Перейти до змісту

Реконструкция ж/д вокзала


ursa

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 677
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

Ну так пантограф піднятий. Може це гибрид :)

ну для пересічних громадян, ясне діло, не все тут зрозуміло... Я трошки проясню...

значить, моторвагонним рухомим складом (МВРС -- електропоїзди, дизельпоїзди) нас забезпечувало завжди моторвагонне депо Здолбунів (ну тепер ше долучилось моторвагонне депо Тернопіль зі своїми дизельпоїздами ДР1а, які ходять в сторону Львова від нас і моторвагонне депо Фастів -- електропоїзди ЕД9м сполученням Київ-Луцьк-Київ). На той час (травень-червень 2010) 2 електропоїзди ЕР9п-193 і ЕР9п-294 моторвагонного депо Здолбунів були на ремонті в київському вагоноремонтному заводі. Тобто електричок тут не вистачало. Тому і пустили такий собі гібрид тимчасово, щоб зекономити гроші і не палити дорогу солярку дизельпоїздом його пускали під тягою електровозів ВЛ80. Але повноцінна роботоздатність чи то пак функціональність дизельпотяга (тобіж гальмівна магістраль, система відкривання/закривання дверей, електропостачання) неможлива без роботи дизельної установки (двигуна) самого дизельпотяга, тому електровоз собі тягне, а дизель увімкнений для забезпечення функціональності систем потяга.

Гібрид дизельпотяга ДР1а-154 без одного головного вагона з електровозами ВЛ80 проходив до липня 2010...

Опубліковано

Завтра закину фотки.. мож есть чет новое

Завтра закину фотки.. мож есть чет новое

Та є пофотканого багато за вчора і раніше... просто там нічого нового, єдине, шо помітно -- роботи в кабінеті Ірини Миколаївни на другому поверсі на вокзалі, там знесли перегородки між кімнатами і з вулиці просвічується через вікна на другу сторону, з вікон летить пилюка, працюють перфоратори. Кран з піднятою стрілою, "дивиться" в сторону туалетів, неробочий, линви не закинуті, в кабіні ховаються від дощу))) - сам бачив... Очевидно наразі допомога крана ще не потрібна. На мосту теж щось там роблять, але візуально нічого нового теж.

А да,як завжди тепер, трошки відео -- злива...

Опубліковано

Ну шоб заспокоїти всіх зара викладу пару фоток...

Роботи на мосту, все як завжди...

373f3f72f081.jpg

bb367afedc55.jpg

Кабінет Ірини Миколаївни (Бас Ірина Миколаївна - начальник вокзалу), З вікон хмарами пилюка летить, довбають перфораторами і видніється світло на прольот з протилежного боку -- стін немає.

77666b802802.jpg

загальний вигляд... кран не в роботі, досі так і стоїть...

a3ce6b073347.jpg

0a07aa2eb49f.jpg

5ed5c5d3da21.jpg

ну і зрештою все... на останок трошки залізниці з Вашого дозволу

3a1eccfef34c.jpg

96f41e8ec0b3.jpg

ca7ac3bb9867.jpg

Опубліковано

Щось на пішохідному мості не видно захисних щитів над лініями, по яких напруга йде (електричка, тролейбус). Ці щити вроді з зовнішньої сторони кріпляться.

Опубліковано

Ще не поставили.. роботи тривають

Я думаю, зараз люди не настільки тупі, щоб торкатися провод руками, ногами, і іншими місцями тіла.

Опубліковано

а якщо приспічить відлити якомусь п"янюзі на мосту? ;)

Тоді він буде виглядати як Дункан Маклауд після вбивства безсмертного.

