Перейти до змісту

ГБО - Луцьк


volialutsk

Рекомендовані повідомлення

Тори пропан-бутанові завжди суттєво дорожчі були за циліндричні.

Тори - харківські просто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 316
  • Створено
  • Остання відповідь

(газові свічки в комплекті :))

Можна більш детально про цю нісенітницю?

http://www.autogas.in.ua/market/shop/7-2-svechi-zazhiganiya.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

(газові свічки в комплекті :))

Можна більш детально про цю нісенітницю?

Я думаю , що це фігня повна. Пробував я ті газові свічки, як на мене різниця тільки в ціні. Якщо хтось пропонуэ Вам свічки і каже що це газові - плюньте йому в обличчя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

(газові свічки в комплекті :))

Можна більш детально про цю нісенітницю?

Можна. Температура горіння і детонаційні властивості газу - інші. Щодо розходу з практиками сперечатися не буду, але старі свічки вже доходжували своє, майстер теж сказав, що смисл -. є. Тим більше, що свічки отримав "бонусом" )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажу також що газові свічкі це все фігня. Купив газові свічкі і поставиви, все те саме що на простих на яких тис. 10 їздив. Розхід такий же, динамікаа також.

Головне щоб провода ВВ були норм. В мене в ночі вночі вони "шили" . Купив оригінал з ланоса і стало краще.

Але на всяк випадок є другий комплект свічок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна. Температура горіння і детонаційні властивості газу - інші. Щодо розходу з практиками сперечатися не буду, але старі свічки вже доходжували своє, майстер теж сказав, що смисл -. є. Тим більше, що свічки отримав "бонусом" )

"Нісенітниці" писав як людина, яка пробувала всякі свічки в тому числі і ірідєєві.

Лазерные свечи зажигания.

Японским учёным из национального института естественных наук, удалось разработать уникальную лазерную систему зажигания, которая благодаря малым размерам, может уместиться в корпусе свечи зажигания автомобиля или мотоцикла. К тому же этот лазер очень устойчив к жёстким условиям, происходящим в головке цилиндра. И в отличии от традиционных искровых свечей зажигания, новое устройство поджигает рабочую смесь в цилиндрах двигателя мощными световыми импульсами, а концентрация излучения светового пучка на выходе, составляет сто гигаватт энергии на квадратный сантиметр! И японцам пришлось решить очень важную проблему: как сохранить достаточную мощность лазера, но сохранить при этом его миниатюрность, которая позволит вписать его в корпус, с такими же размерами, как и у традиционной свечи зажигания.

Миниатюрный лазер с нужными свойствами, был получен из композита керамики, путём спекания порошков, а так же совмещением разных по свойствам материалов, таких как иттрий, алюминий, галлиевый композит, всё это легировали неодимом с добавкой хрома. Миниатюрный лазер имеет диаметр всего девять миллиметров!, а длину всего одиннадцать миллиметров!, что позволяет легко вписать его в корпус свечи, размерами как у обычной свечки.

Ещё одно преимущество лазерной свечи, так это отсутствие электродов, которые очень мешают нормальному распространению фронта пламени в обычных свечах зажигания. Благодаря отсутствию электродов и возможностью сфокусировать лазерный импульс в центре камеры сгорания двигателя, появляется возможность добиться полного сгорания топлива, и к тому же объеднить топливную смесь. В итоге концентрация вредных веществ в выхлопных газах сильно снижается, и ощутимо уменьшается расход бензина. При этом мощность двигателя не уменьшается, а увеличивается, ведь топливо сгорает полнее.

При испытаниях выяснилось, что одна вспышка светового пучка, недостаточна для нормального воспламенения рабочей топливной смеси. В итоге учёные добились серии вспышек в 800 пикосекундных импульсов, а частота их высекания равна 100 Герц. Не поджечь топливо такой серией импульсов просто невозможно. Вспышка топлива в камере сгорания, происходит моментально.

Самое радостное во всей этой истории, это то, что скоро керамические лазерные свечи будут производиться серийно, и подсчёты экономистов на затраты серийного производства сильно обрадовали, и обходиться промышленникам такие свечи будут не дорого. А это значит, что скоро они станут недороги и доступны для рядового водителя и это радует. Поживём увидим.

Параметрів свічок не достатньо для регуляції моменту запалення в належній мірі при використанні ГБО. Допомогти може або заміна прошивки ЕБУ на двохрежимну або ж варіатор (щось на зразок такого як на цьому сайті http://www.microluch.com/ )

Власне собі варіка і поставив (3 дні катаю). Є відчутна різниця в динаміці і в розході, що навіть близько не було відчутно на тих же хвальоних ірідієвих свічках за 800 грн.

З.І. І від прогорання клапанів варік теж спасає :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я думаю, такі речі, як випередження кута запалювання вже давно реалізовані, в "газовому комп'ютері", який по-функціоналу, доречі, аналогічний бензиновому, від інжектора. І кого "лоханули" - мене на безкоштовні свічки, чи тебе - на якись непотрібний "варіатор" - ще під великим питанням ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо поставив свічки з калильним числом 16-18, то це вже є позитив для авто на газу, так що "лоханули" тут не прийнятне.

ЕБУ ГБО 4-го покоління не регулює кут запалювання, власне, як і 4+. Про 5 покоління нічого не скажу.

До варіатора схилився сам так як прошиватися довелося б їхати дуже далеко, а пропалити клапана вдруге бажання немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую пост вище, комп гбо не регулюэ запалення. Потрібно ставити 2 прошивки на ебу авто, або 1 основну на чому їздиш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розібрався. (з допомогою юзера GOROH , встановлювача ГБО і спонсора халявних свічок :))

Смисл в варіаторі також є, але тільки на метані, бо там кут запалювання вищий, або якщо хочеш "витиснути" з машинко додаткових 2-4% потужності, без збільшення розходу. Так що "мір, дружба, жвачка" ;) Пока пограюсь з Горохом з мікропрограмою газових "мозгів" (тупить троха на холодне, каже - перезбагачення йде), в планах - додатковий електронагрівач газу на зиму. Про варіатор подумаю, але "дурі" на прогрітому моторі і так - хватає. Відчуття - ніби на преміум-бензині їдеш :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

про варіатори http://www.ac.com.pl...a_TAP-03_RU.pdf

про свічки : http://www.ngk-elearning.de

підігрівач редуктора : http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/materialy_reklamowe/ru/STAG%20R01%20CS_RU.pdf

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підігрівач редуктора : http://www.ac.com.pl...G R01 CS_RU.pdf

/ роздуми в слух без претензії на істинність /

На скільки я розумію плюшка не дає економії на пробіг, а тільки на швидше переключення на газ.

Підігрів редуктора актуальний для першого запуску/старту авто, або в якого остив мотор. Враховуючи, що на холостих обертах при прогріві авто споживання пального не значне, то і економія буде незначною.

Скоріше за все використовується як маркетинговий хід.

З.І. Поправте якщо помиляюсь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підігрівач редуктора : http://www.ac.com.pl...G R01 CS_RU.pdf

/ роздуми в слух без претензії на істинність /

На скільки я розумію плюшка не дає економії на пробіг, а тільки на швидше переключення на газ.

Підігрів редуктора актуальний для першого запуску/старту авто, або в якого остив мотор. Враховуючи, що на холостих обертах при прогріві авто споживання пального не значне, то і економія буде незначною.

Скоріше за все використовується як маркетинговий хід.

З.І. Поправте якщо помиляюсь.

Згідний з Вами. Я авто заводив при -25 на газі і без проблем працювала, 5 хв прогрів і вперед. Після 3 років таких запусків, мембрани були як новенькі. Підігрів це все лишні гроші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згідний з Вами. Я авто заводив при -25 на газі і без проблем працювала, 5 хв прогрів і вперед. Після 3 років таких запусків, мембрани були як новенькі. Підігрів це все лишні гроші.

В сервісній мого авто рекомендують "прогрівати авто на ходу на малих оборотах". Взимку поки я викочуюсь з перехрестя Гордіюк / Кравчука під ківерцівський міст, то ГБО вже включає газ, а налаштовано переключення на газ в мене після 35С по редуктору.

Більше всього мене збентежив температурний діапазон роботи редуктора ГБО з підігрівом - від - 40С. Переважна більшість антифризів не розрахована на -40 для прикладу ось цей не дешевий тойотівський: http://www.exist.ua/Catalog/Goods/7/174/5D903B6D?=/Catalog/Goods/7/174/5D903B6D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підігрівач редуктора : http://www.ac.com.pl...G R01 CS_RU.pdf

/ роздуми в слух без претензії на істинність /

На скільки я розумію плюшка не дає економії на пробіг, а тільки на швидше переключення на газ.

Підігрів редуктора актуальний для першого запуску/старту авто, або в якого остив мотор. Враховуючи, що на холостих обертах при прогріві авто споживання пального не значне, то і економія буде незначною.

Скоріше за все використовується як маркетинговий хід.

З.І. Поправте якщо помиляюсь.

Поправлю, як практик. При довгих поїздках економія дійсно не перевищить пару відсотків. Але в міському циклі машинка вистигає багато раз. Особливо неприємним є типовий газовий "глюк" - поки добре мотор не "пропариш" - він не "тягне". Правда все те мікропроцесорне керування - імхо зайве. Достатньо терморегулятора з зворотнім зв'язком - нагрілося - виключився. Мав машинку з заводським ГБО з такою "приблудою" - відчуття чи газ, чи бензин - однакові. Заводив машину на газу (там правда 3-тє чи навіть 2-ге покоління ще було), бензином заправляти взагалі - перестав :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поправлю, як практик. При довгих поїздках економія дійсно не перевищить пару відсотків. Але в міському циклі машинка вистигає багато раз. Особливо неприємним є типовий газовий "глюк" - поки добре мотор не "пропариш" - він не "тягне".

По графіку приблуди переключення на газ відбувається при 20С. Уявити вистигання в теплу пору чи тим паче влітку взагалі не можу, але це вже кому як здається.

З.І. Я теж на газу 100к накатав, так що долучусь до списку практиків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

GOROH,

А яка ціна тих девайсів. Більше цікавить варіатор

http://www.autogas.in.ua/market/shop/UID_6295.html

http://www.autogas.in.ua/market/shop/UID_6296.html

для фарумчан -10 %

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Замовив LPGTECH з польщі... Буду ставити, розкажу про враження. Ціна питання $300

Якщо тільки підкапотка на 4 циліндра то перебор як мінімум на 50$

по stag на 4 циліндра підкапотка 200-250 все є в наявності в Луцьку чекати не треба

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Замовив LPGTECH з польщі... Буду ставити, розкажу про враження. Ціна питання $300

Якщо тільки підкапотка на 4 циліндра то перебор як мінімум на 50$

по stag на 4 циліндра підкапотка 200-250 все є в наявності в Луцьку чекати не треба

Весь комплект на 4 циліндра із балоном. Редуктор Tomasetto, форсунки Dragon, мозгі їхні LPGTech Tech 204 + шланги + проводка.

Ціна установки у Вас скільки по грошам і по часу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо тільки підкапотка на 4 циліндра то перебор як мінімум на 50$ по stag на 4 циліндра підкапотка 200-250 все є в наявності в Луцьку чекати не треба

Цікавить на 2109 інжектор. 1,5л.

обладнання+робота. Можна в ПМ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...