Zheny@ Опубліковано 18 Червня, 2012 в 06:28 #1451 Опубліковано 18 Червня, 2012 в 06:28 После каждого полета пилоты компании FedEx заполняют так называемые "жалобы", в которых сообщают о неполадках во время полета.Механики устраняют проблему и документируют свои действия.
Zheny@ Опубліковано 18 Червня, 2012 в 06:37 #1452 Опубліковано 18 Червня, 2012 в 06:37 гм.. цікаво як? Ну і для чого? Хоча виглядає прикольно.
bodia88888 Опубліковано 18 Червня, 2012 в 13:35 #1455 Опубліковано 18 Червня, 2012 в 13:35 А на якому етапі "життя" твій телефон?
Ko3bMa Опубліковано 19 Червня, 2012 в 08:44 #1463 Опубліковано 19 Червня, 2012 в 08:44 http://turupupu.ru/?p=4971
BACbOK Опубліковано 20 Червня, 2012 в 08:11 #1474 Опубліковано 20 Червня, 2012 в 08:11 P.S. Вже статтю на Вікіпедії поправили.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.