Перейти до змісту

Позитивні сторони Табачника


Korting

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

В звя'зку з темою і не прихованою симпатією пані Luychi до нинішніх керманичів у пана табачніка зокрема, до трибуни запрошується пані Luychi.

Що хорошого ви б сказали про пана табачніка? Які позитивні риси даного міністра можна відмітити?

Прохання без флуду, тільки по темі.

До ідеологів рускаго міра - ваша думка зрозуміла мені, і тому не цікава, прохання теж утриматись, цікава думка україномовних дописувачів.

  • Відповідей 96
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Це да - Лючі з великої літери (хоча і в англмовному варіанті, (Табачник з маленької. Хоча істинною кирилицею). Звиняйте за флуд.

Я не за трибуною, але кілька слів (Толік не чіпай нових учасників, вони можуть бути не такими й новими). Міністр освіти України наводить лад у вишах яких розвелось немало і які не відповідають своєму статусу. Історію намагаються разом написати країни Європи які довгий час були ворогами (наприклад Франція і Німеччина).

Опубліковано

Нда... В ссилці топіка, створений мною, я не бачу вияву прихильності (можливо, помиляюся) пана Luychi (зауважу, з Великої букви) до нашого лже міністра освіти. На мою думку (ІМХО), Табачник розбирається в освітніх питаннях, як я в питаннях виготовлення зарядних пристроїв до телефонів ( :smile3: ). Ніякого покращення, як студент ЛНТУ, я не відчув. Навпаки, були трошки проблеми з поступанням на 5-ий курс (прогнозувалося, що держ місць буде більше ніж при поступанні на перший курс, а виявилося - так само, (чи навіть менше)). Плюс стипендія в кінці лютого була менша на 140 грн та і ще купа його освітніх "програм".

Геть його звіси.

трохі офтоп.....

Україна доходить до точки кипіння..... чи "вони" не розуміють, чи "вони" цього добиваються.........

Опубліковано
В ссилці топіка, створений мною, я не бачу вияву прихильності (можливо, помиляюся) пана Luychi (зауважу, з Великої букви) до нашого лже міністра освіти

Прихильність з'являється як мінімум тоді, коли ти ставиш галочку навпроти кандидата цієї команди - тим більше якщо після стільких акцій табачнік на посаді це означає що президент бачить в ньому міністра і не збирається його знімати, з цього треба виходити.

Крім того, Луучі вже сама відмітила 2, на її думку, позитивні сторони міністра.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

говорится в письме, подписанном директором благотворительного фонда В. Блюхером.

В цього Блюхера явно не ,,хлопський розум,,

Табаку на гіляку

Симоненка в Мавзолей

Азарову копняк під с.аку

Ось тоді і буде Україна для людей!

Опубліковано

schedryk-galychyna.jpg

schedryk-galychyna_2.jpg

lyst.jpg

«Стаття про Галичину у №32 журналу «Щедрику-Ведрику» скачана з Інтернету, тому видавцям -AAA+

немає за що вибачатися перед читачами». -AAA+

Про це сьогодні, 21 березня, у коментарі ЗІКу повідомила директор благодійного дитячого фонду «Щедрик-Ведрик», який є видавцем журналу, Валентина Блюхер.

«Справа у тому, що це з Інтернету скачана стаття. У нас працюють волонтери, вони ніякої платні не отримують. Це була їхня воля. Зараз я бачу, що головний редактор як належить не подивився. Я коли прочитала цю статтю, теж мала зауваження до неї. У №36 цього журналу має бути спростування і додаткові пояснення, чому вийшла ця стаття», – розповіла Блюхер.

«Стаття про Галичину була у №32 журналу. Досі ніхто не звертав уваги на цю статтю. Зараз тільки привернули увагу до цього. Я не знаю, з чим це пов’язано», – додала вона.

Директор фонду розповіла, що видавці журналу вже давно зверталися до відділів освіти кожної області, щоб вони допомагали і надсилали в дитячий журнал історію своєї області, однак вони не зреагували на ці прохання.

Блюхер також повідомила, що їй немає за що вибачатися перед читачами.

«Мені немає за що вибачатися, тому що в нас працюють люди, яких я уклінно прошу, щоб вони допомагали. Діти-сироти мають пізнавати свою історію. Історії друкуються про кожну область, про міста. Досі у нас не було ніяких скандалів. Окрім вдячності, нічого не було», – сказала директор фонду.

Вона також наголосила, що рекомендація Міносвіти щодо поширення журналу у навчальних закладах є за підписом міністра Івана Вакарчука.

«Міністр Вакарчук рекомендував. Я надіслала у міністерство лист. Є відповідь Вакарчука на наш журнал», – повідомила Блюхер.

