Перейти до змісту

Кто каким бензом заправляет машинку и где


dimmon

Кто каким бензом заливает машинку и где  

830 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Заправив на ВОГ їхній долбаний мустанг 230 грн. - вистачило на 180 км :0161: оФіГЄЛ!..

Заправив на ВОГ А-92 230 грн. - вистачило на 230 км. Тепер ніколи не поїду на довбаний WOG. :0156:

Заправив на ОККО А-92 на 230 грн. - вистачило на 250 км.

Заїхав на Бел Ойл по рекомендації знайомого, залив на 230 грн., для пеервідки, А-95 Євро, проїхав близько 320 км. :0155:

Для порівняння залив на Бел Ойл А-92, на 230 грн. проїхав близько 300 км.

Режими їзди у всіх випадках були однакові, робота така. Авто Диво Ланос 1.5.

Висновки думаю кожен робить для себе сам, але я для себе зробив.

Дурний той хто вірить брендам які вже давно загнобили свій бензин але ціну валять тільки через розкрученість, в силу того що в тиждень проїжаю по 1200 км., перевірив всі можливі варіанти на сьогоднішній день, основні варіанти навів вище.

  • Відповідей 910
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Заправив на ВОГ їхній долбаний мустанг 230 грн. - вистачило на 180 км :0161: оФіГЄЛ!..

Заправив на ВОГ А-92 230 грн. - вистачило на 230 км. Тепер ніколи не поїду на довбаний WOG. :0156:

Заправив на ОККО А-92 на 230 грн. - вистачило на 250 км.

Заїхав на Бел Ойл по рекомендації знайомого, залив на 230 грн., для пеервідки, А-95 Євро, проїхав близько 320 км. :0155:

Для порівняння залив на Бел Ойл А-92, на 230 грн. проїхав близько 300 км.

Режими їзди у всіх випадках були однакові, робота така. Авто Диво Ланос 1.5.

Висновки думаю кожен робить для себе сам, але я для себе зробив.

Дурний той хто вірить брендам які вже давно загнобили свій бензин але ціну валять тільки через розкрученість, в силу того що в тиждень проїжаю по 1200 км., перевірив всі можливі варіанти на сьогоднішній день, основні варіанти навів вище.

Доволі категорично :)

Белоіл біля рикну Варшавський. А-92 18 літрів на 240 км. (вода з вихлопної, стукіт пальців)

ОККО по вул. Конякіна. А-92 15 літрів на 240 км.

ВОГ - тільки дозаправка доїхати до ОККО, але зі слів людей, що мають відношення до цієї установи в них договір з ОККО про зберігання і обмін нафтопродуктами.

Опубліковано

Белоіл біля рикну Варшавський (вода з вихлопної, стукіт пальців)

Підтримую. Спостерігав аналогічні признаки на бензині белоіл.

Опубліковано

конденсат - це нормальне явище, на холодну може навіть i текти. А про стукіт вже десь писали... А взагалі по-менше треба прислухатись і тоді менше здаватись буде )))

Опубліковано

На рахунок кондесату згідний, явище нормальне на холодну, а ось детонація на белолівському бензині має місце, коли, наприклад, на укрнафті чи аветрі чи окко і т.д. детонації взагалі не має. Не кажу, що у всіх так, але на моїй машині саме так... Два рази на белойлі (Глушець) заправлявся 92-им і два рази -- інтенсивна детонація.

Опубліковано

Sp-Rondo, ти спробуй в літри перевести все і порахувати розхід в літрах на 100 км на кожному, бо враховуючи, що найдешевший 95 на Белойлі 10,64 грн вийде, а на ВОГ і Окко Мустанг і Пульс 12,65 грн, а 92 значно дешевше. То на 230 грн ти заллєш 18,18 л Мустанга або 21,61 л 95 Белойлівського, це на 3,5 літри різниці, то зрозуміло на якому проїдеш більше і так. Ціни зараз суттєво відрізняються і ростуть ледве не кожен день ((((

slk35, а що за пепелац у тебе і який двигун?

Опубліковано
Sp-Rondo, ти спробуй в літри перевести все і порахувати розхід в літрах на 100 км на кожному, бо враховуючи, що найдешевший 95 на Белойлі 10,64 грн вийде, а на ВОГ і Окко Мустанг і Пульс 12,65 грн, а 92 значно дешевше. То на 230 грн ти заллєш 18,18 л Мустанга або 21,61 л 95 Белойлівського, це на 3,5 літри різниці, то зрозуміло на якому проїдеш більше і так. Ціни зараз суттєво відрізняються і ростуть ледве не кожен день ((((

...а якщо взяти лукойлівський 95й за 11,40 (за умови наявності дисконтної картки, яка дає -0,15грн на кожній літрі будь-якого пального), то різниця буде зовсім незначна, порівняно з белойлівським - 20,18 л проти 21,61 л = 1,4л, що в міському режимі, імхо, навіть не відчується.

Опубліковано

вставлю ще свох 5 копійок.

форд скорп2 2.0 16-клапанний

як відомо дуже прискіпливий до бензину.

тому по власних спостереженнях - коли заправляю на деяких(!) заправках укрнафта - машина просто глохне, падає тяга на передачі, холості троять. деколи таке бувало і на ВОГ 95 звичайний.

найкраще працює на лукойлівському 95, вог 95 мустанг, вог 98, АНП 95.

пробував на окко - їде краще, але розхід пального просто шалений.

найменший розхід був на бензині анп95 або укрнафта 95.

от зараз чую про цей белойл. хотів би спробувати. але не зрозумів - так деж вони знаходяться і яка краща?

добавлю:

розхід пального в мене трохи завеликий (грішу на форсунки, пора подивитись) - місто 11-11,5, траса 10-11л (90-170км\год)

так каже компютер, тай міряв одометром - впринципі так само.

Опубліковано

Заправляюсь Пулльсом і звернув увагу на таке: якщо бензин довго (тиждень і більше) стоїть в баці - тяга чуть падає. А я заправляюсь по 30...л. Чи не домішують там шось для підвищення октанового числа, прямо на заправці?

Так ніби на ОККО і не приховують, що додають присадки. А вони при не використанні палива протягом тривалого часу відшаровуються від бензину. Звідси і вказаний Вами ефект.

Опубліковано

Белойл знаходиться навпроти центрального входу ТЦ Варшавський,( Колись ще називали заправкою у НЕГРІВ) Пасаж .Мені наприклад дизель євро дуже подобається, на 30л. проїхав 480-500 км Volkswagen T4 2.5 tdi нашим Волинським поліським бездоріжжям, Частенько катаюсь до кордону з Білорусією, і знаю що таке бел солярка, ця що в Луцьку нічим не відрізняється, хіба що ціною у бацька ціна 7-8 в гривневому еквівалені за 1л.

Дуже цікаво а що за соляка на цій же заправці просто де пише дт, ціна значно нижча, хто заправлявся відпишіть.

Раніше заправлявся тільки вог і окко, дизель якбутто сам десь випаровувався, 10л на 100 дуже рідко вистачало, ате що на вог постійно кажуть що у них бел диз. не вірте в цей брєд.

Опубліковано

Долив вчора 13л (до половини баку) 95 євро ОККО на Рівненській. Трохи вчора поїздив, сьогодні виїхав нормально, на 1ому світлофорі почали плавати оберти на холостому, на 2ому світлофорі на холостих заглох. Більше там не заправлятимусь.

Опубліковано

Про що мова ведеться!?

Ось 80-й потихеньку пропадає - це проблема!

після зими почав їздити і вже не раз петляю між заправками щоб його знайти :0163:

Опубліковано

Сьогодні дивився звідки ВОГ отримує 95-тий, відправник Київська фірма. Можливо це просто посередник, а може і бензин звідти.

Опубліковано

Чув шо зараз на АНП хороший 95....

І дизель в них зараз хороший,у всякому разі далекобійники і маршрутчики зиму відьїздили на ура і дуже хвалять.

Опубліковано

SysR,

Ну не знаю, я там давно вже заправляюсь і нормально. Але перейшов на лукойл шо навпроти, тому шо дешевший, але розхід трохи більший здаеться чим на ОККО. Але на ОККО лив 95 а на Лукойлі 92...

Опубліковано

Останні 2 рази заливаю 95-преміум на ANP, що на рівненській. Гарні оберти, розхід впав з 14.3 до 13.8 на сотню, повністю співпадає з показами бортового. Поки задоволений, побачимо що буде далі. Ну і різниця в 80 копійок з 95м на ОККО не може не радувати.

Опубліковано

Чомусь завжди заправляюся на Аветрі,на Зв"язківців.Вже друге авто тільки там.Ду-у-у-же рідко на якійсь іншій заправці.І то коли в дорозі,за містом.Якістю задоволений.Динаміка не погана.Ціна середня між ОККО і Укрнафтою.Розхід не засікав,тому й немає з чим порівнювати.Заливаю 92-ий.

Опубліковано
що за пепелац у тебе?
Хароший пепелац. Інжектор, німець.

Історія мала продовження. Я прихильник якості і між ціною і якістю швидше виберу якість. Від дня придбання машини кормлю її 99% ОККО 95 Пульс-Євро. Кілька разів заливав ВОГ 95, але це ніби з одного бензовоза. Отже захисники окко терміново посипайте голову попелом.

Взагалі в мене було сьогодні відрядження, перед виїздом машина відмовилась завестись, кілька разів виймав і вставляв ключ доки завелась. Взяв на фірмі 10л ВОГ 95, заправився за 500м машина захлохла на ходу. Оскільки хз чого заблимали всі лампочки і сильно просіла бортова напруга, навіть аварійка не працювала, почав грішити на електрику. Поїхав до електрика, все переміряли переглянули, все в нормі. Бензонасос через раз качав з натяжкою.

Поїхав у відрядження, доїхав нормально, на зворотній дорозі в полі машина вздихнула і заглохла на ходу, після чого я її кілька разів пробував завести, калька разів завелась, але почала дьоргатись на тапку не відкликалась і знову глохла. Зняв авкумулятор, спробував перевірити масу -- норма. Оскільки проблеми з машиною після заправки на рівненський не вперше (згідно цій темі) єдине що міг зробити в полі це замінити бензофільтра. В багажнику якраз був новий.

Коли зняв фільтра з нього полився чорний (в прямому сенсі) бензин. Таке я бачив вже не вперше оскільки під час попередньої заміни фільтра така гидота вже виливалась (знову ж 99% бензин був ОККО Пульс). Після встановлення нового фільтра машина нормально доїхала до Луцька, прийомистість відновилась. Я не заправляю бак з 0 а 50/50, розбавляю залишок із свіжим пальним по 10-15л.

Отака от ф*гня малята. Тепер не знаю що думати, заправка на рівненській нова відповідно резервуари мають бути чистими, що за гидоту підмішують в пальне я лише можу здогадуватись, але там колеса мого більше не буде. Очевидно якість залежить не від бренду АЗС, а від людей котрі там працюють.

Опубліковано

Чомусь завжди заправляюся на Аветрі,на Зв"язківців.Вже друге авто тільки там.Ду-у-у-же рідко на якійсь іншій заправці.І то коли в дорозі,за містом.Якістю задоволений.Динаміка не погана.Ціна середня між ОККО і Укрнафтою.Розхід не засікав,тому й немає з чим порівнювати.Заливаю 92-ий.

Також там регулярно заправляюсь (близько двох років), поки задоволений.

Опубліковано
що за пепелац у тебе?
Хароший пепелац. Інжектор, німець...

Я Від дня придбання машини кормлю її 99% ОККО 95 Пульс-Євро.

Коли зняв фільтра з нього полився чорний (в прямому сенсі) бензин(знову ж 99% бензин був ОККО Пульс).

Я не заправляю бак з 0 а 50/50, розбавляю залишок із свіжим пальним по 10-15л.

