Dream Опубліковано 23 Липня, 2011 в 19:56 #226 Опубліковано 23 Липня, 2011 в 19:56 І шо такого "жерстяного" на тому відео? Хоче - їде на дизелі, хоче - на електриці.
Sniper Опубліковано 23 Липня, 2011 в 20:59 #227 Опубліковано 23 Липня, 2011 в 20:59 Ну так пантограф піднятий. Може це гибрид ну для пересічних громадян, ясне діло, не все тут зрозуміло... Я трошки проясню... значить, моторвагонним рухомим складом (МВРС -- електропоїзди, дизельпоїзди) нас забезпечувало завжди моторвагонне депо Здолбунів (ну тепер ше долучилось моторвагонне депо Тернопіль зі своїми дизельпоїздами ДР1а, які ходять в сторону Львова від нас і моторвагонне депо Фастів -- електропоїзди ЕД9м сполученням Київ-Луцьк-Київ). На той час (травень-червень 2010) 2 електропоїзди ЕР9п-193 і ЕР9п-294 моторвагонного депо Здолбунів були на ремонті в київському вагоноремонтному заводі. Тобто електричок тут не вистачало. Тому і пустили такий собі гібрид тимчасово, щоб зекономити гроші і не палити дорогу солярку дизельпоїздом його пускали під тягою електровозів ВЛ80. Але повноцінна роботоздатність чи то пак функціональність дизельпотяга (тобіж гальмівна магістраль, система відкривання/закривання дверей, електропостачання) неможлива без роботи дизельної установки (двигуна) самого дизельпотяга, тому електровоз собі тягне, а дизель увімкнений для забезпечення функціональності систем потяга. Гібрид дизельпотяга ДР1а-154 без одного головного вагона з електровозами ВЛ80 проходив до липня 2010...
Тигрик Опубліковано 23 Липня, 2011 в 21:36 #228 Опубліковано 23 Липня, 2011 в 21:36 Завтра закину фотки.. мож есть чет новоеЗавтра закину фотки.. мож есть чет новое
Sniper Опубліковано 24 Липня, 2011 в 08:25 #229 Опубліковано 24 Липня, 2011 в 08:25 Завтра закину фотки.. мож есть чет новое Завтра закину фотки.. мож есть чет новое Та є пофотканого багато за вчора і раніше... просто там нічого нового, єдине, шо помітно -- роботи в кабінеті Ірини Миколаївни на другому поверсі на вокзалі, там знесли перегородки між кімнатами і з вулиці просвічується через вікна на другу сторону, з вікон летить пилюка, працюють перфоратори. Кран з піднятою стрілою, "дивиться" в сторону туалетів, неробочий, линви не закинуті, в кабіні ховаються від дощу))) - сам бачив... Очевидно наразі допомога крана ще не потрібна. На мосту теж щось там роблять, але візуально нічого нового теж. А да,як завжди тепер, трошки відео -- злива...
Тигрик Опубліковано 24 Липня, 2011 в 08:33 #230 Опубліковано 24 Липня, 2011 в 08:33 Понятно, ну тоді просто проїдусь подивлюсь, фоткати не буду
Sniper Опубліковано 24 Липня, 2011 в 09:03 #231 Опубліковано 24 Липня, 2011 в 09:03 Ну шоб заспокоїти всіх зара викладу пару фоток... Роботи на мосту, все як завжди... Кабінет Ірини Миколаївни (Бас Ірина Миколаївна - начальник вокзалу), З вікон хмарами пилюка летить, довбають перфораторами і видніється світло на прольот з протилежного боку -- стін немає. загальний вигляд... кран не в роботі, досі так і стоїть... ну і зрештою все... на останок трошки залізниці з Вашого дозволу
keepo Опубліковано 25 Липня, 2011 в 10:55 #232 Опубліковано 25 Липня, 2011 в 10:55 Щось на пішохідному мості не видно захисних щитів над лініями, по яких напруга йде (електричка, тролейбус). Ці щити вроді з зовнішньої сторони кріпляться.
Тигрик Опубліковано 25 Липня, 2011 в 11:30 #233 Опубліковано 25 Липня, 2011 в 11:30 Ще не поставили.. роботи триваютьЯ думаю, зараз люди не настільки тупі, щоб торкатися провод руками, ногами, і іншими місцями тіла.
sasha1132 Опубліковано 25 Липня, 2011 в 11:36 #234 Опубліковано 25 Липня, 2011 в 11:36 а якщо приспічить відлити якомусь п"янюзі на мосту?
Smith Опубліковано 25 Липня, 2011 в 11:57 #235 Опубліковано 25 Липня, 2011 в 11:57 а якщо приспічить відлити якомусь п"янюзі на мосту? Тоді він буде виглядати як Дункан Маклауд після вбивства безсмертного.
