Перейти до змісту

ГБО - Луцьк


volialutsk

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ставил гбо2 в Г. Полонке на газсервисе, после перенастраивал у Сергея в Г.Полонке,о66 262 948о, его рекомендую, но лучше с утра))).

  • Відповідей 316
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
В 07.03.2018 в 12:39, S30 сказал:

Ну так запропонуйте для прикладу ГБО2 на ВАЗ2105 карб.

По комплектуючих, виробнику і цінах.

Особисто мене цікавить.

https://lpgtech.ua/komplekt-gbo-1-pokoleniya-tomasetto-dlya-karbyuratornyx-avtomobilej-s-cilindricheskim-ballonom/

https://lpgtech.ua/smesitel-vaz-solex-2101-2109-2121-novogrudok/

ще 1м-1.5 м гофри -Рукав для вентиляции гофрированный D30

+ робота.

Опубліковано

Ахрєнєть :sq_ye:. Я думав після сказаного вами ж

Цитувати

на цьому форумі можуть запропонувати більш цікавіші пропозиції як в ціновому плані, так і в плані обладнання

Ви самі щось запропонувати можете. Тут в Луцьку.

А гуглити я і сам вмію.

Опубліковано

В Луцьку обладнання для ГБО не виготовляють. Все обладнання, що встановлюється на автомобілі в Луцьку потрапляє від офіційних представників фірм виробників в Україні чи контрабандним шляхом з сусідніх країн. Контрабандний товар дешевший, проте питання гарантії дуже сумнівне. Офіційне гарантійне обладнання має пломби з датою продажу, які встановлюються згідно дати продажу представником в Україні. Терміни гарантії визначаються з дати продажу, тобто від 1-го до 3-5 років в залежності від категорії обладнання. Все, що більше офіційного терміну гарантії, сто чи майстер, що встановлював обладнання дають на свій страх чи ризик. Тому, як правило, конкретне обладнання замовляється на конкретний автомобіль на момент угоди, про встановлення гбо на автомобіль. 

СТО, які тривалий час займаються встановленням ГБО, можуть мати певний запас обладнання, яке можуть всановити чи реалізувати протягом місяця-двох.

На Ваше питання - запропонувати можуть:

 офіційне обладнання Гірка полонка, Рованці (не впевнений);

 частково офіційне: СТО - вул.Словацького, пров. Дорожній, вул.Набережна (Боголюби);

решта під питанням.

 

Опубліковано

Неодноразово встановлювали на мої автомобілі ГБО на пров. Дорожній. Всі нюанси з обладнанням, які виникали протягом гарантійного терміну, вирішувалися заміною на нове. Мене мало цікавить чи офіційне воно, головне що гарантія діє.

З досвіду можу сказати, чим дешевше обладнання, тим дорожче буде його експлуатувати і "заправляти".

Опубліковано
1 година тому, tolik111 сказано:

На Ваше питання

На моє питання (отой опус написаний Вами) я відповідь по Луцьку і так знаю. З Вашої реакції розраховував, що і Ви в темі і можете запропонувати щось цікавіше. Але от від Вас її годі чекати . Незрозуміло лише навіщо було в розмову вклинюватись, хіба "аби поговорити". Бо інформації 0,0 як і допомоги.

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

ГБО - 1, карбюратор ВАЗ : -  кнопка тамона, редуктор томасето,  змішувач "черепаха", бенз. клапан торелі, мультиклапан клас А (без електроклапана), балон циліндр - 50 л. чи тор 42 л. з сертифікатом (новий), ВЗУ- кронштейн чи в бампер, ціна 190 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю.

ГБО - 1, інжектор ВАЗ, Ланос, моновприск VW обладнання те саме + емулятор форсунок, ціна 195 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю.

ГБО - 4  4 циліндра : електроніка КМЕ нево,  форсунки алекс, вальтек, грінгаз, редуктор нордік або шарк 1200, мультиклапан клас А (без електроклапана), балон циліндр - 50 л. чи тор 42 л. з сертифікатом (новий), ВЗУ- кронштейн чи в бампер, ціна 280 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю.

ГБО - 4  4 циліндра Део Ланос, Нексія - 1.5, - 1.6 : електроніка КМЕ нево,  форсунки  АЕВ, редуктор нордік або шарк 1200, мультиклапан клас А (без електроклапана), балон циліндр - 50 л. чи тор 42 л. з сертифікатом (новий), ВЗУ- кронштейн чи в бампер, ціна 310 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю.

ГБО - 4  6 циліндрів : електроніка КМЕ нево,  форсунки  алекс, вальтек, грінгаз, редуктор  шарк 1500, арктік , антарктік, мультиклапан клас А (без електроклапана), балон циліндр - 50 л. чи тор 54 л. з сертифікатом (новий), ВЗУ- кронштейн чи в бампер, ціна 460 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю.

  • 4 місяця потому...
Опубліковано
8 часов назад, Saddy сказал:

апну тему

підкажіть, які зараз ціни на встановлення гбо-4?

куди краще в Луцьку звертатися?

4 цил. від 290Є, 5-6 цил. від 500Є.

Опубліковано
1 минуту назад, Harddriver сказал:

@tolik111  Чий ЕБУ, які форси?

ебу KME-NEVO, форси ALEX 3 Ома. Можливо інше обладнання за домовленістю.

