Перейти до змісту

Нововведення у ПДР


mrZED

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Я собі в жигулях ще перед зимою зробив схемку, щоб ближнє світло автоматично включалось, коли двигун запустився (при просто включеному запалюванні чи обертанні к.в. двигуна стартером світло не світиться). І їзджу як в населених так і поза ними з ближнім. Хоча вимкнути його теж я передбачив можливим.

Ось відео, в якому деякі унікуми навіть в туман не включають світло :0156:

http://www.youtube.com/watch?v=fV5Jhg7sfwQ
  • Відповідей 465
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Автоинспекторы с удивлением смотрят на новые знаки и заглядывают в "шпаргалки"

15 Апреля 2013 11:31 Автор: ДеПо - деловой портал

Автоинспекторы еще угадывают, что означают новые дорожные знаки, не с первого раза и стоят на посту со "шпаргалками", пишет газета "Сегодня".

15 апреля, в первый день вступления в силу обновлённых правил дорожного движения несколько патрулей ГАИ, увидев фотографии новых знаков были в замешательстве.

К примеру, посмотрев на изображение знака 1.40 "Конец дороги с усовершенствованным покрытием", молодые инспекторы замялись. А увидев треугольник, ГАИшники на несколько минут отвлеклись от "Визира", на который ловили лихачей, и стали гадать, как растолковать корреспонденту издания пиктограмму.

"Мы еще сами новых правил не знаем, - признался один из инспекторов. - Нам пока не говорили, если у вас есть вопросы - спрашивайте в Управлении на проспекте Богдана Хмельницкого".

После этого ГАИшник достал из патрульного авто сборник ПДД и начал его листать. Его коллега из другого экипажа, увидев фото новых знаков, сказал, что большинство, конечно, ему понятны, но объяснить все тот же "Конец дороги с усовершенствованным покрытием" не смог. Выслушав наше толкование таблички, он отшутился: "В общем, у нас такая, улучшенная, одна, а знак - конец дороги из Конча-Заспы".

В столичном управлении ГАИ заявили, что обучают новым нормативам всех без исключения инспекторов.

"Инструктажи проходили в обязательном порядке, пройдет и перед дежурством. Не знать знаков - это недопустимо, они их выучат как "Отче наш", - заверила спикер столичной автоинспекции Наталья Сторожик.

В ГАИ также добавляют, что корректнее спрашивать инспекторов о новых знаках все же сегодня, нежели за день до вступления: "В этом случае, как в школе - кто-то хорошо охватил материал, другие - еще изучают".

Хорошо еще , что до 15 мая автоинспекторы не будут штрафовать за нарушение новых пунктов ПДД.

  • 4 місяця потому...
Опубліковано

Це, звичайно, не нововведення в ПДР, але, думаю, тут йому місце...

(хоча є ще аж дві теми, де це обговорюється - Янукович підписав закон про утилізацію і Нове покращення - Рада запровадила утилізаційний збір, які я б, на місці модераторів, об'єднав)

Отже, ДАІ відтепер перевірятиме сплату утилізаційного податку

КИЇВ. 2 вересня. УНН.

Інспектори ДАІ з вересня почнуть перевіряти автовласників на наявність документу про сплату податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів. Про це йдеться в повідомленні УДАІ в м.Києві, передає УНН.

“З 1 вересня 2013 року набирає чинності Закон України „Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та вдосконалення деяких податкових норм“. Нагадуємо, що зазначеним Законом Міністерству внутрішніх справ делеговано ряд повноважень, а саме перевірку наявності документа про сплату податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів”, — йдеться в документі.

При цьому в разі, перереєстрації транспортного засобу, придбаного в особи, яка не є платником податку за утилізацію, ДАІ оформлюватиме та видаватиме довідки про сплату податку за таку утилізацію.

Водночас автовласники, які отримали автомобіль в якості гуманітарної допомоги, отримуватимуть в ДАІ довідки про звільнення від сплати утилізаційного податку.

В разі втрати або зіпсування довідки, ДАІ безоплатно видаватиме її дублікат.

Відповідно до закону, на ДАІ покладені функції ведення реєстру транспортних засобів, з яких сплачено податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, та реєстру автомобілів, на які цей податок не поширюється.

