Перейти до змісту

Де в луцьку якісно і недорого можна заправити кондиціонер?


Рекомендовані повідомлення

хз, в мене лансер я при то роблю все на міцубісі) хай хоч трохи дорожче, але якщо, що то буде кого насілувать))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

067-770-27-58 (Сергій)

заправка та ремонт автокондиціонерів

Район теремно, будинок пристарілих!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в тому році заправляв на ЮА холдінг, той що на дубенській,заплатив 113грн!!! дешевше не найшов!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

в тому році заправляв на ЮА холдінг, той що на дубенській,заплатив 113грн!!! дешевше не найшов!!!

де це саме на дубнівський?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ти краще запитуй, де гантію дають. Заправити - то не головне, головне, щоб знайшли кудою втікло! А ті, хто дають гарантію, відповідно, і перевірять, чи ніде не тікає.

А так будеш заправляти кожні пів-року...

Мітсубісі радять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую jack74, треба знайти місце витіку газу, якщо взагалі він вийшов, усунути проблему, а потім заправити.

А ще може бути, що повністю забит випарник і просто не знімає холод.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автосалон Пежо на Карпенка, в підвалі, у них найсучасніша установка ніби...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автосалон Пежо на Карпенка, в підвалі, у них найсучасніша установка ніби...

"Сафрон". не роблять вони кондішинів. Вони нас відправляли на Мітсубісі. Принаймні того року. Ми потім заправили "в дядька" за 100 грн. Заправив, тиск мірнув - "не тікає!" і все... Зекономили :) вистачило на місяць
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автосалон Пежо на Карпенка, в підвалі, у них найсучасніша установка ніби...

"Сафрон". не роблять вони кондішинів. Вони нас відправляли на Мітсубісі. Принаймні того року. Ми потім заправили "в дядька" за 100 грн. Заправив, тиск мірнув - "не тікає!" і все... Зекономили :) вистачило на місяць

у мене інфо тижневої давності

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автосалон Пежо на Карпенка, в підвалі, у них найсучасніша установка ніби...

ціни?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заправити можна в нас , автосервіс "Пітстоп"

с. Струмівка, вул. Рівненська, 20.

(на території магазину автозапчастин ПітСтоп)

моб.: (067) 471 0 471, (066) 343 97 78

тел.: (0332) 28 00 37

Заправка коштує 200 грн + газ + масло при потребі

100 грам газу -- 20 грн

Масло треба рідко

Якщо просто система погано холодить , в основному треба долити в середньму 200-400 грам . Тобто , заправка виходить 240-280 грн .

Коли система пуста --- тут повна заправка , 500-700 грам газу , а в старіших машинах та деяких бусах і джипах --- до 1200 грам

Установка

%D0%B0%D1%81590.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗАПРВЛЯВСЯ В РАЙОНІ ТЕРЕМНО ЗА БУДИНКОМ ПРЕСТАРІЛИХ, ЗАЛИВ 600ГРАМ ГАЗУ +МАСЛО (ГРАМ80)=200ГРН, А ПЕРЕД ТИМ ПЕРЕВІРИЛИ НА ГЕРМЕТИЧНІСТЬ. РЕКОМЕНДУЮ.

Крім того варив пробоїну в радіаторі (яка утворилася від розкиданого каміння яким дорожніки в ямки закидували- придурки) заплатив аж раптом 20грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заправлявся в Струмівці, там є заправочно-діагностичні установки. Торік було 300грн (робота, прокладка, хладогент). Контакти треба шукати.

Змінено користувачем V.Wolf
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заправлявся в Струмівці, там є заправочно-діагностичні установки. Торік було 300грн (робота, прокладка, хладогент). Контакти треба шукати.

Шукаю контакти саме цієї контори. Можливо є хоча би телефончик? :_08:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заправлявся в Струмівці, там є заправочно-діагностичні установки. Торік було 300грн (робота, прокладка, хладогент). Контакти треба шукати.

Шукаю контакти саме цієї контори. Можливо є хоча би телефончик? :_08:

Знайшов телефончик 066 500 1 200. Ця контора сподобалась найбільше, порівняти є з ким (крім дорогих СТО :) ).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗАПРВЛЯВСЯ В РАЙОНІ ТЕРЕМНО ЗА БУДИНКОМ ПРЕСТАРІЛИХ, ЗАЛИВ 600ГРАМ ГАЗУ +МАСЛО (ГРАМ80)=200ГРН, А ПЕРЕД ТИМ ПЕРЕВІРИЛИ НА ГЕРМЕТИЧНІСТЬ. РЕКОМЕНДУЮ.

Крім того варив пробоїну в радіаторі (яка утворилася від розкиданого каміння яким дорожніки в ямки закидували- придурки) заплатив аж раптом 20грн.

