saperavi Опубліковано 24 Липня, 2017 в 19:32 #1301 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 19:32 7 годин тому, sanbOK сказано: Всі в кого не працює інтернет звертайтесь на тех підтримку 78 00 03, 78 00 08, 0800 21 0000. Всіх хто зверненться будуть перевірені, всі хто буде далі щось доказувати про грозозахисти і про роутери і не звернеться, відповідно не перевірим бо для відновлення послуги потрібно знати кому відновлювати. Заявка в колцентрі з 21-го числа, результат "0". Сьогодні, взагалі, не додзвонитись. "П-підтримка..."
Oli Опубліковано 24 Липня, 2017 в 19:34 #1302 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 19:34 1 година тому, sanbOK сказано: Мережа ж залишиться та ж сама і люди які за її роботу відповідають також Типу того...
vaz75 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 20:00 #1303 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 20:00 У друга ваш "грозозахист" одночасно "вбив" 2 роутера по 1500 грн. ПЗДЦ. Я і шоці від такого провайдера. ТП мовчить. Нюню.
Oli Опубліковано 24 Липня, 2017 в 20:13 #1304 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 20:13 Які ціни на ті плати грозозахисту?
AgentSmith13 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 20:15 #1305 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 20:15 Стосується БУДЬ-ЯКОГО провайдера - робим оф. експертизу, що спалено обладнання грозою, тобто через кабель, що ВХОДИТЬ В ПРИМІЩЕННЯ, а не через блок живлення невправний, наприклад (можна не одну, на різних фірмах) і в СУД. Невже ніде в нормах ніякий не прописано наявність грозозахисту? Чи на фірмі, чи підприємець, який вдома тримає сервак з інетмагазом і статик айпі, завжди в вихідні хтось має чергувати і чекати, поки гроза буде? P.S. Мені Київстар палив так мамку дуже недешеву - під феном 8-ядерний (лан ібудований аж вспух, мамка труп), 2 роутери (один з яких якраз з мамкою) з інтервалом в рік ,причому раз - з мережевою ІнтелПрро, яка сама по собі не дуже мало коштує... Відповідь техпідтримки аналогічно в стилі "самдурак". Поставив смарт упс АРС з захистом ЛАН - разок пальнуло сам той захист, зате техніка жужжить і не кашляє тепер, ну, і завів звичку таки вирубати WAN з роутера, як їду кудись (ну не кожен же день так робити - іноді домашній ПК треба в віддаленому доступі, а даром передчуття грози не володію). Якось так..
sanbOK Опубліковано 24 Липня, 2017 в 20:39 #1306 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 20:39 1 час назад, AgentSmith13 сказал: Зондеркоманду з автоматами вишлете? Як хочеш. Я всього навсього запитав і хотів допомогти. 1 час назад, saperavi сказал: Заявка в колцентрі з 21-го числа, результат "0". Сьогодні, взагалі, не додзвонитись. "П-підтримка..." Номер договору який?
Ridec7 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 05:21 #1307 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 05:21 Cам сиджу на датагруп, бувало, що пропадав і обривало, але так щоб більше суток не було.. не пригадаю. Підтримка звісно не онлайн 24\7. Але знову таки поки не було срАчнейших поводів туди звернутись.. на рахунок згорівшого обладнання... та хз не горіло жодного разу... певно щастить, ніколи не виймав з розеток і т д.. але певно як разок вигорить, то буду під емоціями..) Ціни підняли звісно і це не може подобатись, але не в виправдання телекому, а в загальному.. а де ціни не попіднімались?? Про Європу і сервіс.. там у людей інший менталітет.. і у нашому поколінні від 30 і вище кінця тому тунелю не буде.. ІМХО.. і по барабану київстар то чи датагруп чи може воля.. працюють там люди ті самі.. хтось хороший і відповідальний, а хтось бембо дурнувате.. мабуть у кожного такі знайомі чи друзі є.. от поки вони будуть до тих пір буде і срака.. і ніякий вступ куда б там не було не допоможе... і сервісу і людям...) 1
Factory Опубліковано 25 Липня, 2017 в 06:54 #1308 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 06:54 і нафіга я тему підняв..... поки невідписався було ж тихо....
AgentSmith13 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 07:07 #1309 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 07:07 ОДА. ОБЛ(Я)ЕНЕРГО доблималось вночі світлом, тепер до 5 вечора не буде інету на 2-х каналах (оптика) - в ДГ повирубало обладнання на Волі, лягли пошта, і всі сайти + в мене ввечері здих упс і блок живлення на одному серваку. Грози не було, так енергетики допомогли. І то вже не провайдер винен, то вже просто ппц... Саме головне - НІХТО за пошкодження, спричинені тим блиманням не відповідає.
vaz75 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 07:52 #1310 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 07:52 43 минуты назад, AgentSmith13 сказал: Саме головне - НІХТО за пошкодження, спричинені тим блиманням не відповідає. А якже ж: 11 час назад, AgentSmith13 сказал: Стосується БУДЬ-ЯКОГО провайдера - робим оф. експертизу, що спалено обладнання грозою, тобто через кабель, що ВХОДИТЬ В ПРИМІЩЕННЯ, а не через блок живлення невправний, наприклад (можна не одну, на різних фірмах) і в СУД. 1
sanbOK Опубліковано 25 Липня, 2017 в 07:57 #1311 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 07:57 9 минут назад, AgentSmith13 сказал: ОДА. ОБЛ(Я)ЕНЕРГО доблималось вночі світлом, тепер до 5 вечора не буде інету на 2-х каналах (оптика) - в ДГ повирубало обладнання на Волі, лягли пошта, і всі сайти + в мене ввечері здих упс і блок живлення на одному серваку. Грози не було, так енергетики допомогли. І то вже не провайдер винен, то вже просто ппц... Саме головне - НІХТО за пошкодження, спричинені тим блиманням не відповідає. Ну в тебе прямо якась чорна полоса. Номер договору так і не написав. На Волі завезли генератор поки Обленерго відновить живлення.