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

У Рованцях пан Горох, всі тут кажуть як один, все класно по роботі. Але мінімум 200Є за один циліндр 4 покоління ГБО це сильно-шибко дорого.
Хтось може розказати щось(що варте роздумів на тему чи варто туди звертатись) стосовно установки ГБО на ГАЗАвтоСервіс (провулок Дорожній 4а)?
Поки по розмовах та ціні все подобається, поганого нічого не зустрічав.

Опубліковано

@vini_puh Випадкова людина (розговорились в МРЕО) радила теж Мішу, аргументи - переробляти дорожче вийде. По-розмові зрозумів - шукав дешевше, і десь таки на граблі наступив :)

Опубліковано

@Harddriver невже після ГАЗАвтоСервіс (провулок Дорожній 4а)?
Надто дорого платити 800Є(мінімум) за гбо з установкою, для мене(Lacetti 1.8).

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
On 10.01.2019 at 14:39, vini_puh сказано:

У Рованцях пан Горох, всі тут кажуть як один, все класно по роботі. Але мінімум 200Є за один циліндр 4 покоління ГБО це сильно-шибко дорого.

Міша позиціонує себе як найдорожчого газовика в Україні. Його сегмент - це авто преміум-класу і відповідно така сам "апаратура". Хочете гарантовану  якість - от вам і прайс. 

Від себе можу порекомендувати ще крутіших майстрів , але не по ціні, а по знанням і вмінню. Це два Саши на станції швидкої допомоги. (навіть на борді вони є)

Чесні і порядні хлопці, на відміну від Міши можуть розібратись хоч з паливною апаратурою дизеляки, хоч з електрикою, хоч з ГБО, хоч з електронікою.

Я в них переробив для бійців кілька машин. Вони завели дизельного джипа, який не зміг завести Костя з Коршовця. Перепрограмували імобілайзер, передивились паливну апаратуру, переробили електрику.

Саша, якщо ти це читаєш - отой зелений пікап досі в пацанів гасає. Пацани кланяються вам аж до землі!

 

1212.JPG

  • 2 тижня потому...
  • 4 тижня потому...
Опубліковано
1 година тому, tolik111 сказано:

Трохи лірики про наше сьогодення. 

Херню верзе цей чувак. Самопіар і не більше.

Якщо той самий Міша з Рованців заробив собі репутацію афігєнного майстра, якщо всі знають, що в нього все буде все круто, всі запчастини - тільки якісні, і саме головне - якщо людина готова переплатити 300 баксів за ГАРАНТОВАНУ якість , то це називається ВІЛЬНИЙ РИНОК! 

Опубліковано

за 390 євро встановив собі тиждень назад у майстра, по провулку Дорожньому 4а. Поки все добре, далі буде.

Опубліковано
3 годин тому, vini_puh сказано:

за 390 євро встановив собі тиждень назад у майстра, по провулку Дорожньому 4а. Поки все добре, далі буде.

А взагалі, якщо лиш у планах ставити,  в майстрів балони і так далі, все є,  чи потрібно самому шукати,  з них лиш робота? 

Опубліковано

А я 3 місяці тому ставив на zafira b у Віті з Ківерець. Torelli Італія. 8 тис грн.  Річна гарантія і сервіс. Зранку авто залишив, ввечері забрав  Довго і ретельно досліджував питання ГБО в Луцьку і прийшов до висновку, що не варто переплачувати за незрозуміло що! Особливо за хваленого Мішу з Рованців. Усе супер. Уже проїздив 30 тис

Опубліковано
42 minutes ago, NeoN said:

А взагалі, якщо лиш у планах ставити,  в майстрів балони і так далі, все є,  чи потрібно самому шукати,  з них лиш робота? 

ніхто не буде тримати усі можливі варіанти балонів і редукторів.

зазвичай є кілька варіантів - найбільш ходових.

Пі.Сі. Міняв на субару балона - довелося тиждень чекати.

Опубліковано
1 година тому, kuper11 сказано:

А я 3 місяці тому ставив на zafira b у Віті з Ківерець. Torelli Італія. 8 тис грн.  Річна гарантія і сервіс. Зранку авто залишив, ввечері забрав  Довго і ретельно досліджував питання ГБО в Луцьку і прийшов до висновку, що не варто переплачувати за незрозуміло що! Особливо за хваленого Мішу з Рованців. Усе супер. Уже проїздив 30 тис

Є певні правила та аксіоми встановлення ГБО на авто і якщо їх дотримуватись, то мінімальна вартість мінімального набору буде на даний час 10000 грн. Багато хто не пропаює провода, саме просте підключення редуктора до системи охолодження, самі дешеві патрубки та шланги, деякі використовують не за призначенням - встановлюють шланги, що йдуть для розрідження замість шлангу подачі газу після форсунки. Отвори після свірління в металі не обробляють, вентиляцію балона не роблять і т.д. І в більшості це як раз ті (в тому числі і з Ківерців, але не буду стверджувати, хто конкретно, бо не знаю, люди проста кажуть - ставив там), що пропонують демпінгові ціна на встановлення ГБО-4. Поки нове їде, а далі починають шукати інший спеціалістів, як по газу, так і по діагностиці авто в цілому. Практично щодня з цим маємо справу.

Я вже не описую сам підбір компонентів ГБО, інколи  просто суперечить здоровому глузду.

Будь-яке порушення правил веде до тяжких наслідків, в кращому випадку тільки двигуну.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...