sanbOK Опубліковано 6 Лютого, 2018 в 14:57 #1501 Опубліковано 6 Лютого, 2018 в 14:57 22 часа назад, SergLutsk сказал: А що вони це не моніторять, не боряться з такими хитрощами ? Поки що ні.
kolser Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 13:02 #1502 Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 13:02 On 05.02.2018 at 18:03, sanbOK сказано: а що тобі заважає перезаключити договір на родича або закрити сьогодні свій і завтра заключити новий договір Так в умовах усіх таких акцій ДГ для нових абонентів є пункт типу: Учасники Акції - cпоживачі (фізичні особи), які не є абонентами послуг доступу до мережі Інтернет від ПрАТ «ДАТАГРУП» під ТМ «ДОМАШНІЙ ТЕЛЕКОМ» протягом дії акції та не були ними протягом останніх трьох місяців до дати підключення. Тому трюк із закриттям договору і миттєвим заключенням нового, з подальшим підключенням до акції, не вийде. Або я щось не так зрозумів.
sanbOK Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 13:34 #1503 Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 13:34 32 минуты назад, kolser сказал: Так в умовах усіх таких акцій ДГ для нових абонентів є пункт типу: Учасники Акції - cпоживачі (фізичні особи), які не є абонентами послуг доступу до мережі Інтернет від ПрАТ «ДАТАГРУП» під ТМ «ДОМАШНІЙ ТЕЛЕКОМ» протягом дії акції та не були ними протягом останніх трьох місяців до дати підключення. Тому трюк із закриттям договору і миттєвим заключенням нового, з подальшим підключенням до акції, не вийде. Або я щось не так зрозумів. Перезаключи на родича
SergLutsk Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 19:31 #1504 Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 19:31 5 годин тому, sanbOK сказано: Перезаключи на родича Ну добре, а що, те розірвання договору зі мною як відбувається на практиці ? Треба їхати писати заяву в офісі чи можливе віддалено ? І чи не повинно наслідком того розірвання бути те що прийде майстер і відключить мій кабель зі свіча ? А потім на наступний день має прийти знову і втикнути назад, так чи що ?
bormotuha Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 19:56 #1505 Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 19:56 21 хвилин тому, SergLutsk сказано: Ну добре, а що, те розірвання договору зі мною як відбувається на практиці ? Треба їхати писати заяву в офісі чи можливе віддалено ? І чи не повинно наслідком того розірвання бути те що прийде майстер і відключить мій кабель зі свіча ? А потім на наступний день має прийти знову і втикнути назад, так чи що ? Щоб договір розірвати, треба написати заяву, ніхто не приходить і кабелі не вириває. Можна призупинити надання послуг зі свого кабінету, але було, що якщо більше декількох місяців платиться якась сума, не памятаю точно.