Як повідомляв УНН, з 1 вересня в Україні набув чинності Закон “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та вдосконалення деяких податкових норм”.

Згідно з документом, базова ставка податку на утилізацію легкових автомобілів та їхніх кузовів становить 5,5 тис. грн, а автобусів, вантажних автомобілів та вантажопасажирських автомобілів — в розмірі 11 тис. грн.

При цьому розмір коефіцієнтів, які застосовуватимуться для розрахунку остаточної суми податку для нових легкових автомобілів в залежності від об’єму двигуна становить 0,86-5,5 (від 4,7 тис. грн до 30,3 тис. грн), а для легкових автомобілів, що використовуються — в розмірі 1,72-11 (від 9,5 тис. грн до 60,5 тис. грн).

Для автобусів, вантажних автомобілів та вантажопасажирських автомобілів розмір коефіцієнтів становитиме від 0,8 до 1,34 для нових транспортних засобів (від 8,8 тис. грн до 14,7 тис. грн) і від 1,6 до 2,68 для тих, що використовуються (від 17,6 тис. грн до 29,5 тис. грн).

Виключення при сплаті податку становитимуть автомобілі, вироблені українськими виробниками, які мають повний цикл виробництва, що включає зварювання і фарбування, і заводи, що здійснюють промислову збірку автомобілів. Такою опцією українські виробники вони можуть скористатися за умови гарантування самостійної утилізації та створення необхідних потужностей. У сегменті легкових автомобілів цим критеріям відповідають Запорізький автозавод, “Богдан”, “Єврокар” і Кременчуцький автоскладальний завод (КрАСЗ).

Джерело: УНН

До уваги автовласників! ДАІ буде перевірятий ще й сплату утилізаційного податку

02.09.2013

З 1 вересня 2013 року набирає чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та вдосконалення деяких податкових норм».

Нагадуємо, що зазначеним Законом Міністерству внутрішніх справ делеговано ряд повноважень, а саме:

— ведення реєстру транспортних засобів, з яких сплачено податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, та реєстру транспортних засобів, на які поширюється звільнення від сплати податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів (підпункт 250.18.1. пункту 250.18 статті 250 Податкового кодексу);

— здійснення державної реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів на підставі довідки про сплату податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів або на підставі довідки про звільнення від сплати податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, оригінали яких повертаються власнику. Це правило не поширюється на перереєстрацію транспортних засобів, що були придбані до 1 вересня 2013 року (підпункт 250.18.3. пункту 250.18 статті 250 Податкового кодексу);

— перевірка наявності документа про сплату податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, оформлення та видача довідки про сплату податку за таку утилізацію у разі перереєстрації транспортного засобу, придбаного в особи, яка не є платником податку за утилізацію, а також оформлення та видача довідки про звільнення від сплати податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів особам — набувачам транспортних засобів, наданих таким особам як гуманітарна допомога відповідно до закону (підпункт 250.14.3. пункту 250.14 статті 250 Податкового кодексу);

— безоплатна видача дублікату відповідної втраченої або зіпсованої довідки про сплату податку за утилізацію або довідки про звільнення від сплати такого податку власнику транспортного засобу (підпункт 250.18.2. пункту 250.18 статті 250 Податкового кодексу).

Ставки податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів визначені статтею 246¹ Податкового кодексу України.

Також статтею 249.10. Податкового кодексу визначено, що датою виникнення податкового зобов\’язання є:

— для транспортних засобів та кузовів, що ввозяться на митну територію України, — дата подання до митного органу митної декларації на транспортний засіб (кузов) або партію транспортних засобів (кузовів);

— для транспортних засобів, вироблених в Україні, — дата реалізації транспортних засобів на внутрішньому ринку України особою, яка виробила (виготовила) такі транспортні засоби;

— для транспортних засобів, придбаних в осіб, які не є платниками такого податку, — дата подання заяви щодо перереєстрації транспортного засобу до органу внутрішніх справ.

Таким чином, у осіб, у яких дата виникнення податкового зобов’язання виникала до вступу в дію Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та вдосконалення деяких податкових норм», сплата такого податку та наявність відповідної довідки законодавством не передбачена.

