Перейти до змісту

rozetka.com.ua в Луцьку - поділіться враженнями


Рекомендовані повідомлення

я також новою почтою користуюсь часто ! тим більш якщо щось купуїш в невеликих магазинах звичайно не у всіх то вони усі витрари , чи то по обміну чи по гарантії беруть на себе !!!!!!!!Ось до чого я веду!

назви хоч 3-5?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 140
  • Створено
  • Остання відповідь

я також новою почтою користуюсь часто ! тим більш якщо щось купуїш в невеликих магазинах звичайно не у всіх то вони усі витрари , чи то по обміну чи по гарантії беруть на себе !!!!!!!!Ось до чого я веду!

назви хоч 3-5?

http://www.skobka.com.ua/shop/details/164/6/kopii-htc/htc-g510-android-234.html#.UTxX6h1A2Sp

Deemon

да хоча і тут постійно купую для себе і для друзів !!!!!!!!!!!!!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Deemon зайті на емаркет чи сландо чи тутна борді там часто пропонують нове і дешевше . якщо ви звязалися з людиною то вона візьме усі витрати на себе! таким способом я працюю( тобто продаю) входжу в положення кліента і беру усі витрати на себе !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

OCA,

П.С. різнокольорових LSD повідомлень і пачок знаків оклику - не потрібно, куди більше порадує грамотність написання, конкретна суть та мінімальна кількість помилок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та не поганий магазин. Брали, проблем не було. А обслуга.. Ну, всяі є, всяких треба :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я знаю одне що що безплатно ,тобто (гарантия ) не бувае!!!!!!!!!!! :0161:

і ніяка розетка не дае повноі гарантії ( безплатно!!! )

якщо все нормально (не пошкоджене механічно, на залите пивом :) ) то буває...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо вина фірми то вони вам 40 грн вертають назад

мається на увазі по вині виробника?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо вина фірми то вони вам 40 грн вертають назад

мається на увазі по вині виробника?

саме так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Deemon

я не хотів би сперечатись , мій правопис хромае , але і наш примєр міністр не золото . мне проще писать по русски , но я же не плохо и стараюсь по украински ! я пытаюсь с вами переписуватись і підстроююсь під вас з повагою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 березня 2012 року купив електронну книгу, здавав по гарантії 2 рази і на даний момент вона знову (3 раз) поїхала в ремонт. Пересилання коштує 40 грн., ремонт - безкоштовний. Ремонтують 1-2 дні, доставка в сервісний центр 2-3 тижні, доставка з сервісного центра 1-2 дні.

Якщо книжка має рік гарантії то ви ще маєте шанс довести що вона містить істотний недолік. Це дає можливість або обміняти товар на аналогічний або повернути гроші. Аргументи - ознакою істотного недоліку є: 1. Неможливість СЦ відремонтувати виріб в термін 14 діб (те що він довго їде проблема продавця) 2. Недолік проявляється після ремонту неодноразово. (згідно з п. 12 ст. 1 Закону України про захист прав споживача)

Вам потрібно вимагати в наступний раз від СЦ не ремонту а довідку технічного стану, де буде вказано що це за недолік, вкотре ремонтується і що у зв"язку з цим він є істотним. Вам треба мати на руках результати попередніх ремонтів - квитанції, довідки, гарантійки (зробіть з них копії щоб було що показати у захисті справ споживачів)... Не забувайте що письмове спілкування дієвіше (все в 2х примірниках або якщо лист то "заказний" з відміткою про отримання). Далі пишете заяву на ім"я директора Розетки вашими обгрунтованими вимогами.

Якщо книжка якогось відомого виробника який має представництво в Україні - при супротиві Розетки забирати у вас товар з поверненням коштів (або обміну на аналогічний) - зв"яжіться з представництвом виробника, це може бути непаганим холодним душем для Розетки.

я не хотів би сперечатись , мій правопис хромае , але і наш примєр міністр не золото . мне проще писать по русски , но я же не плохо и стараюсь по украински ! я пытаюсь с вами переписуватись і підстроююсь під вас з повагою

Ви рівняйтесь не на прем"єр-міністра а на свою вчительку української чи російської мови. Повага до співбесідників проявляється у грамотності письма, не важливо якою мовою вам зручніше писати. А червоний колір шрифта це взагалі по-моєму прерогатива модераторів.

----------------------------------

Чому якщо товар "білий" необхідно його відправляти назад в Розетку а не здавати в місцевий авторизований СЦ? - це запитання до всіх :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 березня 2012 року купив електронну книгу, здавав по гарантії 2 рази і на даний момент вона знову (3 раз) поїхала в ремонт. Пересилання коштує 40 грн., ремонт - безкоштовний. Ремонтують 1-2 дні, доставка в сервісний центр 2-3 тижні, доставка з сервісного центра 1-2 дні.

Якщо книжка має рік гарантії то ви ще маєте шанс довести що вона містить істотний недолік. Це дає можливість або обміняти товар на аналогічний або повернути гроші. Аргументи - ознакою істотного недоліку є: 1. Неможливість СЦ відремонтувати виріб в термін 14 діб (те що він довго їде проблема продавця) 2. Недолік проявляється після ремонту неодноразово. (згідно з п. 12 ст. 1 Закону України про захист прав споживача)

Вам потрібно вимагати в наступний раз від СЦ не ремонту а довідку технічного стану, де буде вказано що це за недолік, вкотре ремонтується і що у зв"язку з цим він є істотним. Вам треба мати на руках результати попередніх ремонтів - квитанції, довідки, гарантійки... Не забувайте що письмове спілкування дієвіше. Далі пишете заяву на ім"я директора Розетки вашими обгрунтованими вимогами.

Якщо книжка якогось відомого виробника який має представництво в Україні - при супротиві Розетки забирати у вас товар з поверненням коштів (або обміну на аналогічний) - зв"яжіться з представництвом виробника, це може бути непаганим холодним душем для Розетки.

я не хотів би сперечатись , мій правопис хромае , але і наш примєр міністр не золото . мне проще писать по русски , но я же не плохо и стараюсь по украински ! я пытаюсь с вами переписуватись і підстроююсь під вас з повагою

Ви рівняйтесь не на прем"єр-міністра а на свою вчительку української чи російської мови. Повага до співбесідників проявляється у грамотності письма, не важливо якою мовою вам зручніше писати. А червоний колір шрифта це взагалі по-моєму прерогатива модераторів.

----------------------------------

Чому якщо товар "білий" необхідно його відправляти назад в Розетку а не здавати в місцевий авторизований СЦ?

я вчився в російський школі де переважно доміновала російська мова . А ви уміете розмовляти російською мовою ? якщо воно вам непотрібно то я вам скажу що 50% українців які рахують себе ними розмовляють саме нею ! і це не від них залежить , чи залежило кали вони учились.

Чому якщо товар "білий" необхідно його відправляти назад в Розетку а не здавати в місцевий авторизований СЦ?

Я вам відповім чому : тому що :ремонтована річ 3-5 раза на рік мені така техніка не потрібна!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я вчився в російський школі де переважно доміновала російська мова . А ви уміете розмовляти російською мовою ? якщо воно вам непотрібно то я вам скажу що 50% українців які рахують себе ними розмовляють саме нею ! і це не від них залежить , чи залежило кали вони учились. Чому якщо товар "білий" необхідно його відправляти назад в Розетку а не здавати в місцевий авторизований СЦ? Я вам відповім чому : тому що :ремонтована річ 3-5 раза на рік мені така техніка не потрібна!

В мене рідна мова - російська, і закінчував я російськомовну школу №9. Хоча російською пишу не так грамотно як українською :). І не вважаю себе особливим, із якимись унікальними знаннями чи уміннями Навпаки, вважаю дещо унікальними людей які після написання не перечитують написане. Пишіть тією мовою якою у вас краще виходить, аби інші не ламали свій мозок об ваші "буквосполучення". До речі переважна більшість сучасних браузерів має вбудований сервіс перевірки правопису, користуйтесь ним

------------

З чого ви взяли що йдеться про ремонт 3-5 разів? Вище користувачі писали що на ремонт відправляли в Розетку, хоч з 1 разу. При чому тут скільки разів? Є місцевий офіційний СЦ, якого біса витрачати гроші на кур"єрську службу доставки? Сам кілька разів купував в Розетці, гарантійних випадків не виникало тому і запитую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо до мене звертаються українською мовою я і стараюсь їм нею ж відповісти !

Я рахую що техніка яка раз чи два рази ламаеться в термін її гарантії від неї при нагоді і можливості потрібно відказатись , або зробити обмін!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

VadimM дякую, гарантія закінчиться в кінці березня, обмінювати її чи повертати гроші - просто нема часу. Я написав повідомлення для того, щоб люди розуміли, що це не Розетка довго ремонтує - а доставка до сервісного центру займає значний час (триває близько 3 тижнів)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а це ще один бонус інтернет-магазину - відправляючи товар на ремонт ви не маєте розписки про прийом і відповідно не маєте права наїзджати на них за терміни того самого ремонту. Але то кожному своє... роздрібний покупець - він і існує для того щоб на ньому заробляти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

не знайшов іншої теми,запитаю тут.хтось заказував в мобіллаці товар з доставкою на склад нової пошти?а то там в них на сайті не зовсім понятно,якась страховка і т.д,в

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...