ursa Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 10:19 #1 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 10:19 Список:Citroen BerlingoFiat DobloOpel ComboPeugeot PartnerRenault KangooSkoda RoomsterVolkswagen CaddyИ с натяжкой в этот же класс - Dacia (Renault) Logan MCVЧто-то ещё такого типа?1. В чём отличия? Размеры, комфорт, эксплуатация, ремонтопригодность?2. Движок от скольки заслуживает внимания? Или альтернативы 2.0HDi нет?3. Цена на б/у?
Scorpio Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 10:56 #2 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 10:56 Діма, сходи на авторинок в неділю Я б вибрав Volkswagen Caddy
ursa Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 10:56 Автор #3 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 10:56 Чем Caddy лучше остальных? Мягче подвеска?
dimmon Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:11 #4 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:11 пару дней назад ехал в 7ми местном Логане, да нормальный авто оказывается Но из всех этих тоже наверное Каддик бы выбрал, если свежих годов. Урса ты укажи каких годов смотришь и какой бюджет, может тогда больше советов будет.
ursa Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:19 Автор #5 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:19 Пока только изучается вопрос, поэтому интересует любая информация
yvazhaemuy Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:24 #6 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:24 Список:Citroen BerlingoFiat DobloOpel ComboPeugeot PartnerRenault KangooSkoda RoomsterVolkswagen CaddyИ с натяжкой в этот же класс - Dacia (Renault) Logan MCVЧто-то ещё такого типа?1. В чём отличия? Размеры, комфорт, эксплуатация, ремонтопригодность?2. Движок от скольки заслуживает внимания? Или альтернативы 2.0HDi нет?3. Цена на б/у?З власного досвіду можу сказати, що в даному списку альтернативи Volkswagen Caddy (не знаю тільки за Шкоду), за практичністтю, надійністтю і комфортом. Звичайно ціна на це авто значно вища, але це того стоїть! Їздив на Партнері, і після гольфа - 2, здавалась ракетою, але коли пересів на Кадді, то Партнер тепер мені не партнер, просто добре напханий електронікою віз... Все пізнається в порівнянні.Якщо порівнювати Кадді і Партнер за 10 бальною шкалою то я поставлю такі оцінки:Размеры, - Кадді - 8, Партнер 10. Каді меньший але для сімї, для бізнесу (крім будматеріалів) можна возити все!Комфорт, - Кадді - 9, Партнер 7 Єдиний мінус Кадді (перероблений грузовик) - трішки жорсткуватий, партнер мякший. Мінус Партнера - Гідропідсилювач руля - гірший, в салон шумний, Эксплуатация - Кадді - 10, Партнер - 8 За два роки експлуатаці кадді крім масла і стійок стабілізатора не міняв більше нічого. На Партнері були серйозні проблеми з двигуном. Ремонтопригодность - Кадді - 9, Партнер - 7 На Партнера можно шо то на шротах знайти, на Кадді важче.Fiat Doblo - за дизайном салону і комфортом значно поступається навіть Комбо!Opel Combo - малий і до того ж Опель.Peugeot Partner - Те що вмісткий можна поставити в плюс, але вибагливий в ремонті - це значний мінус.Renault Kangoo - Для місцевого пересування. Skoda Roomster - Симпатична але трішки замаленька як для класу "чобітка"Volkswagen Caddy - Не даремно це авто було визнано номер один в своєму класі у 2008 році.
Venom Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:25 #7 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:25 Знайомий таксист говорив, що Логани досить пристойної якості. Підвіска невбиваєма. Те що Дача - єрунда. В Росії вони продаються як Рено.