.... що за гидоту підмішують в пальне я лише можу здогадуватись

Як правило, Пульс радять заливати час від часу для очистки двигуна, а не постійно на ньому кататися.

Ось хороша відповідь на твоє питання.

Заправляюсь Пулльсом і звернув увагу на таке: якщо бензин довго (тиждень і більше) стоїть в баці - тяга чуть падає. А я заправляюсь по 30...л. Чи не домішують там шось для підвищення октанового числа, прямо на заправці?

Так ніби на ОККО і не приховують, що додають присадки. А вони при не використанні палива протягом тривалого часу відшаровуються від бензину. Звідси і вказаний Вами ефект.

Опубліковано

Коли зняв фільтра з нього полився чорний (в прямому сенсі) бензин. Таке я бачив вже не вперше оскільки під час попередньої заміни фільтра така гидота вже виливалась (знову ж 99% бензин був ОККО Пульс). Після встановлення нового фільтра машина нормально доїхала до Луцька, прийомистість відновилась. Я не заправляю бак з 0 а 50/50, розбавляю залишок із свіжим пальним по 10-15л.

Фільтр був прозорий? Як давно міняний?

Гидота з якої сторони сітки (зі сторони бака, чи інжа)?

Опубліковано

SySR, в мене теж 16тирічний німець моноінжектор, пробіг 155к, наклейка на кришці бака - мін.95, де б я не заправлявся і 92 і 95, щоб у мене "стукали пальці", виникала "детонація", "бігали оберти" або щоб глохла машина такого не було, максимум це погана тяга (ANP 95). Бензиновий фільтр не мінявся 4 роки (20к, заявлений ресурс 90к), заправляюсь в основному на Аветрі, рідше ВОГ (близько від дому), дуже рідко Лукойл або Окко. Пульс і Мустанг заливав пару раз, але особливої різниці не відчував (субєктивно трохи краще їде), смислу переплачувати не бачу. ВОГ і Окко - по суті бренди з гарним виглядом і умовами, але це все включено в ціну палива, тому й дорожче, а паливо може бути з того ж НПЗ, що і на дешевших заправках. SySR, фільтр паливний скільки твій відкатав?

Опубліковано

Ось хороша відповідь на твоє питання.
Це ти маєш на увазі чорний механічний осад? Я думав присадки осідають в двигуні а не фільтрі.
Фільтр був прозорий? Як давно міняний? Гидота з якої сторони сітки (зі сторони бака, чи інжа)?
Фільтр металевий і не прозорий під баком. Міняний приблизно 10тик тому, збирався вже міняти. Але питання не в фільтрі і не в тому коли він міняний питання в тому що це в пальному таке чорне і звідки воно там взялось. Я не думаю що європейські НПЗ не дотримуються норм виробництва, ОККО заявляє шо бензин імпортований з ЄС. Осад зі сторони баку.
SySR, в мене теж 16тирічний німець моноінжектор, пробіг 155к, наклейка на кришці бака - мін.95, де б я не заправлявся і 92 і 95, щоб у мене "стукали пальці", виникала "детонація", "бігали оберти" або щоб глохла машина такого не було, максимум це погана тяга (ANP 95). Бензиновий фільтр не мінявся 4 роки (20к, заявлений ресурс 90к), заправляюсь в основному на Аветрі, рідше ВОГ (близько від дому), дуже рідко Лукойл або Окко. Пульс і Мустанг заливав пару раз, але особливої різниці не відчував (субєктивно трохи краще їде), смислу переплачувати не бачу. ВОГ і Окко - по суті бренди з гарним виглядом і умовами, але це все включено в ціну палива, тому й дорожче, а паливо може бути з того ж НПЗ, що і на дешевших заправках. SySR, фільтр паливний скільки твій відкатав?
В мене 16и-клапанний. Да і в самий останній момент зявився стукіт в двигуні. Після заміни фільтру всі проблеми зникли. Підозрюю що він був давно забитий (суто по субєктивним відчуттям машини).

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...