Перейти до змісту

Стартовали продажи ЗАЗ Forza


Ruslyk

Рекомендовані повідомлення

При наших середніх зарплатах - за 5-6 років нашкрябаємо)

Середня зарплата на Волині -1692 грн.

53 міс. x 1692 = 90тис. А за що жити???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 69
  • Створено
  • Остання відповідь

Ціна хетчбека в мінімальній комплектації - 89,5к, мінімальний седан - 90,5к+

Та кому вона буде нада за такі гроші :0001: .... б/у німець в 100тні разів краще буде тут я повність згідний з NetSerpent

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як би на лаяли "Таврію"/"Славуту" - це були самі дешеві нові автомобілі. До того ж, вітчизняної розробки. Новий ZAZ Forza по ціні більше ніж в 2 рази дорожчий. І що ми за це отримуємо? Китайську скорлупу, складену нашими працівниками з на половину наших запчастин. Так, виглядає вона більш сучасно. Двигун потужніший, але всерівно це убога машина. Тільки от на неї треба 53 середньомісячні зарплати звичайного пересічного українця.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну ще б за 30000-45000грн; то можна було б подумати купляти....

но вибачте мене за 10000$ я краще вже куплю собі 20 річно німця, знаючи що то я буду їздити на АВТО! а не на ЗАЗі...

Я вважаю що як для українського економ авто сіє авто є досить дороге!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чесно кажучи не розумію що Ви хотіли отримати від ЗАЗ??? Ferarri supercar?? Те що вони скопіювали китайців, вже значний прогрес

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Неужели так трудно понять, что ЗАЗ не скопировал, а всего лишь стал собирать Chery A13 под другим именем?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чогось пригадується бородатий:

Компания Мерседес выкупила АВТОВАЗ и решила выпускать в России мерседесы.

К удивлению немцев с конвеера стали сходить ЖИГУЛИ.

Немцы демонтировали оборудование и поставили новейшие станки. В результате все равно с конвеера сходят ЖИГУЛИ!

Немцы прифигели, снесли завод и построили самое современное в мире предприятие по выпуску авто. Но с конвеера все равно выходят ЖИГУЛИ!

Тогда немцы уволили весь русский персонал и привезли своих рабочих. С конвеера все равно сходят ЖИГУЛИ...

За заводом, на могильном холмике сидят бывшие гендиректор Автоваза и главный инженер завода и пьют водку. Бывший главный инженер говорит бывшему ген. директору:

- Я же говорил, что место проклятое! А ты - "руки из ***ы", "руки из ***ы"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заборона імпорту китайських автомобілів поки вони не досягнуть певного рівня безпеки і інших стандартів (як це зроблено у Німеччині по усім зрозумілим причинам), зменшення ввізних мит на б/у авто - це все потрібні кроки, щоб стимулювати авторинок і частково захистити власного виробника і споживача... Але кому ж це треба, якщо ціла купа "властьімущіх" живе за рахунок такого стану речей!!!

Я краще за ці гроші візьму б/в німця, ніж профінансую укр. економіку в особі пана ВасРадзе (завдяки якому ми і маємо таке високе мито на ввіз авто). Автопром, який випускає один металобрухт і чужі копії по захмарним цінам, називається не автопром, а лохотрон (імхо).

І більшість людей так і зробить, але я частина тих, хто купує Cherry, Geely і т.д., тому краще нехай купують "Forza", IMHO...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краш тест Chery Fulwin 2 (Chery A13 \ ZAZ Forza) по китайській методиці C-NCAP (China New Car Assessment Program).

C-NCAP більш лояльніший аніж європеський тест, цікаво дочекатися, коли битимуть по Euro-NCAP і на виході буде котлета з металу і пластика :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Великие сомнения закрались в мою душу .

Китайское хау ноу собранное украинскими ногами , это жирно .

Да еще за такие деньги!

На авто риа можно за 80т. Мерседес или Ауди достойную найти,хоти б/у. но отходит побольше зев новый китаец де еще родной Украинской сборки . :mdr:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на бу авто треба ще мати ці 10тис уо, а тут зроблять нормальний кредит і будуть нові ЗАЗи купляти

хоча, як на мене, ціна завищена

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краш тест Chery Fulwin 2 (Chery A13 \ ZAZ Forza) по китайській методиці C-NCAP (China New Car Assessment Program).

C-NCAP більш лояльніший аніж європеський тест, цікаво дочекатися, коли битимуть по Euro-NCAP і на виході буде котлета з металу і пластика :)

Буде китайсько-українська котлета по українськи :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да уж...

Я краще за ці гроші візьму б/в німця, ніж профінансую укр. економіку в особі пана ВасРадзе (завдяки якому ми і маємо таке високе мито на ввіз авто). Автопром, який випускає один металобрухт і чужі копії по захмарним цінам, називається не автопром, а лохотрон (імхо).

повністю підтримую...

Риба гниє з голови...

Офтоп, але як можна такими депутатами гордитись http://ukranews.com/uk/news/ukraine/2011/02/15/37381

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

замість того щоб випускати чергове гуано, то краще пішли б шляхом чехів та іспанців котрі приєданлись до концерну Volkswagen та випускають гарні автомобілі європейської якості

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Румунії Логан від 6250 Євро. В нас від 85900 грн. Хто ж Forza буде брати? Українсько-китайське авто - це просто уявити складно...

