цей факт визнав і представник КС по телефону. У мене контракт, а от у людини, до якої я телефонував - підключення без контракту. При дзвінку з"єднувало (відповідно брало плату за з"єднання) і дзвінок відразу обривався. "картина" при дзвінку з номера МТС і стаціонарного номера була аналогічна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так коментує дану ситуацію Твіт сторінка Київстару :

On Tuesday 22nd February 2011, @TwiyKyivstar said:

Начиная с 15:25 у определенной части препейд-абонентов могут наблюдаться проблемы с пользованием услугами мобильной связи (исходящие звонки, отправка SMS, USSD-команды и т.д.). При этом вызовы на номера экстренных служб (скорая помощь, пожарная служба, милиция) осуществляются в обычном режиме.

В настоящее время техническими специалистами «Киевстар» проводятся оперативные работы по восстановлению работоспособности сервисов, что должно произойти уже в ближайшее время.

Приносим извинения за временные неудобства.

http://tl.gd/8v69ct

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...