sanbOK Опубліковано 23 Липня, 2017 в 10:24 #1276 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 10:24 15 часов назад, Voronin10 сказал: соборності 38 підїзд 2 взагалі нема конекта свіч - роутер підїзд 1 лінк є неотримує іп чи ти в гості вирішив заскочити? Там після грози згоріли свічі (саме другий та третій під'їзд). в понеділок планується заміна.
Factory Опубліковано 23 Липня, 2017 в 10:33 #1277 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 10:33 ждем, а погоріли по живленню чи пробило по мережі? цікаво що робите із трупіками? походу десь по дому попало бо зразу і інтернет пропав
Sheffan Опубліковано 23 Липня, 2017 в 11:10 #1278 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 11:10 Пацаны, хочу сбежать от плохого интернета Воли, куда меня насильно всунули из Аирбайтс, их вялой и непрофессиональной поддержки (в пятницу им сообщил что интернет постоянно очень сильно лагает - сказали что если мастер освободится и я ему оплачу!!! - во вторник-среду займемся вашей проблемой, при этом говорят что я единственный из Луцка жалуюсь на плохой интернет, что является ложью) и тупости операторов-консультантов в Киеве. Вопрос, пакет Дата-груп 50 Мб, какой он по качеству? сколько upload и download? Все по 50Мб? Как быстро быстро срабатывает на неисправности сети техподдержка? Часто ли в течении года возникает нужда вызывать ТП?
Oli Опубліковано 23 Липня, 2017 в 14:20 #1279 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 14:20 @sanbOK Новим абонентам які втікають від "Волі" можливі якісь знижки?
Factory Опубліковано 23 Липня, 2017 в 15:52 #1280 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 15:52 100мегабіт за 69грг влаштує на перших декілька місяців?
Oli Опубліковано 23 Липня, 2017 в 16:08 #1281 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 16:08 15 хвилин тому, Voronin10 сказано: 100мегабіт за 69грг влаштує на перших декілька місяців? Скільки місяців?
Slate Опубліковано 23 Липня, 2017 в 16:21 #1282 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 16:21 12 минуты назад, Oli сказал: Скільки місяців? http://www.domtele.com/uploads/img/actions/2017/pdf/leto2017.pdf 3 місяці з дати підключення
saperavi Опубліковано 23 Липня, 2017 в 20:56 #1283 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 20:56 Датагруп реально дістав вже, кожна гроза і облом. І як правило, це вечір п'ятниці. Чекай понеділка, бо іхні сантехніки не працюють у вихідні. Давайте згуртуємось, скаргу напишемо колективну і на офіс. На аірбайтсі жодного випадку не було за 4 роки.
AgentSmith13 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 21:31 #1284 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 21:31 Реально, забібало в дошку - якого милого: а) немає грозозахисту на обладнанні; б) через це клієнт має за свій кошт купувати новий роутер; в) підтримка працює тільки в будні і ХТО придумав дебільну систему з "лишайте заявку, передзвонимо за годину", а реально - на другий день. "Інтерактивність" вражає... P:S. А, згадав, як же дістала та дурнувата прив'язка до МАК-адреси... Змінив роутер, що згорів з вини прова - на тобі ще ложечку геморою.
AgentSmith13 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 04:20 #1285 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 04:20 Забув додати - сам інтернет, як правило, в них ОК в порівнянні з багатьма, а от техпідтримка - з вчорашнього (я то судив 2 дні Кубок Західного регіону з поплавкової ловлі в Рівному), де мене дико діставали дзвінки знайомих з проханням допомогти. Питання - якщо ФІРМА платить далеко не ті гроші, що домашній користувач, ДЕ 24/7 техпідтримка, в т.ч. і з виїздом на заявку і вирішенням проблеми терміново - для бізнесу "немає інтернету" - то втрата грошей. В чому трабла у вихідний провести діагностику АДСЛ по людському? Просто вбила відповідь виїзного спеціаліста (за дослівність не ручаюсь, переказали телефоном) - "або то ваш модем не працює (інет при його маніпуляціях короткочасно з'являвся), або в нас порт вилетів". То проблема, яка вирішується ВЕЛИКИМ ВСЕУКРАЇНСЬКИМ провайдером (нагадаю, бізнес, гроші, заглючило в п'ятницю ввечері...) "лише в понеділок, бо нікого немає"? А так на роботі є аж 2 канали ДГ, претензій немає, але то оптика.
