Перейти до змісту

Кидалово від МТС


Рекомендовані повідомлення

общеизвестно, что тарифы "Супер" очень активно используются для различного зарабатывания денег и оператор весьма активно защищается от мошеннических действий (по факту, просто от явных "минусов") анализируя звонки, номера, их длительность и много чего еще. а поскольку автоматизированные системы дозвона давно научились притворяться обычным клиентом, то гайки закручиваются по полной уже года два, наверное.. это может быть и большое количество звонков в течение суток на большой список номеров (в договоре-оферте есть пункт явно запрещающий передачу услуги третьим лицам), и просто частые и длительные звонки на явно выгодные направления с учетом тарификации в хорошую для клиента сторону (оператор считает, что человек себя так не ведет).

при покупке реселлер должен предупреждать об ограничениях подобного рода, но разумеется никто этого не делает. в результате номера временно блокируют до разбирательств. на практике достаточно визита в офис оператора, например который на проспекте Воли.

согласен насчет контрактного подключения - когда есть взаимная ответственность сторон, то блокируют уже действительно "за дело". в моей практике, за 13 лет контракта, этого не происходило ни разу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 56
  • Створено
  • Остання відповідь

+1 Хотів сказати якраз про це.

Але в той же час, КС відрізняється таки стабільністю. Чого варто намагатися подзвонити у Новорічну ніч на МТС...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чого варто намагатися подзвонити у Новорічну ніч на МТС...

последние два года проблемы нет совсем. по крайней мере в центре не заметно. вот года четыре-пять назад было все очень плохо, телефон на НГ даже сеть терял до часа ночи как минимум

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"МТС Меню"=>"МТС Клик"=>"Активация"=>"Отключить"

"отключіть",мало що дасть, все-одно приходить цей спам, дзвонив до оператора сказали що це не клік а рекламні розсилки і вони відношення до цього не мають і припинити не можуть, напевно кожний отримував смс які зразу на єкрані світяться? так от тут можна відправляти такі смс (дають при реєстрації кілька грн на рахунок) прикольно, і заблокувати ніхто не може і підписатись можна хоч "В.Ф. Янукович хоч ПриветБанк", особливо цікаві можливості системи для розсилки спаму.... До речі про спам, сам був свідком,як в минулому році (в грудні) в салоні смс на Волі - продали базу абонентів Волинської області (з розбивкою по містах) за символічну сумму , не памятаю точно але десь 700грн. Я запитав потім чи кожен може так придбати,сказали так,але без права передачі третім особам (хоча як проконтролюють?), вот такі справи...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

общеизвестно, что тарифы "Супер" очень активно используются для различного зарабатывания денег и оператор весьма активно защищается от мошеннических действий (по факту, просто от явных "минусов") анализируя звонки, номера, их длительность и много чего еще. а поскольку автоматизированные системы дозвона давно научились притворяться обычным клиентом, то гайки закручиваются по полной уже года два, наверное.. это может быть и большое количество звонков в течение суток на большой список номеров (в договоре-оферте есть пункт явно запрещающий передачу услуги третьим лицам), и просто частые и длительные звонки на явно выгодные направления с учетом тарификации в хорошую для клиента сторону (оператор считает, что человек себя так не ведет).

при покупке реселлер должен предупреждать об ограничениях подобного рода, но разумеется никто этого не делает. в результате номера временно блокируют до разбирательств. на практике достаточно визита в офис оператора, например который на проспекте Воли.

согласен насчет контрактного подключения - когда есть взаимная ответственность сторон, то блокируют уже действительно "за дело". в моей практике, за 13 лет контракта, этого не происходило ни разу.

Дякую за інформацію.

Взагалі то дивно що велика кількість дзвінків може бути підставою для блокування. У мене бегато клієнтів яких треба обзвонити перед заходом. Для чого взагалі телефон, якщо не можна звонити, не можна робити саме ту кількість дзвінків яку мені потрібно? За що я плачу гроші? І крім того якщо оператор блокує номери, на підставі своїх фантазій, то чому не навчиться розблоковувати протягом доби?

