Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Рекомендовані повідомлення

PavelS,

я взагалі тоді не розумію нашо ті знаки ставити.. і так ясно шо права смуга тільки прямо, а ліва або прямо, на ліво, розворот

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ті знаки показують, що є лише 2 смуги рухи в напрямку до пр.Волі, хоча ширина проїзної частини дозволяє, наприклад, легковим авто без проблем розміщуватись у три смуги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Dream,

Ну це то понятно, але ж в притул не будеш вставати... і по пространству я не думаю шо будуть ( хоча є такі ) придурки які будуть влазити "третім"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MilitarySE, якщо немає розмітки та дорожніх знаків, водій вправі сам вибирати ширину смуги рухи, основне при цьому - виходити з мінімального розміру 2,75м. Тобто без тих знаків - 3 ряди в одну сторону (безпечний інтервал то забезпечується) в межах норми, але при цьому лівий та правий ряди займають крайнє положення в термінології ПДР (таке, щоб навіть велосипедист не міг збоку проїхати) і між ними лишається місце для середнього ряду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У зв’язку із проведенням робіт, пов’язаних з ремонтом мережі зливової каналізації призупиняється рух транспорту по вулиці Сенаторки Левчанівської з 28.03.2012 по 30.03.2012.
Також у зв’язку із проведенням робіт, пов’язаних з будівництвом медичного центру, що на вулиці Данила Галицького, 16Б буде зупинено рух по одній смузі вулицею Кафедральною на ділянці дороги від будинку №17А на вулиці Караїмській до будинку №16, що на Данила Галицького на термін з 08.04.2012 до 08.04.2013.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раніше я вже показував як розбираються з неугодною розміткою за бугром, а сьодні побачив як це робиться у нас.

В мене за спиною справа Версаль, зліва за кадром - стоянка таксистів. Хлопцям певно надоїло робити нелегкий вибір - чи порушувати, чи їхати до Коновальця розвертатись, - і, очевидно, скинулись на банку чорної фарби. :)

p290312093.jpg

зі. вибачейте за якість - фотав на праску. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та там і так всі розвертаються де захочуть. Так і впринципі я роблю коли нема ДПС ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так і впринципі я роблю коли нема ДПС ;)
А дарма. Про "Теорію розбитих вікон" чули? На ПДР, імхо, вона теж поширюється.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

.....і з криками "#@@**!! $##@ мать!!!!" fedot побіг за бутльом чорної фарби та широчезним пензльом)))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
З 17 квітня по 1 червня поточного року, на час проведення робіт з ліквідації виявлених руйнувань покриття та виконання земляних робіт на розділювальній смузі, буде закрито рух по правому проїзді а/д Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне на ділянці від км 121+400 до км 127+200 всіх транспортних засобів (за виключенням транспортних засобів філії "Луцька ДЕД" ДП "Волинський облавтодор", а також підприємств що виконують роботи за замовленням Служби автомобільних доріг).

Рух транспорту в період закриття буде здійснюватись по лівому проїзду даної автомобільної дороги.

Про введення закриття руху по правому проїзді проінформовано Волинську облдержадміністрацію, УДАІ та УМНС України в області, ДП "Волиньавтотранссервіс", населення та транспортні організації області через засоби масової інформації.

укравтодор

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Третина доріг України – суцільні ями

19 Квітня 2012 p. 13:45

Після зими майже третина протяжності українських доріг були вкриті ямковістю, а це 44 тис. км, із них – 9 тис. км доріг державного значення, місцевого – 35 тис. км. Обласні Служби автомобільних доріг наразі завершують ямковий ремонт на дорогах загального користування.

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі Мінінфраструктури.

Наразі ямковість вже ліквідовано на 27,4 тис. км, що становить 63% від уражених. Зокрема на дорогах державного значення роботи проведено на 9 тис. км, на автошляхах місцевого значення – на 18,4 тис. км.

Як зазначають у міністерстві, покриття автомобільних доріг зазнали значних руйнувань цієї зими через складні погодні умови. Загальна площа ураження покриття доріг ямковістю складала 2,3 млн кв. м, у тому числі на дорогах державного значення 0,7 млн кв. м, місцевого – 1,6 млн кв. м.

Найбільш ураженими ямковістю були дороги Миколаївської області – 62% автошляхів, Черкаській (53%), Київській (37%), Кіровоградській (36%) та Івано-Франківській (33%).

Усі роботи по ліквідації ямковості на автошляхах загального користування дорожники планують завершити вже до 1 травня.

©

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пробачте, буду матюкатися

по Відродження навпроти 10го будинку позавчора якісь піда*аси робили щось з люком - тепер він троха вище став за полотно дороги. Обгородили то і покинули. Огорожу якесь уйо**ще розбило в той же день ввечері. Не знаю скільки машин постраждало за ніч, ми зранку (ше затемна) викинули нову покришку і погнули оригінального титанового диска. Вдень напевно також було весело. Щойно проїздив - стоїть машина ДСА і якесь таксі - обоє прередні колеса міняють.

Тобіш ці гавноїди за день нічого не зробили з тим люком.

Ну чому в наші державі відмінили смертну кару ? бо таких розп**дяїв потрібно стріляти - інших методів впливу нема. Виродки.

За ніч ще думаю не один десяток машин постраждає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я от не розумію... як швидко треба їхати, чи куди дивитися, щоб налетіти на той люк?

Та його ще здалеку видно, що з ним щось не так

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і навіщо умнічати, розкажи що його видно вночі всім тим хто машини розковбасив посередині проспекту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вночі всі їхали 60 км на годину? не вірю.

А чого посередині, якщо правила вимагають триматися якомога правіше? права полоса була зайнята?

на 95% впевнений, що якби не порушували, то б цього не сталося.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А при чому тут "порушували", "не порушували"? Яка різниця? При чому ПДР, які вимагають триматися якомога правіше, коли по правій смузі практично неможливо їхати по причині великої "ямковості"?

Коли робили дорогу біля "Варшавки" по Кравчука, кілька люків лишилися значно нижче дорожнього полотна. Так я вперше після ремонту їхав тією дорогою вночі на велосипеді, не порушуючи правил ДР, з нотіком за спиною. Їхав до першого люка, Потім був кульбіт через руль. Благо, що приземлився не на спину.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та вже сьодні ніби машини стоять - щось будуть робити

але вирили ще 2 наступні.

Venom, немає сенсу сперечатися з "грамотними міра сєго" яким аби поп**діти. Не треба бути водієм зі стажем щоби знати що біля 5ти чи 9ти (як в нашому випадку) поверхових будинків завжди напарковано машин вночі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чого посередині, якщо правила вимагають триматися якомога правіше? права полоса була зайнята? на 95% впевнений, що якби не порушували, то б цього не сталося.

Правіше ніхто не тримався і не буде триматись, як вже раніше сказано із-за ямковості, т.к. як маршрутки і тролейбуси їх розбивають. Я не думаю шо ви вночі завжди їздите правою смугою...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцький міський голова Микола Романюк видав розпорядження «Про перекриття руху транспорту проспектами Президента Грушевського та Перемоги», – інформує «Волинська правда».

Рух транспорту (крім громадського) проспектами Президента Грушевського та Перемоги 27 квітня 2012 року буде перекритий з 17.00 год. до 22.00 год.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцький міський голова Микола Романюк видав розпорядження «Про перекриття руху транспорту проспектами Президента Грушевського та Перемоги», – інформує «Волинська правда».

Рух транспорту (крім громадського) проспектами Президента Грушевського та Перемоги 27 квітня 2012 року буде перекритий з 17.00 год. до 22.00 год.

З якого дива?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...