Перейти до змісту

Как определиться с вместительной семейной машинкой класса "ботинок"? :)


ursa

Рекомендовані повідомлення

Список:

Citroen Berlingo

Fiat Doblo

Opel Combo

Peugeot Partner

Renault Kangoo

Skoda Roomster

Volkswagen Caddy

И с натяжкой в этот же класс - Dacia (Renault) Logan MCV

Что-то ещё такого типа?

1. В чём отличия? Размеры, комфорт, эксплуатация, ремонтопригодность?

2. Движок от скольки заслуживает внимания? Или альтернативы 2.0HDi нет?

3. Цена на б/у?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пару дней назад ехал в 7ми местном Логане, да нормальный авто оказывается :) Но из всех этих тоже наверное Каддик бы выбрал, если свежих годов. Урса ты укажи каких годов смотришь и какой бюджет, может тогда больше советов будет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пока только изучается вопрос, поэтому интересует любая информация :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Список:

Citroen Berlingo

Fiat Doblo

Opel Combo

Peugeot Partner

Renault Kangoo

Skoda Roomster

Volkswagen Caddy

И с натяжкой в этот же класс - Dacia (Renault) Logan MCV

Что-то ещё такого типа?

1. В чём отличия? Размеры, комфорт, эксплуатация, ремонтопригодность?

2. Движок от скольки заслуживает внимания? Или альтернативы 2.0HDi нет?

3. Цена на б/у?

З власного досвіду можу сказати, що в даному списку альтернативи Volkswagen Caddy (не знаю тільки за Шкоду), за практичністтю, надійністтю і комфортом. Звичайно ціна на це авто значно вища, але це того стоїть! Їздив на Партнері, і після гольфа - 2, здавалась ракетою, але коли пересів на Кадді, то Партнер тепер мені не партнер, просто добре напханий електронікою віз... Все пізнається в порівнянні.

Якщо порівнювати Кадді і Партнер за 10 бальною шкалою то я поставлю такі оцінки:

Размеры, - Кадді - 8, Партнер 10. Каді меньший але для сімї, для бізнесу (крім будматеріалів) можна возити все!

Комфорт, - Кадді - 9, Партнер 7 Єдиний мінус Кадді (перероблений грузовик) - трішки жорсткуватий, партнер мякший. Мінус Партнера - Гідропідсилювач руля - гірший, в салон шумний,

Эксплуатация - Кадді - 10, Партнер - 8 За два роки експлуатаці кадді крім масла і стійок стабілізатора не міняв більше нічого. На Партнері були серйозні проблеми з двигуном.

Ремонтопригодность - Кадді - 9, Партнер - 7 На Партнера можно шо то на шротах знайти, на Кадді важче.

Fiat Doblo - за дизайном салону і комфортом значно поступається навіть Комбо!

Opel Combo - малий і до того ж Опель.

Peugeot Partner - Те що вмісткий можна поставити в плюс, але вибагливий в ремонті - це значний мінус.

Renault Kangoo - Для місцевого пересування.

Skoda Roomster - Симпатична але трішки замаленька як для класу "чобітка"

Volkswagen Caddy - Не даремно це авто було визнано номер один в своєму класі у 2008 році.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знайомий таксист говорив, що Логани досить пристойної якості. Підвіска невбиваєма. Те що Дача - єрунда. В Росії вони продаються як Рено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мав Сombo. Хотілось "для бізнеса і сім'ї" + бензиновий. Вердикт - фтоппку.    Ломуч, проданий. 

Dacia (Renault) Logan MCV - зараз маю майже те саме (Logan). Підвіска, двигун, прохідність, комфорт - все норм. Але іноді матюкаю "жабників" за жлобство і  надіюсь на шроти. (у випадку з MCV надіядись доведеться довше)

Сaddy - класна машина, витривала, єдиний мінус - дорогувато і немає бокової дверки - вантажі тільки "через зад" (тьощу - туда-же, бо через відкидні спинки не кожна влізе ;))

Caddy Life уви поки-що надто переоцінений.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Те що Дача - єрунда. В Росії вони продаються як Рено.
У нас уже тоже, новые :)
Skoda Roomster - Симпатична але трішки замаленька як для класу "чобітка"
В салоне говорили, что сделана на базе Caddy, хз :)
Сaddy - класна машина, витривала, єдиний мінус - дорогувато і немає бокової дверки
Они все двухдерки? :blink:

Машина такого типа с тремя дверями - нормально? Или лучше искать с четырьмя?

А что по двигателям - бензин, дизель, варианты?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Імхо дизель рулить. Хороша тяга на у всьому діапазоні обертів + економічність.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рулить. Особливо зимою  :mdr:

А звук, а запах!   :rolleyes:  А ремонт ТНВД?

З приводу економічності - газ дешевше виходить.  Імхо :)

2 топікстартер: Всі двух. Це "черевичок". Переробляють в грузопассажир, по-грошам не смертельно (було).

В такому випадку в салоні роблять лавку-сідушку, бажано зйомну, вхід до якої - через складні спинки передніх сидінь, як в двудверках. Дехто не заморачується, і робить просто "вхід через жо" :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут влучно, дизель, особливо з турбіною = тяга як у поїзда  + економ.

Але є і маленькі ньюанси, сучасні двигуни напаковані електронікою, а також вузлами та деталями які бувають примхливі, особливо до тіє ж соляри або мастильних матеріалів. Мало кому хочеться міняти форсунки по 100 $\ шт бо на заправці "xyz" в колонці з написом Diesel - одному Богу відомо що намішано.

Renault Kangoo - їздив на дизельному і бензиновому. 1 - да, тракторець :), але невбиваємий і з скромним апетитом. 2 - весело розганяється, менше чути двигун, імхо авто відчутно м"якше в порівнянні з вищевказаним моторчиком.

Хоча я б брав - дизель

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От і я кажу - кожному своє :) Комусь тяга важлива і ресурс мотора, бо возить тяжке. 

До-речі, у випадку робочого буса-ваговоза дизель дійсно поза конкуренцією.  :smile-zachot:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сaddy - класна машина, витривала, єдиний мінус - дорогувато і немає бокової дверки - вантажі тільки "через зад" (тьощу - туда-же, бо через відкидні спинки не кожна влізе ;))

Якщо говорити про Кадді до 2004 року випуску, то так 2-х дверний. З 2004 йдуть Кадді з боковою дверкою і навіть злівою сторони теж ставлять додаткову дверку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Черевик-Кадік з дверками   :blink: Дійсно, не бачив.

Можливо ти маєш на увазі Caddy Life? Так він новий - під $30 000. За такі гроші можна автобус бус купити   :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Cимпатичний, чьорт ;)

Fiat-Qubo-Natural-Power-3x800x600.jpg

А головне - історія з франко-італійськими "близнюками" повторюється   :0123: (купа дешевих  з/ч, купа майстрів, купа комплектацій)

Тай ціна не "кусюча".  Імхо варто шукати  reviews. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Черевик-Кадік з дверками :blink: Дійсно, не бачив.

Можливо ти говориш про Caddy Life? Так він новий - під $30 000.

Я говорю про Каді Кастен (будка) і 2006 рік тепер на ринку 11$ не переобладнаний а 13$ зроблений салон.

А Каді Лайф - це пасажирський з завода, у нього підвіска інша стоїть ніж у Кастена. От і вся різниця а салон у нас в Луцьку зроблять за 1000 зелених не гірше як у Лайф.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я говорю про Каді Кастен (будка) і 2006 рік тепер на ринку 11$ не переобладнаний а 13$ зроблений салон.

А Каді Лайф - це пасажирський з завода, у нього підвіска інша стоїть ніж у Кастена. От і вся різниця а салон у нас в Луцьку зроблять за 1000 зелених не гірше як у Лайф.

Троха поправлю...11$-це з мотором 2.0 він геморойний і слабий, а за 13$ буде без салона пуля з мотором 1.9ТДІ.

Салон за 1000$ можливий але біднуватий. З нормальною шумкою,сідухами і хоча б матеріалом а не шкірою десь до півтори тисячі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за таке бобло я би взяв Fiat Scudo з 2.0 JTD, мав би повноцінний бус зі всіма його перевагами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

салон у нас в Луцьку зроблять за 1000 зелених не гірше як у Лайф.

Да, давайте будемо думати що німці лохи, завжди легше жити коли думаєш, що всі дурніші, тільки ми розумні ;)

По-перше, жоден переобладнаний в нас автомобіль не відповідає нормам безпеки для пасажирів (розумію, купуючи автомобіль кожен з нас щиро надіється, що не потрапить в ньому в ДТП, але все ж), в багатьох з них навіть ременів безпеки немає, я вже не кажу про правильно підібрані і встановлені сидіння і т.д. Нормально закріпити в них дитячі крісла взагалі нереально. По-друге в переобладнаних автомобілях ззаду зимою холодно, а влітку гаряче і душно, тому що там немає правильної вентиляції (та взагалі ззаду ніякої немає) та обігріву, вікна не відкриваються, а кузов не має заводської термоізоляції (а також вібро- і шумо-ізоляції). Та і взагалі перш ніж стверджувати про "не гірше" я раджу спочатку подивись і порівняти оригінальні салони і переобладнані. Порівняйте для прикладу оригінальний Wolksvagen Caravella і ті переобладнані Transporter, які в нас їздять. Це небо і земля.

Ну і не забувайте, що в оригінальних пасажирських і вантажних автомобілях, які ззовні ніби абсолютно однакові, іноді буває різна підвіска -- в пасажирських авто вона більш м'яка і комфортна для пасажирів, які сидять ззаду. І крім того, для переобладнання автомобілів в нас часто використовуються матеріали (зокрема клеї), які категорично заборонено використовувати для таких робіт, наприклад літом при нагріванні вони можуть виділяти токсичні речовини. В нас же цього ніхто не перевіряє, все робиться аби дешевше.

P.S. Все вищенаписане -- з власного досвіду. Кажу це як бувший власник переобладнаного Citroen Berlingo, а зараз в нас є на фірмі переобладнаний Mercedes Vito.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В тему про двигуни. Прочитав вчора в блозі автомеханіка (пост про одноразові автомобілі):

Дизель хорош для коммерческого использования. Все. Личная машина лучше с бензиновым мотором, он меньше склонен к неожиданному вытягиванию из кармана владельца крупных сумм денег. Да, на больших машинах бензиновый мотор жрет бензин с сытым и довольным урчанием. Но раз вы возите свое единственное бренное тело в двух тоннах железа - значит можете себе позволить. Ну а если вас семеро по лавкам - то это уже почти коммерческое использование, см. выше :-).
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...