Перейти до змісту

On-line поддержка пользователей Домашнего телекома


Рекомендовані повідомлення

  • Адміністратори

міняйте країну і платіть за мегабайти :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 129
  • Створено
  • Остання відповідь

Стараємось!

Будемо намагатись так тримати й надалі.

Приємно читати хороші слова.

Ігнор?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

міняйте країну і платіть за мегабайти :)

Краще закрити тему, як за часів Фотакому і всім юзерам попередження:

ser.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я плачу за безліміт і тому маю право отримати оплачені послуги, зауваж наперед плачу, а значить своє попередження засунь собі сам знаєш куди...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажи це тому, хто роздає попередження за опис глюків в роботі провайдера.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що за довбаний провайдер?:angry: Знову інет глючить. Втрачаються пакети до 10.42.0.1

Куди ще звертатись? Чи тупо забити і користуватись послугами іншого провайдера?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи тупо забити і користуватись послугами іншого провайдера?

Бінго! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спецом поставив дві мережеві карти і підключив інет від двох провайдерів ДГ і КС. Тому інет маю практично постійно. Але те, що вже 2 тижні інет від ДГ постійно глючить - починає дратувати. За часів Фотакому я міг пояснити проблему спеціалісту з тех. підтримки по телефону і все оперативно вирішувалось. Тепер тех. підтримка ДГ - це м'яко кажучи пародія. Викупив назад би хто цього провайдера і зробив нормальну тех. підтримку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво, а чи можно отримати компенсацію за ненаданя послуги?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спецом поставив дві мережеві карти і підключив інет від двох провайдерів ДГ і КС. Тому інет маю практично постійно. Але те, що вже 2 тижні інет від ДГ постійно глючить - починає дратувати. За часів Фотакому я міг пояснити проблему спеціалісту з тех. підтримки по телефону і все оперативно вирішувалось. Тепер тех. підтримка ДГ - це м'яко кажучи пародія. Викупив назад би хто цього провайдера і зробив нормальну тех. підтримку.

Ти платиш кожен мiсяць двум провайдерам?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти платиш кожен мiсяць двум провайдерам?

КС був в резерві, ДГ активний. Тепер через постійні глюки ДГ, які є до цього моменту (регулярні втрати пакетів до 10.42.0.1 з періодичністю 30 сек. - 1 хв.) відправлю інет ДГ в резерв - 12 грн. міс. і буду користуватись КС. Бажання спілкуватись з тех. підтримкою ДГ більше немає. Толку, як з козла молока.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво, а чи можно отримати компенсацію за ненаданя послуги?

Привіт 'VaLeRa'!

За компенсацією через ненадання послуг можна звернутись в офіс компанії і ваше питання буде розглянуто. Думаю, з позитивним результатом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво, а чи можно отримати компенсацію за ненаданя послуги?

Привіт 'VaLeRa'!

За компенсацією через ненадання послуг можна звернутись в офіс компанії і ваше питання буде розглянуто. Думаю, з позитивним результатом.

Это человек должен ехать в другой конец города, чтобы выбивать то, что должны сделать автоматически с расчета бухгалтеров.Еще скажите в какой кабинет зайти чтобы разорвать договор ибо достали.Неделя без инета,неделя с тугодумным инетом, а опосля скорость ниже тарифной в 10 раз и которую не могут исправить после 3 звонков в службу поддержки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а ви шановний зробіть так, щоб звертатись кожному не треба було.

а ви шановний зробіть так, щоб звертатись кожному не треба було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нда,сумно:( А ты serega зря так, людей дратуе такий стан речей i емоцii шукають виходу,хай хоть на форумi пишуть, бо коли проблема iгноруется декiлька разiв, а невирешiння проблеми без пояснень (хай iнколи й не дуже зрозумiлих для користувача) i е нiщо iнше, як iгнор, то хочется комусь нахамити, ато й в лоб трiснути. Особисто в мене iнет,можна сказати, задовiльний, але я повнiстю розумiю тих людей, що тут пишуть, тому щиро iм спiвчуваю, бо тут получается *чемодан без ручки*- нести тяжко,але й викинути жалко

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

нда,сумно:( А ты serega зря так, людей дратуе такий стан речей ...

А що Я? Я вже поміняв, роботу і провайдера, з 2009 року :)

Але впевнений, що ті люди, що залишились працювати, докладають усіх зусиль, щоб мережа працювала незважаючи на недостатнє розуміння власників бізнесу в необхідності необхідних капіталовкладень. Вибачте за тавтологію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нда,сумно:( А ты serega зря так, людей дратуе такий стан речей ...

А що Я? Я вже поміняв, роботу і провайдера, з 2009 року :)

Але впевнений, що ті люди, що залишились працювати, докладають усіх зусиль, щоб мережа працювала незважаючи на недостатнє розуміння власників бізнесу в необхідності необхідних капіталовкладень. Вибачте за тавтологію.

Привіт, serega! Дякую за підтримку! Хоч одна людина розуміє, що не все залежить тільки від працівників компанії.

Для всіх, хто читає дану тему і в кого є запитання чи прохання відносно послуг, які надаються під ТМ "Домашній Телеком" - для того, щоб усунути незручності з приводу походів в офіс ви можете:

- фінансові питання обговорити за телефонами - 78-00-32, 78-00-42 в робочі години

- організаційні питання взнати в інформаційному центрі - 78-00-11, 78-00-16 в робочі години

- написати лист на [email protected] з своїм проханням (здійснити перерахунок абонплати на дні, коли не надавалися послуги або виникли проблеми з доступом)

- писати на даний форум в дану тем (тільки залишати свої контактні дані:адресу надання послуги, № договору, № телефону, за яким можна було б зв'язатись)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

- писати на даний форум в дану тем (тільки залишати свої контактні дані:адресу надання послуги, № договору, № телефону, за яким можна було б зв'язатись)

Ага, і викладайте ксерокопії паспорта, ідент. кода, фотографії, номеар банківських карт з ПІНами і т.д.

По суті, я тут почитав дану тему і в мене все більше переконань, що навіть з ОГО не тра перходити на DATAGROUP :blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Отправлено 14 червня 2011 - 14:11

Домашний Телеком от Датагруп стремится к качественному и

профессиональному обслуживанию своих клиентов. В этой теме мы готовы

выслушать Ваши вопросы и пожелания по предоставлению услуг этого

провайдера в Вашем регионе. Ни один из вопросов не останется без ответа.

С уважением, Домашний Телеком "

Классно! Сервисная служба Датагруп переехала на данный форум!

Теперь чтобы у Вас, дорогие клиенты, был нормальный интернет, достаточно написать сюда - и все будет прекрасно!

Слава богу, я от Вас уже ушел. И мне стало намного лучше, нервы стали приходить в нормальное состоянгие, перестал волосы на себе рвать с вопросами "Где же ты, гребанный интернет", перестал выслушивать нудный голос робота оператора Датагруп "Якщо ви розмовляєте українською мовою нажмить один...", "Час з'єднання складає 5 хвилин" и лихорадочно подсчитывать в уме, во сколько мне обойдется этот звонок, так как звоню с мобильного. Теперь мне хорошо. Перешел на другого провайдера. Чего желаю и всем остальным. Датагруп, вы явно не справляетесь со своими болячками. Иметь одно желание "к качественному и профессиональному обслуживанию своих клиентов" мало. Надо еще и работать. Вы своих клиентов теряете не потому что клиент дурак, а потому что ваш сервис не соответствует современному уровню. Не клиент должен к вам бегать и что то доказывать - а вы должны сами, повторяю, сами, должны определить, кого вы качеством своего интернета обидели, компенсировать ему эти неудобства в финансовом плане. Но нафига вам это нужно? Эх... Много можно написать, только вам это тоже не нужно. У вас свое кино, мани мани мани

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

- писати на даний форум в дану тем (тільки залишати свої контактні дані:адресу надання послуги, № договору, № телефону, за яким можна було б зв'язатись)

Ага, і викладайте ксерокопії паспорта, ідент. кода, фотографії, номеар банківських карт з ПІНами і т.д.

По суті, я тут почитав дану тему і в мене все більше переконань, що навіть з ОГО не тра перходити на DATAGROUP :blink:

Знайшов порівняня, ого... :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Sheffan

А ти думаєш що у всіх такі проблеми як і в тебе. Да, не буду сперечатись що був час коли і вмене не було інтернету і надоїдало дзвонити до оператора, але тепер в мене немає взагалі ніяких проблем, інтернет працює на всі 100% і я задоволений. Напевно ти перейшов на Київстар?! Там також не у всіх гладко з інтернетом. :glare:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Слава богу, я от Вас уже ушел
Я колись також так само думав... після двох місяців Київстара, я вже навпаки думав)) Слава Богу , що я вернувся))) Даже коли в Дата груп пропадає інтернет, в мене таке буває не часто, по пару хвилин, Мені це більше подобається) чим пользуватись локалкой Київстара) Про Ого... я взагалі мовчу... такий інтернет , напевно був класний років так з десять назад... їм пользуються тількі ті в кого вибору немає...а за airbites я краще понаблюдаю збоку... кстаті читав отзиви про айрбитс на Львівському форумі, в Львові він я так поняв не дуже... ужасні отзиви, подивимся , як він себе покаже в Луцьку... Час покаже...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

- писати на даний форум в дану тем (тільки залишати свої контактні дані:адресу надання послуги, № договору, № телефону, за яким можна було б зв'язатись)

Шановний, у пості #60 я поставив Вам запитання.

Можете за місяць часу хоча б вигадати відповідь?

Процитую Ваш пост:

Ни один из вопросов не останется без ответа.

Дома послугами вашого провайдера не користуюсь, але у своїй особі можу

представляти 14, не самих маленьких, ваших корпоративних клієнта і ще з десяток приватних.

Так вже склалось, що й на вибір оператора зв'язку ними я маю безпосередній вплив.

Ваше ставлення до мого запитання, на форумі, може остаточно поставити хрест

на повазі до вашої служби пітримки і як результат, у своїй роботі, я просто буду рекомендувати

клієнтам відмовлятись від ваших послуг та користуватись послуами конкурентів.

Чому корпоративний клієнт, витрачаючи більше коштів на послуги такого ж, а іноді й гіршого рівня чим приватний абонент,

не має права на нормальну підтримку?

Можливо відкрию вам таємницю, але фінансово відповідальним людям організацій стає дуже неприємно, коли вони

дізнаються, що установа користується тарифним планом, який втратив свою актуальність ще рік тому.

Прийняття на роботу кваліфікованого працівника, який би міг на нормальному рівні спілкуватись з корпоративними

клієнтами не вдарить по бюджету вашої організації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

DataGroup, окрім відповіді

мы свяжемся с работниками в Вашем регионе и постараемся помочь.

Ви нічого конкретного не сказали ні разу. А шкода... Більше відповідей дають самі форумчани.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Туман, в них схема така, якщо причина в них вони її вирішують, і даже не турбують тебе... а якщо проблема в тебе, вони тобі перезвонять і допоможуть... якщо не получиться виписують наряд... все!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...