Перейти до змісту

Допоможіть будь ласка! "розетка" хоче кинути на $457


Рекомендовані повідомлення

мля, 19 коментарів від людей які в тому не варяться і лише "образно знають шо дєлати".

Спокійніше паря, спокійніше...

Тут до тебе те саме нашкребли, треба тільки читати.

Про "не варяться в темі": в мої основні обов'язки більше двох років входило приймати техніку на ремонт і робота з проблемними клієнтами, і магазинчик був побільше вашого, уж павєрь...

По темі: не факт що в людини гарантійка рідна, а не розетки. В такому випадку твоя порада взагалі ніц не варта.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 73
  • Створено
  • Остання відповідь

Слухай, паря, якби хоч трішки уявляв що таке "розетка", ти б такого не написав. Компанія такого рівня не впряжеться в поставку сірих монів для продажу вроздріб, бо LG їм око на жопу натяне. Там домовленості трішки інші. Тому шансів на те майже немає.

був би талон - заповнити можна і в Луцьку від когось.

Звиняйте за офтоп.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

розетка приторговує сірими товарами, факт!

і взагалі майже всі документи ідуть від підприємця на єдиному податку (принаймі до нового року, факт!)

тому документально буває лажа

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

є "сірі" товари якими приторговують всі. народ, давайте не будемо вникати в цю тему бо є різні вендори і різні групи товару і умови різні. І знаються на цьому мо трійко людей з форуму. Тим більше що це справи не стосується швидше за все.

СЦ не давав би офіційного заключення на лівий монітор, тому і відштовхуємося від того що мон нормальний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підтверджую вищесказане.

По фотіках; торгують сірими Nikon та Canon - і ніхто не натягує їм ніякі органи.

Самі ж зазначають де в них "официальная гарантия", а де дешевший лівачок

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був у службі прав з захисту споживачів. Я думав це дієва організація, яка "вбиває в kakashku" недобросовісних продавців неякісних товарів. Помилився. Задали декілька простеньких запитань... На мою відповідь: "Розмовляли по телефону, сказали так і так..." відповіли, що в рамках закону ми безсилі, тому що немає Офіційного звернення та відповіді у відношенні до Розетки. На те, що сьогодні передостанній(!) день 14 днів, мені відповіли :"Можете відправити кур'єром, це буде гривень 20 з лишнім". На питання, якшо я буду "відфутболений", я отримав відповідь: "ТОді прийдете до нас". Узагальнено, співробітниця служби з захисту з прав споживачів, підказали лише п.9. Закону України :) а також підказала як заповнювати шапку(!) заяви до Розетки.. Далі ще смішніше :ok: , заповнюємо заяву, дзвоню на Розетку, питаю на кого відправляти. Ті відповідають, для чого, навіщо і т.п. Я сказав, що пишу заяву, мені відповідає хлочина, що адреси він не знає, куди відправляти, юридичну назву не знає(Розетка пишіть, а я,- ПП, ЧП ФОП, ТзОВ і т.д., - він не в курсі) :mdr: я так і не зрозумів НІФІКА, підримка, мля. Завтра останній день з моїх "14 днів", доказати вже, мабуть, нічого не можливо. Наступне, виявляється, в мене не гарантійний випадок і ремонту виріб не підлягає, тому що немає належної кількості битих пікселів(!!!) :g16: Ці виблюдки(літературне) не побачили навіть полоси на весь екран, завтра буде продовження...

P.S. Дурак - это болезнь или нет? Было бы хорошо, если бы это была болезнь: была бы надежда на исцеление.

xldy3KHd.jpg

t6a9MU1K.jpg

iYSRBYV3.jpg

L25LwiWt.jpg

mVWp203b.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Навіщо тобі та тяганина з "Розеткою"? Здай в АСЦ на ремонт і отримай через пару дніва монітор з новою матрицею.

