Перейти до змісту

Інтернет від airbites


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

як рішити проблему щоб роутер не перезагружати постійно

Підключіться кабелем до роутера, зайдіть в опцію клонування МАС адреси і зклонуйте МАС на роутер.

Роутер отримає нову, можливо безглючну, адресу.

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

інтернету немає вообщє вже другий день! і тиждень глюки неймовірні

Змінено користувачем Tum@n
Зайві знаки оклику видалено. Утримутейсь від надмірної емоційності у висловлюваннях. Це технічний розділ і ваші крики тут нідочого.
Опубліковано

інтернету немає вообщє вже другий день!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! і тиждень глюки неймовірні

Пишіть, дзвоніть в техпідтримку. В мене те ж саме 2 дні було, помогли.

Опубліковано (змінено)

Думав приїду додому і тут в інтернеті новини подивлюсь - але ні, сайти відкриває вибірково, до опрератора звичайно дууууууже проблемно дотелефонуватися, приходиться досить довго чекати, але і телефонувати толку немає, бо всеодно мені скажуть - ваш роутер поганий...

І що робити? Провайдер до недавнього часу фактично мене повністю задовільняв, я вже згідний був і терпіти проблеми із інетом під час матчів євро, всеодно більшість із них дивлюсь по тв, але ж зараз проблема і не тільки вечорами, але і тоді коли матчі євро 2012 не ідуть....

Змінено користувачем kozakOleg
Опубліковано

Думав приїду додому і тут в інтернеті новини подивлюсь - але ні, сайти відкриває вибірково, до опрератора звичайно дууууууже проблемно дотелефонуватися, приходиться досить довго чекати, але і телефонувати толку немає, бо всеодно мені скажуть - ваш роутер поганий...

І що робити? Провайдер до недавнього часу фактично мене повністю задовільняв, я вже згідний був і терпіти проблеми із інетом під час матчів євро, всеодно більшість із них дивлюсь по тв, але ж зараз проблема і не тільки вечорами, але і тоді коли матчі євро 2012 не ідуть....

Додзвонитись і справді важко. Спробуйте скайп, аську або лишіть скаргу на форумі Airbytes. Я так робив.

Опубліковано

Думав приїду додому і тут в інтернеті новини подивлюсь - але ні, сайти відкриває вибірково, до опрератора звичайно дууууууже проблемно дотелефонуватися, приходиться досить довго чекати, але і телефонувати толку немає, бо всеодно мені скажуть - ваш роутер поганий...

І що робити? Провайдер до недавнього часу фактично мене повністю задовільняв, я вже згідний був і терпіти проблеми із інетом під час матчів євро, всеодно більшість із них дивлюсь по тв, але ж зараз проблема і не тільки вечорами, але і тоді коли матчі євро 2012 не ідуть....

днс в них збоїть, но їм це доказати не реально

зроби отак, має допомогти, в мене принаймі працює.

188.230.119.19

8.8.8.8

Опубліковано

якого *** ви ТУТ плачитесь?

бігом марш на форум айрбайтса.

теж цей провайдер вдома. і розумію що іноді не вдається за розумний термін виправити проблему.

Опубліковано

Раніше спостерігалась така картина:

post-791-0-20162200-1339974443_thumb.jpg

після технічних робіт стала така:

post-791-0-88610100-1339974468_thumb.jpg

Але все ж таки лівий трафік в портах гуляє.

Те що його поменшало може означати ефективність прийнятих мір, або ж те, що послуга

відновила свою роботу не в усіх абонентів.

Для порівняння приведу скрін з роутеру під'єднанного до Київстару:

post-791-0-72704700-1339974554_thumb.jpg

Надлишковий трафік відсутній взагалі.

10 пакетів формується утилітою winbox та внутрішньою службою netwatch.

Опубліковано

Вчора зранку півгодини чекав свою чергу, коли телефонував у підтримку (був 6-й), півгодини підтримка то напряму в ПК казала увімкнутись, то МАС з роутера в мережеву прописати (що і сам до цього робив), а коли стандартні методи закінчились, сказали почекати на лінії, 15 хвилин чекав і зв'язок перервався, перетелефонував - 16-й в черзі. Звечора спробував знову зателефонувати, 12-й в черзі, допоки чекав чергу, грався з налаштуваннями роутера, допоміг лише метод що описав Tum@n кількома постами вище - заміна МАС в роутері, допоки не видасть безглючну ІР-адресу, за що йому окреме дякую.