Номер мого батька розблокували сьогодні. Пройшло 3 доби. Вчора прийшла смс що послугу супер віключено. Оператору і в голову не прийшло вибачитись і хоча би продовжити термін дій послуги. Для порівняння, коли відбувався перехід інтернету Білайн на Київстар, теж були проблеми, але Київстар вибачився і не знімав абонплату за дні коли були збої.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щоб відключити спамерську розсилку від МТС відправив на номер 10250 цифру 1

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у мене при заходы в мынус навыть на копыйки блокуэ номер ы не даэ звонити навыть на МТС при тому що послуга супер пыдключена, смс ы ынет вирубаэ, хоча за них все оплачено....бысить трошки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Каму чо....а сдма рулит.

особливо в селах,подалі від РЦ. ото рулить... <_< Чи у Вас 80% контактів користуються СДМА? тоді рулить, а так, спробуйте з свого СДМА 100хв. на день поговорити з абонентами МТС... Чи якісь нові тарифи появились, просвятіть ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Користуюсь КС тривалий час. Жодних нарікань. Тарифи зберігаються роками навіть після їх переводу в архівні.

Нещодавно всунули корпоративний МТС ... це жах. Мало того, що приходить усіляка маячня в виді СМС так ще й саме покриття бажає кращого. За містом постійні "ями" де пропадає зв'язок, а в Нововолинську взагалі бермудський трикутник.

З.І. Я не фанат КСа але вважаю, що телефон повинен дзвонити, а на КСі він якраз таки і дзвонить ...

Каму чо....а сдма рулит.

Один відомий СДМА оператор 3 місяці їхав протестувати проблему з відсутністю сигналу одному з офісів міста Луцька, хоча 6 місяців до того працювало нормально. Проігноровано (не зафіксовано) перше звернення в абонцентр. І це я про телефонію, а не про інет ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хотите норм обслужевания підключайтесь на контракт)) самий гамняний коштує 20 грн в місяць

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хотите норм обслужевания підключайтесь на контракт)) самий гамняний коштує 20 грн в місяць

Сьогодні 13.09.2011 компанія МТС зробила те що я від неї чекав. Позвонив представник компанії, вибачився і продовжив послугу "супер" на ті дні за які номер був блокований. Інцидент вичерпаний. Якби це сталося зразу, то і не піднімав би цю тему.

З відповідей довідався, що у користувачів передплаченого зв"язку були аналогічні проблеми, а в контрактних абонентів все в порядку. Погоджуюсь з автором поста, що на контракті обслуговування краще.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

до мене ніхто не звонив,але проблема вирішена номер розблокували, мож вони цей топік читають? :smile-zachot:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мож вони цей топік читають? :smile-zachot:

запросто. времени это много не займет, зато оператор всегда в курсе каких-то местных проблем

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

до мене ніхто не звонив,але проблема вирішена номер розблокували, мож вони цей топік читають? :smile-zachot:

Тим краще. Проблема вирішилася, а оператор реабілітувався.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все ж таки є кидалово від МТС :g05::

МТС неправильно рахував вартість розмов

Національна комісія регулювання зв'язку України зобов'язала оператора зв'язку "МТС Україна" протягом трьох місяців усунути порушення законодавства і ліцензійних умов.

Про це повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" прес-секретар регулятора Ольга Півень-Пивнюк.

"Оператор не забезпечив належним чином організацію обліку тривалості, кількості і вартості розмов, що і було виявлено в ході перевірки", - сказала Півень-Пивнюк.

За її словами, на засіданні 15 вересня комісія розглянула питання про результати позапланової перевірки "МТС Україна".

За підсумками переговорів представників комісії і "МТС Україна" оператор узяв на себе зобов'язання усунути порушення відповідно до вимог законодавства.

Як повідомлялося, Держспоживінспекція України також установила порушення в роботі "МТС Україна".

Спільна з НКРЗ позапланова перевірка мобільного оператора пройшла з 8 по 19 серпня за зверненням народного депутата, члена фракції партії регіонів Олександра Черноморова.

І відповідь МТС (я іншого і не очікував):

МТС не збирається нічого перераховувати

МТС Україна не брав на себе зобов'язань по перегляду порушень, виявлених при перевірці їхнього обліку тривалості, кількості і вартості розмов.

Про це йдеться в листі МТС.

"Дії "МТС Україна" відповідають вимогам українського законодавства. Твердження про порушення компанією законів або ліцензійних умов – безпідставні", - заявили в компанії.

"Робочі процеси і процедури, включаючи облік тривалості, кількості і вартості послуг, на які посилається представник НКРЗ, також забезпечені в повній відповідності з чинним законодавством і нормативними актами", - йдеться в листі.

"Немає таких норм, які б ми порушили. Відповідно, до зобов'язань по усуненню неіснуючих порушень ми на себе взяти не могли", - заявили в МТС.

"На засіданні робочої групи НКРЗ за результатами позапланової перевірки "МТС Україна" деякі члени комісії висловили рекомендації щодо зміни процедури обліку тривалості, кількості і вартості послуг. Ми готові розглянути і врахувати ці рекомендації у своїй діяльності. Але поки ми не одержали офіційного документа від НКРЗ", - відзначили в компанії.

Як повідомлялося раніше, Національна комісія регулювання зв'язку зобов'язала оператора зв'язку "МТС Україна" протягом трьох місяців усунути порушення законодавства і ліцензійних умов.

Про це повідомила агентству прес-секретар регулятора Ольга Півень-Пивнюк.

"Оператор не забезпечив належним чином організацію обліку тривалості, кількості і вартості розмов, що і було виявлено в ході перевірки", - сказала Півень-Пивнюк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

В п"ятницю 09.09.2011 МТС без всяких підстав заблокувала номер мого батька. На рахунку була немала сума і підключена послуга "супер". Коли я позвонив до оператора зі свого номеру і попросив розібратися, то оператор прийняв заявку. Пройшло дві доби. Номер так і не розблокований. Оператор заявив, що заявка може виконуватися до двох тижднів. Не пришло в голову навіть вибачитися за незручності, не те щоб компенсувати збитки.

Питання: "Для чого взагалі потрібний такий оператор, який може безпіставно заблокувати Ваш номер на два тиждні?"

Капєц, співчуваю. У мене теж МТС, тьфутьфутьфу, поки такого бардака ще не було...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Да, с МТСом у меня тоже не срослось. Уже несколько раз просто пропадали деньги со счета. Звонил оператору, спрашивал куда? а он... ну по статистике у вас все должно быть на месте, а их нет....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да, с МТСом у меня тоже не срослось. Уже несколько раз просто пропадали деньги со счета. Звонил оператору, спрашивал куда? а он... ну по статистике у вас все должно быть на месте, а их нет....

Виявляється і на контракті бувають проблеми. Замінив тарифний план 12 вересня. Оператор не попередив про ціну зміни тарифного плану, хоч я питав. Весь вересень показувало гроші на рахунку, а 5.10.11 появилась заборгованість. Дозвонювався до оператора 3 дні (5,6,7 жовтня). Нарешті сьогодні дозвонився, прочекавши більше 20 хв. на лінії. Мені заявили про ціну зміни тарифного плану, а також про те що я витратив забагато хвилин з попереднього тарифного плану, оскільки вони розподіляються пропорційно дням місяця. А за умовами тарифного плану хвилини даються на місяць, а не на день! Якщо зміна тарифного плану коштує 50 грн., то чому оператор не попередив? Чому протягом вересня не показали реальний стан рахунку? Оператор надає неправдиву інформацію, на основі якої абонент приймає рішення. Чому оператор не несе за це відповідальності?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Плюс МТСу в "зрозумілості" тарифів - щоб говорити безкоштовно: 1) поповняй кожні х днів; 2) май гроші на рахунку для списання. А якщо взяти той самий Київстар/Діджус - вроді 0грн/хв вже давно в них, зате кожного разу якась нова умова. Навіть зайшовши на сайт іноді важко вникнути "...тариф діє по парним дням непарного місяця, року третього з кінця за високосним за умови повного Місяця і якщо Ви витратите 41коп. напротязі доби"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому оператор не несе за це відповідальності?

а на основі він має понести відповідальність? на основі твого п***дьожу на форумі?:) щось я не дуже вірю, що, наприклад, на сайті не була вказана ціна питання в тарифах:)

за місяць у тебе два попандоса- ти просто везунчик:) чи ти з тих, хто слухає оператора чи працівника а уявляє все оп своєму. а через трошки дивується що ці дві версії чомусь не співпадають?:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшла смс, що з 03.10.2011 мій рахунок заблокований. Щоб розблокувати - потрібно поповнити. Через Приват24, кинув 5 грн - ніфіга((( Я і надалі при плюсовому балансі не можу здійснювати вихідні дзінки. На сайті - оператор тупо морозиться. У когось таке траплялось? Номер майже не використовую - в більшості приймаю з нього дзвінки, а не телефоную. І навіть ніде інфи немає на скільки саме потрібно поповнити. :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...