Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
15 часов назад, Voronin10 сказал:

 

соборності 38 підїзд 2 взагалі нема конекта свіч - роутер

підїзд 1 лінк є неотримує іп

чи ти в гості вирішив заскочити? :)

 

Там після грози згоріли свічі (саме другий та третій під'їзд). в понеділок планується заміна. 

Опубліковано

ждем,

а погоріли по живленню чи пробило по мережі?

цікаво що робите із трупіками?

 

 

походу десь по дому попало бо зразу і інтернет пропав :(

Опубліковано

Пацаны, хочу сбежать от плохого интернета Воли, куда меня насильно всунули из Аирбайтс, их  вялой и непрофессиональной поддержки (в пятницу им сообщил что интернет постоянно очень сильно лагает - сказали что если мастер освободится и я ему оплачу!!! - во вторник-среду займемся вашей проблемой, при этом говорят что я единственный из Луцка жалуюсь на плохой интернет, что является ложью)  и тупости операторов-консультантов в Киеве.

 

Вопрос, пакет Дата-груп 50 Мб, какой он по качеству? сколько upload и download? Все по 50Мб? Как быстро быстро срабатывает на неисправности сети техподдержка? Часто ли в течении года возникает нужда вызывать ТП?

Опубліковано
15 хвилин тому, Voronin10 сказано:

100мегабіт за 69грг влаштує на перших декілька місяців?

Скільки місяців? 

Опубліковано

Датагруп реально дістав вже, кожна гроза і облом. І як правило, це вечір п'ятниці. Чекай понеділка, бо іхні сантехніки не працюють у вихідні. Давайте згуртуємось, скаргу напишемо колективну і на офіс. На аірбайтсі жодного випадку не було за 4 роки.

Опубліковано

Реально, забібало в дошку - якого милого:

а) немає грозозахисту на обладнанні;

б) через це клієнт має за свій кошт купувати новий роутер;

в) підтримка працює тільки в будні і ХТО придумав дебільну систему з "лишайте заявку, передзвонимо за годину", а реально - на другий день. "Інтерактивність" вражає...

P:S. А, згадав, як же дістала та дурнувата прив'язка до МАК-адреси... Змінив роутер, що згорів з вини прова - на тобі ще ложечку геморою.

Опубліковано

Забув додати - сам інтернет, як правило, в них ОК в порівнянні з багатьма, а от техпідтримка - з вчорашнього (я то судив 2 дні Кубок Західного регіону з поплавкової ловлі в Рівному), де мене дико діставали дзвінки знайомих з проханням допомогти. Питання - якщо ФІРМА платить далеко не ті гроші, що домашній користувач, ДЕ 24/7 техпідтримка, в т.ч. і з виїздом на заявку і вирішенням проблеми терміново - для бізнесу "немає інтернету" - то втрата грошей. В чому трабла у вихідний провести діагностику АДСЛ по людському? Просто вбила відповідь виїзного спеціаліста (за дослівність не ручаюсь, переказали телефоном) - "або то ваш модем не працює (інет при його маніпуляціях короткочасно з'являвся), або в нас порт вилетів". То проблема, яка вирішується ВЕЛИКИМ ВСЕУКРАЇНСЬКИМ провайдером (нагадаю, бізнес, гроші, заглючило в п'ятницю ввечері...) "лише в понеділок, бо нікого немає"?

А так на роботі є аж 2 канали ДГ, претензій немає, але то оптика.

Опубліковано

Виключайте на час грози роутери і компи з мережі і не розводьте пізд@жа що в усіх бідах Вам хтось винен. Самий надійний грозозахист, який збереже роутери, компи, телевізори і всю побутову техніку це відсутній контакт з зовнішнім світом!!!!. Враховуючи, що грози у нас максимум годину то можна і потерпіти.

 

16 часов назад, Oli сказал:

@sanbOK  

Новим абонентам які втікають від "Волі" можливі якісь знижки? 

 

 

 

ні. 

