rossonero1899 Опубліковано 15 Січня, 2010 в 21:35 #1 Опубліковано 15 Січня, 2010 в 21:35 Бажано вказати що за автомобіль, техн. характеристики і де ви ганяли.
Marshall Опубліковано 15 Січня, 2010 в 21:43 #2 Опубліковано 15 Січня, 2010 в 21:43 A6 Quattro 2.8 200км/год. на ділянці одностороннього руху між дерно та звірів більше не вийшло - дорога сі скінчила
Davids Опубліковано 15 Січня, 2010 в 21:45 #3 Опубліковано 15 Січня, 2010 в 21:45 я на 4ужому грант вітара 160 по полі, тестували машинку)і на мурано 200)
valuzk Опубліковано 15 Січня, 2010 в 22:47 #4 Опубліковано 15 Січня, 2010 в 22:47 skoda octavia tour 1.9 tdi - 170 км. далі страшно стало, по дорозі на Київ.
la20 Опубліковано 15 Січня, 2010 в 23:23 #5 Опубліковано 15 Січня, 2010 в 23:23 Daewoo lanos 1,5 - 173-175 (по паспорту вроді 170 максимум - неправда мона швидше) в Голобах, заївся чогось з десяткою - 1,6 Було ще до введення штрафів
Opium Опубліковано 15 Січня, 2010 в 23:56 #6 Опубліковано 15 Січня, 2010 в 23:56 232-235 км/ч BMW 750 1989 года, дальше давить на педаль не рискнул, хотя запас газа еще был. Обьездная, в сторону Липин
Yarchik Опубліковано 16 Січня, 2010 в 07:26 #7 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 07:26 Траса Київ-Одеса. Мерседес, 3,2 л, автомат, 260 км/год (було покладено стрілку). Правда, за кермом був не я. Знаю, що не повірите - викладаю відео, яке зробив сам, сидячи поруч.На своїй Епіці (2,5 л, автомат 5ступка) 9 місяців тому розганявся до 200, їдучи з Києва до Луцька.260.avi
vanus Опубліковано 16 Січня, 2010 в 08:29 #8 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 08:29 Ковель-Луцьк 22хв Субару Імпреза 2л максималка 160за 30 км до Києва Опель Вектра С 2,2л 250
Yarchik Опубліковано 16 Січня, 2010 в 08:49 #9 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 08:49 Ванус, ти з математикою не дружиш Якщо 160 км/год максимальна швидкість, то, виходить, за хвилину ти проїжджаєш 2,66 км. За ті 22 хв., що ти написав, з такою швидкістю можна проїхати 58 км, але аж ніяк не 69 км, які реально від Луцька до Ковеля. До того ж не вірю я, що тобі не доводилося тормозити як мінімум, перед двома залізничними переїздами, які розташовані не на прямій ділянці, а на зигзюгах. Ото вже, куме, як брешете, то хоч цифри ховайте
Stealth Опубліковано 16 Січня, 2010 в 08:59 #10 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 08:59 270 Киев-Одесса Ford Mondeo, но потом менял памперс
rabzy Опубліковано 16 Січня, 2010 в 09:26 #11 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 09:26 Mercedes E 211 270 CDI - 210 км/год (Ковель-Любомль)VW Passat B6 3.2 FSI - 205 км/год (Ковель-Любомль)І на своїй Skoda Octavia A5 1.6 MPI - 190 км/год (теж десь за Ковелем).
Hexus Опубліковано 16 Січня, 2010 в 09:28 #12 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 09:28 Москвич 412 ИЭ, двигатель 1,5 родной, 5-и ступенчатая КПП от полонез участок дороги Луцк-Дачное 160 км/ч. Больше не выжали потому что стало ссыкотно и началси населенный пункт.
Davids Опубліковано 16 Січня, 2010 в 09:55 #13 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 09:55 270 Киев-Одесса Ford Mondeo, но потом менял памперсщо ж то за фордік такий?)
Саня Опубліковано 16 Січня, 2010 в 10:22 #14 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 10:22 Москвич 412 ИЭ, двигатель 1,5 родной, 5-и ступенчатая КПП от полонез участок дороги Луцк-Дачное 160 км/ч. Больше не выжали потому что стало ссыкотно и началси населенный пункт. З коробкою полонезівською спідометр трохи більше бреше
Stealth Опубліковано 16 Січня, 2010 в 10:31 #15 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 10:31 3.5 Ford Mondeo Spoirt Edition
difoto Опубліковано 16 Січня, 2010 в 10:43 #16 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 10:43 120 км/ч, Одесса-Киев, с горки! Форд Транзит 2,5Д
Terrable Опубліковано 16 Січня, 2010 в 10:45 #17 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 10:45 На служебном Жигуле 14 модели, 1.5 движок, 5-ступка - разгоняли по дороге Ковель-Любомль 175 км/час. И то случайно, водитель заболтался ))))
VaLeRa Опубліковано 16 Січня, 2010 в 10:54 #18 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 10:54 Ниссан Синя Пташка 2,0 не мій - їхав десь 170 кмч перед Голобами. на своїй повністю загруженій Aveo 1,5л по одеській - 165 кмч. Далі просто не дуже цікаво було, таки з сімєю їхав. Terrable уявляю як кричав водій щоб його було чути в жигулику та на такій швидкості....
rossonero1899 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 12:12 Автор #20 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 12:12 Траса Київ-Одеса. Мерседес, 3,2 л, автомат, 260 км/год (було покладено стрілку). Правда, за кермом був не я. Знаю, що не повірите - викладаю відео, яке зробив сам, сидячи поруч.На своїй Епіці (2,5 л, автомат 5ступка) 9 місяців тому розганявся до 200, їдучи з Києва до Луцька.Так хіба в мерсів не стоїть огранічітєль на 250?Мій брат їхав 227 на Ауді А6 1996 року, мотор 2.0 по моєму....
Yarchik Опубліковано 16 Січня, 2010 в 12:46 #21 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 12:46 Траса Київ-Одеса. Мерседес, 3,2 л, автомат, 260 км/год (було покладено стрілку). Правда, за кермом був не я. Знаю, що не повірите - викладаю відео, яке зробив сам, сидячи поруч.Так хіба в мерсів не стоїть огранічітєль на 250?Цей мерс вроді 1998, чи 2000 р. Тоді не ставили обмеження.
Plum Опубліковано 16 Січня, 2010 в 13:19 #22 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 13:19 Мій брат їхав 227 на Ауді А6 1996 року, мотор 2.0 по моєму.... а двоюрідний дядько кума сусіда знайомого мого знайомого на власні очі бачив машину, яка обігнала його на 301,96 км/год по моєму
b0rg Опубліковано 16 Січня, 2010 в 13:42 #23 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 13:42 беріть в машину GPS і ви побачите як брешуть ваші спідометри
Адміністратори kmd Опубліковано 16 Січня, 2010 в 13:42 Адміністратори #24 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 13:42 Жигуль моделі 11 коробка від третьої. Горохів - Луцьк 145 білше не їхала. Та і страшно, перепригує з полоси на полосу сама Горохів - Луцьк. Лада 8 1,5л на той час їй було може з рік від народження. 180 стрілку вложив. Горохів - Луцьк. Ауді 100 сільодка авант 2,3 інжектор. Точно не пам'ятаю. Але стрілка тоно була за позначкою 180 Це сімейні машини на який я катав. За чужі промовчу
Shura Опубліковано 16 Січня, 2010 в 13:44 #25 Опубліковано 16 Січня, 2010 в 13:44 нда. а потом все удивляются, почему эта тема такая бесконечная. а тут все джигиты...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.