FOX Опубліковано 25 Липня, 2017 в 08:08 #1312 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 08:08 54 минуты назад, AgentSmith13 сказал: ОДА. ОБЛ(Я)ЕНЕРГО доблималось вночі світлом, тепер до 5 вечора не буде інету на 2-х каналах (оптика) - в ДГ повирубало обладнання на Волі, лягли пошта, і всі сайти Буду в якості кепа. Ось для таких випадків і потрібна резервна лінія нету від будь якого іншого оператора, навіть банальний адсл від укртелекома.
AgentSmith13 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 09:00 #1313 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 09:00 Інет вже робить, резервний канал є, номера договору не знаю - то не в мене були проблеми з Датагрупом, мені просто дзвонили знайомі всі вихідні.
sanbOK Опубліковано 25 Липня, 2017 в 09:13 #1314 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 09:13 7 минут назад, AgentSmith13 сказал: Інет вже робить, резервний канал є, номера договору не знаю - то не в мене були проблеми з Датагрупом, мені просто дзвонили знайомі всі вихідні. Враховуючи, що наші екстрасенси у відпустці попросіть знайомих дзвонити не Вам, а на підтрику провайдера 0800 21 0000. Буду вдячний якщо передасте цю інфу та напишите номер будинку та під'їзд де в них проблема.
AgentSmith13 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 09:14 #1315 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 09:14 Фірма то, і там вже все робить - порт АДСЛ завис, здається.
sanbOK Опубліковано 25 Липня, 2017 в 09:25 #1316 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 09:25 збс. значить анонім запрацював
AgentSmith13 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 09:28 #1317 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 09:28 І взагалі то не в мене Ви питали номер договору
Factory Опубліковано 25 Липня, 2017 в 10:29 #1318 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 10:29 я обстоїть ситуація на соборності? 195587
saperavi Опубліковано 25 Липня, 2017 в 11:12 #1319 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 11:12 14 годин тому, sanbOK сказано: Номер договору який? о, звершилось! %) отже з 18:00 21.07.17 до 13:00 25.07.17 послуга була відсутня. Сказали, що після відновлення передзвонять повідомлять причину і вибачаться, аякже :о) договір 87256
sanbOK Опубліковано 25 Липня, 2017 в 11:42 #1320 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 11:42 30 минут назад, saperavi сказал: о, звершилось! %) отже з 18:00 21.07.17 до 13:00 25.07.17 послуга була відсутня. Сказали, що після відновлення передзвонять повідомлять причину і вибачаться, аякже :о) договір 87256 Іван Петрович, згорів Ваш порт на свічі. Замінили перед обідом. 30 минут назад, saperavi сказал: і вибачаться, аякже :о) 1
saperavi Опубліковано 25 Липня, 2017 в 12:07 #1321 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 12:07 ок, приймається. можна було б і оперативніше. Тепер підкажіть, чи потрібно йти на офіс з заявою на перерахунок, чи в колцентр достатньо?
sanbOK Опубліковано 25 Липня, 2017 в 12:58 #1322 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 12:58 37 минут назад, saperavi сказал: ок, приймається. можна було б і оперативніше. Тепер підкажіть, чи потрібно йти на офіс з заявою на перерахунок, чи в колцентр достатньо? По всім фінансовим питанням звертайтесь в розрахунковий відділ 78 00 32 в робочий час з 8:30 до 17:30. Я точно не скажу, яка процедура бо до фінансової служби відношення не маю.
AnryABC Опубліковано 25 Липня, 2017 в 15:30 #1323 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 15:30 До речі ніхто навіть не передзвонив до цих пір,хоча сам заїхав на Карбишева і отримав запевнення що через 30-40 хв.вам відзвонять(це ще вчора в 10:00 був).Це дно. 877 274 10 ном договору
planirovschik Опубліковано 25 Липня, 2017 в 18:32 #1324 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 18:32 On 23.07.2017 at 19:21, Slate сказано: http://www.domtele.com/uploads/img/actions/2017/pdf/leto2017.pdf 3 місяці з дати підключення Дата груп проводить акції тільки для нових клієнтів, для тих хто вже підключився на акції може не розраховувати. Скучно якось. Колись був на київстарі, там цікавіше, там не ділили на нових і старих.
sanbOK Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:44 #1325 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:44 4 часа назад, AnryABC сказал: До речі ніхто навіть не передзвонив до цих пір,хоча сам заїхав на Карбишева і отримав запевнення що через 30-40 хв.вам відзвонять(це ще вчора в 10:00 був).Це дно. 877 274 10 ном договору Це номер рахунку для систем електронних платежів (8 цифр) номер договору це 5-6 цифр в старих абонентів ще може бути буква "i" вкінці. В якому кабінеті сказали? Дізнатись по заявці та термінах вирішення проблеми можна виключно за телефона підтримки. По твоїй проблемі я уже написав в ПМ. 1 час назад, planirovschik сказал: Дата груп проводить акції тільки для нових клієнтів, для тих хто вже підключився на акції може не розраховувати. Скучно якось. Колись був на київстарі, там цікавіше, там не ділили на нових і старих. Яка прикрість .... Перезаключи договір на родича і буде тобі акція.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти