Тигрик Опубліковано 11 Липня, 2011 в 12:51 #151 Опубліковано 11 Липня, 2011 в 12:51 Стан реконструкції вокзалу на 11.07.2011 Зміни є, але їх досить мало. Почав я свою "подорож" по вокзалу з міста над залізницею: 1). Пропав кран, або його перенесли. Але на території вокзалу - нажаль я його не побачив. 2). Можливо хтось незнає чи не бачив, довідкове бюро та розклад тепер тут: 3). Трішки підпригнувши зі сторони колії ми продовжуємо бачити, що на данний час ведеться повний виніс всіх речей вокзалу, обдір штукатурки, і так далі. Зображено праве крило вокзалу. 4). Чистять колії від трави, ТА НЕВЖЕ, забор на мосту продовжили на метрів 15 з двух сторін!! 5). В збільшенному вигляді: 6). Нелегка праця: 7). Трішки підглянувши, я сфотографував на що будуть кріпитися ступєнькі: 8). Пока я фотографував та роздивлявся приїхала машина з землею (очевидно засипають ями, не оставлять ж). 9). По перону бігав диспечер. Спитавши її я взнав причину, чому не пускають поїзди/дизелі/електрички на першу колії: - небезпечно. На другій колії Луцьк-Здолбунів, на третю прибуває Ковель-Москва (враховуючи потік людей, скоріше Москва-Ковель). 10). В лівому крилі вокзалу зі сторони колії також видно, що уже все винесли, і тріщина на потолку (нажаль н5530 це не зафіксував). 11). Верба так і лежить.. Не розумію, невже вокзал буде такий довгий? Чи буде парковка? Чи магазин? Хотілось би знати.. 12). Кружечками позначив "діри" на даху. Очевидно, на місті верби повинен бути кран (який напевно з часом підвезуть). 13). Роботи тривають... 14). Завершив я свою подорож поверненням до мосту (як бачим, машина уже уїхала за новою партією: Добавлю від себе: Дійсно, роботи хоть тільки і начались але дуже повільні. Але, я думаю як підвезуть кран, все зміниться. Адже самі працівники ні вверх ні кришу самі його не добудують не знімуть. Пока тривають роботи з винесення меблів, та інших речей + дороблюють міст.
ChB Опубліковано 11 Липня, 2011 в 18:04 #152 Опубліковано 11 Липня, 2011 в 18:04 Вчора (в неділю) 2 дядьки працювали (стукали молотками) на новому мості в його частині над вулицею К.-Карого.
Тигрик Опубліковано 11 Липня, 2011 в 19:14 #153 Опубліковано 11 Липня, 2011 в 19:14 Как вы думаете окна поменяют?А то смотреть страшно а выбивать походу даже не думают
sasha1132 Опубліковано 11 Липня, 2011 в 19:24 #154 Опубліковано 11 Липня, 2011 в 19:24 звісно поміняють, не оставлять ж цю страхоту...і штукатурку мають міняти разом з дахомдесь читав
Тигрик Опубліковано 11 Липня, 2011 в 20:01 #155 Опубліковано 11 Липня, 2011 в 20:01 Еще бы заборчик между колиями поставили, чтобы народ не бегал а ишли через новый мост
Nokian Опубліковано 11 Липня, 2011 в 21:02 #156 Опубліковано 11 Липня, 2011 в 21:02 Луганський тепловозобудівний продали Росії, самі тепер купуємо потяги в корейців.А пбудувати такий рейковий автобус можна на автозаводі.І ділянку електрифікувати можна.Якщо Клімчук інвесторів знайде.