Відповідно до підпункту 240.6.6 пункту 240.6 статті 240 та підпункту 242.3.2 пункту 242.3 статті 242 Податкового кодексу не сплачується податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та не вимагаються відповідні довідки при реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів, що були вперше зареєстровані та/або перереєстровані в Україні в установленому порядку до 1 вересня 2013 року.

Опубліковано

шось я нічого не зрозумів...

автомобілям у яких була перша реєстрація до 01.09.13 треба мати якусь довідку чи як ці алені будуть визначати?

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

знову заговорили за "нововведення"

МВС готує зміни до правил дорожнього руху: швидкість в населених пунктах обмежать до 50 км/год

11.11.2013

Міністерство внутрішніх справ України розробляє нові зміни до правил дорожнього руху на наступний рік, зокрема, введення обмеження швидкості для транспортних засобів у населених пунктах до 50 кілометрів на годину.

"У цьому році змін ми не плануємо, але напрацьовуємо на наступний рік та у разі необхідності будемо їх вносити... Ми розглядаємо питання щодо зниження швидкості в населених пунктах до 50 кілометрів", - сказав у понеділок у Києві директор центру безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС Сергій Будник.

За його словами, також розглядаються зміни в ПДР щодо обов'язкового використання шин у відповідності з сезоном, використання світловідбивних елементів пішоходами і світловідбивних жилетів водіями, у разі їх виходу на дорогу в темний час доби.

Опубліковано

введення обмеження швидкості для транспортних засобів у населених пунктах до 50 кілометрів на годину.

За його словами, також розглядаються зміни в ПДР щодо обов'язкового використання шин у відповідності з сезоном, використання світловідбивних елементів пішоходами і світловідбивних жилетів водіями, у разі їх виходу на дорогу в темний час доби

невже хоть щось толкове? :ok:

Опубліковано

Та я б не сказав, що то щось аж толкове...

Обмеження до 50? Спірний момент... Як на мене, краще прибрати отой "допустимий зазор" в +20 км/год. А головне не так саме обмеження, як виконання контролю. Реальне, а не вибіркове. Бо мажори як літали, так і будуть літати.

Хоча проти цього пункту я особливо нічого проти не маю. В тій же Польщі, наприклад, 50 і нормально всі їздять і встигають.

Шини? Це ой який мутний момент...Якщо таке ввести, то воно відкриває величезні можливості для зловживань інспекторами. Бо дуже важко чітко класифікувати всю гуму, і визначити її класифікацію якимось там "сержанктом Петренком" на трасі... Він буде дорожними експертом-спеціалістом по гумі?

А, наприклад, всесезонка до яких відноситись будуте? До красивих? Чи до розумних?...

Хіба якщо в разі скоєння ДТП у випадку, якщо була взута гума не по сезону, то наказувати...

Короче, тут треба добре продумати весь механізм.

А жилети для водіїв і світловідбивні елементи для пішоходів - це взагалі тупість. Тупість не як ідея, а тупість як для нашого гондурасу. Да, заставити пішоходів бути більш видимими на дорозі - гарне прагення, але ж як і хто буде змушувати і контролювати тих пішоходів??? Ми ж добре знаємо, що на пішохода ніякої управи ніхто не має. Та й не хочуть працівники міліції мати справу з тими пішоходами.

А от водіїв - ДАааа... Не встигнеш вийти протерти фари чи посц...ти, а тебе вже з мигалками чекають :)

Опубліковано

Да чё там мелочиться 50км/ч , давайте сразу 5. Чтобы уровнять пешехода и машину. Так сразу убьём двух зайцев и аварий не будет и бюджет наполним - вон какая дыра то в нём. :)

Опубліковано

але ж як і хто буде змушувати і контролювати тих пішоходів?

якщо пішохід був без жилета - водій не несе відповідальність.

Опубліковано

Народ підскажіть плз, старі (радянського зразка) права потрібно міняти до 01/01/2014, чи все ж таки поправки прийняли, і непотрібно їх заміняти?

Опубліковано

Народ підскажіть плз, старі (радянського зразка) права потрібно міняти до 01/01/2014, чи все ж таки поправки прийняли, і непотрібно їх заміняти?

