Перейти до змісту

Інтернет від airbites


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Питання до адмінів арбіту

а чтого ж то ви забрали канал за пакету якщо він там мав бути?

ХЛ він всеж є, а в Л вже немає

1. Не зрозуміло одне ....ви вирішуєте, які канали і в яких пакетах мають бути ??!

2. В розділі послуги --- iptv --- активація читаємо, що написано... "... Шановний користувач! Компанія “Airbites.net” проводить тестування нового сервісу під назвою “IPTV” і ви маєте можливість скористатись цією послугою в тестовому режимі. ...", "... Також зверніть будь ласка увагу на те що телеканали поділені на три групи(пакет “Базовий”, пакет “Розширений”, та пакет “Преміум” ...", "... Кількість телеканалів в пакеті з часом може змінюватись відповідно до прийнятих стандартів. ..." і. т.д..

Опубліковано (змінено)

я взагалі, не розумію. чго ви всі "вчепились"?. 90% всіх цих каналів на аверсі є..

А інтернет -це ІНТЕРНЕТ! І, якісні послуги,варто очікувати не від всіх :closedeyes:

Змінено користувачем Dimkaki
Опубліковано

я взагалі, не розумію. чго ви всі "вчепились"?. 90% всіх цих каналів на аверсі є..

А інтернет -це ІНТЕРНЕТ! І, якісні послуги,варто очікувати не від всіх :closedeyes:

взагалі пакет послуг є пакет послуг

думаю тобі б теж не сподобалось коли ти замість 1кг сиру отримував 1кг сиру, але гіршої якості. й тобі б відповідали, а це ж сир, що ви хочете

Опубліковано (змінено)

я взагалі, не розумію. чго ви всі "вчепились"?. 90% всіх цих каналів на аверсі є..

А інтернет -це ІНТЕРНЕТ! І, якісні послуги,варто очікувати не від всіх :closedeyes:

взагалі пакет послуг є пакет послуг

думаю тобі б теж не сподобалось коли ти замість 1кг сиру отримував 1кг сиру, але гіршої якості. й тобі б відповідали, а це ж сир, що ви хочете

Згоден,але така реальність... Вимагати від провайдера дотримання умов надання послуг,в більшості випадків ні до чого не приведе, "дурника зробять" все-одно з абонента (я нікого конкретно не маю на увазі). Був у мене випадок,коли ОГО 1024 через кожні 10-15хв. пропадав (мої тьотенькі з бухгалтерії дуже сварились),позвонив на Укртелеком, сказали або 512 переходь або "хай так і буде", пвсля ще кількох дзвінків "шось зробили" передзвонили сказали ось тобі 2048,якщо не буде обривів - користуйтесь,ні то 1024. Вже минуло 2 роки,працюють на 2048, 3-5 обривів в день...

P.S. Не вважайте за флуд.

Змінено користувачем Dimkaki
Опубліковано

Звичайна українська натура: є - є, ну і добре...

Є, такі що за "5 копійок" на всі 100 грн. "мозгі" тобі "відпарять", є що "розуміють",і готові почекати,але тут ньюанс - треба вміти зними поводитись, і все-таки, бажано потім,"їм зробити так,шоб вони думали,шо вони в чомусь виграли,ну тіпа вони доказали/нагрузили :rolleyes: "...Ну може, я не так висловився,але хто зтикався - суть зрозуміли... :blush:

Опубліковано

Як часто можна заблоковувати та відблоковувати користування послугою?

....не довше ніж на 2-ва календарних місяці протягом кожного року(можна і по тижню, але сума днів не має перевищувати 2-ва місяці)....

Опубліковано

Щоб не гортати купу сторінок - скажіть:

Як підключення даного провайдера дружить із роутерами?

В мене 2 компа (припустимо) якісь підводні камні?

Опубліковано

Щоб не гортати купу сторінок - скажіть:

Як підключення даного провайдера дружить із роутерами?

Набагато краще ніж білайн, підійде любий роутер з Static IP

Опубліковано

Щоб не гортати купу сторінок - скажіть:

Як підключення даного провайдера дружить із роутерами?

В мене 2 компа (припустимо) якісь підводні камні?

....дружить норм, якщо роутер на WAN портові має підтримку Dynamic IP...також для iptv необхідна підтримка мультикасту, а на рахунок моделі(виробника) --- це за бажанням. Особисто мені подобається такий або новіша модель....

Опубліковано

на перемоги буде?

.... так в планах є, буде точніша інформація по даному району обов'язково повідомлю....

Опубліковано

Я вчора залишав повідомлення-заявку на сайті. Заповнив усі поля. Вказав зручну дату і час.

Ніхто не прийшов. Зате передзвонили, і сказали, що я залишив ЛИШЕ номер телефону.

Сказали, що передзвонять сьогодні. Ще не дзвонили. Жду. А інет нада, бо Бджолайн вже виключили!

Опубліковано

Я вчора залишав повідомлення-заявку на сайті. Заповнив усі поля. Вказав зручну дату і час.

Ніхто не прийшов. Зате передзвонили, і сказали, що я залишив ЛИШЕ номер телефону.

Сказали, що передзвонять сьогодні. Ще не дзвонили. Жду. А інет нада, бо Бджолайн вже виключили!

треба було сходити)) там дывчата красиві в них в офісі

Опубліковано

Я вчора залишав повідомлення-заявку на сайті. Заповнив усі поля. Вказав зручну дату і час.

Ніхто не прийшов. Зате передзвонили, і сказали, що я залишив ЛИШЕ номер телефону.

Сказали, що передзвонять сьогодні. Ще не дзвонили. Жду. А інет нада, бо Бджолайн вже виключили!

....кинь номер в лічку --- точно передзвонять .... або сам брякни на 77-27-77 ....

Опубліковано

Також залишав заявку на сайті, не підтвердження на мило, ні дзвінка не отримав, хоча писало що заявка успішна.

І ще хотів запитати як справи з локалкою і підтримкою UA-IX?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...