Перейти до змісту

ГБО - Луцьк


volialutsk

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, JEK сказано:

І я собі нарешті встановив ГБО. Машина Деу Джентра 1,5. Балон атікер 52л, мультиклапан Томасетто, Редуктор томасетто арктік, ЕБУ - Зеніт про ОБД, Форсунки ХАНА. Загалом задоволений, Зараз підшукую нормальну заправку.

бАЛОН TUGRA MAKINA, ATIKER ТОНШИЙ!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 316
  • Створено
  • Остання відповідь
В 25.05.2016 at 14:02, VaLeRa сказал:

Встановлював на  "Газавтосервіс" оскільки від моєї роботи не далеко і встановлють обладнання за день, а не півтора два як на багатьох фірмах. 

Ха, слабаки.

я знаю майстрів які на лайноса вдвох за пів дня, годинки зо чотири, ставлять четверте покоління, здати контакт? і воно навіть потім їде, і ніби непогано їде.

у мене особисто четверте покоління менше двох днів ніколи не займало, а то і три.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 05.06.2016 at 00:12, vitOK сказано:

Ха, слабаки.

я знаю майстрів які на лайноса вдвох за пів дня, годинки зо чотири, ставлять четверте покоління, здати контакт? і воно навіть потім їде, і ніби непогано їде.

у мене особисто четверте покоління менше двох днів ніколи не займало, а то і три.

Здай контакт

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Людина мене спитала, я відповів, і що з того вийшло... виявляється в нас є лише декілька професійних встановщиків ГБО а всі інші лохи!

On 05.06.2016 at 00:12, vitOK сказано:

Ха, слабаки.

я знаю майстрів які на лайноса вдвох за пів дня....

 

On 04.06.2016 at 10:33, MANJAK11 сказано:

Якщо це признак майстерності, то слідуючим кроком мабуть буде звернення до хірурга, який операцію за 15хв проаодить, а не як інші - дві години :)

 

далі багато букв :)

Не хтілось мені відповідати  на ваші звинувачення майстрів у непрофесіоналізмі, але й просто так лишити це не дуже й правильно, тому прошу розжувати ваші претензії до людей, які встановили мені ГБО.

Виходячи з написаного вами я, виявляэться, майстер по встановоленню ГБО 80lvl, оскільки вдвох з кумом скоріш за все встановив би це обладнання, можливо за тиждень-два (і може машина б навіть поїхала після додаткових налаштувань) а не за 2-3 дні як в багатьох фірмах...

Поясню далі... на роботі мій колега робить свою роботу без помилок за 20 хв, коли його нема, то я роблю цю ж роботу за годину, але теж без помилок - то я що, краще роблю роботу за колеги???

Давайте далі про хірургів: хірург з досвідом видалить апендицит за годину, інтерн точно буде робити те ж саме довше - то хто краще оперує??? Хоча, як на мене, хірургів взагалі не можно порівнювати між собою, оскільки нема нормованго часу на ту чи іншу операцію - все залежить від складності.

Ну й ще про швидкість і якість: я з батьком різав двері в гараж два дні.. а з кумом зробив теж саме але значно краще, за 6 годин - то виходить, що я з батьком професіонали в роботі з металом, а мій кум (який мабудь народився з сварочним апаратом в руках) ділетант?

 

Щоб ви не були голословними: надайте мені таблиці нормогодин по встановленню ГБО 4 покоління на Aveo, де вказано, що ГБО встановлюється 10-12 годин двома працівниками і ніяк не менше. Не маєте конкретних підтверджень, можете не відповідати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, VaLeRa сказал:

Щоб ви не були голословними: надайте мені таблиці нормогодин по встановленню ГБО 4 покоління на Aveo, де вказано, що ГБО встановлюється 10-12 годин двома працівниками і ніяк не менше. Не маєте конкретних підтверджень, можете не відповідати.

імхую, що не всі навколо криворукі рукожопи, й те що ЯКІСНО можна зробити за один день, вони СПЕЦІАЛЬНО роблять два дні, при тому всьому, що до більшості й так черги. Значить є моменти, які заважають робити це швидше, без втрати якості. Але то таке :) Кожному своє, як то кажуть. Хто зна, можливо й ви праві. Я не можу казати напевне, не будучи професіоналом в даній справі, так само як і ви. Відповідно обидва ми оперуємо знаннями, вкладеними нам встановлювальниками ГБО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну от почалось.....

поясню вам на прикладі тих же дверей які ви з батьком вирізали два дні...