Не потрібно

Опубліковано

робити пішоходів більш видимими в темноті легко - напркиклад роздавати листівки + відбивні наклейки, діятм із цікавими сюжетами, дорослим - щось більш серйозніше і .тд.

а то макулатури кидають у пошту по саме німагу, коли вибори - то перевиконання плану по макулатурі, а реальні справи ніхто робити не хоче

Опубліковано

робити пішоходів більш видимими в темноті легко - напркиклад роздавати листівки + відбивні наклейки, діятм із цікавими сюжетами, дорослим - щось більш серйозніше і .тд.

а то макулатури кидають у пошту по саме німагу, коли вибори - то перевиконання плану по макулатурі, а реальні справи ніхто робити не хоче

Опубліковано

Ідемо до Європи - то ж давайте переймати європейській досвід. В них чинне обмеження швидкості в населенних пунктах 50 км/год. Давайте й в нас введемо. Але я пропоную піти далі.

На скільки мені відомо, перший закон, що стосується обмеження швидкості був прийнятий в XIX столітті в Англії. Згідно цього закону екіпаж самоходного екіпажу мав складатися з трьох чоловік. Причому один з них мав іти попереду автомобіля з червоним прапором або ліхтарем і попереджати про небезпеку.

P.S. За...али вони зі своїми пакращеннями. Правила треба не змінювати, а ВИКОНУВАТИ. Поки буде вибірковість - порядку не буде.

Опубліковано

Якщо рух обмежать до 50 км\год, то Весь Луцьк точно перейде на велосипеди.

ІМХО тьотінькі на Лєксусах об"ємом двигунів скільконадцять літрів не будуть дотримуватися правил.

Опубліковано

Після зими не буде де й 50 км/год їхати, так що влада дивиться в майбутнє, і в даний норматив будуть навіть джипи вкладатись з своїм як вони думали високи кліренсом )))))

Опубліковано

Обмеження швидкості - це економія палива, безпека руху.

Я за. Переконався будучи за кордоном, дотримуючись правил встиг куди треба, і додому приїхав вчасно.

В великих містах цього не буде, але стадний інстинкт ніхто не відміняв.З часом всі переконаються і будуть дотримуватись.

Опубліковано

Обмеження швидкості - це економія палива, безпека руху.

Я за. Переконався будучи за кордоном, дотримуючись правил встиг куди треба, і додому приїхав вчасно.

В великих містах цього не буде, але стадний інстинкт ніхто не відміняв.З часом всі переконаються і будуть дотримуватись.

звідки економія палива на 50 км/год? чи може я помиляюсь?

Опубліковано

Якщо рух обмежать до 50 км\год, то Весь Луцьк точно перейде на велосипеди.

ІМХО тьотінькі на Лєксусах об"ємом двигунів скільконадцять літрів не будуть дотримуватися правил.

Вєталь, ти вже трохи дістав зі своїм лісапєтом, прямо свідок церкви Ровера.

Опубліковано

Обмеження до 50? Спірний момент... Як на мене, краще прибрати отой "допустимий зазор" в +20 км/год.

А, наприклад, всесезонка до яких відноситись будуте?

Хіба якщо в разі скоєння ДТП у випадку, якщо була взута гума не по сезону, то наказувати...

На сколько я знаю "допустимый зазор" уже сократили до +5 км/ч. Где-то на форуме даже об этом упоминалось. А вообще я "ЗА" ограничение скорости до 50 км/ч.

Такой резины как всесезонная в природе не существует. Это все та же зимняя резина, но с менее агресивным рисунком протектора.

звідки економія палива на 50 км/год? чи може я помиляюсь?

На разгоне и торможении.

Опубліковано

Hexus, як не крути, коли їдеш до ковеля по трасі ти тратиш меньше ніж ту саму відстань накатаєш по місту. Економії і так і так не буде.

Опубліковано

Hexus, як не крути, коли їдеш до ковеля по трасі ти тратиш меньше ніж ту саму відстань накатаєш по місту. Економії і так і так не буде.

А при чем тут трасса к городу? Ограничение же только касается населенных пунктов.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...