sanbOK Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 20:02 #1506 Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 20:02 29 минут назад, SergLutsk сказал: Ну добре, а що, те розірвання договору зі мною як відбувається на практиці ? Треба їхати писати заяву в офісі чи можливе віддалено ? І чи не повинно наслідком того розірвання бути те що прийде майстер і відключить мій кабель зі свіча ? А потім на наступний день має прийти знову і втикнути назад, так чи що ? треба приїхати. ніхто за день не відключить але якщо хочеш я тобі порт виключу ))))
Zevs_Isver Опубліковано 8 Лютого, 2018 в 15:13 #1507 Опубліковано 8 Лютого, 2018 в 15:13 ну мені смс прийшла 30го про підвищення, (замало часу дали - ну вже як є) щоб не ризикувати - докинув екстра 50 грн - інтернет не пропадав інший користувач взагалі завтикав поповнитися, інтернет пропав зранку, поповнився, але інтернет не з'явився, прийшлося девачкам дзвонити - інтернет зявився за 5 хв так що не все так погано девачкам дзвонив? 1
sanbOK Опубліковано 8 Лютого, 2018 в 16:14 #1508 Опубліковано 8 Лютого, 2018 в 16:14 3 часа назад, d.u.a.l сказал: Довбаний Датагруп і його кончений білінг. Мало того, що ніхіба не попередили про підвищення ціни на Інтернет - про це я дізнався лише з даного форуму - так ще й після того, як я доплатив 20 гривень, вони і далі мені пишуть борг, який я вже давно сплатив. При цьому ця оплата навіть є в списку оплат в особистому кабінеті. 1 числа мені відімкнули інтернет, я увімкнув кредит на 7 днів і заплатив 20 гривень. Сьогодні, як минув термін користування у кредит, інету знову немає, хоча проплата датується 2-м числом. WTF, Датагруп??? Номер договору
Factory Опубліковано 28 Березня, 2018 в 14:31 #1509 Опубліковано 28 Березня, 2018 в 14:31 @sanbOK Я тут таку траблю знайшов в особистому кабінеті, якщо коротко: -тре поповнити зайшов в особистий кабінет, поповнив, увагу на те що всі блокування будуть зняті не звернув, -хочу далі підключитись додому і хоп, дома інтернет відвалився, виявляється нароботі також датагруп... -по факту цілий день цілий офіс сидів від мого акаунта, питання не можна кнопку зробити так як раніше в аірбітс для активації доступу? я думаю не один такий, попередній раз коли поповняв незвернув увагу чи інтернет пропадав, скоріш за все пропадав, авторизація ж по заходу в кабінет...
sanbOK Опубліковано 28 Березня, 2018 в 15:58 #1510 Опубліковано 28 Березня, 2018 в 15:58 (змінено) 1 час назад, Voronin10 сказал: @sanbOK Я тут таку траблю знайшов в особистому кабінеті, якщо коротко: -тре поповнити зайшов в особистий кабінет, поповнив, увагу на те що всі блокування будуть зняті не звернув, -хочу далі підключитись додому і хоп, дома інтернет відвалився, виявляється нароботі також датагруп... -по факту цілий день цілий офіс сидів від мого акаунта, питання не можна кнопку зробити так як раніше в аірбітс для активації доступу? я думаю не один такий, попередній раз коли поповняв незвернув увагу чи інтернет пропадав, скоріш за все пропадав, авторизація ж по заходу в кабінет... авторизуйся логіном і паролем догору що на офісі в офісі, а вдома тим що вдома. Змінено 28 Березня, 2018 в 16:00 користувачем sanbOK
Factory Опубліковано 28 Березня, 2018 в 16:02 #1511 Опубліковано 28 Березня, 2018 в 16:02 3 хвилин тому, sanbOK сказано: авторизуйся логіном і паролем догору що на офісі в офісі, а вдома тим що вдома. я в офісі доступу до кабінету немаю і нехочу мати, я просто кажу що зайшов поповнитись і получив траблю....
sanbOK Опубліковано 28 Березня, 2018 в 16:07 #1512 Опубліковано 28 Березня, 2018 в 16:07 4 минуты назад, Voronin10 сказал: я в офісі доступу до кабінету немаю і нехочу мати, я просто кажу що зайшов поповнитись і получив траблю.... якщо десь інета не буде напиши мені в приват я гляну
Skorpio76 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 08:03 #1514 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 08:03 Хто плануватиме підключення до Інтернету від "Домашній телеком" майте на увазі з підключенням після зробленої заявки вони не поспішають, від слова зовсім. Справа буде тягнутися тижнями. Перевірено особисто двічі.