Sniper Опубліковано 26 Липня, 2011 в 17:56 #236 Опубліковано 26 Липня, 2011 в 17:56 на мостах ы переходах над будь-якою контактною мережею встановлюють захисні щити якраз для таких випадків (типу якщо комусь приспічить))) ). а на залізниці, погодьтесь, робоча напруга на контактному проводі при системі живлення змінним струмом не маленька - 25кВ, при живленні постійним струмом 3кВ, але в останньому випадку більша сила струму. В Луцьку (на залізничних мостах захисні щити встановлено всюди, ну крім покищо повітряного переходу, який, наразі, робиться), доречі існує небезпечне місце: міст, що сполучає Соборності і Перемоги, зі сторони вокзалу, над стрілкою - сходження першої та другої колії під час таких дощів, як сьогодні вода з моста в тому місці тече просто проливом якшо опинитись під таким "душем", то можна не тільки помитись, а ще і підсмажитись...
Тигрик Опубліковано 27 Липня, 2011 в 19:36 #237 Опубліковано 27 Липня, 2011 в 19:36 С тебя завтра новые фотки))
Sniper Опубліковано 29 Липня, 2011 в 10:06 #238 Опубліковано 29 Липня, 2011 в 10:06 З останнього фото-звіту робота по реконструкції вокзалу і будівництва моста значно форсувались... Зокрема це стосується моста: Так, зокрема появився ще один кран стаціонарно пересувний, встановили металеві опори при виході моста збоку лівіше: Консоль опори контактної мережі поблизу моста, на якому проводились зварювальні роботи вчора додатково контрольно заземлена (штанга заземлення знята лежить на землі перед приходом потяга Сімферополь-Ковель для забезпечення габаритного проходження локомотива під час маневру. Роботи на мосту не проводяться на час прибуття-відправлення потяга): Перед прибуттям потяга робітники покидають міст: штанга контрольного заземлення встановлена по відправленню потяга: Ну і звісно за цим стежать працівники ЕЧК-34 (обслуговування контакної мережі): На кран, що біля вокзалу врешті закинуті линви, кран готовий до роботи і доречі на тижні помітив одного разу його в роботі: Протягом дня також по станції вшивалась кран-мотодрезина ДГКУ з ПЧ-19 (ст. Ківерці): . Інтересний факт. Проходячи коло моста почув дивну російську мову робітників на мосту... Згодом пройшовши трохи коло вокзалу побачив двох робітників в желетках з символікою, чого б Ви думали, -- БЧ. Аж щелепи відвисли від здивування в мене))) Порадувало локомотивне депо Львів-Захід. Швидкий потяг Сімферополь-Ковель прибув під електровозом ВЛ80т-1489, який судячи з вигляду щойно з покраски, вигляд просто супер:
promouterus Опубліковано 29 Липня, 2011 в 11:43 #239 Опубліковано 29 Липня, 2011 в 11:43 Я сподіваюся, що цей бароковий ансамбль не розглядається як основний проект? (до речі, за волинською традицією могли б куполи позолитити.... ) Це кінцевий варіант. це не кінцевий варіант, бачив робочий проект даного об"єкту, башеньки будуть трохи іншої форми, але в усьому іншому змін нема
Тигрик Опубліковано 29 Липня, 2011 в 12:50 #240 Опубліковано 29 Липня, 2011 в 12:50 А хтось був в середині вокзалу?
ursa Опубліковано 29 Липня, 2011 в 12:54 Автор #241 Опубліковано 29 Липня, 2011 в 12:54 Рабочие были, а что?
Korting Опубліковано 29 Липня, 2011 в 12:54 #242 Опубліковано 29 Липня, 2011 в 12:54 башеньки будуть трохи іншої формиМожна детальніше?
Romek Опубліковано 29 Липня, 2011 в 13:11 #243 Опубліковано 29 Липня, 2011 в 13:11 Хто ж дозволив затвердити такий сороміцький проект???? І це у ХХІ столітті!Були якісь громадські слухання? Обговорення? Запрошувались якісь архітектори? Чи всі поклалися просто на "бога" волинської совіцької архітектури пана Бідзілю і сказали "ура, браво"?Це ж смердить такиим нафталіном!!!!
Тигрик Опубліковано 29 Липня, 2011 в 13:22 #244 Опубліковано 29 Липня, 2011 в 13:22 Нормальний варіант.Якби Львів. - залізниця виділила більше коштів - відповідо і вокзал був би кращий.Але я думаю, і так гарний буде. Головне щоб техніка сучасна була, і робітникі не хами.А зовнішній вигляд тільки для того щоб око раділо.
FunTom Опубліковано 30 Липня, 2011 в 07:58 #245 Опубліковано 30 Липня, 2011 в 07:58 Нормальний варіант.Якби Львів. - залізниця виділила більше коштів - відповідо і вокзал був би кращий.Але я думаю, і так гарний буде. Головне щоб техніка сучасна була, і робітникі не хами.А зовнішній вигляд тільки для того щоб око раділо.воно то може й так, але оті башенки там нікуди не впираються
ursa Опубліковано 30 Липня, 2011 в 08:19 Автор #246 Опубліковано 30 Липня, 2011 в 08:19 Как это никуда не упираются? Дык ведь прямо в небо
Scabiosa Опубліковано 30 Липня, 2011 в 08:40 #247 Опубліковано 30 Липня, 2011 в 08:40 з символікою, чого б Ви думали, -- БЧ Це що? "Боевая часть"? А архітектура вокзалу ІМХО не сильно відрізнятиметься від архітектури інших з/д вокзалів подібної навантаженості (не рівняти із київським!). І луцькі архітектори тут ні при чому, здається. Нормальні такі башточки. Аби до толку довели.
ursa Опубліковано 30 Липня, 2011 в 08:43 Автор #248 Опубліковано 30 Липня, 2011 в 08:43 Це що? "Боевая часть"? БЧ = Беларуская Чыгунка
Sniper Опубліковано 30 Липня, 2011 в 08:55 #249 Опубліковано 30 Липня, 2011 в 08:55 з символікою, чого б Ви думали, -- БЧЦе що? "Боевая часть"?правильно, БЧ - "Белоруска Чугунка", залізниці Білорусії...Трохи по темі, давно хотів порозмірковувати... Якшо мені не зраджує память, то один із варіантів (ба навіть не один) передбачав вокзали з двох сторін залізниці, сполучені повітряним переходом, подібно як у Києві -- Південний і Київ-Пасажирський... + ше хотіли зробити такий маразм як вертольотну площадку (ну це само собою ясно, як же в сучасному світі без вертольотних площадок і лазерних мечів джедая, у нас же майже в кожного по вертольоту в гаражі). І як не дивно саме такий проект тоді сподобався Луцькій владі. Інтересно тільки як це можна реалізувати за 15млн. А тепер уявимо, що так воно і малося робитись -- один вокзал для пасажирських поїздів дальнього слідування (а їх у нас АЖ 10, тобто 5 в 2 сторони) і другий навпроти для приміських поїздів. Звідси випливає, що перебудовувати прийдеться не лише вокзал, але і всю залізницю, томущо вийде, що всі 7 колій буде зайнято під пасажирський парк, а як же вантажний? Куди його дівати, будувати додатковий парк, чи переноситись на Гнідаву? там і без того завжди завантажено колії... по друге треба електрифікувати ще 3 колії для приміського сполучення (у нас зараз електрифіковано 4 колії з 7 -- цього достатньо). Тобто бачимо, що 15 мільйонів гривасєй для такого грандіозного проекту по типу Вавілона далеко не вистачить. І не дивлячись на таке, проект владцям сподобався, а залізниця, знаючи що за собою тягне така реконструкція в плані самої залізниці власне тихенько промовчала. Очевидно існують якісь інтересні таємні домовленості, про які нам з Вами не відомо... Така собі таємна "масонська ложа "Реконструкції Вокзалів""...Ось першоджерело -- http://toplutsk.com/biznews-news_4607.html -- поясніть, що вони там курять на засіданнях, я теж таке хочу... "Розробники проекту зазначають, що розміщення вокзалу у два блоки (зі сторони Привокзального майдану і вулиці Карпенка-Карого) по обидві сторони колії дасть можливість ефективно одночасно приймати приміські і міжміські потяги. Разом з тим, як зауважили розробники, вже до цього розпочатий будівельниками відкритий перехід між залізничним вокзалом і торговельними рядами не може слугувати повноцінним зв’язком між районами міста. «Оскільки існуючий недобудований мостовий перехід закінчується у приватному торговому центрі, він може використовуватись тільки як додатковий зв’язок (повинен бути добудований за кошти інвестора)», – йшлося у поясненні проекту. Крім того, проект передбачає облаштування злітно-посадкового майданчика для гелікоптера (район вулиці Карпенка-Карого)." ........................... "Власне, розглянувши різні проекти, Микола Романюк назвав їх «хорошими», але зауважив, що все буде залежати від позиції Львівської залізниці. Разом з тим, мер Луцька схилив свою думку до першого згаданого проекту. У свою чергу волинський губернатор Борис Клімчук додав, що перший і другий проекти можна поєднати. А головний архітектор Луцька Юрій Казмірук зауважив, що більш важливого питання з точки зору містобудування у Луцьку, як реконструкція залізничного вокзалу – немає."
Scabiosa Опубліковано 30 Липня, 2011 в 10:10 #250 Опубліковано 30 Липня, 2011 в 10:10 БЧ = Беларуская Чыгунка Гм! Гастарбайтери! І в Ківерцях, виходить, вони свого часу будували? Чи просто Брест близько, то щоб з Києва спеців не просити, то білоруси роблять? Чи сябри дешевше беруть?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.