Теж рекомендую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знаю як на інших сервісах але в Теремно на мій погляд заправляють "кустарним" методом на "око". балони з газом важать на вагах . закачують газ теж на "око". Хто нескупий їдьте на професійне обладнення хай дороще зате по технології.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теж рекомендую в Теремно за будинком пристарілих - в прошлому році заправляв, хороший спеціаліст, а не обдираловка як розповідають про інших ...

Якщо номер не змінився - 067-7702758 Сергій

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...
Теж рекомендую в Теремно за будинком пристарілих - в прошлому році заправляв, хороший спеціаліст, а не обдираловка як розповідають про інших ...
Сьогодні там був, долив 100гр фріону (3 роки кондей не заправляв, думав що вже пора), заплатив символічну сумму, всього 15хв роботи.

Перед тим їздив на Піт-Стоп, довомився ще вчора що сьогодні в обід приїду. По приїзду мені оголосили що майстер сьогодні тільки з Києва виїжджатиме. Сервіс відстій. І в любому випадку за роботу деруть 200грн. Не раджу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теж рекомендую в Теремно за будинком пристарілих - в прошлому році заправляв, хороший спеціаліст, а не обдираловка як розповідають про інших ...
Сьогодні там був, долив 100гр фріону (3 роки кондей не заправляв, думав що вже пора), заплатив символічну сумму, всього 15хв роботи.

Перед тим їздив на Піт-Стоп, довомився ще вчора що сьогодні в обід приїду. По приїзду мені оголосили що майстер сьогодні тільки з Києва виїжджатиме. Сервіс відстій. І в любому випадку за роботу деруть 200грн. Не раджу.

А яка різниця коли заправлявся кондьор, фреон це ж не бензин чи інший "расходнік"? Якщо кондьор не пропускає, то навіщо доливати фреон, чи я щось не так розумію?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А яка різниця коли заправлявся кондьор, фреон це ж не бензин чи інший "расходнік"? Якщо кондьор не пропускає, то навіщо доливати фреон, чи я щось не так розумію?
Поступово фріон виходить з системи через можливі з'єднання (кудись же 100гр в мене поділось). Кандюк в автомобілі це не холодильник де вся система в тому числі з агрегатом герметично запаяна. Дешевше робити перевірку системи і кандюка на втрати періодично чим потім ремонтувати агрегат бо заклинило від того що було мало фріону/масла.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Фреон це газ, тому якщо є отвір через який він може травити, то він за три роки втіче весь, імхо. Я взагалі-то хотів би почути або підтвердження моїх слів або заперечення на них від майстрів, які мають справу з кондюками, такими як kayot. Можливе ще хтось з майстрів читає тему, то підкажіть чи дійсно треба перевіряти кондюки для профілактики і коли треба їхати до майстра якнайшвидше.

п.с. не хочеться починати спір, але кондюк в авто мало чим різниться від стаціонарного. А от умови експлуатації то да, в авто на кондюк постійно діє руйнівна вібрація.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Естественная утечка в кондиционерах допускается, но она настолько мизерна, что при правильной сборке соединений, ею можно принебречь

Если есть утечка, значит для начала надо устранить её причину, а потом "дозаправлять". Хотя не буду говорить как в автомобилях - не вникал, но в бытовых кондиционерах вообще понятие ДОЗАПРАВКА очень неправильное.

Для каждого кондиционера есть норма заправки фреона при условии соблюдения определенной длины трасы, так вот для того чтобы узнать сколько надо ДОЗАПРАВИТЬ, надо весь фреон собрать в специальной установке по сбору фреона, взвесить и только тогда будет известна величина недостающего газа в граммах, но этот аппарт экономически невыгоден в приминении к бытовым системам. Есть второй вариант - дозаправка по перегреву, но эта "игра с бубнами", вернее с термометрами, манометрами и мокрыми термометрами ОЧЕНЬ приблизительна и не всегда имеет право на жизнь, так как надо чтоб было ОЧЕНЬ ЧИСТОЕ оборудование, определенные температурные условия и т.д.

Самы простой способ, перезаправить по весам, а прежде устранить утечку.

Уменьшени хладопроизводительности кондиционера не всегда связано с недостачей фреона - грязный испаритель, грязная крыльчатка вентилятора, грязный конденсатор....

Где гарантия на 100% что была утечка?

Визуально утечка видна по жирным следам от паров масла, особенно это видно на соединениях, нипелях и стыках.

Если утечка не обнаружена, а газ каждый год добавляют - может прийти момент, когда в компрессор поступит не газообразный фреон, а смесь газа и жидкости...и тогда(как мы знаем жиждкость не сжимается) может произойти гидроудар...и компрессор "захлебнется".

Для кондиционеров надо:

1. провести полную чистку и мойку испарителя, конденсатора, крыльчатки, фильтра.

2. провести обследование фреоновой магистрали на момент протечки фреона - есть течеискатели, есть старый дедовский метод промыливания пеной стыков.

3. и перезаправить систему, или взвесить остаток и добавить для нормы.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...