Перейти до змісту

Манібек


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Гаразд, уявімо. Написали ми в правилах, ок. По-перше, ще б їх хтось читав хоч іноді. По-друге, ти відгукнувся на мою тему, телефонуєш, а я тобі кажу, що пох, що там в темі написано, довелось написати, бо інакше видаляють тему, насправді ніякого манібеку. Що робитимеш далі? Хочеться тратити на таке власний час? Чи краще одразу знати, що до чого?

Власне, по тому, що можна прочитати у назві теми та першому пості, можна дуже багато сказати про топікстартера навіть якщо вперше стикаєшся. Я уже мовчу про те, що тут половина тусовки куплю/продам одне одного особисто знають. А хто сюди вперше приперся у 90% не читає правила.

Спробуйте зрозуміти, що тут такий тонкий нюанс - втягування модераторів у площину відносин продавця і покупця, що виходить далеко за межі борди. Модератор має справу до того, як ти оформив темі і що ти у ній пишеш. Хто там кого куди послав в приваті, по телефону чи особисто - діло зовсім не його. Ти написав, я прочитав - ось процес, до якого має відношення модератор. Все. А прописування цього в правилах вимагатиме його причетності до ситуації, яка настає ПІСЛЯ не тільки оформлення і читання теми, а й після вашої зустрічі, процесу купівлі/продажу/манібеку і вимагає якоїсь відповідальності модератора за це, бо ж він прописав це в правилах. Вам що, його зовсім не шкода?) Потім почнеться ниття, от в правилах написано, а мене надурииилиии... І претензії, думаєте, до кого предявлятимуть?

У нас є тема чи розділ про недобросовісних продавців/покупців. На мою думку, цього цілком достатньо. Коли вже щось трапилось, розбиратись виключно тобі самому, а от проінформувати інших є сенс: це може і допомогти знайти продавця, котрий пропав, або застерегти народ не мати справи з конктретною особою.

  • Відповідей 51
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

в наш час 100 гривень це вже не такі й великі гроші, тому вважаю що юзати речі такої вартості аж 3 дні це трохи забагато. Як на мене 1 доби вистачить цілком.

А якщо йдеться мова про продаж/купівлю б/у батареї до телефона. Як перевірити скільки вона тримає за 1 день?

Я думаю, що домовлятись про манібек повинні продавець і покупець і вганяти в якісь конкретні рамки їх не потрібно.

Опубліковано

Навіть на їбеї такого зобовязання нема, вони контролюють відносини продавців і покупців там, де є сенс це робити, там, де можуть це робити. Я думаю, мільйони мух не можуть помилятись на схему цього ресурсу можна певним чином рівнятись.

Опубліковано

в мене була ситуація, коли давав манібек на системний. Покупець заплатив половину суми і сказав. що другу половину віддасть, як протестує системний на працездатність. Після 3 днів покупець зажадав повернути гроші, тому, що його не влаштовує ціна і буцімто десь є дешевше, а ще, що на пк є віруси))))-він не працездатний аргументував він. Я повернув гроші і забрав пк (всіх подробиць писати не буду), але вважаю, що манібек тільки на працездатність, або на невідповідність товару, що вказаний першочергово в темі продажу. Такі причини, як не підійшов, ціна не підходить, чи передумав, або якась царапина, чи ін дрібниця на манібек поширюватись не повинна!!!

Опубліковано

Гаразд, уявімо. Написали ми в правилах, ок. По-перше, ще б їх хтось читав хоч іноді. По-друге, ти відгукнувся на мою тему, телефонуєш, а я тобі кажу, що пох, що там в темі написано, довелось написати, бо інакше видаляють тему, насправді ніякого манібеку. Що робитимеш далі? Хочеться тратити на таке власний час? Чи краще одразу знати, що до чого?

Пагадітє, але ж наявність манібеку як такого в правилах, ніяким образом не впливає на тривалість купівлі-продачу в часі. В любому випадку на переговори тратиться час. В одному і другому випадку я наперід старатимус обумовити всі нюанси. Але в разі якщо продавець завідомо вирішив продати напів-здохлий товар, я домовився що того ж дня йому дам відповідь. Я включив в розетку, запрацював, я повідомив продавця що річ робоча, беру. А на другий день виявляється що це були останні секунди того апарата, і він просто був приведений до тями аби поскоріше продать? Для такого випадку я би хотів мати перестраховку з тим манібеком.

' timestamp='1291387244' post='1052259722']

 от сядь і напиши списки товарних категорій :)

і вкажи манібек для кожної :)

і обгрунтуй - і ще не забудь розділити ці категорії по вартості 

Залюбки! :D Ітак, списки товарних категорій:

1. Вартість товару до 100 грн - від 2 дні манібек.

2. Вартість товару від 100 до 1000 грн - 3 дні манібек.

3 Все що далі 5-ть днів

4. Виключення: на товари належний стан яких можна оцінити одразу в момент купівлі-продажу, як то одяг, взуття, меблі, посуд манібек встановлюється на власний розсуд продавця.

