Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Рекомендовані повідомлення

Її зробили по технології тоді і дали гарантію.

Змінено користувачем Black
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як Набережна між Ковельською і Шевченка - тримається?

майже без вибоїн. одну вулицю Шиба в Луцьку зробив, зате на совість. (це не агітація, він тоді напевно ще не знав як що робиться)))

Що означає майже? Саме там де її тоді робили (а це від кільця до перехрестя) я не бачив ще жодної ямки!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Будьте обережні, на всіма нами улюбленому піш.переході від Променя до Укртелекому, Зі сторони телекома блище до тротуару, величезна ЯМА залита водою. Або відкритий каналізаційний люк. Сьогодні декілька разів бачив як туди попадав транспорт.Тойота аж бампером до асфальту достала, а маршрутний Богдан сильно перехилився на бік ,тому що повільно їхав. Мабуть не перший раз проїзжав.

Тільки вчора написав, сьогодні в 15.30 бачив як у цій вибоїні стояла Хонда, на вигляд роззута (стирчали з під крила залишки шини або можливо підкрильника)

daily_gifdump_316_17.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їдеш туди на машині - лишаєш машину десь на стоянці за 10грн. Вертаєшся назад рейковим автобусом (чи як там він називається), через день їдеш знову залізницею за машиною і нею вертаєшся назад. Profit!

так і до гужового транспорту недалеко)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та лаааадно. :) Аби по часу встигала, а економія грошей і нервів очевидна.

Рейковий автобус на Львів-Луцьк-Львів, супер, виїзд з Луцька 6-00, на Луцьк здається 21-00.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В "Укравтодорі" назвали справжні причини поганих доріг

Мережа автомобільних доріг загального користування України сформована здебільшого у 70-х роках минулого століття. Існуюча мережа доріг запроектована та побудована за старими нормативами, тобто розрахована на певне навантаження (10 тс на дорогах I – IV категорій; 6,0 тс на дорогах V категорії), повідомили в “Укравтодорі”.

Сьогодні цими дорогами їздять транспортні засоби, фактичне навантаження на вісь яких значно перевищує розрахункову в півтора рази.

Варто також відзначити, що з 2000 року капітально відремонтовано лише близько 5 тис. км автомобільних доріг, або 4% від передбаченого нормативами. У відомстві зазначають, що це дуже мало відносно всієї довжини мережі доріг загального користування.

В Україні дороги складаються з різних типів покриття, які, в свою чергу, мають різні терміни служби. Так, автомобільні дороги з асфальтобетонним покриттям складають лише 35,2%. Чорні шосе (дорожнє покриття з використанням рідких бітумів, кам’яновугільних смол і дьогтів) – 41,9%. Цементобетонні – 1,3%, бруківки – 4,6%, а білі щебеневі і гравійні – 14,9%.

В “Укравтодорі” акцентують увагу на тому, що кожен тип покриття має свій міжремонтний термін служби:

- Асфальтобетонне: 9-12 років.

- Цементобетонне: 18-21 років;

- Чорнощебеневе: 9-10 років.

Якщо враховувати, що дороги побудовані в 70-х роках, вони без ремонту експлуатуються 30-40, а іноді і 50 років.

В період інтенсивного будівництва доріг загального користування заповнювачем в органомінеральних сумішах були місцеві матеріали та відходи промисловості, які мають малу морозостійкість (до 30 циклів).

У сумішах використовували переважно не дефіцитні бітуми, а кам’яновугільний дьоготь, смоли та інші відходи виробництва. З часом органічні в’яжучі матеріали втратили свої когезійні і адгезивні властивості – в результаті цього дорожні покриття покриваються тріщинами, через які в конструкцію дорожнього покриття просочується вода.

Збільшення циклів заморожування-розморожування цієї зими, коли їх кількість досягла 32 (що вдвічі більше, ніж за останні зими), призводить до масового руйнування дорожнього покриття, яке з кожним роком буде збільшувати свої масштаби, якщо не будуть вжиті заходи щодо виправлення існуючої ситуації зі станом доріг.

фінанс.юа

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сніг прибирати треба було, опадів вже давно нема, а дороги мокрі і зараз, бо зсунутий обабіч сніг розтає вдень і замерзає вночі, розпі...чи дороги далі. Вони так будуть їх щовесни робити, якщо не зроблять нормальне покриття і не прибиратимуть сніг.

Змінено користувачем Black
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Девять нелепых способов ремонта дорог в Украине (відео)

Еще одна технологическая новация - если яма заполнена водой, жидкость можно выдавить с помощью свежей асфальтной смеси.
:0024:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто вкрав дороги?

У ціні бензину акциз становить близько 20%, або 2,2 грн/л (за середньої вартості літра 11 грн), у дизпальному — приблизно 50 коп./л. Відповідно є й певна логіка — що більше їздиш, то більше платиш державі за дороги. Тільки в нашому випадку вийшло якось негоже: пальне купили, податки сплатили, а доріг немає. Куди пішли сплачені автомобілістами мільярди гривень?

...

Візьму на себе сміливість стверджувати, а нижче спробую довести, що й нині головне джерело проблем — контрабанда...

54578.jpg

Однак схоже на те, що пан Калетнік зазначене ним порівняння митних і залізничних даних не робив. Інакше цього інтерв'ю не було б. І ось чому. У згаданому листі Мінфіну йдеться про імпорт торік 2,03 млн т бензину. Своєю чергою, за даними "Укрзалізниці" 2012 р. в Україну з-за кордону в режимі імпорт надійшло 2,742 млн т бензину. Різниця в даних становить трохи більш як 700 (!) тис. т, або 25% від усього імпорту! Після цього починаєш розуміти, чому пан Калетнік волів залишитися в парламенті...