Harddriver Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:29 #8 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:29 Мав Сombo. Хотілось "для бізнеса і сім'ї" + бензиновий. Вердикт - фтоппку. Ломуч, проданий. Dacia (Renault) Logan MCV - зараз маю майже те саме (Logan). Підвіска, двигун, прохідність, комфорт - все норм. Але іноді матюкаю "жабників" за жлобство і надіюсь на шроти. (у випадку з MCV надіядись доведеться довше) Сaddy - класна машина, витривала, єдиний мінус - дорогувато і немає бокової дверки - вантажі тільки "через зад" (тьощу - туда-же, бо через відкидні спинки не кожна влізе ) Caddy Life уви поки-що надто переоцінений.
ursa Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:42 Автор #9 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:42 Те що Дача - єрунда. В Росії вони продаються як Рено.У нас уже тоже, новые Skoda Roomster - Симпатична але трішки замаленька як для класу "чобітка"В салоне говорили, что сделана на базе Caddy, хз Сaddy - класна машина, витривала, єдиний мінус - дорогувато і немає бокової дверкиОни все двухдерки? Машина такого типа с тремя дверями - нормально? Или лучше искать с четырьмя? А что по двигателям - бензин, дизель, варианты?
FOX Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:54 #10 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 11:54 Імхо дизель рулить. Хороша тяга на у всьому діапазоні обертів + економічність.
Harddriver Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 12:32 #11 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 12:32 Рулить. Особливо зимою А звук, а запах! А ремонт ТНВД? З приводу економічності - газ дешевше виходить. Імхо 2 топікстартер: Всі двух. Це "черевичок". Переробляють в грузопассажир, по-грошам не смертельно (було). В такому випадку в салоні роблять лавку-сідушку, бажано зйомну, вхід до якої - через складні спинки передніх сидінь, як в двудверках. Дехто не заморачується, і робить просто "вхід через жо"
Deemon Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 12:38 #12 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 12:38 Тут влучно, дизель, особливо з турбіною = тяга як у поїзда + економ. Але є і маленькі ньюанси, сучасні двигуни напаковані електронікою, а також вузлами та деталями які бувають примхливі, особливо до тіє ж соляри або мастильних матеріалів. Мало кому хочеться міняти форсунки по 100 $\ шт бо на заправці "xyz" в колонці з написом Diesel - одному Богу відомо що намішано. Renault Kangoo - їздив на дизельному і бензиновому. 1 - да, тракторець , але невбиваємий і з скромним апетитом. 2 - весело розганяється, менше чути двигун, імхо авто відчутно м"якше в порівнянні з вищевказаним моторчиком. Хоча я б брав - дизель
FOX Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 12:39 #13 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 12:39 Harddriver, ну тут вже кожному своє. Скрізь є свої + і -. Через те і написав імхо.
Harddriver Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 12:44 #14 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 12:44 От і я кажу - кожному своє Комусь тяга важлива і ресурс мотора, бо возить тяжке. До-речі, у випадку робочого буса-ваговоза дизель дійсно поза конкуренцією.
yvazhaemuy Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 13:09 #15 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 13:09 Сaddy - класна машина, витривала, єдиний мінус - дорогувато і немає бокової дверки - вантажі тільки "через зад" (тьощу - туда-же, бо через відкидні спинки не кожна влізе ) Якщо говорити про Кадді до 2004 року випуску, то так 2-х дверний. З 2004 йдуть Кадді з боковою дверкою і навіть злівою сторони теж ставлять додаткову дверку.
Harddriver Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 13:18 #16 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 13:18 Черевик-Кадік з дверками Дійсно, не бачив. Можливо ти маєш на увазі Caddy Life? Так він новий - під $30 000. За такі гроші можна автобус бус купити
hyrurg Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 14:41 #18 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 14:41 На наших дорогах і при такій гумі ці диски швидко стануть квадратними
Harddriver Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 15:11 #19 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 15:11 Cимпатичний, чьорт А головне - історія з франко-італійськими "близнюками" повторюється (купа дешевих з/ч, купа майстрів, купа комплектацій) Тай ціна не "кусюча". Імхо варто шукати reviews.
yvazhaemuy Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 17:53 #20 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 17:53 Черевик-Кадік з дверками Дійсно, не бачив. Можливо ти говориш про Caddy Life? Так він новий - під $30 000. Я говорю про Каді Кастен (будка) і 2006 рік тепер на ринку 11$ не переобладнаний а 13$ зроблений салон. А Каді Лайф - це пасажирський з завода, у нього підвіска інша стоїть ніж у Кастена. От і вся різниця а салон у нас в Луцьку зроблять за 1000 зелених не гірше як у Лайф.
Scorpio Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 19:18 #21 Опубліковано 9 Квітня, 2010 в 19:18 yvazhaemuy істіну глаголіш
opel95 Опубліковано 10 Квітня, 2010 в 05:43 #22 Опубліковано 10 Квітня, 2010 в 05:43 Я говорю про Каді Кастен (будка) і 2006 рік тепер на ринку 11$ не переобладнаний а 13$ зроблений салон.А Каді Лайф - це пасажирський з завода, у нього підвіска інша стоїть ніж у Кастена. От і вся різниця а салон у нас в Луцьку зроблять за 1000 зелених не гірше як у Лайф.Троха поправлю...11$-це з мотором 2.0 він геморойний і слабий, а за 13$ буде без салона пуля з мотором 1.9ТДІ.Салон за 1000$ можливий але біднуватий. З нормальною шумкою,сідухами і хоча б матеріалом а не шкірою десь до півтори тисячі.
fedot Опубліковано 10 Квітня, 2010 в 19:14 #23 Опубліковано 10 Квітня, 2010 в 19:14 за таке бобло я би взяв Fiat Scudo з 2.0 JTD, мав би повноцінний бус зі всіма його перевагами.
Plum Опубліковано 10 Квітня, 2010 в 20:05 #24 Опубліковано 10 Квітня, 2010 в 20:05 салон у нас в Луцьку зроблять за 1000 зелених не гірше як у Лайф. Да, давайте будемо думати що німці лохи, завжди легше жити коли думаєш, що всі дурніші, тільки ми розумні По-перше, жоден переобладнаний в нас автомобіль не відповідає нормам безпеки для пасажирів (розумію, купуючи автомобіль кожен з нас щиро надіється, що не потрапить в ньому в ДТП, але все ж), в багатьох з них навіть ременів безпеки немає, я вже не кажу про правильно підібрані і встановлені сидіння і т.д. Нормально закріпити в них дитячі крісла взагалі нереально. По-друге в переобладнаних автомобілях ззаду зимою холодно, а влітку гаряче і душно, тому що там немає правильної вентиляції (та взагалі ззаду ніякої немає) та обігріву, вікна не відкриваються, а кузов не має заводської термоізоляції (а також вібро- і шумо-ізоляції). Та і взагалі перш ніж стверджувати про "не гірше" я раджу спочатку подивись і порівняти оригінальні салони і переобладнані. Порівняйте для прикладу оригінальний Wolksvagen Caravella і ті переобладнані Transporter, які в нас їздять. Це небо і земля. Ну і не забувайте, що в оригінальних пасажирських і вантажних автомобілях, які ззовні ніби абсолютно однакові, іноді буває різна підвіска -- в пасажирських авто вона більш м'яка і комфортна для пасажирів, які сидять ззаду. І крім того, для переобладнання автомобілів в нас часто використовуються матеріали (зокрема клеї), які категорично заборонено використовувати для таких робіт, наприклад літом при нагріванні вони можуть виділяти токсичні речовини. В нас же цього ніхто не перевіряє, все робиться аби дешевше. P.S. Все вищенаписане -- з власного досвіду. Кажу це як бувший власник переобладнаного Citroen Berlingo, а зараз в нас є на фірмі переобладнаний Mercedes Vito.
D@ve Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 05:09 #25 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 05:09 В тему про двигуни. Прочитав вчора в блозі автомеханіка (пост про одноразові автомобілі):Дизель хорош для коммерческого использования. Все. Личная машина лучше с бензиновым мотором, он меньше склонен к неожиданному вытягиванию из кармана владельца крупных сумм денег. Да, на больших машинах бензиновый мотор жрет бензин с сытым и довольным урчанием. Но раз вы возите свое единственное бренное тело в двух тоннах железа - значит можете себе позволить. Ну а если вас семеро по лавкам - то это уже почти коммерческое использование, см. выше :-).
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.