«На ваш лист від 12. 08. 2010 року в Інститут інноваційних технології і змісту освіти Міністерство освіти і науки освіти України повідомляє, що підготовлено і надіслано до управлінь освіти обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, а також до загальноосвітніх шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, загальноосвітніх санаторних шкіл-інтернатів інформаційний лист про періодичне видання всеукраїнського дитячого літературно-художнього видання «Щедрику-Ведрику» з метою його популяризації. Іван Вакарчук», – процитувала директор благодійного дитячого фонду.

zik

Опубліковано

Tolik_lt, бггг , про просте життя позабавило

Напевно каци асоціюють з "простим життям" свої покошені вбогі ізбушкі

А якщо подумати, що може бути краще європейського маленького міста? Де все чисто, акуратно, всі одні одного знають, немає насильства та злочинів

Та ж сама америка хто знає - тримається на цінностях маленького міста. Це кістяк США.

Опубліковано

Азаров сделал Табачнику суровое предупреждение

876195_366_350_source.jpg

Премьер-министр Николай Азаров сделал последнее предупреждение министру образования и науки, молодежи и спорта Дмитрию Табачнику.

Об этом он заявил, открывая заседание Кабинета Министров, передает корреспондент MIGnews.com.ua.

Глава правительства отметил, что Табачник во время протестов учителей «ни разу не вышел к ним и не нашел нужных слов», что говорит о безответственности профильного министра.

«Вчерашнее пикетирование Кабинета Министров учителями с требованиями, которые на самом деле правительство рассмотрело и удовлетворило еще три месяца назад – это констатация безответственности профильного министра и местных администраций, которые финансируют учреждения образования. Почему вы ждали протестов людей самых благородных профессий? Почему не решали вопросы, как положено в обычном режиме? Я крайне недоволен, Дмитрий Владимирович, что вы оказались не способны решить этот вопрос вовремя и без конфликтов. Вы даже не вышли к учителям», — заявил премьер-министр в обращении к Табачнику.

«Делаю вам суровое предупреждение», — сказал глава правительства.

Также Николай Азаров сообщил, что сегодня на заседании Кабинета Министров будет рассматриваться вопрос о предоставлении работникам сферы образования 20% надбавки.

Как сообщал MIGnews.com.ua, во вторник, 22 марта, в Киеве около 10 тысяч митингующих работников сферы образования собрались у здания Кабинета Министров.

В понедельник, 21 марта, в Донецке и Львове также прошли много тысячные митинги педагогов с требованием увеличить в Государственном бюджете расходы на сферу образования, а также не нарушать закон и не отправлять учителей в бесплатные отпуска.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

За два місяці до завершення навчального року Міністерство освіти і науки, молоді та спорту (МОНМС) розродилося новою ініціативою: запровадження підсумкових контрольних робіт у 5— 8 класах загальноосвітніх навчальних закладів із чотирьох предметів. Офіційна мета акції — визначення рівня засвоєння матеріалу відповідно до нинішнього Державного стандарту базової загальної середньої освіти і його оновлення. Проте докладніше ознайомлення з черговою ініціативою головного освітнього відомства країни наводить на зовсім інші думки.

Річ у тому, що варіанти завдань підсумкових контрольних робіт школи можуть добирати тільки за визначеними міносвіти посібниками. У відповідному листі цього відомства зазначено, якими саме посібниками повинні користуватися вчителі: видавничої групи «Основи», «Літери ЛТД» і видавництва «Ранок».

Звісно, у школах виник ажіотаж навколо купівлі зазначених посібників. При цьому з’ясувалося, що всі книжки друкуються у видавництві «Ранок». Орієнтовна ціна одного посібника — 15 гривень. Школи зможуть отримати безкоштовно лише примірники для вчителів.

Прості підрахунки дозволяють говорити про грандіозний бізнес-проект. В Україні у 5—8 класах навчається по 300 — 400 тисяч дітей у кожній паралелі. Зрозуміло, що всі учні цих посібників не купуватимуть. Тому уявімо, що з метою підготовки до підсумкових контрольних книжки придбають бодай по 200 тисяч учнів із кожної паралелі цих класів, — у масштабах України це близько 800 тисяч учнів. По чотири збірники, — адже контрольні роботи проводять із чотирьох предметів. По 15 гривень кожен. Підрахунок простий: 800 000 х 4 х 15 = 48 000 000 грн.

Слід зазначити, що у видавництві з частини предметів підготовлено також збірники розв’язків до завдань, орієнтовно — ще по 10 грн. Неважко полічити й ці додаткові надходження.

Цікаво, який відсоток від зазначеного проекту отримає основний його ініціатор — керівництво профільного міністерства?

Насправді ця оборудка не має нічого спільного з підготовкою до оновлення Державних стандартів. Наприкінці навчального року в 5—8 класах учителі завжди проводили підсумкові контрольні роботи. Проте вперше (при цьому керівництві Міносвіти) вони «прив’язані» до конкретних виданих посібників.

У цих посібниках вміщено від 15 до понад 30 варіантів тестів, і пропонується роздавати учням різні варіанти. Не передбачено й однакових процедур проведення оцінювання, отож їх характер залежатиме від рівня вимогливості вчителів до своїх учнів. Оскільки ж різні варіанти тестів та різні процедури проведення контрольних у різних школах роблять некоректним порівняння їх результатів, вважати ці контрольні роботи об’єктивною оцінкою якості освіти не можна.

А підготовка до оновлення Державних стандартів мала б відбуватися зовсім в інший спосіб: шляхом моніторингових досліджень навчальних досягнень, які можна провести лише на репрезентативній вибірці учнів, а також аналізу результатів українських учнів у міжнародному дослідженні природничо-математичної освіти TIMSS, де ми опинилися нижче від середнього результату серед 48 країн.

То що ж переважає в цьому почині профільного міністерства — турбота про якість освіти дітей чи бізнес на їх батьках?

Джерело

Опубліковано

За два місяці до завершення навчального року Міністерство освіти і науки, молоді та спорту (МОНМС) розродилося новою ініціативою: запровадження підсумкових контрольних робіт у 5— 8 класах загальноосвітніх навчальних закладів із чотирьох предметів. Офіційна мета акції — визначення рівня засвоєння матеріалу відповідно до нинішнього Державного стандарту базової загальної середньої освіти і його оновлення. Проте докладніше ознайомлення з черговою ініціативою головного освітнього відомства країни наводить на зовсім інші думки.

Джерело

Ця геніальна реформа могла з'явитися тільки в мозгу Табачника... Окрім наведених вище підрахунків заробітку, ця реформа ні до чого не веде. В школах вчителі в шоці - вони не знають як ті контрольні провести... Для прикладу: контрольні з англійської мови повинні бути усними. Одна паралель (5 класів)здає контрольну в один день. За один урок вчитель може вислухати не більше 10 учнів, а заначить для кожного класу потрібно 3 вчителя і 3 аудиторії. Відповідно, щоб здати англійську, потрібно 15 вчителів іноземної мови і 15 класів. Ні того, ні іншого міністр-геній не врахував...

Опубліковано

Це тільки в мене неймовірне бажання саботувати ті ДПА?!!

Батьки обурюються, часто на вчителів, ті розводять руками і як загнані коні не знають за що хапатися. Бо окрім підготовки є ще програмовий матеріал, котрий треба виконувати. ДПА не відповідають програмам. Як проводити англійську з усною частиною досі ніхто не знає.

А нашим хєровим експериментаторам діла нема!

Якби батьки з педагогами та згуртувалися і не виконували безглуздих постанов, бо таке відчуття, що з нашого мовчання нас раком ставлять :angry2:

Опубліковано

Думаю, не варто виділяти це в окрему тему...

Українські школярі вивчатимуть іноземні мови та основи інформатики :blink: з початкових класів

Тоді ЦЕ стане необхідністю...

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Це тільки в мене неймовірне бажання саботувати ті ДПА?!!

Батьки обурюються, часто на вчителів, ті розводять руками і як загнані коні не знають за що хапатися. Бо окрім підготовки є ще програмовий матеріал, котрий треба виконувати. ДПА не відповідають програмам. Як проводити англійську з усною частиною досі ніхто не знає.

А нашим хєровим експериментаторам діла нема!

Якби батьки з педагогами та згуртувалися і не виконували безглуздих постанов, бо таке відчуття, що з нашого мовчання нас раком ставлять :angry2:

Цікавий штрих — серед сорока підручників і посібників з історії України, рекомендованих Міністерством освіти на 2010/11 навчальний рік, немає жодного, укладеного автором контрольних робіт. За якою ознакою обрали чиновники цього фахівця серед інших — тих, хто знає і програми, і підручники? Чому тести з математики, щодо яких немає жодних заперечень, укладали автори підручників?

Складається враження, що укладачі тестів ставили собі за мету не визначення рівня знань кожної дитини, а доведення факту незадовільного стану викладання історії. Якщо результати контрольних з цієї дисципліни буде визнано незадовільними (а для цього зроблено багато), цілком закономірно виникне запитання: а чи не настав час переписати підручники? Нинішні давно декому мозолять очі розповідями про незалежну Україну та героїв Крут. Досі кардинально перекроїти історію ніхто не наважувався. Можливо, ось він — шанс розпочати повне перезавантаження?

Джерело

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...