Deemon Опубліковано 10 Березня, 2013 в 09:49 #126 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 09:49 я також новою почтою користуюсь часто ! тим більш якщо щось купуїш в невеликих магазинах звичайно не у всіх то вони усі витрари , чи то по обміну чи по гарантії беруть на себе !!!!!!!!Ось до чого я веду!назви хоч 3-5?
OCA Опубліковано 10 Березня, 2013 в 09:54 #127 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 09:54 я також новою почтою користуюсь часто ! тим більш якщо щось купуїш в невеликих магазинах звичайно не у всіх то вони усі витрари , чи то по обміну чи по гарантії беруть на себе !!!!!!!!Ось до чого я веду!назви хоч 3-5?http://www.skobka.com.ua/shop/details/164/6/kopii-htc/htc-g510-android-234.html#.UTxX6h1A2Sp Deemonда хоча і тут постійно купую для себе і для друзів !!!!!!!!!!!!!!!!
OCA Опубліковано 10 Березня, 2013 в 10:01 #128 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 10:01 Deemon зайті на емаркет чи сландо чи тутна борді там часто пропонують нове і дешевше . якщо ви звязалися з людиною то вона візьме усі витрати на себе! таким способом я працюю( тобто продаю) входжу в положення кліента і беру усі витрати на себе !
Deemon Опубліковано 10 Березня, 2013 в 10:06 #129 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 10:06 OCA,П.С. різнокольорових LSD повідомлень і пачок знаків оклику - не потрібно, куди більше порадує грамотність написання, конкретна суть та мінімальна кількість помилок.
bublik007 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 11:14 #130 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 11:14 Та не поганий магазин. Брали, проблем не було. А обслуга.. Ну, всяі є, всяких треба :-)
Jack Опубліковано 10 Березня, 2013 в 11:20 #131 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 11:20 я знаю одне що що безплатно ,тобто (гарантия ) не бувае!!!!!!!!!!! і ніяка розетка не дае повноі гарантії ( безплатно!!! ) якщо все нормально (не пошкоджене механічно, на залите пивом ) то буває...
Cooler Опубліковано 10 Березня, 2013 в 11:39 #132 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 11:39 якщо вина фірми то вони вам 40 грн вертають назадмається на увазі по вині виробника?
Foross Опубліковано 10 Березня, 2013 в 12:01 #133 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 12:01 якщо вина фірми то вони вам 40 грн вертають назадмається на увазі по вині виробника?саме так.
OCA Опубліковано 10 Березня, 2013 в 12:53 #134 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 12:53 Deemonя не хотів би сперечатись , мій правопис хромае , але і наш примєр міністр не золото . мне проще писать по русски , но я же не плохо и стараюсь по украински ! я пытаюсь с вами переписуватись і підстроююсь під вас з повагою.
Vadimm Опубліковано 10 Березня, 2013 в 13:41 #135 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 13:41 30 березня 2012 року купив електронну книгу, здавав по гарантії 2 рази і на даний момент вона знову (3 раз) поїхала в ремонт. Пересилання коштує 40 грн., ремонт - безкоштовний. Ремонтують 1-2 дні, доставка в сервісний центр 2-3 тижні, доставка з сервісного центра 1-2 дні. Якщо книжка має рік гарантії то ви ще маєте шанс довести що вона містить істотний недолік. Це дає можливість або обміняти товар на аналогічний або повернути гроші. Аргументи - ознакою істотного недоліку є: 1. Неможливість СЦ відремонтувати виріб в термін 14 діб (те що він довго їде проблема продавця) 2. Недолік проявляється після ремонту неодноразово. (згідно з п. 12 ст. 1 Закону України про захист прав споживача) Вам потрібно вимагати в наступний раз від СЦ не ремонту а довідку технічного стану, де буде вказано що це за недолік, вкотре ремонтується і що у зв"язку з цим він є істотним. Вам треба мати на руках результати попередніх ремонтів - квитанції, довідки, гарантійки (зробіть з них копії щоб було що показати у захисті справ споживачів)... Не забувайте що письмове спілкування дієвіше (все в 2х примірниках або якщо лист то "заказний" з відміткою про отримання). Далі пишете заяву на ім"я директора Розетки вашими обгрунтованими вимогами. Якщо книжка якогось відомого виробника який має представництво в Україні - при супротиві Розетки забирати у вас товар з поверненням коштів (або обміну на аналогічний) - зв"яжіться з представництвом виробника, це може бути непаганим холодним душем для Розетки. я не хотів би сперечатись , мій правопис хромае , але і наш примєр міністр не золото . мне проще писать по русски , но я же не плохо и стараюсь по украински ! я пытаюсь с вами переписуватись і підстроююсь під вас з повагою Ви рівняйтесь не на прем"єр-міністра а на свою вчительку української чи російської мови. Повага до співбесідників проявляється у грамотності письма, не важливо якою мовою вам зручніше писати. А червоний колір шрифта це взагалі по-моєму прерогатива модераторів. ---------------------------------- Чому якщо товар "білий" необхідно його відправляти назад в Розетку а не здавати в місцевий авторизований СЦ? - це запитання до всіх
OCA Опубліковано 10 Березня, 2013 в 13:55 #136 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 13:55 30 березня 2012 року купив електронну книгу, здавав по гарантії 2 рази і на даний момент вона знову (3 раз) поїхала в ремонт. Пересилання коштує 40 грн., ремонт - безкоштовний. Ремонтують 1-2 дні, доставка в сервісний центр 2-3 тижні, доставка з сервісного центра 1-2 дні.Якщо книжка має рік гарантії то ви ще маєте шанс довести що вона містить істотний недолік. Це дає можливість або обміняти товар на аналогічний або повернути гроші. Аргументи - ознакою істотного недоліку є: 1. Неможливість СЦ відремонтувати виріб в термін 14 діб (те що він довго їде проблема продавця) 2. Недолік проявляється після ремонту неодноразово. (згідно з п. 12 ст. 1 Закону України про захист прав споживача)Вам потрібно вимагати в наступний раз від СЦ не ремонту а довідку технічного стану, де буде вказано що це за недолік, вкотре ремонтується і що у зв"язку з цим він є істотним. Вам треба мати на руках результати попередніх ремонтів - квитанції, довідки, гарантійки... Не забувайте що письмове спілкування дієвіше. Далі пишете заяву на ім"я директора Розетки вашими обгрунтованими вимогами.Якщо книжка якогось відомого виробника який має представництво в Україні - при супротиві Розетки забирати у вас товар з поверненням коштів (або обміну на аналогічний) - зв"яжіться з представництвом виробника, це може бути непаганим холодним душем для Розетки.я не хотів би сперечатись , мій правопис хромае , але і наш примєр міністр не золото . мне проще писать по русски , но я же не плохо и стараюсь по украински ! я пытаюсь с вами переписуватись і підстроююсь під вас з повагоюВи рівняйтесь не на прем"єр-міністра а на свою вчительку української чи російської мови. Повага до співбесідників проявляється у грамотності письма, не важливо якою мовою вам зручніше писати. А червоний колір шрифта це взагалі по-моєму прерогатива модераторів.----------------------------------Чому якщо товар "білий" необхідно його відправляти назад в Розетку а не здавати в місцевий авторизований СЦ?я вчився в російський школі де переважно доміновала російська мова . А ви уміете розмовляти російською мовою ? якщо воно вам непотрібно то я вам скажу що 50% українців які рахують себе ними розмовляють саме нею ! і це не від них залежить , чи залежило кали вони учились.Чому якщо товар "білий" необхідно його відправляти назад в Розетку а не здавати в місцевий авторизований СЦ? Я вам відповім чому : тому що :ремонтована річ 3-5 раза на рік мені така техніка не потрібна!
Vadimm Опубліковано 10 Березня, 2013 в 14:09 #137 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 14:09 я вчився в російський школі де переважно доміновала російська мова . А ви уміете розмовляти російською мовою ? якщо воно вам непотрібно то я вам скажу що 50% українців які рахують себе ними розмовляють саме нею ! і це не від них залежить , чи залежило кали вони учились. Чому якщо товар "білий" необхідно його відправляти назад в Розетку а не здавати в місцевий авторизований СЦ? Я вам відповім чому : тому що :ремонтована річ 3-5 раза на рік мені така техніка не потрібна! В мене рідна мова - російська, і закінчував я російськомовну школу №9. Хоча російською пишу не так грамотно як українською . І не вважаю себе особливим, із якимись унікальними знаннями чи уміннями Навпаки, вважаю дещо унікальними людей які після написання не перечитують написане. Пишіть тією мовою якою у вас краще виходить, аби інші не ламали свій мозок об ваші "буквосполучення". До речі переважна більшість сучасних браузерів має вбудований сервіс перевірки правопису, користуйтесь ним ------------ З чого ви взяли що йдеться про ремонт 3-5 разів? Вище користувачі писали що на ремонт відправляли в Розетку, хоч з 1 разу. При чому тут скільки разів? Є місцевий офіційний СЦ, якого біса витрачати гроші на кур"єрську службу доставки? Сам кілька разів купував в Розетці, гарантійних випадків не виникало тому і запитую.
OCA Опубліковано 10 Березня, 2013 в 14:32 #138 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 14:32 якщо до мене звертаються українською мовою я і стараюсь їм нею ж відповісти !Я рахую що техніка яка раз чи два рази ламаеться в термін її гарантії від неї при нагоді і можливості потрібно відказатись , або зробити обмін!
vicit Опубліковано 10 Березня, 2013 в 14:51 #139 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 14:51 VadimM дякую, гарантія закінчиться в кінці березня, обмінювати її чи повертати гроші - просто нема часу. Я написав повідомлення для того, щоб люди розуміли, що це не Розетка довго ремонтує - а доставка до сервісного центру займає значний час (триває близько 3 тижнів)
Соромітник Опубліковано 10 Березня, 2013 в 22:28 #140 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 22:28 а це ще один бонус інтернет-магазину - відправляючи товар на ремонт ви не маєте розписки про прийом і відповідно не маєте права наїзджати на них за терміни того самого ремонту. Але то кожному своє... роздрібний покупець - він і існує для того щоб на ньому заробляти.
Cooler Опубліковано 22 Березня, 2013 в 22:52 #141 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 22:52 не знайшов іншої теми,запитаю тут.хтось заказував в мобіллаці товар з доставкою на склад нової пошти?а то там в них на сайті не зовсім понятно,якась страховка і т.д,в
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.