sanbOK Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 08:34 #1515 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 08:34 25 минут назад, Skorpio76 сказал: Хто плануватиме підключення до Інтернету від "Домашній телеком" майте на увазі з підключенням після зробленої заявки вони не поспішають, від слова зовсім. Справа буде тягнутися тижнями. Перевірено особисто двічі. Да лааааадно .... прям два рази і прям тижнями. Напиши мені призвище/адресу в приват на кого договір оформлявся, якщо все ок я перевірю. Якщо уже не актуально то можеш не писати 2
Skorpio76 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 08:40 #1516 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 08:40 (змінено) 9 хвилин тому, sanbOK сказано: Да лааааадно .... прям два рази і прям тижнями. Напиши мені призвище/адресу в приват на кого договір оформлявся, якщо все ок я перевірю. Якщо уже не актуально то можеш не писати Перше підключення у 2015 році - від заявки до підключення наскільки пам"ятаю було 15 днів. 2018 рік заявка зроблена понад тиждень. У середу телефонували на 0800210000. Отримали обіцянку підключити до суботи. Сьогодні вівторок - а заявку на підключення не виконали. І це підключення у багатоквартирному будинку спального району міста. Змінено 10 Квітня, 2018 в 08:44 користувачем Skorpio76
sanbOK Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 08:42 #1517 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 08:42 Только что, Skorpio76 сказал: Перше підключення у 2015 році - від заявки до підключення наскільки пам"ятаю було 15 днів. 2018 рік заявка зроблена понад тиждень. У середу телефонували на 0800210000. Отримали обіцянку підключити до суботи. Сьогодні вівторок - а заявку на підключення не виконали. Прізвище напиши в приват на кого оформлялось я хочу знайти цю заявку
nickel Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 08:52 #1518 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 08:52 (змінено) Підкажіть, хто юзає інтернет Датагруп цілодобово чи то так має бути, що якщо раз на добу не перегружу роутер, то пропадає інтернет чи то роутер глюкавий. ІП динамічна, можливо через це і треба перегружати роутер. Пам'ятаю ніби вона видається на добу, а щоб отримати нову, то треба перегрузити роутер. Змінено 10 Квітня, 2018 в 09:03 користувачем nickel
bormotuha Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:14 #1519 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:14 20 хвилин тому, nickel сказано: ІП динамічна, можливо через це і треба перегружати роутер. Не думаю, хоча зараз і не є користувачем Датагруп, у мене таким проблем не було, ІР змінювалось після відключення або перезавантаження комп'ютера. 1
SergLutsk Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:19 #1520 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:19 Що маєте на увазі під "юзати цілодобово" ? В мене датагруп, роутер працює 24/7/365, взагалі не перегружаю його, інет є постійно. Так що скоріше ща все це у вас глюк роутера/ прошивки. 2
Серега89 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:39 #1521 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:39 46 минут назад, nickel сказал: Підкажіть, хто юзає інтернет Датагруп цілодобово чи то так має бути, що якщо раз на добу не перегружу роутер, то пропадає інтернет чи то роутер глюкавий. ІП динамічна, можливо через це і треба перегружати роутер. Пам'ятаю ніби вона видається на добу, а щоб отримати нову, то треба перегрузити роутер. Роутер не перезагружається місяцями, з інтернетом все гаразд. 3
nickel Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:43 #1522 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:43 19 минут назад, SergLutsk сказал: Що маєте на увазі під "юзати цілодобово" ? Маю комп, який не вимикається взагалі і до якого є доступ по тімвьюверу. Раз в добу мушу перегружати роутер, щоб мережа не пропала 19 минут назад, SergLutsk сказал: В мене датагруп, роутер працює 24/7/365, взагалі не перегружаю його, інет є постійно. Так що скоріше ща все це у вас глюк роутера/ прошивки. ІП динамічна? 3 минуты назад, Серега89 сказал: Роутер не перезагружається місяцями, з інтернетом все гаразд. ІП динамічна?
Серега89 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:47 #1523 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:47 Буду вдома гляну, якщо підскажете де.
ForZa Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:49 #1524 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:49 IP - динамічна, нетом користуюсь ...цать років, політ нормальній, хто б і що не казав, но змінювати ніколи не було бажання!
nickel Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:54 #1525 Опубліковано 10 Квітня, 2018 в 09:54 @SergLutsk @Серега89 які у вас роутери?
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти