nickel Опубліковано 26 Липня, 2011 в 15:52 #26 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 15:52 мля, 19 коментарів від людей які в тому не варяться і лише "образно знають шо дєлати".Спокійніше паря, спокійніше...Тут до тебе те саме нашкребли, треба тільки читати.Про "не варяться в темі": в мої основні обов'язки більше двох років входило приймати техніку на ремонт і робота з проблемними клієнтами, і магазинчик був побільше вашого, уж павєрь...По темі: не факт що в людини гарантійка рідна, а не розетки. В такому випадку твоя порада взагалі ніц не варта.
Соромітник Опубліковано 26 Липня, 2011 в 15:58 #27 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 15:58 Слухай, паря, якби хоч трішки уявляв що таке "розетка", ти б такого не написав. Компанія такого рівня не впряжеться в поставку сірих монів для продажу вроздріб, бо LG їм око на жопу натяне. Там домовленості трішки інші. Тому шансів на те майже немає.був би талон - заповнити можна і в Луцьку від когось.Звиняйте за офтоп.
zluden' Опубліковано 26 Липня, 2011 в 16:29 #28 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 16:29 розетка приторговує сірими товарами, факт!і взагалі майже всі документи ідуть від підприємця на єдиному податку (принаймі до нового року, факт!)тому документально буває лажа
Соромітник Опубліковано 26 Липня, 2011 в 16:36 #29 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 16:36 є "сірі" товари якими приторговують всі. народ, давайте не будемо вникати в цю тему бо є різні вендори і різні групи товару і умови різні. І знаються на цьому мо трійко людей з форуму. Тим більше що це справи не стосується швидше за все. СЦ не давав би офіційного заключення на лівий монітор, тому і відштовхуємося від того що мон нормальний.
Deemon Опубліковано 26 Липня, 2011 в 17:16 #30 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 17:16 підтверджую вищесказане.По фотіках; торгують сірими Nikon та Canon - і ніхто не натягує їм ніякі органи. Самі ж зазначають де в них "официальная гарантия", а де дешевший лівачок
difoto Опубліковано 26 Липня, 2011 в 17:45 #31 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 17:45 сірими ніконами й кенонами торгує офіційний представник нікона та кенона
snikey Опубліковано 26 Липня, 2011 в 18:02 Автор #32 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 18:02 Був у службі прав з захисту споживачів. Я думав це дієва організація, яка "вбиває в kakashku" недобросовісних продавців неякісних товарів. Помилився. Задали декілька простеньких запитань... На мою відповідь: "Розмовляли по телефону, сказали так і так..." відповіли, що в рамках закону ми безсилі, тому що немає Офіційного звернення та відповіді у відношенні до Розетки. На те, що сьогодні передостанній(!) день 14 днів, мені відповіли :"Можете відправити кур'єром, це буде гривень 20 з лишнім". На питання, якшо я буду "відфутболений", я отримав відповідь: "ТОді прийдете до нас". Узагальнено, співробітниця служби з захисту з прав споживачів, підказали лише п.9. Закону України а також підказала як заповнювати шапку(!) заяви до Розетки.. Далі ще смішніше , заповнюємо заяву, дзвоню на Розетку, питаю на кого відправляти. Ті відповідають, для чого, навіщо і т.п. Я сказав, що пишу заяву, мені відповідає хлочина, що адреси він не знає, куди відправляти, юридичну назву не знає(Розетка пишіть, а я,- ПП, ЧП ФОП, ТзОВ і т.д., - він не в курсі) я так і не зрозумів НІФІКА, підримка, мля. Завтра останній день з моїх "14 днів", доказати вже, мабуть, нічого не можливо. Наступне, виявляється, в мене не гарантійний випадок і ремонту виріб не підлягає, тому що немає належної кількості битих пікселів(!!!) Ці виблюдки(літературне) не побачили навіть полоси на весь екран, завтра буде продовження... P.S. Дурак - это болезнь или нет? Было бы хорошо, если бы это была болезнь: была бы надежда на исцеление.
Саня Опубліковано 26 Липня, 2011 в 18:17 #33 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 18:17 Навіщо тобі та тяганина з "Розеткою"? Здай в АСЦ на ремонт і отримай через пару дніва монітор з новою матрицею.Уважно дивись що підписуєш при здачі техніки в ремонт. Законом передбачений термін 14 днів. Інколи в розписці пишуть трохи інший термін, мотивуючи це різними причинами. Можеш сміливо такі пунктики викреслювати і наголошувати на тому, що законом передбачено лише 14 днів, все решта - ваші проблеми. У випадку порушення даного терміну будеш вимагати компенсації у розмірі 1% від вартості товару за кожен день прострочки, а також акту про неможливість ремонту у законом визначений термін, наприклад, у зв'язку з відстутністю небхідних запчастин чи т.п.
nickel Опубліковано 26 Липня, 2011 в 18:24 #34 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 18:24 Був у службі прав з захисту споживачів. Я думав це дієва організація, яка "вбиває в kakashku" недобросовісних продавців неякісних товарів. Помилився. Задали декілька простеньких запитань... На мою відповідь: "Розмовляли по телефону, сказали так і так..." відповіли, що в рамках закону ми безсилі, тому що немає Офіційного звернення та відповіді у відношенні до Розетки. На те, що сьогодні передостанній(!) день 14 днів, мені відповіли :"Можете відправити кур'єром, це буде гривень 20 з лишнім". На питання, якшо я буду "відфутболений", я отримав відповідь: "ТОді прийдете до нас". Узагальнено, співробітниця служби з захисту з прав споживачів, підказали лише п.9. Закону України а також підказала як заповнювати шапку(!) заяви до Розетки.. Далі ще смішніше , заповнюємо заяву, дзвоню на Розетку, питаю на кого відправляти. Ті відповідають, для чого, навіщо і т.п. Я сказав, що пишу заяву, мені відповідає хлочина, що адреси він не знає, куди відправляти, юридичну назву не знає(Розетка пишіть, а я,- ПП, ЧП ФОП, ТзОВ і т.д., - він не в курсі) я так і не зрозумів НІФІКА, підримка, мля. Завтра останній день з моїх "14 днів", доказати вже, мабуть, нічого не можливо. Наступне, виявляється, в мене не гарантійний випадок і ремонту виріб не підлягає, тому що немає належної кількості битих пікселів(!!!) Ці виблюдки(літературне) не побачили навіть полоси на весь екран, завтра буде продовження... Служба-то дієва, не списуй на них свої промахи. І чого ти прицепився до тих 14 днів, вони тебе не стосуються, тому що ти користувався монітором 4 дні і тому що він поламався, а 14 днів для повернення дається тільки якщо технікою не користувався і вона належної якості. Гарантійка в тебе офіційна, а то в нас вже тут диспут вийшов, де всі дурні, крім одного парніши.
snikey Опубліковано 26 Липня, 2011 в 19:02 Автор #35 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 19:02 Гарантійка та монітор в даний час в розетці, яка там гарантійка не знаю. Nickel, якщо ти вважаєш, що ти допоміг, то велике дякую за твої корисні поради у обговоренні моїх тем.
nickel Опубліковано 26 Липня, 2011 в 19:18 #36 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 19:18 Гарантійка та монітор в даний час в розетці, яка там гарантійка не знаю. Nickel, якщо ти вважаєш, що ти допоміг, то велике дякую за твої корисні поради у обговоренні моїх тем.Тобі тяжко допомогти - ти не читаєш, що тобі пишуть. Я тобі вже двічі писав, що 14 днів, на протязі яких можна повернути (обміняти) товар, стосуються товару належної якості і тільки в тому випадку якщо ним не користувалися (стаття №9 Закону про захист прав споживачів). Ти ж сам пишеш, і що користувався 4 дні і що монітор неналежної якості. В такому випадку перечитай статтю №8 цього ж закону (посилання давали вище), в ній йдеться про товар неналежної якості. А ти і надалі трясешся, що сьогодні останній день строку, який тебе не стосується.п.с. Гарантійку LG тяжко сплутати з Розетківською...
Karabasbarabas Опубліковано 26 Липня, 2011 в 19:36 #37 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 19:36 ...14 днів для повернення дається тільки якщо технікою не користувався і вона належної якості. абсурд. при купівлі в тих же Ельдорадо чи Фокстроті переважна більшість товару купується "з прилавку" - пралки, холодильники, телевізори і т.д. і т.п. все це розпаковане. це по-перше. по-друге ті ж самі телевізори працюють на прилавку, значить вже були у використанні. це шо виходить, шо покупець бере б/у товар, а відповідно магазин продає?
nickel Опубліковано 26 Липня, 2011 в 20:59 #38 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 20:59 абсурд. Нє - Закон при купівлі в тих же Ельдорадо чи Фокстроті переважна більшість товару купується "з прилавку" - пралки, холодильники, телевізори і т.д. і т.п. все це розпаковане. це по-перше. Ні я ні закон не згадують про упаковку/розпаковку/запаковку. До чого тут це? по-друге ті ж самі телевізори працюють на прилавку, значить вже були у використанні. це шо виходить, шо покупець бере б/у товар, а відповідно магазин продає? Покупця хтось заставляє купувати товар з вітрини?