Опубліковано

на мостах ы переходах над будь-якою контактною мережею встановлюють захисні щити якраз для таких випадків (типу якщо комусь приспічить))) ). а на залізниці, погодьтесь, робоча напруга на контактному проводі при системі живлення змінним струмом не маленька - 25кВ, при живленні постійним струмом 3кВ, але в останньому випадку більша сила струму. В Луцьку (на залізничних мостах захисні щити встановлено всюди, ну крім покищо повітряного переходу, який, наразі, робиться), доречі існує небезпечне місце:

міст, що сполучає Соборності і Перемоги, зі сторони вокзалу, над стрілкою - сходження першої та другої колії

6380788903da.jpg

під час таких дощів, як сьогодні вода з моста в тому місці тече просто проливом

81ae7dbb5381.jpg

5b63909ddfa8.jpg

якшо опинитись під таким "душем", то можна не тільки помитись, а ще і підсмажитись...

Опубліковано

З останнього фото-звіту робота по реконструкції вокзалу і будівництва моста значно форсувались... Зокрема це стосується моста:

Так, зокрема появився ще один кран стаціонарно пересувний, встановили металеві опори при виході моста збоку лівіше:

010ebc460e87.jpg

26656adfd66e.jpg

Консоль опори контактної мережі поблизу моста, на якому проводились зварювальні роботи вчора додатково контрольно заземлена (штанга заземлення знята лежить на землі перед приходом потяга Сімферополь-Ковель для забезпечення габаритного проходження локомотива під час маневру. Роботи на мосту не проводяться на час прибуття-відправлення потяга):

e65ab0ad4a1b.jpg

Перед прибуттям потяга робітники покидають міст:

5a7a27b039ac.jpg

штанга контрольного заземлення встановлена по відправленню потяга:

0b0af0550972.jpg

Ну і звісно за цим стежать працівники ЕЧК-34 (обслуговування контакної мережі):

24fd1bb61434.jpg

На кран, що біля вокзалу врешті закинуті линви, кран готовий до роботи і доречі на тижні помітив одного разу його в роботі:

31f299c12528.jpg

2772223e4e5a.jpg

9746af725d7a.jpg

Протягом дня також по станції вшивалась кран-мотодрезина ДГКУ з ПЧ-19 (ст. Ківерці):

ff1cb4e69b06.jpg.

Інтересний факт. Проходячи коло моста почув дивну російську мову робітників на мосту... Згодом пройшовши трохи коло вокзалу побачив двох робітників в желетках з символікою, чого б Ви думали, -- БЧ. Аж щелепи відвисли від здивування в мене)))

Порадувало локомотивне депо Львів-Захід. Швидкий потяг Сімферополь-Ковель прибув під електровозом ВЛ80т-1489, який судячи з вигляду щойно з покраски, вигляд просто супер:

ebaae2b1c662.jpg

Опубліковано

IMG_6107.JPG

Я сподіваюся, що цей бароковий ансамбль не розглядається як основний проект?

(до речі, за волинською традицією могли б куполи позолитити.... :D )

Це кінцевий варіант.

це не кінцевий варіант, бачив робочий проект даного об"єкту, башеньки будуть трохи іншої форми, але в усьому іншому змін нема

Опубліковано

Хто ж дозволив затвердити такий сороміцький проект???? І це у ХХІ столітті!

Були якісь громадські слухання? Обговорення? Запрошувались якісь архітектори?

Чи всі поклалися просто на "бога" волинської совіцької архітектури пана Бідзілю і сказали "ура, браво"?

Це ж смердить такиим нафталіном!!!!

Опубліковано

Нормальний варіант.

Якби Львів. - залізниця виділила більше коштів - відповідо і вокзал був би кращий.

Але я думаю, і так гарний буде. Головне щоб техніка сучасна була, і робітникі не хами.

А зовнішній вигляд тільки для того щоб око раділо.

Опубліковано

Нормальний варіант.

Якби Львів. - залізниця виділила більше коштів - відповідо і вокзал був би кращий.

Але я думаю, і так гарний буде. Головне щоб техніка сучасна була, і робітникі не хами.

А зовнішній вигляд тільки для того щоб око раділо.

воно то може й так, але оті башенки там нікуди не впираються

Опубліковано
з символікою, чого б Ви думали, -- БЧ

Це що? "Боевая часть"?

