Перейти до змісту

Чіп-тюнінг


GORO

Рекомендовані повідомлення

Де в луцьку зробити Чіп-тюнінг деу сенс, або показати як це робиться...теорію знаю, маю k-l адаптера універсального (штиреві контакти)..

але перш ніж підключатися хотілосяб порад гуру.В інеті повно інформації но конкретики мало...можу приїхати і під керівництвом гуру перешити свою машину..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де в луцьку зробити Чіп-тюнінг деу сенс, або показати як це робиться...теорію знаю, маю k-l адаптера універсального (штиреві контакти)..

але перш ніж підключатися хотілосяб порад гуру.В інеті повно інформації но конкретики мало...можу приїхати і під керівництвом гуру перешити свою машину..

Велкам на ланос.ком.уа :). Є ланос-клуб, де на форумі дадуть пораду, а на зустрічах в Луцьку можемо і пальцем показати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я шью исключительно снимая ЭБУ с машины(у меня тоже СЕНС) Хотя можно и не снимая, через разъем диагностики. Прежде чем шить ОБЯЗАТЕЛЬНО считай еепром и сохрани в трех местах;) Шью при помощи ChipLoader 1,6 Lite.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я шью исключительно снимая ЭБУ с машины(у меня тоже СЕНС) Хотя можно и не снимая, через разъем диагностики. Прежде чем шить ОБЯЗАТЕЛЬНО считай еепром и сохрани в трех местах;) Шью при помощи ChipLoader 1,6 Lite.

а на пальцях для чайників можеш розписати...чи може варто зустрітися...чи хочаб зізвонитися...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 року потому...
  • Адміністратори

Відкопав тему з архіву.

Є Skoda oktavia RS 1,8t

Є думка підкрутити їй мозг "чіптюнінг"

Шукаю хто цим займається, які ціни на цю послугу.

І чи займається цим хтось в Луцьку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

RS? крутити? а що, не їде?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відкопав тему з архіву.

Є Skoda oktavia RS 1,8t

Є думка підкрутити їй мозг "чіптюнінг"

Шукаю хто цим займається, які ціни на цю послугу.

І чи займається цим хтось в Луцьку.

RS чіпувати особливо нема сенсу. далі - тільки мотор від ауді ТТ, хоч і схожий на шкодовський, але зовсім інший мотор і їде геть по іншому. ну або накрайняк - турбіна, форсунки, комп, ітд від ТТ

Змінено користувачем vitOK
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

GORO,

А якого року сеня, і моцк який?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

GORO,

А якого року сеня, і моцк який?

То ще в 2011 році було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

vaz75,

Точно, затупив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

RS чіпувати особливо нема сенсу. далі - тільки мотор від ауді ТТ, хоч і схожий на шкодовський, але зовсім інший мотор і їде геть по іншому. ну або накрайняк - турбіна, форсунки, комп, ітд від ТТ

Для початку не тре нічого ставити від ТТ-хи. Якшо є запас по форсункам і турбіна ще в нормальному стані - можна зробити буст-ап, якщо стоковий "мозг" піддається калібровці. Але є один дуже важливий нюанс - таку процедуру можна довіряти тільки грамотному настройщику, а не різним "кулібіним" бо якщо накосячити з настройкою на турбомоторі то можна потім поршні збирати в піддоні.

Змінено користувачем Litovets
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відкопав тему з архіву.

Є Skoda oktavia RS 1,8t

Є думка підкрутити їй мозг "чіптюнінг"

Шукаю хто цим займається, які ціни на цю послугу.

І чи займається цим хтось в Луцьку.

В Луцьку точно нема потрібних спеціалістів, які могли б грамотно провести настройку програми ЕБУ.

Наскільки я знаю найближче такі специ є в Києві, така послуга коштує в районі 100 у.о.

Змінено користувачем Litovets
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Я якби катнувся на чіпованій RS.

Чіпована їде яскравіше. От і народилась думка.

В києві просять від 100 до 350 бакінських.

в залежності від того яка корона в майстерні :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на профільний форум заходив? Думаю у Львові знайдуться майстри

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не мала баба клопоту... ..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

.........я згідний про "їде цікавіше" а ресурс? А витрата пального? .................хоча для "настоящий джигит" то таке-мєлочі) Моя думка - на заводі ціле КБ з кучою інженерів і тестовий відділ нехілий, а тут вдруХ Ванька з контУпером їх "обскаче"..........вряд чи) (жагулятори і шланоси до уваги неберем - там прошива зроблена інжИнером кривими ногами) :0165:

Змінено користувачем VovkleV
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись цікавився Віто 111 чіпанути.

Обіцяли за $350 зробити зі 110 коней 145, і +15-20% моменту, при чому витрата пального мала б стати на 10-15% меншою - так як мотор крутить без напряга типу за рахунок потужності - але через вищевказані причини не наважився))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

VovkleV, не все так однозначно. От lightman пише за Віто 111. Я так розумію, що мова про Mercedes-Benz Vito 111 CDI. Чим двигун відрізняється від Vito 115 CDI? Там і там стоїть OM 646 DE 22 LA. Більше того, навіть маркування однакове - 646.982, а потужність різна. На 111 CDI ставили 80KW/290Nm, а на 115 CDI - 110KW/330Nm. А взагалі з 646 мотора штатно знімають 125KW. Така модифікація встановлювалась на W211.

Обмеження не технічні, а скоріше діло в маркетингові та нюансах законодавства. Потужніша машина дорожча, за неї більше податків треба платити і т.п.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саня, правильна відповідь - податків менше платити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


×
×
  • Створити...