GORO Опубліковано 10 Березня, 2011 в 18:31 #1 Опубліковано 10 Березня, 2011 в 18:31 Де в луцьку зробити Чіп-тюнінг деу сенс, або показати як це робиться...теорію знаю, маю k-l адаптера універсального (штиреві контакти)..але перш ніж підключатися хотілосяб порад гуру.В інеті повно інформації но конкретики мало...можу приїхати і під керівництвом гуру перешити свою машину..
Гість petronik Опубліковано 10 Березня, 2011 в 19:39 #2 Опубліковано 10 Березня, 2011 в 19:39 Де в луцьку зробити Чіп-тюнінг деу сенс, або показати як це робиться...теорію знаю, маю k-l адаптера універсального (штиреві контакти).. але перш ніж підключатися хотілосяб порад гуру.В інеті повно інформації но конкретики мало...можу приїхати і під керівництвом гуру перешити свою машину.. Велкам на ланос.ком.уа . Є ланос-клуб, де на форумі дадуть пораду, а на зустрічах в Луцьку можемо і пальцем показати.
TreNeR Опубліковано 10 Березня, 2011 в 19:44 #3 Опубліковано 10 Березня, 2011 в 19:44 Я шью исключительно снимая ЭБУ с машины(у меня тоже СЕНС) Хотя можно и не снимая, через разъем диагностики. Прежде чем шить ОБЯЗАТЕЛЬНО считай еепром и сохрани в трех местах Шью при помощи ChipLoader 1,6 Lite.
GORO Опубліковано 10 Березня, 2011 в 20:30 Автор #4 Опубліковано 10 Березня, 2011 в 20:30 Я шью исключительно снимая ЭБУ с машины(у меня тоже СЕНС) Хотя можно и не снимая, через разъем диагностики. Прежде чем шить ОБЯЗАТЕЛЬНО считай еепром и сохрани в трех местах Шью при помощи ChipLoader 1,6 Lite. а на пальцях для чайників можеш розписати...чи може варто зустрітися...чи хочаб зізвонитися...
Адміністратори kmd Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 13:17 Адміністратори #5 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 13:17 Відкопав тему з архіву.Є Skoda oktavia RS 1,8tЄ думка підкрутити їй мозг "чіптюнінг"Шукаю хто цим займається, які ціни на цю послугу.І чи займається цим хтось в Луцьку.
vaz75 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 18:52 #6 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 18:52 RS? крутити? а що, не їде?
vitOK Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 19:02 #7 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 19:02 (змінено) Відкопав тему з архіву.Є Skoda oktavia RS 1,8tЄ думка підкрутити їй мозг "чіптюнінг"Шукаю хто цим займається, які ціни на цю послугу.І чи займається цим хтось в Луцьку.RS чіпувати особливо нема сенсу. далі - тільки мотор від ауді ТТ, хоч і схожий на шкодовський, але зовсім інший мотор і їде геть по іншому. ну або накрайняк - турбіна, форсунки, комп, ітд від ТТ Змінено 10 Квітня, 2015 в 19:05 користувачем vitOK
BanderaLutsk Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 19:09 #8 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 19:09 GORO,А якого року сеня, і моцк який?
vaz75 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 19:12 #9 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 19:12 GORO,А якого року сеня, і моцк який?То ще в 2011 році було.
BanderaLutsk Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 19:28 #10 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 19:28 vaz75,Точно, затупив.
Litovets Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 20:55 #11 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 20:55 (змінено) RS чіпувати особливо нема сенсу. далі - тільки мотор від ауді ТТ, хоч і схожий на шкодовський, але зовсім інший мотор і їде геть по іншому. ну або накрайняк - турбіна, форсунки, комп, ітд від ТТДля початку не тре нічого ставити від ТТ-хи. Якшо є запас по форсункам і турбіна ще в нормальному стані - можна зробити буст-ап, якщо стоковий "мозг" піддається калібровці. Але є один дуже важливий нюанс - таку процедуру можна довіряти тільки грамотному настройщику, а не різним "кулібіним" бо якщо накосячити з настройкою на турбомоторі то можна потім поршні збирати в піддоні. Змінено 10 Квітня, 2015 в 20:57 користувачем Litovets
Litovets Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 21:06 #12 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 21:06 (змінено) Відкопав тему з архіву.Є Skoda oktavia RS 1,8tЄ думка підкрутити їй мозг "чіптюнінг"Шукаю хто цим займається, які ціни на цю послугу.І чи займається цим хтось в Луцьку.В Луцьку точно нема потрібних спеціалістів, які могли б грамотно провести настройку програми ЕБУ.Наскільки я знаю найближче такі специ є в Києві, така послуга коштує в районі 100 у.о. Змінено 10 Квітня, 2015 в 21:08 користувачем Litovets
Адміністратори kmd Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 06:45 Адміністратори #13 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 06:45 Я якби катнувся на чіпованій RS. Чіпована їде яскравіше. От і народилась думка. В києві просять від 100 до 350 бакінських. в залежності від того яка корона в майстерні
Orfey Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 07:05 #14 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 07:05 на профільний форум заходив? Думаю у Львові знайдуться майстри
neznakomec Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 11:06 #15 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 11:06 Не мала баба клопоту... ..
VovkleV Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 18:06 #16 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 18:06 (змінено) .........я згідний про "їде цікавіше" а ресурс? А витрата пального? .................хоча для "настоящий джигит" то таке-мєлочі) Моя думка - на заводі ціле КБ з кучою інженерів і тестовий відділ нехілий, а тут вдруХ Ванька з контУпером їх "обскаче"..........вряд чи) (жагулятори і шланоси до уваги неберем - там прошива зроблена інжИнером кривими ногами) Змінено 11 Квітня, 2015 в 18:08 користувачем VovkleV
lightman Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 18:14 #17 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 18:14 Колись цікавився Віто 111 чіпанути.Обіцяли за $350 зробити зі 110 коней 145, і +15-20% моменту, при чому витрата пального мала б стати на 10-15% меншою - так як мотор крутить без напряга типу за рахунок потужності - але через вищевказані причини не наважився))
Саня Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:29 #18 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:29 VovkleV, не все так однозначно. От lightman пише за Віто 111. Я так розумію, що мова про Mercedes-Benz Vito 111 CDI. Чим двигун відрізняється від Vito 115 CDI? Там і там стоїть OM 646 DE 22 LA. Більше того, навіть маркування однакове - 646.982, а потужність різна. На 111 CDI ставили 80KW/290Nm, а на 115 CDI - 110KW/330Nm. А взагалі з 646 мотора штатно знімають 125KW. Така модифікація встановлювалась на W211.Обмеження не технічні, а скоріше діло в маркетингові та нюансах законодавства. Потужніша машина дорожча, за неї більше податків треба платити і т.п.
Scorpio Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:51 #19 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:51 Саня, правильна відповідь - податків менше платити.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти