Jump to content

Український Smart


Nikandr

  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted

41062_1.jpg

На прошедшей в украинской столице выставке "Моторшоу-Украина 2010" состоялась презентация суперкомпактного сити-кара на электротяге, стоимость которого примерно в пять раз ниже цены будущего гибридомобиля российского олигарха и на несколько сотен долларов дешевле индийского хэтчбека Тата Nano, претендующего на титул мирового "супербюджетника".

В новой разработке Киевского мотоциклетного завода, созданной при сотрудничестве с предприятием "Ариан", шасси и рама построены с применением стальных труб. Крыша, а также боковые и передние панели выполнены из пенопласта (!), покрытого стекловолокном. Сама машинка, рассчитанная на двоих пассажиров, имеет полуоткрытый кузов, а двери авто открываются вверх наподобие знаменитого "крыла чайки" германской компании Mercedes.

Под капотом концепта установлен четырехтактный двигатель МТ-10 объемом в 0.25 литра от чоппера "Днепр", расположенный спереди. Максимальная скорость модели составит 95 км/час, при этом расход топлива в городском цикле будет равен 6 л. Руководство завода-разработчика утверждает, что при установке импортного карбюратора расход топлива сократится до 4,5 литров.

Серийное производство пока безымянной новинки планируется начать в конце 2010 года. Стоимость "малютки" составит $2000. Производитель намерен выпускать ежегодно по 1000 экземпляров миникара.

(с)

Posted

пробег такого автомобиля , по нашим дорогам, будет - до первой ямы...

Posted

гібридний походу - об'єм 0,25 л це менше як в мопеді, тому певно цей бензивновий двигун лише крутить генератора, який вже приводить в дію елетродвигуни коліс. Але як для такого об'єму двигуна, то шось він дуже багато жере...

Posted

а хіба при цьому пероетворенні немає втрати енергії? вони ще б електрикою нагрівали воду і була парова тяга.

Posted

об'єм 0,25 л це менше як в мопеді

Це в 5 раз більше чим в мопеді!!! В мопеді 0,05л = 50 см кубічних, а 0,5 = пів літра. Да, мені в мопед такий мотор - ракєто...

Posted

 Київський Мотоциклетний Завод, а точніш їх сайт, і власна пам"ять кажуть, що об"єм  у

четырехтактного двигателя МТ-10
 см. куб.:    649

звідкі приплели 250 кубів - невідомо.

Якщо і ставитимуть таки двигуни, то це гарантія геморою майбутнім щасливим власникам. Мало того що він є МЕГА морально і фізично застарівшим (копія німецького опозита кінця 30х років марки BMW), так і сучасні вузли та деталі та "якісна" зборка, запорука великої кількості косяків.

Слабо вірю, що таке чудо піде в серію.

Posted

Не варто було копіювати західну моду на гібриди і робити чистий електромобіль.

Тим більше що концептуально це  міський "задовоз", як і smart, їздити ним на далекі відстані - дурна ідея.

Але для експериментів за таку ціну я б придбав.  "Рамники" в цілому  викликають довіру ;)

Posted

Якщо там ще і карб з МТ - не заздрю я власникам цього чуда....В мене Запорожець викликає значно більше впевненості при всій недосконалості його конструкції...

Posted

Мдаааа.... 6 л\100км это конечно жесть для такого куска говмалыша. Фабия 1,4 TDi наверно меньше жрёт ;) А вообще похоже на инвалидную коляску

i-394.jpg

ЗЫ Да и кстати, вот фото конкурента ;)

tata_nano_red.jpg

Tata Nano

Posted

я, кажется, все понял насчет "чоппера Днепр" и расхождения в объеме двигателя - на самом деле новая машина будет представлять собой два "Днепра" сваренных балками =)

Posted

"Днепр" как и "Урал" до сих пор остаются весьма востребованными объектами для переделок и тюнинга. причины - неубиваемый движок и огромное поле деятельности продвинутого байкера-механика с навыками сварки и гайковерчения. но брать оттуда движок для машины в 21'м веке - по меньшей мере глупо.

Posted

Раз плавно перейшли до байків...

Цікава деталь, у нас ці опозити можна,рахуй, виміняти на бутиль самогона майже в будь-якому селі.

А от що коштують rare motor bike with a sidecar у них. При чому, попит огого!

Posted

Не знаю в кого що там з переду і де той

славнозвісний капот ..

але це фото говорить саме за себе

http://bagnet.org/photo/12673

запорожець і є запорожець

:D

Posted

_MG_1511.jpg

:0123:

Now The Time Has Come When All Is Said And Done

We're Back Together On The Road It's Time To Fly

No More Time To Wait You Know It Feels So Great

Wearin Leather On A Horse Of Steel I Ride

всє сказани слава, все сдєлани дєла, - по-нашому єслі :D

Posted

Господа украинские автопроизводители! Харош страдать хер изобретательством.Купите патент на Гольф-2 и клепайте его еще лет 10,продавайте по 5000 дол. и украинский народ будет вам безмерно благодарен!!!!

Posted

Хароша машинка зганяти за пивком або на дачу на шашлик. Її ж можна ремонтувати як в "Простоквашино", прамо на 5му поверсі в квартирі!! :)

Posted

Бачив це чудо по телевізору. Це аж ніяк не апарат для серійного виробництва. Більш-менш нормально машинка виглядає лише збоку і сидіння на вигляд нічого так. Панель приладів як в старезного трактора. Вигляд спереду - жахливий. Технічний рівень також дуже низький. Двигун морально і технічно застарів ще років 30 назад.

Posted

Саня, це все-таки концепт, який скоріш за все нашвидкоруч ліплений, аби встигнути до виставки.

Якщо (раптом) піде в серію - думаю панель точно поміняють, та й двигун можливо.

Posted

З того, що розказували, випливає інше. Машинка розробляється вже не перший рік. Розробляється народним умільцем, а на КБ заводу. Я так зрозумів, що це просто як хоббі в мужичка. Варіант, який показувався на виставці, то вже не перший екземпляр, зібраний з того, що під рукою.

Загалом ідея мені подобається. Але якщо довести її до ума, то ціна буде явно більша, ніж оголошені $2000. Сам мотор нормальний чого потягне...

Posted

Ще пару фоток цього монстра

mini-ukr-auto-rul-ua-01.jpg

mini-ukr-auto-rul-ua-05.jpg

mini-ukr-auto-rul-ua-06.jpg

Бахрома на сідлі - забавно  :rolleyes:

Певно десь по салоні ще мають бути переводні картинки з Пугачовою чи Боярським :smile3:

На останній фотці покритий пилом древнющий двигун, туди б куди доцільніше було б поставити сучасний оппозит від BMW

(якого на розборках не важко знайти за досить невеликі гроші):

2333d1224138020-bmw-r1200-motorcycle-engine-r1200.jpg

lg+2005_bmw_r1200gs+engine_diagram_view.jpg

Характеристики:

Тип конструкции - Air/oil-cooled flat twin (’Boxer’) 4-stroke, one camshaft and four valves per cylinder, central balancer shaft

Диаметр цилиндра / ход поршня - 101 mm x 73 mm

Рабочий объем - 1,170 cc

Номинальная мощность - 80 kW (109 hp) at 7,500 rpm

Макс. крутящий момент - 115 Nm at 6,000 rpm

Степень сжатия - 12.0 : 1

Тип смесеобразования / система управления двигателя - Electronic intake pipe injection/BMS-K digital engine management with overrun fuel cut-off, twin-spark ignition

Очистка ОГ - Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3

Posted

Під такий двигун доведеться всю трансмісію переробляти. В нього потужність і крутний момент значно більші, ніж у встановленого довоєнного опозита.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...