До речі зараз німці не дуже то й поспішають брати саме німецьке авто. Вони дуже легко змінюють бажання залежно від фінансової вигоди. Два тижні тому я був в Німеччині і їздив з колегою на Fiat Bravo, який він взагалі не думав брати, але дилер запропонував хорошу ціну за попереднє авто, а ще, наскільки я зрозумів, від держави була компенсація за відповідність новим нормам Євро.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я краще за ці гроші візьму б/в німця, ніж профінансую укр. економіку в особі пана ВасРадзе (завдяки якому ми і маємо таке високе мито на ввіз авто). Автопром, який випускає один металобрухт і чужі копії по захмарним цінам, називається не автопром, а лохотрон (імхо).

Таке чую не вперше. Мій знайомий колись говорив точно также. Коли прийшов час купувати машину і я йому запропонував гарного мерса і за не погану ціну він покрутив носом і придбав нову машину.

Ще по своєму досвіду скажу, що машина яка їздить 10 років (а як вона їздила зазвичай не відомо нікому) по жорсткості металу буде куди гірша за нового, навіть китайця!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще по своєму досвіду скажу, що машина яка їздить 10 років (а як вона їздила зазвичай не відомо нікому) по жорсткості металу буде куди гірша за нового, навіть китайця!

Дозвольте з вами не погодитись... подивіться на фото ДТП за участю старих німців і нових китайців

:g33:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще по своєму досвіду скажу, що машина яка їздить 10 років (а як вона їздила зазвичай не відомо нікому) по жорсткості металу буде куди гірша за нового, навіть китайця!

Ha3ik, ,бував в ДТП на свіжих китайцях і 10+ річних НЕ китайцях?

Який досвід?

А де ж факти, факти, факти в доказ своїх слів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, нажаль, досвід є на 10-тирічних німцях і свіжих корейцях

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є досвід, їхав пасажиром і попав в принципі не значне дтп якраз з такми машинами. Так ось у мерса пошкодження були куди більш серйозніші...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

I чому бiльшi, як вважаеш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згоден, що краще Логана купити фактично за ті ж гроші. Не Китаєць, не Українець

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто цікаво, як шановне панство ставилось до появи в Україні непанятного корейського Ланоса? тоже гауно, але стабільно в лідерах по продажах...ліріка звичайно, але якби там не було люди то купляють і не особливо паряться, шо клуб любітєлєй суперкарів розмірковує над їхньою нікудишністю...

сам катаюсь на "гауні", але вон ж своє і відповідно непахне))) Форца за 80 000 тис дорого? а шо є багато варіантів нових авто дешевше? а двадцятирічний німець не ламається взагалі бо німець? а ремонт там, якшо шось наї...навернулось майже безплатний? а мораль, напевно, як завжди проста - хто як хоче, так і...купує шо хоче, тобто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

поддерживаю mykolaj - машины дорожают из года в год и про "жигули за 4000" забудьте уже, не вернется это время никогда. сейчас нормально ездящая машина от 10k - это норма. и хватит тут рассказывать сказки про хороших немцев 20-летней выдержки - у меня было 8 машин, из них половина - бэушные немцы (мерсы, фольксы). все они во-первых требовали начального вложения денег, причем весьма ощутимого. во-вторых, даже после того, как машина начинала ездить "не хуже", на всем периоде эксплуатации вылезали разные неприятные мелочи, которые дополнительно дерибанили бюджет между плановыми ТО. так что в везение тут я не верю, любая бэушная машина - темная лошадка и нужно всегда быть готовым к тому, что из-под хвоста че-нить вылетит :smile3:

автомобиль, который уже больше двух лет отлично ездит - Hyundai Accent 3-door, собранный, правда, в Корее (я настоял на этом при покупке), но купленный новым в салоне. практичный и удобный ситикар, который просто ездит и не ломается - что еще надо?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

поддерживаю mykolaj - машины дорожают из года в год и про "жигули за 4000" забудьте уже, не вернется это время никогда. сейчас нормально ездящая машина от 10k - это норма. и хватит тут рассказывать сказки про хороших немцев 20-летней выдержки - у меня было 8 машин, из них половина - бэушные немцы (мерсы, фольксы). все они во-первых требовали начального вложения денег, причем весьма ощутимого. во-вторых, даже после того, как машина начинала ездить "не хуже", на всем периоде эксплуатации вылезали разные неприятные мелочи, которые дополнительно дерибанили бюджет между плановыми ТО. так что в везение тут я не верю, любая бэушная машина - темная лошадка и нужно всегда быть готовым к тому, что из-под хвоста че-нить вылетит :smile3:

автомобиль, который уже больше двух лет отлично ездит - Hyundai Accent 3-door, собранный, правда, в Корее (я настоял на этом при покупке), но купленный новым в салоне. практичный и удобный ситикар, который просто ездит и не ломается - что еще надо?

Я з тобою згідний.. але тут мове йде про те що українська зборка з китайськи запчастей.. да ти взяв нового хюндая)) це хороший вибір но... зборка і машинка КОРЕЙСЬКА і це грає дуже велику роль... якби ж вона була наша рідна.... складена даже в тому ж самому Луцьку на автозаводі, то я незнаю чи зар б ти говорив про машину яка НЕ ламається... оскільки в Україну даже ті самі Жигулі збиралися з бракованих кузовів... ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...