Перейти до змісту

Вартість проїзду знизять?


Skorpio76

Рекомендовані повідомлення

В то время как организации всего мира вводят новые технологии,системы управления,автоматизации и другие методы снижения себестоимости(в данном случае транспорта и транспортных перевозок),то у наших единственный способ решить проблемы-поднимать цену.Вот пока этого не поймут цены и дальше будут рости

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 514
  • Створено
  • Остання відповідь

Наша місцева шибанута (гг) влада тільки може, що мямлити!

Взяли б поставили б в 5-10 маршруток по руху чесних спостерігачів, які б порахували б виручку за день роботи і всі питання підняття тарифів знялися б. Очікувати, що перевізник скаже, що він готовий працювати за менші кошти повний ідіотизм, а проведення "круглого столу" можна назвати дешевим пі д аром. Навіть немовля розуміє, що перевізники не показують своїх реальних доходів, а влада вирішила погратися в демократію. :angry:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

IncvizitoR

Декілька питань на засипку:

1. А скільки відсотків маршрутів Луцька займає ЛПЄ? 9+15 = 1+2+3+8+10+11+12+13+16+17+18+19+22+23+24+25+26+29+30+32+... ??? (підручник з арифметики)

Було б непогано Вам його підняти, оскільки питання не у кількості маршрутів, а в кількості транспортних засобів, які їх обслуговують, популярності/завантаженості маршруту тощо!

2. Звідки беруться борги ЛПЄ? Від маршруток 9(по 2 грн) та 15 (1,5 грн, експеримент з ціною яких визнано самим ЛПЄ економічно оправданим, та така ціна була продовжена да додатковий термін) чи може від парку тролейбусів основним контингентом яких є пільговики, за яких не платяться компенсації з бюджету?????

Основна ідея від передачі на баланс ЛПЕ маршруток було в тому, щоб за допомогою коштів, які заробляють маршрутки компенсувати збитковість проїзду від тролейбусів. Чи пенсіонери, на Вашу думку, це не люди і права їздити в громадському транспорті вони не мають?!!

3. Наскільки великою трагедією стане зупинка 2-х маршрутів, в контексті розмови про проїзд в маршрутних таксі.

А Ви запитайте про це у жителів ЛПЗ, які під час страйку ЛПЕ після 22:00 додому добиралися переважно на таксі!

4. Коли вже нарешті "електорат" усвідомить свою вартість до тої міри що не попускатиме казнокрадам навіть 50 коп з власної кишені???

Ось тут Вас підтримую повністю!

Після виборів рішення міської ради буде приведене у відповідність до вимог законодавства - і вартість проїзду повернеться на своє місце.

Рішення Луцької міськради вже відмінене судом, що приводити і до вимог якого законодавства? Ухвалене рішення суду, відмінити може лише апеляція, лишилось недовго,

Наскільки я розумію, саме рішенням Львівського апеляційного адміністративного суду відмінене рішення міськради про підвищення вартості проїзду - читайте джерела!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

агресія викликана тим - що він пише - я така цаца.... знизив вам тарифи на проїзд  - я хороший для вас. а реальність то показує - БРЕХУН він бо ніякого зниження немає - отже якщо ти вважаєш що таким брехунам не варто кидати віртуальні помідори в спину то тоді скажи що робити з брехунами?

А ви ще агітлисти читаєте? Сильно )))

Я писав не про депутата, який щось зробив, бо перед виборами всі гаразди, а про фаХт (он зверху, якщо не обманули, то писали про фаХт) і про ниття, що з ним пов'язане. Кого дійсно цікавить ситуація, то гайда до Козюри в приймальню - впевнений, що він віднайде стотищь правдивих (бо тут і брехать не треба) оговорок, чому гальмується впровадження рішення. Хто не поліниться сходити прохання розказати громаді :)

Питання в політичній волі депутатів міськради та економічній обґрунтованості тарифів. Якщо немає ні першого, ні другого - дане рішення - піар.

Поясню чому.

Є судове рішення. Міськрада його не виконує. Козюра звертаєтсья у виконавчу службу. Виконавча змушує, приміром 22 жовтня 2010 р. виконати дане рішення.

Міськарада 23 жовтня приймає нове рішення про підвищення тарифів. На нове оскарження вже нового рішення необхідно знову майже рік.

Тому, без підтримки більшості міськради зниження тарифів на проїзд навряд чи відбудеться!

p.s. особисто нічого не маю проти Козюри!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Є судове рішення. Міськрада його не виконує. Козюра звертаєтсья у виконавчу службу. Виконавча змушує, приміром 22 жовтня 2010 р. виконати дане рішення.

Міськарада 23 жовтня приймає нове рішення про підвищення тарифів. На нове оскарження вже нового рішення необхідно знову майже рік.

Тому, без підтримки більшості міськради зниження тарифів на проїзд навряд чи відбудеться!

p.s. особисто нічого не маю проти Козюри!

Дайте будь-ласка посилання на рішення міськради датоване Вами 23 жовтня. Якщо його нема і це всього навсього Ваше бачення можливого перебігу подій, то цього до виборів точно не відбудеться. Впевнений, що нове оскарження можна зробити значно швидше, адже наші депутати в місському транспорті не їздять (їм це байдуже), а сам факт даного оскарження Козюрою був дійсно "приурочений" до виборів.

З.І. Нічого не маю нічого "за" за жодного кандидата, але маю проти окунів, які приймають необдумані рішення (чомусь в регламентувати вартіст ь проїзду в приміському транспорті влада може, а от у міському ні). Тако ж не маю бажання, як і більшіст ь лучан, платити за ідіотизм керівництва ЛТП і нахабність зажравшихся перевізників.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у минулому випуску газети "Експрес" бло порівняння цін  на різні види послуг та продуктів у нас та Великобританії (здається, але то не важливо) так ось - ті хто має пільги на  безкошитовний проїзд у громадському транспорті можуть скористатися у них лише після 10:30  - тобто після того як пройде година-пік, інакше - плати гроші як усі - як на мене - одне це рішення внесло б багато позитиву у нашу проблему з громадським транспортом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Дайте будь-ласка посилання на рішення міськради датоване Вами 23 жовтня.

Сьогодні 22 жовтня! Ключове слово - "Припустимо"!

Впевнений, що нове оскарження можна зробити значно швидше, адже наші депутати в місському транспорті не їздять

Не зовсім зрозумів Вашу думку!

у минулому випуску газети "Експрес" бло порівняння цін  на різні види послуг та продуктів у нас та Великобританії (здається, але то не важливо) так ось - ті хто має пільги на  безкошитовний проїзд у громадському транспорті можуть скористатися у них лише після 10:30  - тобто після того як пройде година-пік, інакше - плати гроші як усі - як на мене - одне це рішення внесло б багато позитиву у нашу проблему з громадським транспортом

Існує багато позитивних ідей реформування системи пільг. Головне - політична воля їх втілити у життя!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Існує багато позитивних ідей реформування системи пільг. Головне - політична воля їх втілити у життя!

До чого тут система пільг? Ключовим моментом для підвищення цін на проїзд була аргументація збитковості ЛТП, а не підняття вартості проїзду. Повторно зауважу, що в багатьох містах (майже у всіх) вартість проїзду є нижча ніж встановлена в нас, а відстані, які проходить маршрутний транспорт більшими. При чому вартість пального і амортизація в нас одинакові.

З останньою фразою не згідний в корні, адже політична воля тут грає майже останню роль - головне наявність фінансів для їх реалізації.

Впевнений, що нове оскарження можна зробити значно швидше, адже наші депутати в місському транспорті не їздять 

Не зовсім зрозумів Вашу думку!

Депутатам байдуже. А сам факт оскарження "повторного" можна прискорити, тому що основну частину справи вже розглянуто, а для нового рішення (навіть якби воно було) повинні бути якісь підстави. Впевнений, що якщо дійде до розгляду у вищих судових інстанціях, то вони вивчать аргументацію не тільки особисту, а й економічну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже розчулили слова наших перевізників про їх важку долю і несамовиту любов до лучан, яка змушує їх возити людей за 2 грн. при собівартості 2,40 грн.

Зовсім не давно доводилось бачити внутрішній розрахунок рентабельності міських маршруток одного з крупних перевізників. Увага! Одна маршрутка на ненайгіршому маршруті привозить в місяць понад 51 тис. грн. Прибуток після вирахування витрат на паливо, З/П, технічне обслуговування автобусів, ремонт, амортизацію, сплату страховки і т.д. понад 23 тис. грн. РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ 45%!!!!

Без коментарів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При розрахунку рентабельності вартість самого транспортного засобу враховувалась?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При розрахунку рентабельності вартість самого транспортного засобу враховувалась?

Питання про вартість і окуплюваність ТЗ міських перевізників, чи про надзвичайно вигідні умови лізингу, які  навіть не озвучує керівництво ЛТП?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При розрахунку рентабельності вартість самого транспортного засобу враховувалась?