Списки товарних категорій: див.п.1,2,3,4

Категорії по вартості: див.п.1,2,3

Обгрунтування: манібек в правилах повинен бути внесений тчк

:)

Опубліковано

Для такого випадку я би хотів мати перестраховку з тим манібеком.

Ти розумієш, що прописання цього в правилах ніяк тобі тут не допоможе? Змусити продавця написати слово "манібек" в темі модератор може. Змусити його надати тобі манібек - ніяк.

І потім, дехто згоден і на такі умови. Хтось продає без зобовязань, хтось купляє. І справді:

що заважає ігнорувати продавців без манібеку?

Опубліковано

Да не понимает он. Он до сих пор верит в сказки и в то, что написано пером, не вырубишь топором :)

Форум и объявления на нём никого ни к чему не обязывают.

Опубліковано

Навіть на їбеї такого зобовязання нема, вони контролюють відносини продавців і покупців там, де є сенс це робити, там, де можуть це робити.

Мій поганий французький заважає вільно користуватись тим ресурсом, якщо не помиляюсь то на аналозі Аукро така річ як манібек присутня. І там ще функцію захисту від недобросовісних продавців виконує репутація, тут її нема то запобіжником може бути лише манібек.

що заважає ігнорувати продавців без манібеку?

Щодо ігнорування цілком підтримую, я тут "ломаю копья" лише за манібек як захист від недобросовісності. тьху-тьху в моїй практиці такого не траплялось, але не забуваємо злого і нехарошого Мазафаку!

:)

Опубліковано

Взагалі то сам механізм "манібек" це дурість який зустрічається тільки на board.lutsk.ua

Ні на одному іншому форумі більше такої дурості не бачив.

Опубліковано

Так! Бігом хтось долучайтесь мені на допомогу, ато полчища бариг вже почали мене одолівати, їх все прибуває і прибуває. Вони повертались з майданів і від нєчєвадєлать почали неподєцкі холіварити!!

Алярма!SOS!

Опубліковано

Так! Бігом хтось долучайтесь мені на допомогу, ато полчища бариг вже почали мене одолівати, їх все прибуває і прибуває. Вони повертались з майданів і від нєчєвадєлать почали неподєцкі холіварити!!

Алярма!SOS!

Я тут скоріше ПОКУПЕЦЬ.

Купила 99.9%, продала відповідно 0.01%

Вважаю, що Борда відповідальності не несе.

Покупець та продавець повинні самі домовлятись.

Для прикладу: коли купую по оголошенню в газеті (де манібек не обговорюється), то потім в редакцію з претензіями не ходжу.

Опубліковано

В одній темі бидлом все обзивали, а потім ще й у приват, тут - баригою. Чи то інтєлігєнция у нас така на борді, чи у мене самооцінка завищена?

Кто- то из нас двоих

Точно сошел с ума

Осталось лишь определить

Весь мир или я.

Опубліковано

Угу. То іронія. Часто помічав, як людина вся така культурна, освічена, правильна, православна, а потім бере і починає штампами кидатись. Я б теж кинув у відповідь, але вмію тільки матюкатись, а це заборонено правилами.)

Опубліковано

Любі друзі! Переходьте на новий хороший форум, де панує хороша атмосфера, і дружні стосунки http://forum.lutska.net/ а тот ця борда вже прогнила навскрізь.

Так багато знайомих облич:)

Опубліковано

Любі друзі! Переходьте на новий хороший форум, де панує хороша атмосфера, і дружні стосунки http://forum.lutska.net/ а тот ця борда вже прогнила навскрізь.

Чего бы им не быть "дружніми"... :rolleyes:

4 відвідувачів (за останні 15 хвилин)

1 користувачів, 3 гостей, 0 скритих користувачів | Полный список по: останній дії або іменам користувачів

Aldo, Google

Опубліковано

Навіть на їбеї такого зобовязання нема, вони контролюють відносини продавців і покупців там, де є сенс це робити, там, де можуть це робити.

Мій поганий французький заважає вільно користуватись тим ресурсом, якщо не помиляюсь то на аналозі Аукро така річ як манібек присутня. І там ще функцію захисту від недобросовісних продавців виконує репутація, тут її нема то запобіжником може бути лише манібек.

на Аукро така річ як манібек присутня, але НЕ ОБОВ'ЯЗКОВА!

Сам там не одноразово щось купував і багато хто продає без манібека

І взагалі якщо на Аукро все так ідеально, а тут вас дурять постійно, то купуйте на Аукро виключно

ІМХО, на рахунок манібека мають домовлятись між собою продавець і покупець, ну дуже вже багато різних ньюсів може бути

Розглянемо дві ситуації:

Непорядний продавець

Товар нашвидку підрихтований, щоб протянув 2 дні, на манібек дали 1 день, товар зломався дня через 3. Покупець постраждав.

Непорядний покупець

Покупець отримав товар, по необережності в перший же день його "зламав", але ж гроші втрачати не хочеться... Віддав і сказав що так було. Або, вернув, не вказавши поломку, зіславнись на банальне "не підійшов колір, розмір, карма не така як треба"... В результаті постраждав продавець

То хто більше страждає? Кого потрібно захищати?

Думаю не варто в правила включати таку річ як манібек

Опубліковано

Розглянемо дві ситуації:

Непорядний продавець

Товар нашвидку підрихтований, щоб протянув 2 дні, на манібек дали 1 день, товар зломався дня через 3. Покупець постраждав.

Непорядний покупець

Покупець отримав товар, по необережності в перший же день його "зламав", але ж гроші втрачати не хочеться... Віддав і сказав що так було. Або, вернув, не вказавши поломку, зіславнись на банальне "не підійшов колір, розмір, карма не така як треба"... В результаті постраждав продавець

То хто більше страждає? Кого потрібно захищати?

Думаю не варто в правила включати таку річ як манібек

Підтримую.

Буквально тиждень назад купив на форумі материнку (не дешево) - виявилась неробоча, а телефон продавця - вже не діє. Про який манібк може бути мова?

по пункту 2 - теж попадав, причому на значно більші суми.

Один раз спалили матринку "хорошим" блоком живляння славної фірми Gembird, другий раз - вернули відеокарту через 2 тижні - сказали що стали показувати артефакти, а по факту - я зразу побачив що скололи відеочіп. Термін манібеку давно вийшов, але гроші вернув бо як писав хтось вище - мені репутація дорожча ніж тих пару баксів.

Просто надалі стараюсь з цими покупцями не мати справи.

Так що повторюсь - манібек справа не правил або форуму, а виключно залежить від порядності продавця.

Опубліковано

Tramp, От я сиджу і думаю, може то тебе взяти на модера "продаж" га? Щоб тобі щодня ображені форумчани писали "Як саме ти не справляєшся зі своїми обов'язками, і погрожували як фізичною розправою і т.д."

І щоб ти знаходив час на роботі і вдома (коли хочеться до сім'ї а не модерувати). Давай на місяць? ГА? Я перший тебе доведу до сказу. І все буде чесно - по правилам! Хочеш?

Ні? - Тоді не пиши дурниць.

Опубліковано

Щоб тобі щодня ображені форумчани писали "Як саме ти не справляєшся зі своїми обов'язками, і погрожували як фізичною розправою і т.д."

Н*х.. їх. Хай дують на ринок, якщо їм тут щось не подобається. Тут же ніхто нікого не тримає і ні до чого не змушує.

Опубліковано

Я за те, щоб в правилах було вказано, що стандартний манібек на товари становить 3 доби, якщо інший термін не обумовлений продавцем і покупцем окремо.

Опубліковано

вы тут, небось, шутите. учитывая какое количество юзеров я наказал за "ап", неуказанную цену, отсутствие описания товара, правила многим просто побоку. особенно касается новичков. обязывать кого-то к манибеку - это просто смешно, и работать не будет однозначно. кроме того, я уверен, что многие будут пользоваться этим пунктом в своих корыстных интересах. а уж количество будущих "разборок" просто трудно представить..

вкратце, мое мнение - никакого пункта в правилах о манибеке. разве что рекомендательного характера. например :

X.X. Администрация ресурса настоятельно рекомендует продавцу и покупателю договариваться о манибеке на срок от трех суток включительно чтобы исключить покупку некачественного товара.

X.Y. Администрация ресурса не несет ответственности за несоблюдение правил раздела любой из сторон.

и раз уж зашла речь о правилах, пункты 3.7 и 3.7.1 стоит заменить на более четкое :

X.X. Запрещается поднимать свою тему "апами" и т.п. сообщениями. Поднятие темы разрешено только по истечении 7 дней с даты публикации последнего сообщения в ней

зачем это нужно - многие обижаются на наказание за "ап". это правило даст четкую поддержку - прошло 7 суток и апай на здоровье. хоть бы и без снижения цены (которое некоторые научились хитро обходить). кроме того, это нормальная практика на многих форумах

Опубліковано

две страницы страстей можно поместить в двух предложениях Shkoderа

X.X. Администрация ресурса настоятельно рекомендует продавцу и покупателю договариваться о манибеке на срок от трех суток включительно, чтобы исключить возможность покупки некачественного товара.

X.Y. Администрация ресурса не несет ответственности за несоблюдение правил раздела любой из сторон.

Зачем изобретать велосипед? Что такое раздел "куплю - продам" на Борде? ясно, что не фонарный столб, потому что там можно содрать, или заклеить своим обьявлением предыдущее, здесь есть модерация, здесь стараються контролировать порядок размещения или удаления тех или иных спросов и предложений.

Но суть остаёться та же. Борда предоставляет место для обьявлений, а дальше идёт контакт ДВУХ заинтересованных сторон.Третий лишний.

А по по поводу кидалова, прочих непоняток... Что то не так пошло, или же не можеш сам разрулить ситуацию - выноси на суд народа, подробно опиши ситуацию,дождёмся ответа другой стороны, и тогда всё будет понятно.Так было всегда и везде в реале. Ибо не может несколько модераторов быть и судьями, и адвокатами, и исполнителями приговора.Модеры должны следить за порядком на форуме, но не за тем, что происходит за его пределами.имхо.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...