Опубліковано (змінено)

а у мене вже 2 тижні як не було інтернету. Всі дзвінки в техпідтримку тривали по півтори години, парили мозок що в мене не той роутер, потім що не той антивірус, не той файрволл... потім просто з тиждень брехали що ось настане вечір - і все буде працювати аж дай дорогу.... і так по цілому будинку (вул. Московська). Які б не були проблеми - але 2 (ДВА!!!!!) тижні на їх вирішення - це не є нормально для провайдера. А чи є у когось бажання заставити провайдера ПОВЕРНУТИ НА РАХУНОК КОЖНО З НАС КОШТИ, ЗНЯТІ ЗА ІНТЕРНЕТ ПРОТЯГОМ ТОГО ПЕРІОДУ КОЛИ ІНТЕРНЕТУ НЕ БУЛО???? мусять же вони розуміти що за такий косяк (пів місяця - це серйозний косяк як на мене) треба платити - або гарну зарплатню класним спеціалістам, здатним вирішити проблеми в короткий термін, або розлюченим абонентам? В мене наприклад вс, ВСЕ залежить від інтернету - телебачення, телефонія, а тут я ще (ідіот, згоден, але дуже хотілося) заплатив сайту олл.тв за онлайн трансляцію у хайдефі футбольних матчів... і само собою більш-менш нормально подивився тільки перший тайм Україна-Франція... Тому особисто я злий на них сильно.... половину заплачених грошей пішла в нікуди... і головне - я взагалі не міг дома дивитись футбол.... через надто сильну довіру до здавалося б непоганого провайдера...

Забув добавити: станом на 14-20 сьогодні інтернет з'явився і служба підтримки клянеться що всі проблеми вже вирішено... буду дивитись... я їм вже не вірю...

Змінено користувачем adas
Опубліковано

adas, а без емоцій?

1) В договорі чітко вказано, що на проблеми в них є "зазор" в 3 дні. Втиснулися? Майже. Можна сказати так.

2) Якщо 2 тижні проблема, чому не викликали майстрів? Чому не сказали, нехай зафіксують проблему.

3) Якщо проблеми дійсно були на Вашій стороні (ніким не доведено, як і зворотнє, що проблеми провайдера).

4) А щодо повернення коштів, то якби прийшли до них в офіс, і накатали скаргу (Сфоткали її - для впевненості) то проблему б вирішили значно швидше. І, швидше за все, перерахували б ваш баланс.

Опубліковано

думаю якщо звернешся в їхній офіс то можеш сміло те питання з баблом підняти

за умови що нету справді не було зовсім і ти їм про це повідомляв.

бо в мене він якби впринципі більше був як не було, хотя дюже хромав

Опубліковано (змінено)

ОК. без емоцій.

1) В договорі чітко вказано, що на проблеми в них є "зазор" в 3 дні. Втиснулися? Майже. Можна сказати так.

2) Якщо 2 тижні проблема, чому не викликали майстрів? Чому не сказали, нехай зафіксують проблему.

3) Якщо проблеми дійсно були на Вашій стороні (ніким не доведено, як і зворотнє, що проблеми провайдера).

4) А щодо повернення коштів, то якби прийшли до них в офіс, і накатали скаргу (Сфоткали її - для впевненості) то проблему б вирішили значно швидше. І, швидше за все, перерахували б ваш баланс.

1) 3 дні. і 14 днів... якщо це називається майже... ну не знаю...

2) одразу ж викликав майстра. Який до речі підходив, але само собою ніфіга не зробили. Протокольно зафіксувати треба було? ну можливо з т.з. закону так і має бути, але якщо вже зовсім з точки зору закону - то саме тому я і підняв питання про массову скаргу - не тому що мені ті 30 грн якось душу зігріють, скоріш за все що якщо провайтер за це заплатить - то на наступний раз або діятиме швидше, або не допустить повтору. Бо знатиме - люди об'єднаються і таки докажуть свою правоту. Проблема ж не в мене одного виникла. У нас цілий будинок матюкався.

3) виходить з другого. Якщо проблеми були у всіх і одночасно і тривалий час, це легше в усіх інстанціях довести.

4) написав в другому. Плювати на тих пару гривень. Просто я повністю залежний від інету, важливо щоб він працював. Якщо 2 тижні провайдер профілонив і нічого йому за це не сталося, то він наступного разу так само поступить. Кинули не одного мене, кинули пів міста... А якщо багато людей звернуться з таким ось "позовом", хай всім повертають, це вже буде солідна сума, так що буде думати на наступне. І можна і фоткати і у випадку чого щось далі доказувати.

Моя думка проста - нехай наймають класних спеціалістів і платять їм достатні гроші щоб від них не тікали... І тоді проблеми швидше вирішуватимуться і менше їх буде.

Прочитавши форум хочу дещо сказати: служба тех.підтримки по скайпу не відповіла ні разу і нікому. В тому числі і мені і моїм знайомим (знаю багатьох, сам пів року не платив за інет взагалі тому що всіх друзів на ейрбіт перевів). Але ось служба по ICQ відповідає чи не моментально. Так що краще по асьці з ними спілкуватись, чим по скайп.

Змінено користувачем adas

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...