А архітектура вокзалу ІМХО не сильно відрізнятиметься від архітектури інших з/д вокзалів подібної навантаженості (не рівняти із київським!). І луцькі архітектори тут ні при чому, здається. Нормальні такі башточки. :rolleyes: Аби до толку довели.

Опубліковано
з символікою, чого б Ви думали, -- БЧ

Це що? "Боевая часть"?

правильно, БЧ - "Белоруска Чугунка", залізниці Білорусії...

Трохи по темі, давно хотів порозмірковувати... Якшо мені не зраджує память, то один із варіантів (ба навіть не один) передбачав вокзали з двох сторін залізниці, сполучені повітряним переходом, подібно як у Києві -- Південний і Київ-Пасажирський... + ше хотіли зробити такий маразм як вертольотну площадку (ну це само собою ясно, як же в сучасному світі без вертольотних площадок і лазерних мечів джедая, у нас же майже в кожного по вертольоту в гаражі). І як не дивно саме такий проект тоді сподобався Луцькій владі. Інтересно тільки як це можна реалізувати за 15млн. А тепер уявимо, що так воно і малося робитись -- один вокзал для пасажирських поїздів дальнього слідування (а їх у нас АЖ 10, тобто 5 в 2 сторони) і другий навпроти для приміських поїздів. Звідси випливає, що перебудовувати прийдеться не лише вокзал, але і всю залізницю, томущо вийде, що всі 7 колій буде зайнято під пасажирський парк, а як же вантажний? Куди його дівати, будувати додатковий парк, чи переноситись на Гнідаву? там і без того завжди завантажено колії... по друге треба електрифікувати ще 3 колії для приміського сполучення (у нас зараз електрифіковано 4 колії з 7 -- цього достатньо). Тобто бачимо, що 15 мільйонів гривасєй для такого грандіозного проекту по типу Вавілона далеко не вистачить. І не дивлячись на таке, проект владцям сподобався, а залізниця, знаючи що за собою тягне така реконструкція в плані самої залізниці власне тихенько промовчала. Очевидно існують якісь інтересні таємні домовленості, про які нам з Вами не відомо... Така собі таємна "масонська ложа "Реконструкції Вокзалів""...

Ось першоджерело -- http://toplutsk.com/biznews-news_4607.html -- поясніть, що вони там курять на засіданнях, я теж таке хочу...

"Розробники проекту зазначають, що розміщення вокзалу у два блоки (зі сторони Привокзального майдану і вулиці Карпенка-Карого) по обидві сторони колії дасть можливість ефективно одночасно приймати приміські і міжміські потяги. Разом з тим, як зауважили розробники, вже до цього розпочатий будівельниками відкритий перехід між залізничним вокзалом і торговельними рядами не може слугувати повноцінним зв’язком між районами міста. «Оскільки існуючий недобудований мостовий перехід закінчується у приватному торговому центрі, він може використовуватись тільки як додатковий зв’язок (повинен бути добудований за кошти інвестора)», – йшлося у поясненні проекту. Крім того, проект передбачає облаштування злітно-посадкового майданчика для гелікоптера (район вулиці Карпенка-Карого)."

...........................

"Власне, розглянувши різні проекти, Микола Романюк назвав їх «хорошими», але зауважив, що все буде залежати від позиції Львівської залізниці. Разом з тим, мер Луцька схилив свою думку до першого згаданого проекту. У свою чергу волинський губернатор Борис Клімчук додав, що перший і другий проекти можна поєднати. А головний архітектор Луцька Юрій Казмірук зауважив, що більш важливого питання з точки зору містобудування у Луцьку, як реконструкція залізничного вокзалу – немає."

Опубліковано

БЧ = Беларуская Чыгунка ;)

Гм! Гастарбайтери! І в Ківерцях, виходить, вони свого часу будували? Чи просто Брест близько, то щоб з Києва спеців не просити, то білоруси роблять? Чи сябри дешевше беруть?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...