9 часов назад, saperavi сказал:

Датагруп реально дістав вже, кожна гроза і облом. І як правило, це вечір п'ятниці. Чекай понеділка, бо іхні сантехніки не працюють у вихідні. Давайте згуртуємось, скаргу напишемо колективну і на офіс. На аірбайтсі жодного випадку не було за 4 роки.

 

переходь на айрбайтс і не обломуйся

Опубліковано
9 годин тому, saperavi сказано:

. На аірбайтсі жодного випадку не було за 4 роки.

 

Ой було, при мені в кімнаті майстри говорили по телефону "ший на завтра новий свіч"

Опубліковано
2 часа назад, sanbOK сказал:

Виключайте на час грози роутери і компи з мережі і не розводьте пізд@жа що в усіх бідах Вам хтось винен. Самий надійний грозозахист, який збереже роутери, компи, телевізори і всю побутову техніку це відсутній контакт з зовнішнім світом!!!!. Враховуючи, що грози у нас максимум годину то можна і потерпіти.

 

Угу, тільки то а) вдома бути треба; б) для бізнесу (ДЕЯКОГО) годинку потерпіти - не варіант, ага.

Ну і офігенна відповідь провайдера, розшифровується так - "плати бабло, ми не зробим грозозахист ніколи, і ваще, згорів роутер, сервер, циска, ноут - сам дурак". Європа, вона така. Особливо класна порада, даруйте, не розводити п*здежа... Як, бл*дь, ввічливо!

  • +1 6
Опубліковано
57 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Угу, тільки то а) вдома бути треба; б) для бізнесу (ДЕЯКОГО) годинку потерпіти - не варіант, ага.

Ну і офігенна відповідь провайдера, розшифровується так - "плати бабло, ми не зробим грозозахист ніколи, і ваще, згорів роутер, сервер, циска, ноут - сам дурак". Європа, вона така. Особливо класна порада, даруйте, не розводити п*здежа... Як, бл*дь, ввічливо!

 

Що за хуй@ва мода кругом слово Європа приплітати і типу це щось змінить? Якщо хочеш як в європі то давай і інет по Європейським цінам зробим, а не по 3-4 євро за 100мб/с та ще на шару підключення і кабель.  

Якщо бізнес, якщо годинку потерпіти нізя, то бери корп канал по оптиці і плати овер дофіга грошей за 1 мб/с. 

Який ще грозозахист? він вилітає попутно з усім. Грозозахист в наших будинках де крім свічів в людей побут техніка горить ставити нема сенсу. Бо якщо не по езернету то по якісь фазі влупить, а далі попутно горить все.

 

Це не відповідь провайдера це відповідь людини, яка знає що таке мережа і як треба поводитись під час грози з технікою.

 

  • +1 3
Опубліковано

@sanbOK охолонь.

26 минут назад, sanbOK сказал:

то давай і інет по Європейським цінам зробим, а не по 3-4 євро за 100мб/с та ще на шару підключення і кабель.  

Що значит "давай зробим"? Мо спочатку зарплати підтягнемо до Європейських? Чи може нам не потрібен рівень послуг Європейський, достатньо "радянського"? Мені ні!

26 минут назад, sanbOK сказал:

то бери корп канал по оптиці і плати овер дофіга грошей за 1 мб/с. 

Навіщо моєму маленькому магазинчику корпоративний канал, не скажеш? А от надійний езернет зі швидкою підтримкою, так. Хоч для юридичних осіб і є якийсь там тариф, не пам'ятаю, але знайомі казали, що підтримка від приватного мало чим відрізняється, окрім ціни.

Нехай провайдери пропонують різні тарифи, скажімо, звичайний, 24/7, з грозозахистом, вирішення проблем за 10хв., я не знаю, страхування обладнання чи ще щось, а клієнт хай вибирає, за що він готовий платити. Оце буде по-європейськи, імхо.

26 минут назад, sanbOK сказал:

Який ще грозозахист? він вилітає попутно з усім. Грозозахист в наших будинках де крім свічів в людей побут техніка горить ставити нема сенсу. Бо якщо не по езернету то по якісь фазі влупить, а далі попутно горить все.

Гм. Ти вважаєш що важко зрозуміти, "гримнуло" по езернету чи фазі/нулі?

 

Видно, що в тебе ще не горів AirPort, інакше ти б вже брав би за горлянку провайдера, не сумніваюся, і не писав би сам такого.

Хто більш-менш цінив клієнта, то колишній Аірбайтс (але не в останні часи), проблеми вирішувалися максимум протягом доби. А зараз я читаю, що виправлять свої ж трабли за кошти клієнта, і, ппц, ті платять!!! :blink:

  • +1 3
Опубліковано

Всі в кого не працює інтернет звертайтесь на тех підтримку 78 00 03, 78 00 08, 0800 21 0000.

 

Всіх хто зверненться будуть перевірені, всі хто буде далі щось доказувати про грозозахисти і про роутери і не звернеться, відповідно не перевірим бо для відновлення послуги потрібно знати кому відновлювати. 

 

Ситуація така, що сьогодні і так уже багато замінено і відновлено, але є декілька кричитиних місць де вмерли свічі і їх максимально швидко постараються замінити, якщо фізично встигнуть. Нове обладнання уже в дорозі. 

 

 

 

Опубліковано
23 минуты назад, sanbOK сказал:

Ситуація така, що сьогодні і так уже багато замінено і відновлено, але є декілька кричитиних місць де вмерли свічі і їх максимально швидко постараються замінити, якщо фізично встигнуть. Нове обладнання уже в дорозі. 

Монтери Київстару вже теж  в дорозі))))) ввечері вже буде інтернет від Київстар, а то поки обладнання доїде:D

Опубліковано
11 минуту назад, Selbeor сказал:

Монтери Київстару вже теж  в дорозі))))) ввечері вже буде інтернет від Київстар, а то поки обладнання доїде:D

 

Це дуже добре, що завжди є вибір. 

Яка адереса, якщо не секрет?

Опубліковано
1 час назад, Selbeor сказал:

Монтери Київстару вже теж  в дорозі))))) ввечері вже буде інтернет від Київстар, а то поки обладнання доїде:D

 

Не монтери, а монтер. Щойно хлопець проклав інтернет від київстару, каже що на завтра 20 заявок має обробити про підключення, сьогодні вже деякі не встигає. Усі - колишні клієнти airbites. Просто жесть, в порівнянні з датагрупом (де, як памятаю, чуваки приходять з драбинкою і по двоє) цим чувакам з київстару доплачувати ще треба за ті чудеса акробатики, за таку кількість заявок і за те, що вони самі добираються з одного в інший, протилежний район міста.

Щодо грози, монтер також сказав, що потрібно відключати кабелі від роутерів і бажано самі роутери, бо свічі то горять, а з ними і роутери та сєтєвухи заодно буває.

  • +1 1
Опубліковано

https://www.epravda.com.ua/rus/publications/2016/08/5/601541/

 

 

Конечная цель соглашения — радикально увеличить финансовые показатели "Датагруп", чтобы в 2017-2018 годах компанию выгодно продать.

Опубліковано
2 часа назад, Oli сказал:

https://www.epravda.com.ua/rus/publications/2016/08/5/601541/

 

 

Конечная цель соглашения — радикально увеличить финансовые показатели "Датагруп", чтобы в 2017-2018 годах компанию выгодно продать.

 

Така жиза, одні купують інших і міняється тільки верхушка правління. Колись уже було подібне з Фотакомом, нещодавно ейрбайтс та візором, але наврядчи покупка ДГ якоюсь іншою компанією відобразиться на роботі фірми. Мережа ж залишиться та ж сама і люди які за її роботу відповідають також. Помінятись може хіба тарифна сітка та спектр послуг хоча на даному етапі це мої догадки.

Опубліковано

Перехожу з цього лайна,такого лицемірно-нагло-пофігістичного відношення до клієнта не зустрічав.Датагруп-труп,далі буде тільки гірше.

Опубліковано
5 минут назад, AnryABC сказал:

Перехожу з цього лайна,такого лицемірно-нагло-пофігістичного відношення до клієнта не зустрічав.Датагруп-труп,далі буде тільки гірше.

 

Яка адреса або номер договору? 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...