Sniper Опубліковано 11 Липня, 2011 в 22:46 #157 Опубліковано 11 Липня, 2011 в 22:46 Ну ви, панове, розсмішили... Та при якщо не міняти вікон і не штукатурити -- то це не реконструкція, і навіть не ремонт -- це звичайне прибирання. Неможливо зробити реконструкцію не зачепивши штукатурки, зважте на те, що конструкція вокзалу повністю буде змінена, в Ківерцях, якщо пригадаєте, вокзал взагалі майже знесли до основи. Про вікна забудьте взагалі -- вони в більшості лежать потрощені перед входом на вокзал, видно ж з фото. VolynFC, слід розрізняти капітальний і поточний ремонт колії (це основні). Поточний ремонт повинен проводитись постійно по заявці колійного чергового. Через аварійний стан (Львівська залізниця цього ніколи не приховувала) ділянки Луцьк-Львів відмінено (тобто переведено на інші дистанції) потяг Санкт-Петербург - Львів через ст. Луцьк, знято з графіку декілька потягів приміського сполучення (Луцьк-Стоянів, Луцьк-Несвіч ...). На ділянці справді не проводився капітальний ремонт, лише поточний, та і то недбало, про це неодноразово писалося у "Львівському залізничнику". Зокрема в одній із статей газети описувалася подорож з Луцька до Львова дизельпотягом (тоді ще ходили тут дизельпотяги марки Д1, червоні такі, ми їх називаєм "головастики", це ще більше усугубляє подорож). Кореспондент порівняв подорож з тортурами, оскільки від самого початку маршруту відмічається вагоме волочіння потяга зі швидкістю не більше 40км/год, а десь по серед ночі (ну мається на увазі слідування потяга на час написання статті, очевидно раніше він ходив по більш прийнятному графіку) вагон починає кидати зі сторони в сторону, стоїть шалений гуркіт, здається, що потяг, який і без того чудом їде зараз розсиплеться. Хоча є зміни на краще. трошки більше ніж 2 роки назад був присутній під час КАПІТАЛЬНОГО ремонту колії на відрізку від приблизно ресторану "Лелеки", типу там де переїзд, до ст. Гнідава. Повністю демонтовано полотно старої колії, відновлено баласт, укладено рельсошпальну решітку з самозажимом на бетонній подушці з рейками не зварними (ну це, очевидно, тимчасово, згодом замінять на суцільно зварну, якщо вже не замінили). Декілька днів назад закінчено роботи по капітальному ремонту колії в районі Стоянова, які тривали більше місяця. Отже бачимо, що по трошки полотно приводять "в рамки пристойності". Але слід знати, що після ремонту (капітального) швидкість буде меньшою ніж до ремонту і поступово зростатиме з часом. Колія -- не асфальт, а багатотонний потяг з вантажем або пасажирами -- не "Таврія". Потрібен час для обкатки колії, осідання, нормалізації баласту, осипання берм і т.д. і т.п. Помітили, наприклад, що на перших порах електропоїзд Здолбунів-Луцьк прибував о 23:20, а тепер в 22:40, при тому, що час відправлення зі Здолбунова не змінився? Дещо ще про рельсовий автобус. Пільги повідміняти треба всім!!! тоді і їздити будем на нормальних поїздах. Тепер подивіться на маршрут слідування автобуса Луцьк-Львів, особливо на дорогу у львівський області, а ще + додайте зимові умови... Яким би крутим не був автобус -- більше 40км/год біля Стоянова, Радехова, ... не поїде. Для залізниці це просто золота жила, пустили б ці рейкові автобуси і пасажири б надали перевагу їм, бо ціна меньша і час мабуть буде теж скорочений, -- явний виграш і для людей і для УЗ. Але останні туплять конкретно... PS. Дирки на даху вокзалу -- це комени демонтували, дах бажано демонтувати без застосування крана -- можлива небезпека обвалу, а сам кран як поїхав, так і приїде, він же на базі автомобіля, до мосту кожного дня приїзджає і відїзджає ))). 2 дядьки на мосту гупають по вихідних -- це вже я помітив не в перші вихідні, дивні якісь у них роботи))
Sniper Опубліковано 11 Липня, 2011 в 22:53 #158 Опубліковано 11 Липня, 2011 в 22:53 Луганський тепловозобудівний продали Росії, самі тепер купуємо потяги в корейців.А пбудувати такий рейковий автобус можна на автозаводі.І ділянку електрифікувати можна.Це не так просто. треба вкрасти зо сотню мільйонів на таке. Одна тільки підготовка скільки займе -- відведення телефонних ліній, жилих будинків, насаджень .....А пбудувати такий рейковий автобус можна на автозаводі. а це дуже навіть класна ІДЕЯ. траліки навчились же робити...
madkot Опубліковано 12 Липня, 2011 в 05:20 #159 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 05:20 у мене шикарна ідея - разом із реконсрукцією вокзалу ( навмисно букву пропустив) слід зробити повну заміну персоналу, а то тут квитки купити нереально через корупцію
Romek Опубліковано 12 Липня, 2011 в 06:48 #160 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 06:48 Слухайте, то що справді вокзал буде таким, яким його намалював Бідзіля?????? Я мав надію, що то лише один з проектів. Хтось точно знає, який же він буде після гламур-ремонту?
laska Опубліковано 12 Липня, 2011 в 06:53 #161 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 06:53 З останнього, що зустрічала, то ніби отакий
Zerotul Опубліковано 12 Липня, 2011 в 07:03 #162 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 07:03 у мене шикарна ідея - разом із реконсрукцією вокзалу ( навмисно букву пропустив) слід зробити повну заміну персоналу, а то тут квитки купити нереально через корупціюИ сделать как в Грузии с полицаями-набрать людей которые никогда не работали в этой сфере
madkot Опубліковано 12 Липня, 2011 в 07:39 #163 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 07:39 у мене шикарна ідея - разом із реконсрукцією вокзалу ( навмисно букву пропустив) слід зробити повну заміну персоналу, а то тут квитки купити нереально через корупціюИ сделать как в Грузии с полицаями-набрать людей которые никогда не работали в этой сферену чому ж впадати у крайнощі - думаю кандидатів легко знайдуть у центрі зайнятості, а касир він і в африці касир - якщо толковий то немає різниці де і що продавати, точно так само і керівництво - галузь ролі не грає, за короткий час вклинюєшся на всі 100, головне правильне керування
Zerotul Опубліковано 12 Липня, 2011 в 07:42 #164 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 07:42 ну чому ж впадати у крайнощі - думаю кандидатів легко знайдуть у центрі зайнятості, а касир він і в африці касир - якщо толковий то немає різниці де і що продавати, точно так само і керівництво - галузь ролі не грає, за короткий час вклинюєшся на всі 100, головне правильне керуванняНу если кассир матерый, то долго он(а) терпеть официальную зарплату не будет ...если им конечно нормальную зарплату не обеспечат.