...

У своєму депутатському запиті Юрій Сиротюк стверджує, що схему контрабандних поставок нафтопродуктів 2012 р. було розроблено і реалізовано групою компаній "Газ Україна", лідером якої є такий собі Сергій Курченко (син генпрокурора фігурував у запиті як куратор групи від реальних бенефіціарів). Цей молодик 27-ми років недавно став власником харківського "Металіста", за який, за даними ЗМІ, міг заплатити попередньому власникові Олександру Ярославському до 300 млн дол.

Повністю ТУТ

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як там дорога на Ковель, можна в порівнянні..

Анус! Особливо від Луцька десь до Кременця. Часто-густо просто не має куди крутити руля. В порівнянні дорога "Кременець - Турійськ" - це автобан.

Наполегливо рекомендую не їхати в темну пору доби!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Назвали волинські дороги, які ремонтуватимуть за державні гроші. ПЕРЕЛІК

ПЕРЕЛІК ВУЛИЦЬ (зліва ‒ назва обʼєкту, справа ‒ орієнтовна вартість робіт, зазначена в тисячах гривень)

ЛУЦЬК

Капітальний ремонт вулиць:

8 Березня ‒ 266

Вереснева ‒ 150

Вишківська ‒ 250

Гетьмана Сагайдачного ‒ 500

Городецька ‒ 181

Горького ‒ 595

Кременецька ‒ 503

Привокзальна ‒ 200

Стефаника ‒ 200

Тарасова ‒ 300

Ранкова ‒ 380

Гнідавська ‒ 990

Полонківська ‒ 580,1

Корольова ‒ 250

Винниченка ‒ 400

Запорізька ‒ 200

Градний увіз ‒ 150

Капітальний ремонт тротуарів:

на проспекті Відродження ‒ 200

на проспекті Волі ‒ 6000

на проспекті Перемоги ‒ 150

на вулиці Даньшина (район ДНЗ 21 та 36) ‒ 120

на вулиці Загородній (район ЗОШ №22) ‒ 40

на вулиці Конякіна ‒ 200

на вулиці Набережній ‒ 150

на вулиці Наливайка (район ЗОШ №11) ‒ 100

Капітальний ремонт світлофорів ‒ 200

Капітальний ремонт мостів ‒ 500

Проектні роботи ‒ 400

Поточний ремонт доріг ‒ 1500

Санітарне прибирання ‒ 5161,2

УСЬОГО ‒ 20816,3

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ipua, це дивлячись в кого тротуарну плитку збираються купити.... а мабудь в ту ціну вже закладене будівництво чогось дуже потрібного ще собі і дітям...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцький мер зауважив, що луцькі дороги «зійшли» разом зі снігом через перепади температури. Він додав, що там, де відбувався капітальний ремонт шляхів, із дорогами усе нормально, а ось де був ямковий ремонт, там дороги «злетіли». Романюк каже, що погода знищила дороги, «стрибаючи» від плюса до мінуса.

©

Вони зговорились чи що, блін!

Я тут порахував на гісметео (і на rp5.ua) скільки було разів за зиму 2011-12 і за зиму 2012-13 перепадів температури з плюса на нуль чи мінус і навпаки.

Вийшли такі цифри:

Грудень 2011 - 12(12)

Січень 2012 - 13(13)

Лютий 2012 - 8(8)

Всього:
33

Грудень 2012 - 10(10)

Січень 2013 - 8(8)

Лютий 2013 - 12(12)

Всього:
30

Тобто, за минулу зиму таких перепадів було більше чим за цю!!!

Я ще розумію коли в масштабах України хрін порахуєш, але щоб ті ж самі аргументи, що й Азіров, наводити для окремо взятого міста! Вибачте, це тре або мати велику наглість, або мати некомпетентних підлеглих! :0156:

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Незабуваєм про теплоємність матеріалів. Пиво теж можна за 15 хв. в холодильник 5 разів ховати та пробувати чи холодне. Тотальних промерзань за кожну зиму 2-3 всього. Помоєму справа в технології.

Всі під рівень як "книжка пише"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вони зговорились чи що, блін!

а на держслужбі завжди так... щоб не видумувати велосипед, завжди простіше списати в когось... мер ж не сам придумав виправдання, йому ж його хтось готував

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

йому ж його хтось готував

так я ж і кажу: тєкст по дєбільному напісан, тобто "це тре ... мати некомпетентних підлеглих"
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добрий день! Будьте уважні, на початку і в кінці вул. Загородня встановили два знаки "Рух заборонено", тобто не можна рухатись цим шляхом з вул Відродження та вул. Теремнівська.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добрий день! Будьте уважні, на початку і в кінці вул. Загородня встановили два знаки "Рух заборонено", тобто не можна рухатись цим шляхом з вул Відродження та вул. Теремнівська.

"Встановили" ???? А коли їх звідти знімали?

Напевне не так часто тудою їжджу.

Змінено користувачем Jaguar-35769
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З Відродження висів "Рух заборонено", а з Теремнівської "Вїзд заборонено" десь через 100-200 м від початку перехрестя, місяць чи два назад їх зняли, а зараз нові обидва "Рух заборонено" причому на самому початку перехресть.

Змінено користувачем Igoryoshek
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спостерігав як сьогодні ремонтували Ковельську трассу. Правда вибірково, дещо заліпили(по іншому не назвеш), деякі ямки залишили. Мабуть щоб не розслаблялись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...