sanbOK Опубліковано 24 Липня, 2017 в 06:22 #1286 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 06:22 Виключайте на час грози роутери і компи з мережі і не розводьте пізд@жа що в усіх бідах Вам хтось винен. Самий надійний грозозахист, який збереже роутери, компи, телевізори і всю побутову техніку це відсутній контакт з зовнішнім світом!!!!. Враховуючи, що грози у нас максимум годину то можна і потерпіти. 16 часов назад, Oli сказал: @sanbOK Новим абонентам які втікають від "Волі" можливі якісь знижки? ні. 9 часов назад, saperavi сказал: Датагруп реально дістав вже, кожна гроза і облом. І як правило, це вечір п'ятниці. Чекай понеділка, бо іхні сантехніки не працюють у вихідні. Давайте згуртуємось, скаргу напишемо колективну і на офіс. На аірбайтсі жодного випадку не було за 4 роки. переходь на айрбайтс і не обломуйся
Oli Опубліковано 24 Липня, 2017 в 06:41 #1287 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 06:41 9 годин тому, saperavi сказано: . На аірбайтсі жодного випадку не було за 4 роки. Ой було, при мені в кімнаті майстри говорили по телефону "ший на завтра новий свіч"
AgentSmith13 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 08:49 #1288 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 08:49 2 часа назад, sanbOK сказал: Виключайте на час грози роутери і компи з мережі і не розводьте пізд@жа що в усіх бідах Вам хтось винен. Самий надійний грозозахист, який збереже роутери, компи, телевізори і всю побутову техніку це відсутній контакт з зовнішнім світом!!!!. Враховуючи, що грози у нас максимум годину то можна і потерпіти. Угу, тільки то а) вдома бути треба; б) для бізнесу (ДЕЯКОГО) годинку потерпіти - не варіант, ага. Ну і офігенна відповідь провайдера, розшифровується так - "плати бабло, ми не зробим грозозахист ніколи, і ваще, згорів роутер, сервер, циска, ноут - сам дурак". Європа, вона така. Особливо класна порада, даруйте, не розводити п*здежа... Як, бл*дь, ввічливо! 6
Oli Опубліковано 24 Липня, 2017 в 09:35 #1289 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 09:35 Хм... Я так зрозумів вибір буде за Киівстаром
sanbOK Опубліковано 24 Липня, 2017 в 09:55 #1290 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 09:55 57 минут назад, AgentSmith13 сказал: Угу, тільки то а) вдома бути треба; б) для бізнесу (ДЕЯКОГО) годинку потерпіти - не варіант, ага. Ну і офігенна відповідь провайдера, розшифровується так - "плати бабло, ми не зробим грозозахист ніколи, і ваще, згорів роутер, сервер, циска, ноут - сам дурак". Європа, вона така. Особливо класна порада, даруйте, не розводити п*здежа... Як, бл*дь, ввічливо! Що за хуй@ва мода кругом слово Європа приплітати і типу це щось змінить? Якщо хочеш як в європі то давай і інет по Європейським цінам зробим, а не по 3-4 євро за 100мб/с та ще на шару підключення і кабель. Якщо бізнес, якщо годинку потерпіти нізя, то бери корп канал по оптиці і плати овер дофіга грошей за 1 мб/с. Який ще грозозахист? він вилітає попутно з усім. Грозозахист в наших будинках де крім свічів в людей побут техніка горить ставити нема сенсу. Бо якщо не по езернету то по якісь фазі влупить, а далі попутно горить все. Це не відповідь провайдера це відповідь людини, яка знає що таке мережа і як треба поводитись під час грози з технікою. 3
vaz75 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 10:21 #1291 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 10:21 @sanbOK охолонь. 26 минут назад, sanbOK сказал: то давай і інет по Європейським цінам зробим, а не по 3-4 євро за 100мб/с та ще на шару підключення і кабель. Що значит "давай зробим"? Мо спочатку зарплати підтягнемо до Європейських? Чи може нам не потрібен рівень послуг Європейський, достатньо "радянського"? Мені ні! 26 минут назад, sanbOK сказал: то бери корп канал по оптиці і плати овер дофіга грошей за 1 мб/с. Навіщо моєму маленькому магазинчику корпоративний канал, не скажеш? А от надійний езернет зі швидкою підтримкою, так. Хоч для юридичних осіб і є якийсь там тариф, не пам'ятаю, але знайомі казали, що підтримка від приватного мало чим відрізняється, окрім ціни. Нехай провайдери пропонують різні тарифи, скажімо, звичайний, 24/7, з грозозахистом, вирішення проблем за 10хв., я не знаю, страхування обладнання чи ще щось, а клієнт хай вибирає, за що він готовий платити. Оце буде по-європейськи, імхо. 26 минут назад, sanbOK сказал: Який ще грозозахист? він вилітає попутно з усім. Грозозахист в наших будинках де крім свічів в людей побут техніка горить ставити нема сенсу. Бо якщо не по езернету то по якісь фазі влупить, а далі попутно горить все. Гм. Ти вважаєш що важко зрозуміти, "гримнуло" по езернету чи фазі/нулі? Видно, що в тебе ще не горів AirPort, інакше ти б вже брав би за горлянку провайдера, не сумніваюся, і не писав би сам такого. Хто більш-менш цінив клієнта, то колишній Аірбайтс (але не в останні часи), проблеми вирішувалися максимум протягом доби. А зараз я читаю, що виправлять свої ж трабли за кошти клієнта, і, ппц, ті платять!!! 3
sanbOK Опубліковано 24 Липня, 2017 в 12:33 #1292 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 12:33 Всі в кого не працює інтернет звертайтесь на тех підтримку 78 00 03, 78 00 08, 0800 21 0000. Всіх хто зверненться будуть перевірені, всі хто буде далі щось доказувати про грозозахисти і про роутери і не звернеться, відповідно не перевірим бо для відновлення послуги потрібно знати кому відновлювати. Ситуація така, що сьогодні і так уже багато замінено і відновлено, але є декілька кричитиних місць де вмерли свічі і їх максимально швидко постараються замінити, якщо фізично встигнуть. Нове обладнання уже в дорозі.
Гість Selbeor Опубліковано 24 Липня, 2017 в 13:00 #1293 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 13:00 23 минуты назад, sanbOK сказал: Ситуація така, що сьогодні і так уже багато замінено і відновлено, але є декілька кричитиних місць де вмерли свічі і їх максимально швидко постараються замінити, якщо фізично встигнуть. Нове обладнання уже в дорозі. Монтери Київстару вже теж в дорозі))))) ввечері вже буде інтернет від Київстар, а то поки обладнання доїде
sanbOK Опубліковано 24 Липня, 2017 в 13:12 #1294 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 13:12 11 минуту назад, Selbeor сказал: Монтери Київстару вже теж в дорозі))))) ввечері вже буде інтернет від Київстар, а то поки обладнання доїде Це дуже добре, що завжди є вибір. Яка адереса, якщо не секрет?
fenmix Опубліковано 24 Липня, 2017 в 14:15 #1295 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 14:15 1 час назад, Selbeor сказал: Монтери Київстару вже теж в дорозі))))) ввечері вже буде інтернет від Київстар, а то поки обладнання доїде Не монтери, а монтер. Щойно хлопець проклав інтернет від київстару, каже що на завтра 20 заявок має обробити про підключення, сьогодні вже деякі не встигає. Усі - колишні клієнти airbites. Просто жесть, в порівнянні з датагрупом (де, як памятаю, чуваки приходять з драбинкою і по двоє) цим чувакам з київстару доплачувати ще треба за ті чудеса акробатики, за таку кількість заявок і за те, що вони самі добираються з одного в інший, протилежний район міста. Щодо грози, монтер також сказав, що потрібно відключати кабелі від роутерів і бажано самі роутери, бо свічі то горять, а з ними і роутери та сєтєвухи заодно буває. 1
Oli Опубліковано 24 Липня, 2017 в 15:26 #1296 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 15:26 https://www.epravda.com.ua/rus/publications/2016/08/5/601541/ Конечная цель соглашения — радикально увеличить финансовые показатели "Датагруп", чтобы в 2017-2018 годах компанию выгодно продать.
sanbOK Опубліковано 24 Липня, 2017 в 18:23 #1297 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 18:23 2 часа назад, Oli сказал: https://www.epravda.com.ua/rus/publications/2016/08/5/601541/ Конечная цель соглашения — радикально увеличить финансовые показатели "Датагруп", чтобы в 2017-2018 годах компанию выгодно продать. Така жиза, одні купують інших і міняється тільки верхушка правління. Колись уже було подібне з Фотакомом, нещодавно ейрбайтс та візором, але наврядчи покупка ДГ якоюсь іншою компанією відобразиться на роботі фірми. Мережа ж залишиться та ж сама і люди які за її роботу відповідають також. Помінятись може хіба тарифна сітка та спектр послуг хоча на даному етапі це мої догадки.
AnryABC Опубліковано 24 Липня, 2017 в 18:37 #1298 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 18:37 Перехожу з цього лайна,такого лицемірно-нагло-пофігістичного відношення до клієнта не зустрічав.Датагруп-труп,далі буде тільки гірше.
sanbOK Опубліковано 24 Липня, 2017 в 18:48 #1299 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 18:48 5 минут назад, AnryABC сказал: Перехожу з цього лайна,такого лицемірно-нагло-пофігістичного відношення до клієнта не зустрічав.Датагруп-труп,далі буде тільки гірше. Яка адреса або номер договору?
AgentSmith13 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 19:22 #1300 Опубліковано 24 Липня, 2017 в 19:22 32 минуты назад, sanbOK сказал: Яка адреса або номер договору? Зондеркоманду з автоматами вишлете? 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти