Перейти до змісту

Чіп-тюнінг


GORO

Рекомендовані повідомлення

Де в луцьку зробити Чіп-тюнінг деу сенс, або показати як це робиться...теорію знаю, маю k-l адаптера універсального (штиреві контакти)..

але перш ніж підключатися хотілосяб порад гуру.В інеті повно інформації но конкретики мало...можу приїхати і під керівництвом гуру перешити свою машину..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де в луцьку зробити Чіп-тюнінг деу сенс, або показати як це робиться...теорію знаю, маю k-l адаптера універсального (штиреві контакти)..

але перш ніж підключатися хотілосяб порад гуру.В інеті повно інформації но конкретики мало...можу приїхати і під керівництвом гуру перешити свою машину..

Велкам на ланос.ком.уа :). Є ланос-клуб, де на форумі дадуть пораду, а на зустрічах в Луцьку можемо і пальцем показати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я шью исключительно снимая ЭБУ с машины(у меня тоже СЕНС) Хотя можно и не снимая, через разъем диагностики. Прежде чем шить ОБЯЗАТЕЛЬНО считай еепром и сохрани в трех местах;) Шью при помощи ChipLoader 1,6 Lite.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я шью исключительно снимая ЭБУ с машины(у меня тоже СЕНС) Хотя можно и не снимая, через разъем диагностики. Прежде чем шить ОБЯЗАТЕЛЬНО считай еепром и сохрани в трех местах;) Шью при помощи ChipLoader 1,6 Lite.

а на пальцях для чайників можеш розписати...чи може варто зустрітися...чи хочаб зізвонитися...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 року потому...
  • Адміністратори

Відкопав тему з архіву.

Є Skoda oktavia RS 1,8t

Є думка підкрутити їй мозг "чіптюнінг"

Шукаю хто цим займається, які ціни на цю послугу.

І чи займається цим хтось в Луцьку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відкопав тему з архіву.

Є Skoda oktavia RS 1,8t

Є думка підкрутити їй мозг "чіптюнінг"

Шукаю хто цим займається, які ціни на цю послугу.

І чи займається цим хтось в Луцьку.

RS чіпувати особливо нема сенсу. далі - тільки мотор від ауді ТТ, хоч і схожий на шкодовський, але зовсім інший мотор і їде геть по іншому. ну або накрайняк - турбіна, форсунки, комп, ітд від ТТ

Змінено користувачем vitOK
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

RS чіпувати особливо нема сенсу. далі - тільки мотор від ауді ТТ, хоч і схожий на шкодовський, але зовсім інший мотор і їде геть по іншому. ну або накрайняк - турбіна, форсунки, комп, ітд від ТТ

Для початку не тре нічого ставити від ТТ-хи. Якшо є запас по форсункам і турбіна ще в нормальному стані - можна зробити буст-ап, якщо стоковий "мозг" піддається калібровці. Але є один дуже важливий нюанс - таку процедуру можна довіряти тільки грамотному настройщику, а не різним "кулібіним" бо якщо накосячити з настройкою на турбомоторі то можна потім поршні збирати в піддоні.

Змінено користувачем Litovets
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відкопав тему з архіву.

Є Skoda oktavia RS 1,8t

Є думка підкрутити їй мозг "чіптюнінг"

Шукаю хто цим займається, які ціни на цю послугу.

І чи займається цим хтось в Луцьку.

В Луцьку точно нема потрібних спеціалістів, які могли б грамотно провести настройку програми ЕБУ.

Наскільки я знаю найближче такі специ є в Києві, така послуга коштує в районі 100 у.о.

Змінено користувачем Litovets
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Я якби катнувся на чіпованій RS.

Чіпована їде яскравіше. От і народилась думка.

В києві просять від 100 до 350 бакінських.

в залежності від того яка корона в майстерні :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

.........я згідний про "їде цікавіше" а ресурс? А витрата пального? .................хоча для "настоящий джигит" то таке-мєлочі) Моя думка - на заводі ціле КБ з кучою інженерів і тестовий відділ нехілий, а тут вдруХ Ванька з контУпером їх "обскаче"..........вряд чи) (жагулятори і шланоси до уваги неберем - там прошива зроблена інжИнером кривими ногами) :0165:

Змінено користувачем VovkleV
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись цікавився Віто 111 чіпанути.

Обіцяли за $350 зробити зі 110 коней 145, і +15-20% моменту, при чому витрата пального мала б стати на 10-15% меншою - так як мотор крутить без напряга типу за рахунок потужності - але через вищевказані причини не наважився))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

VovkleV, не все так однозначно. От lightman пише за Віто 111. Я так розумію, що мова про Mercedes-Benz Vito 111 CDI. Чим двигун відрізняється від Vito 115 CDI? Там і там стоїть OM 646 DE 22 LA. Більше того, навіть маркування однакове - 646.982, а потужність різна. На 111 CDI ставили 80KW/290Nm, а на 115 CDI - 110KW/330Nm. А взагалі з 646 мотора штатно знімають 125KW. Така модифікація встановлювалась на W211.

Обмеження не технічні, а скоріше діло в маркетингові та нюансах законодавства. Потужніша машина дорожча, за неї більше податків треба платити і т.п.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


×
×
  • Створити...