Це запитали аби так?

Бо судячи з запитання Ви не вкурсі як рахується рентабельність і що таке амортизація зокрема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При бажанні, можна порахувати надходження грошей на будьякому маршруті, просто потрібно 2-3 людей залучити щоб визначити пасажиропотік, протяжність маршруту в день, знаючи ціни на пальне порахувати його вартість за день, тоді і побачити реальну картину по виручці за день. А далі вже віднімати інші витрати: амортизація, ЗП водіїв (+ те що вони мають на карман самі ), запчастини, страховки і т.д.

але ж то порібно зробити! а міськраді лінь, для чого ? їм же дали "премії" за підвищення цих тарифіф. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все набагато простіше. Міська рада все прекрасно знає. Хоча б тому, що самі ж таки депутати через свої структури і займаються тими перевезеннями. Вони ж таки або їх представники є членами тендерного комітету, що видає ліцензії на перевезення. :0123:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При розрахунку рентабельності вартість самого транспортного засобу враховувалась?

Сказано ж, "після вирахування витрат на паливо, З/П, технічне обслуговування автобусів, ремонт, амортизацію, сплату страховки і т.д"

Більш, ніж впевнений, що в амортизацію включена амортизація самого автобуса, гаражних боксів, ремонтної майстерні і Лексуса директора

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Козюра сфальшував рішення суду по відміні підвищення цін на проїзд?

http://lutsk2010.org.ua/2010/10/21/козюра-сфальшував-рішення-суду-по-від

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Козюра сфальшував рішення суду по відміні підвищення цін на проїзд?

http://lutsk2010.org.ua/2010/10/21/козюра-сфальшував-рішення-суду-по-від

Дуже малоймовірно. Як би це було так, то конкуренти давно напряму, а не через дешевий підставний сайт "скосили" Козюру.

Тоді б інформація йшла б швидше з прокуратури.

Взагалі той сайт має вигляд такого, що створений для "зливання бруду". І вводять його в дію в останній передвиборчий тиждень.

Напевно ще неодне "гучне викриття" буде поширене одним з кандидатів стосовно своїх конкурентів через цей "незаангажований", "обєктивний" "громадський" сайт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Любить у нас народ ажіотаж. Хлібом не корми.

В мене чомусь більше довіри коменту "Борко on 23.10.2010 в 23:31".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Козюра сфальшував рішення суду по відміні підвищення цін на проїзд?

http://lutsk2010.org.ua/2010/10/21/козюра-сфальшував-рішення-суду-по-від

Дуже малоймовірно. Як би це було так, то конкуренти давно напряму, а не через дешевий підставний сайт "скосили" Козюру.

Тоді б інформація йшла б швидше з прокуратури.

Взагалі той сайт має вигляд такого, що створений для "зливання бруду". І вводять його в дію в останній передвиборчий тиждень.

Напевно ще неодне "гучне викриття" буде поширене одним з кандидатів стосовно своїх конкурентів через цей "незаангажований", "обєктивний" "громадський" сайт.

Як би там не було, а в копії судового рішення на сайті Козюри підписів суддів як таких, нема. Чому?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На копія підписи не ставлять! Підписується лище перший примірник. На копії ставиться канцелярська печатка "З оригіналом звірено"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

«Читайте Конституцію!» – Шиба Козюрі

http://www.volynnews.com/news/city/chytayte_konstytutsiyu-shyba_kozyuri/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З останньою фразою не згідний в корні, адже політична воля тут грає майже останню роль

Думки після останньої сесії міськради не змінилися?!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Козюра подав запит в відділ захисту прав споживачів про невиконання постанови суду... Вони зобов'язалися подати якийсь незрозумілий запит на Київ і при позитивній відповіді зі столиці (термін - до 5-ти днів) проводять перевірку маршрутних таксі на питання виконання постанови суду (перевізникам цю постанову зобов'язані довести відповідальні посадовці міської ради) і при недодержанні даної постанови будуть складати приписи...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

незнаю як хто, а особисто я уже 3 дні їзджу по 1.5 грн. І лише раз водій незадоволено сказав про вартість у 2грн. А після мого пояснення про невиконання рішення суду зумів навести лише один уже банальний аргумент - "солярка ж дорожчає..."

так що користуйтесь луди можливість, поки не прийшов новий мер і знову не підняв проїзд, тільки тепер уже до 2.5 грн! ....а воно так і буде... побачите <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...