Oktar Опубліковано 12 Липня, 2011 в 08:33 #165 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 08:33 слід зробити повну заміну персоналу думаю кандидатів легко знайдуть у центрі зайнятості, а касир він і в африці касир Ви і справді думаєте, що теперешніх працівників луцького Вокзалу збирали десь по заповідниках хабарників і корупціонерів? Наша людина, якщо бачить, що система дозволяє "брати", скоріше за все цим скористається. Тому не в цьому проблема. Мені здається, що керівництвом залізниці такий стан речей підтримується свідомо, інакше на голій ЗП ті касири там більше кількох місяців затримуватись не будуть. А так і грошей додаткових витрачати не треба і всі задоволені.... Окрім звичайно кількох тисяч пасажирів. Але то вже таке... Куда ж вони дінуться? Залізниця ж в нас одна.
sasha1132 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 08:58 #166 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 08:58 З останнього, що зустрічала, то ніби отакий це так мало бути при Шибі з його Караваном, а зараз судя по залитому фундаменту будуть просто сходи
Romek Опубліковано 12 Липня, 2011 в 09:28 #167 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 09:28 Я сподіваюся, що цей бароковий ансамбль не розглядається як основний проект? (до речі, за волинською традицією могли б куполи позолитити.... )
Тигрик Опубліковано 12 Липня, 2011 в 10:29 #168 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 10:29 Я сподіваюся, що цей бароковий ансамбль не розглядається як основний проект? (до речі, за волинською традицією могли б куполи позолитити.... ) Це кінцевий варіант.
WellDone Опубліковано 12 Липня, 2011 в 10:59 #169 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 10:59 Как вы думаете окна поменяют?А то смотреть страшно а выбивать походу даже не думаютПоставлять якесь пластмасове гімно. а ще може щоб вам око милувалось замість ржавого даху всунуть щось яскраве як дупа гібона чи мож якої другої мавпи і тоді вже від СОЗЕРЦАНИЯ будете отримувати лише УДОВОЛЬСТВИЕ.
Romek Опубліковано 12 Липня, 2011 в 10:59 #170 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 10:59 Тобто, кінцевий?Я щось не можу зрозуміти, зводитимуть церковно-бароковий вокзал чи як на попередньому рендері?
Гетто Опубліковано 12 Липня, 2011 в 11:26 #171 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 11:26 не стреляйте в пианиста...все буде добрэ.)))
Тигрик Опубліковано 12 Липня, 2011 в 11:38 #172 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 11:38 Тобто, кінцевий?Я щось не можу зрозуміти, зводитимуть церковно-бароковий вокзал чи як на попередньому рендері?Вокзал будет выглядеть как на картинке которую ты цытировал.Тоесть ты правильно понял, в этом виде (бароковом).
kozakOleg Опубліковано 12 Липня, 2011 в 12:02 #173 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 12:02 Тобто, кінцевий?Я щось не можу зрозуміти, зводитимуть церковно-бароковий вокзал чи як на попередньому рендері?Вокзал будет выглядеть как на картинке которую ты цытировал.Тоесть ты правильно понял, в этом виде (бароковом).А це зі сторони міста?, чи можливо зі стороник колій?Я думаю, що зі сторони міста, але ось не впевнений просто.Доречі не поганий варіант - якщо це справді так буде то виглядає гарно, от тільки жалко, що немає біля його історичних будинків, а самі хрущовки...
Romek Опубліковано 12 Липня, 2011 в 12:03 #174 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 12:03 Тобто, кінцевий? Я щось не можу зрозуміти, зводитимуть церковно-бароковий вокзал чи як на попередньому рендері? Вокзал будет выглядеть как на картинке которую ты цытировал. Тоесть ты правильно понял, в этом виде (бароковом). ЖАХ!!!
yurgen Опубліковано 12 Липня, 2011 в 12:47 #175 Опубліковано 12 Липня, 2011 в 12:47 Вокзал будет выглядеть как на картинке которую ты цытировал.Тоесть ты правильно понял, в этом виде (бароковом).А откуда информация?В том посте, где ты приводишь эту картинку есть такие словаНемного погуглил, и нашел остаточный вариант по реконструкции нашего вокзала.Можно источник из нагугленого
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.