 

два майстри приблизно з однаковою кваліфікацією варять Вам двері в гараж, кожен по створці. один робить це цілий день варячи каркас, на нього потім варить бляху, розраховує все так щоб менше матеріалу затратити при цьому двері в результаті виходять міцні, не "грають", зроблені на віка. а другий за пів дня зварив рамочку, дав розпорочку , обварив бляхою через 30 см а не через 10 точками по 5 мм а не по 10. ну тіліпаються двері як тополя на вітру, але ж свою функцію виконують? закривають гараж, купы тримаються, на років 10 вистачить. Коли гараж закритий ніби і різниці між створками дверей нема .  

 

Якби другий майстер робив би тойже об"єм робіть що і перший то внього також все заняло день. але чи потрібен вам цей об"єм робіт, тут Вам вирішувати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічого не почалося, але все прогнозовано закінчилось... жоден з вас не дав конкретної інформації щодо нормованих годин на встановлення ГБО.. тому вважаю, що ви не праві в твердженні, що мені ставили обладнання пагані майстри. Крапка.

ПиСи - в жодному разі в моїх постах я не рекламую жодного майтсра чи фірму. Кожен майстер заробляє собі клієнтів та репутацію так, як вміє. Я точно знаю, що на будьякій фірмі, що встановлює ГБО, черга на встановлення є на декілька днів і навіть тижднів вперед.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

шукав норомогодини на встановлення гбо хоч для якогось авто, але не знайшов.

 

з Вашого посту ми зрозуміли що вибір установщика ви робили за двома критеріями близкість до роботи і час встановлення гбо. ні професіоналізм, ні репутація, ні, навіть, ціна на ваш вибір особливо не впливали.. хотілось би щоб наші співфорумчани відповідально відносились  до втручання в своє авто. я всяке бачив і ще більше чув. Тиждень назад приїжжав опель з 4 поколінням ГБО, у нього в газовій магістралі нема жодного клапана, взагалі жодного, навіть на редукторі відключений, і господаря це зовсім не бентежить, вона ж їхала....  Тому для мене Ваші критерії, наприклад, м"яко кажучи, недостатні. звідси така бурхлива реакція

 

Газавтосервіс далеко не з гірших фірм, є речі які мені в них не подобаються, але технічної сторони встановлення це ніяк не стосується

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@vitOK я обирав фірму по встановелнню ГБО десь тиждні зо три :), навіть в цій темі писав запит, думав може майстри зголосяться, які підписані на цю тему.... але пропоную закрили обговорення мого ГБО, щоб не перетворювати тему в рекламу, чи антирекламу якоїсь фірми.

З приводу клапанів - я теж не знаю чи є, але чогось думаю, що в комплект нормального обладнання все входить і додатково докупляти та встановлювати якийсь клапан не потрібно. Звичайно, коли купувати на ринку самому по частинам, і потім десь встановлювати, то можно і без клапана встановити. Але то мабудь вже пансамсклєпавзкумомвгаражі називається. Такє я собі не дуже хтів мати в машині...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Привіт усім!! Підкажіть що краще ставити на карбюраторну десяточку 1.5 ГБО4 чи ГБО2???????? І яка краще фірма виробник цієї установки?
 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Талянич сказал:

Привіт усім!! Підкажіть що краще ставити на карбюраторну десяточку 1.5 ГБО4 чи ГБО2???????? І яка краще фірма виробник цієї установки?
 

 

На карбюратор ГБО-1, тому, що ГБО-2 це з використанням сигналу з ДК (лямбда-зонда), якого немає в тебе - http://gazcentre.com.ua/pokolenija/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поставий нарешті я собі на десяточку 1.5 ГБО 2 покоління Редуктор фірми Томасетто, накладка на карбюратор( по типу черепашка). Ставив в полонці. Досить непогано все поставили, акуратно 9 з 10. Но вот коли діло підійшло до налаштувань то це мене дуже збентежело!!!:( Налаштовувало аж двоє майстрів. Но машина заводиться на газу дуже погано (стартєр калатає секунд 30 а іноді і довше) з 1 000 до 2 000 оборотів при різкому нажатті на педаль газ машина тролить, коли набере обороти все зникає. На холостих час від час теж підтролює... Це ще на місці в них було. Сказали, що погана свічка, перевірити і змінити провода високої напруги. Змінив. Нічого не змінилось в роботі двигуна. Хоча на бензині цих проблем не має і не було... Коли машина холодна не прогріта заводиться просто на бухву х (не хурашо). Це притому що на вулиці 28 градусів жари. Зранку так то взагалі неможливо завестись на газі, мусово на бензин переходити. Хоча мене там запевняли що з бензину прийдеться заводитись лише у зимовий період часу при мінусових температурах... Їхати до них досить далеко. Та й і якістю налаштувань вони мені не сподобались... Все спихнули на авто хоча перед встановленням ГБО вона пройшла ТО і всі вузли були перевірені....
Як в цьому випадку поступити??? Можливо в когось була уже така ситуація.
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

налаштовувати в іншому місці буде коштувати грошей, у них всетаки по гарантії і безкоштовно....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Талянич сказал:

Зранку так то взагалі неможливо завестись на газі, мусово на бензин переходити

Воно й не повинно було заводитись на газу, температури не вистачає. На газу заводится лише коли авто під палючим сонцем довго стоїть. В мене 4 покоління й автоматичне переключання. То зранку ЗАВЖДИ заводится на бензині, потім через декілька хвилин переключаєтся на газ, коли ж на сонці вдень стоїть то зразу ж заводится на газу, якщо ж не гаряче, то на бензині заводится. Це все маєтся на увазі, коли авто заводится після кількагодинного стояння, звичайно ж, коли авто заводится через кожні пів години, то зразу на газу заводится, бо не встигає зовсім охолонути. Зимою інша справа, майже завжди на бензині заводится, бо швидко охолоджуєтся

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

гбо2 дійсно примітивно відносно 4 покоління, і якщо нормальні установщики - справді реально заводитись і кататись на газу, факт (кумова карбюраторна девятка).

інша справа, що сама пропан-бутанова суміш, дуже примхлива і нестабільна штука, щр має різні властивості і від погоди, і від того що набодяжили на заправці і тд, на відміну від того ж метану.
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене (карбюратор) заводиться на газу без проблем, але з маленьким фокусом: я починаю крутити стартером БЕЗ нічого (тобто вимкнута подача газу), тоді на на короткий момент пускаю газ (клац-клац), і двигун заводиться, я вмикаю газ на постійну. От такий "танець з бубном". 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І в мене карбюратор, двигун ваз 1,6. На газу заводиться без проблем і в морози -20. Тільки треба "підсос" витягти, щоб холості були в районі 1500 поки двигун не прогріється. А на малих холостих на холодну двигун "троїть".

ГБО ставилось і налаштовувалось в Гіркій Полонці. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в чому може бути причина троїння на різкому нажатті на газ ( 1000 - 2000 обертів) хоч холодна хоч нагріта і це лише на газу, з бензином такої проблеми немає...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як на мене це можуть бути свєчі, кут запалювання. Та там як на газ переводять авто треба ще й перевірити систему запалювання добре.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 часов назад, vitOK сказал:

налаштовувати в іншому місці буде коштувати грошей, у них всетаки по гарантії і безкоштовно....

Їхати туди мені майже 50км в одну сторону... тай коли вони мені налаштовували при встановленні не сподобалось. Там два майстра налаштовують але вони лиш версії кидали чого тролить на холостих і при набиранні обертів двигуна (1000 до 2000). 
Може хто знає майстра хто налаштовує в Ківерцівському р-н. чи в Луцьку. А то я на пальне викину майже ті гроші що й за налаштування...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в твому випадку може бути проблема починаючи з свічок і закінчуючи змішувачем "черепашка". я би лишив машину і хай розбираются, а ні - то грошей не давати. за який "Х..." ти платив, щоб у тебе ГБО стояло чи щоб їздити на газу. Переважна більшість найде купу недоліків на твоїй щойновстановленній ГБО МОЖЛИВО через які машина не їде і візьме за їх усунення гроші.

З.І. машина на холодну має заводитись на бензині, а те що у переважної більшості вона і в мороз на газу заводиться це вам просто приємний бонус, друга сторона цього бонуса -передчасна смерть мембран редуктора

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Талянич сказал:

Їхати туди мені майже 50км в одну сторону... тай коли вони мені налаштовували при встановленні не сподобалось. Там два майстра налаштовують але вони лиш версії кидали чого тролить на холостих і при набиранні обертів двигуна (1000 до 2000). 
Може хто знає майстра хто налаштовує в Ківерцівському р-н. чи в Луцьку. А то я на пальне викину майже ті гроші що й за налаштування...

м.Ківерці 0954894404 Вітя

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...