Уважно дивись що підписуєш при здачі техніки в ремонт. Законом передбачений термін 14 днів. Інколи в розписці пишуть трохи інший термін, мотивуючи це різними причинами. Можеш сміливо такі пунктики викреслювати і наголошувати на тому, що законом передбачено лише 14 днів, все решта - ваші проблеми. У випадку порушення даного терміну будеш вимагати компенсації у розмірі 1% від вартості товару за кожен день прострочки, а також акту про неможливість ремонту у законом визначений термін, наприклад, у зв'язку з відстутністю небхідних запчастин чи т.п.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був у службі прав з захисту споживачів. Я думав це дієва організація, яка "вбиває в kakashku" недобросовісних продавців неякісних товарів. Помилився. Задали декілька простеньких запитань... На мою відповідь: "Розмовляли по телефону, сказали так і так..." відповіли, що в рамках закону ми безсилі, тому що немає Офіційного звернення та відповіді у відношенні до Розетки. На те, що сьогодні передостанній(!) день 14 днів, мені відповіли :"Можете відправити кур'єром, це буде гривень 20 з лишнім". На питання, якшо я буду "відфутболений", я отримав відповідь: "ТОді прийдете до нас". Узагальнено, співробітниця служби з захисту з прав споживачів, підказали лише п.9. Закону України :) а також підказала як заповнювати шапку(!) заяви до Розетки.. Далі ще смішніше :ok: , заповнюємо заяву, дзвоню на Розетку, питаю на кого відправляти. Ті відповідають, для чого, навіщо і т.п. Я сказав, що пишу заяву, мені відповідає хлочина, що адреси він не знає, куди відправляти, юридичну назву не знає(Розетка пишіть, а я,- ПП, ЧП ФОП, ТзОВ і т.д., - він не в курсі) :mdr: я так і не зрозумів НІФІКА, підримка, мля. Завтра останній день з моїх "14 днів", доказати вже, мабуть, нічого не можливо. Наступне, виявляється, в мене не гарантійний випадок і ремонту виріб не підлягає, тому що немає належної кількості битих пікселів(!!!) :g16: Ці виблюдки(літературне) не побачили навіть полоси на весь екран, завтра буде продовження...

Служба-то дієва, не списуй на них свої промахи. І чого ти прицепився до тих 14 днів, вони тебе не стосуються, тому що ти користувався монітором 4 дні і тому що він поламався, а 14 днів для повернення дається тільки якщо технікою не користувався і вона належної якості.

Гарантійка в тебе офіційна, а то в нас вже тут диспут вийшов, де всі дурні, крім одного парніши.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гарантійка та монітор в даний час в розетці, яка там гарантійка не знаю. Nickel, якщо ти вважаєш, що ти допоміг, то велике дякую за твої корисні поради у обговоренні моїх тем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гарантійка та монітор в даний час в розетці, яка там гарантійка не знаю. Nickel, якщо ти вважаєш, що ти допоміг, то велике дякую за твої корисні поради у обговоренні моїх тем.

Тобі тяжко допомогти - ти не читаєш, що тобі пишуть. Я тобі вже двічі писав, що 14 днів, на протязі яких можна повернути (обміняти) товар, стосуються товару належної якості і тільки в тому випадку якщо ним не користувалися (стаття №9 Закону про захист прав споживачів). Ти ж сам пишеш, і що користувався 4 дні і що монітор неналежної якості. В такому випадку перечитай статтю №8 цього ж закону (посилання давали вище), в ній йдеться про товар неналежної якості. А ти і надалі трясешся, що сьогодні останній день строку, який тебе не стосується.

п.с. Гарантійку LG тяжко сплутати з Розетківською...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...14 днів для повернення дається тільки якщо технікою не користувався і вона належної якості.

абсурд. при купівлі в тих же Ельдорадо чи Фокстроті переважна більшість товару купується "з прилавку" - пралки, холодильники, телевізори і т.д. і т.п. все це розпаковане. це по-перше. по-друге ті ж самі телевізори працюють на прилавку, значить вже були у використанні. це шо виходить, шо покупець бере б/у товар, а відповідно магазин продає? :blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

абсурд.

Нє - Закон

при купівлі в тих же Ельдорадо чи Фокстроті переважна більшість товару купується "з прилавку" - пралки, холодильники, телевізори і т.д. і т.п. все це розпаковане. це по-перше.

Ні я ні закон не згадують про упаковку/розпаковку/запаковку. До чого тут це?

по-друге ті ж самі телевізори працюють на прилавку, значить вже були у використанні. це шо виходить, шо покупець бере б/у товар, а відповідно магазин продає? :blink:

Покупця хтось заставляє купувати товар з вітрини?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, не чіпляйся до слів, адже ти прекрасно знаєш, про що йде мова. той же мобільний телефон, фотоапарат, телевізор чи інших товар необхідно перед придбанням оглянути і перевірити на справність. відповідно, якщо спиратись на твої аргументи, то товар стає б/у ще навіть до придбання.

PS і не треба гнати на Розетку. як з Розеткою, так і з іншими продавцями техніки виникають проблеми. можна обрати товар в Луцьку в магазині, повністю перевірити, розрахуватись за нього, а дома зтикнутись з проблемами у роботі техніки. від цього ніхто не застрахований

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Також не розумію чого автор чипляється до 14 днів - це взагалі 14 днів для повернення товару відводиться а не для гарантійного випадку, а що до того, що сказали в захисту прав споживачів, що спочатку потрібно письмово звернутися так це так і треба - моя сім'я так і зробила, відправили лист укрпоштою (рекомендований чи як називається, що потім приходить письмове підтвердження, що він вручений), тоді через тиждень після отримання (підтвердження) і начали діяти захист прав споживачів, того і місяць вийшло....

Якщо ще є можливість знайди електронні адреси зам директора, ну бажано кого можна самого вищого по посаді в розетці і йому напиши що до випадку і, що звернувся в відповідні органи, такий же мейл і напиши в в фірму виробник в Україні, ми так само робили і все вийшло при тому що постачальник нам прямо так і зразу заявив - ваші проблеми, пишіть куда хочете, ви всеодно нічого не добєтесь, а тільки час втратите... Ми спочатку так і подумали, що нічого не добємось, але як кажуть - попитка не питка....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я взагалі не розумію навіщо ця тема, люди щось радять і обговорюють, nickel доказує що він грамотніший за мене навіщось...

а головне - складається стійке враження, що цю тему читають всі окрім ТС, бо вже змалювали всі можливі варіанти розвитку ситуації і відповідні дії. А ТС вперто щось чудить і лише звітується.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, не чіпляйся до слів, адже ти прекрасно знаєш, про що йде мова. той же мобільний телефон, фотоапарат, телевізор чи інших товар необхідно перед придбанням оглянути і перевірити на справність. відповідно, якщо спиратись на твої аргументи, то товар стає б/у ще навіть до придбання.

Я не чіпляюсь, всі ці норми прописані в законі, а не мною придумані. Якщо ти до покупки тестиш телефон чи фотоапарат, чи навіть телевізор - це тест, демонстрація і т.п. А якщо після покупки ти чотири дні користуєшся монітором, він ламається, то повернути товар згідно статті №9 не вдасться, як не крути.

я взагалі не розумію навіщо ця тема, люди щось радять і обговорюють, nickel доказує що він грамотніший за мене навіщось...

Без образ, але ти мені н*х не здався. Це ти увірвався в тему на 19 пості і написав, що всі безграмотні, бо в "темі не варяться", один ти Дартаньян.

а головне - складається стійке враження, що цю тему читають всі окрім ТС, бо вже змалювали всі можливі варіанти розвитку ситуації і відповідні дії. А ТС вперто щось чудить і лише звітується.

+1

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, навіщо ти все стараєшся на особистості перевести ? ну воно тобі тра ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, навіщо ти все стараєшся на особистості перевести ? ну воно тобі тра ?

розслабся

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

TC. Ще раз погляньте на чек. Ви точно купували товар в "Розетки"?

Пробачте, не втримався. Ідіот? Чи як?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

TC. Ще раз погляньте на чек. Ви точно купували товар в "Розетки"?

на товарному чеку вказана адреса Розетки(Фрунзе 40), що повинно бути вказано, ТзОВ "Rozetka", ПП "Rozetka"? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні позвонив на розетку сказали, що монітор на ремонті і це може тривати до 28 днів, 14-огляд і 14-ремонт.Можливо таке? Підкажіть, чи мають право стільки часу тримати товар у ремонті?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вище вам все уже досить вичерпно пояснили. 14 днів максимум, а далі неустойка 1% вартості товару.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...