Karabasbarabas Опубліковано 27 Липня, 2011 в 06:23 #39 Опубліковано 27 Липня, 2011 в 06:23 nickel, не чіпляйся до слів, адже ти прекрасно знаєш, про що йде мова. той же мобільний телефон, фотоапарат, телевізор чи інших товар необхідно перед придбанням оглянути і перевірити на справність. відповідно, якщо спиратись на твої аргументи, то товар стає б/у ще навіть до придбання.PS і не треба гнати на Розетку. як з Розеткою, так і з іншими продавцями техніки виникають проблеми. можна обрати товар в Луцьку в магазині, повністю перевірити, розрахуватись за нього, а дома зтикнутись з проблемами у роботі техніки. від цього ніхто не застрахований
kozakOleg Опубліковано 27 Липня, 2011 в 07:34 #40 Опубліковано 27 Липня, 2011 в 07:34 Також не розумію чого автор чипляється до 14 днів - це взагалі 14 днів для повернення товару відводиться а не для гарантійного випадку, а що до того, що сказали в захисту прав споживачів, що спочатку потрібно письмово звернутися так це так і треба - моя сім'я так і зробила, відправили лист укрпоштою (рекомендований чи як називається, що потім приходить письмове підтвердження, що він вручений), тоді через тиждень після отримання (підтвердження) і начали діяти захист прав споживачів, того і місяць вийшло....Якщо ще є можливість знайди електронні адреси зам директора, ну бажано кого можна самого вищого по посаді в розетці і йому напиши що до випадку і, що звернувся в відповідні органи, такий же мейл і напиши в в фірму виробник в Україні, ми так само робили і все вийшло при тому що постачальник нам прямо так і зразу заявив - ваші проблеми, пишіть куда хочете, ви всеодно нічого не добєтесь, а тільки час втратите... Ми спочатку так і подумали, що нічого не добємось, але як кажуть - попитка не питка....
Соромітник Опубліковано 27 Липня, 2011 в 09:33 #41 Опубліковано 27 Липня, 2011 в 09:33 я взагалі не розумію навіщо ця тема, люди щось радять і обговорюють, nickel доказує що він грамотніший за мене навіщось...а головне - складається стійке враження, що цю тему читають всі окрім ТС, бо вже змалювали всі можливі варіанти розвитку ситуації і відповідні дії. А ТС вперто щось чудить і лише звітується.
nickel Опубліковано 27 Липня, 2011 в 17:25 #42 Опубліковано 27 Липня, 2011 в 17:25 nickel, не чіпляйся до слів, адже ти прекрасно знаєш, про що йде мова. той же мобільний телефон, фотоапарат, телевізор чи інших товар необхідно перед придбанням оглянути і перевірити на справність. відповідно, якщо спиратись на твої аргументи, то товар стає б/у ще навіть до придбання.Я не чіпляюсь, всі ці норми прописані в законі, а не мною придумані. Якщо ти до покупки тестиш телефон чи фотоапарат, чи навіть телевізор - це тест, демонстрація і т.п. А якщо після покупки ти чотири дні користуєшся монітором, він ламається, то повернути товар згідно статті №9 не вдасться, як не крути.я взагалі не розумію навіщо ця тема, люди щось радять і обговорюють, nickel доказує що він грамотніший за мене навіщось...Без образ, але ти мені н*х не здався. Це ти увірвався в тему на 19 пості і написав, що всі безграмотні, бо в "темі не варяться", один ти Дартаньян.а головне - складається стійке враження, що цю тему читають всі окрім ТС, бо вже змалювали всі можливі варіанти розвитку ситуації і відповідні дії. А ТС вперто щось чудить і лише звітується.+1
Соромітник Опубліковано 27 Липня, 2011 в 20:38 #43 Опубліковано 27 Липня, 2011 в 20:38 nickel, навіщо ти все стараєшся на особистості перевести ? ну воно тобі тра ?
nickel Опубліковано 27 Липня, 2011 в 20:43 #44 Опубліковано 27 Липня, 2011 в 20:43 nickel, навіщо ти все стараєшся на особистості перевести ? ну воно тобі тра ?розслабся
Соромітник Опубліковано 27 Липня, 2011 в 20:48 #45 Опубліковано 27 Липня, 2011 в 20:48 я зрозумів як можна набити 4к постів.... гиги
nevirko Опубліковано 27 Липня, 2011 в 21:56 #46 Опубліковано 27 Липня, 2011 в 21:56 TC. Ще раз погляньте на чек. Ви точно купували товар в "Розетки"?
searcher Опубліковано 28 Липня, 2011 в 02:25 #47 Опубліковано 28 Липня, 2011 в 02:25 TC. Ще раз погляньте на чек. Ви точно купували товар в "Розетки"?Пробачте, не втримався. Ідіот? Чи як?
snikey Опубліковано 28 Липня, 2011 в 09:55 Автор #48 Опубліковано 28 Липня, 2011 в 09:55 TC. Ще раз погляньте на чек. Ви точно купували товар в "Розетки"? на товарному чеку вказана адреса Розетки(Фрунзе 40), що повинно бути вказано, ТзОВ "Rozetka", ПП "Rozetka"?
snikey Опубліковано 28 Липня, 2011 в 11:26 Автор #49 Опубліковано 28 Липня, 2011 в 11:26 Сьогодні позвонив на розетку сказали, що монітор на ремонті і це може тривати до 28 днів, 14-огляд і 14-ремонт.Можливо таке? Підкажіть, чи мають право стільки часу тримати товар у ремонті?
Litovets Опубліковано 28 Липня, 2011 в 11:34 #50 Опубліковано 28 Липня, 2011 в 11:34 Вище вам все уже досить вичерпно пояснили. 14 днів максимум, а далі неустойка 1% вартості товару.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.