Перейти до змісту

На коленке. Препарация вилок. Взгляд изнутри...


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Вообще - да, идиотское решение с локом в натяге. 13-й год - он 13-й, несчастливый для РШ :D

Я вот уже думал - а нельзя ли эту крутилку закрутить таким образом, чтобы при наличии тяги она ставала в разблокированное положение...

И на своей старой вилке с убитым локаутом тоже выкинул нафиг пружину, естественно, предварительно скрутив её в бараний рог, чтоб неповадно не слушаться было :) Единственный недочёт - не уверен, что при трясучке крутилка будет нормально держать положение, там фиксаторов нет. Хотя - почему нет, на не-ремутнутых моделях локаут работает нормально... Но тестить желания нет - пусть кто-нибудь другой займётся этим при случае :)

  • Відповідей 368
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Дик буду бета-тестером, але на найнері локаут помічаєш тільки на великих нерівностях, дрібні колесо хаває, і локаут вже помічаю на якихось ямах або вже на швидкому спуску.

20км по розбитому асфальту витримала , з ВКЛ и ВИКЛ локаута, просто в сам момент переходу крутилка іде тугіше, але до і після вона сама по собі крутиться не буде.

Червоний шток (права деталь на нижній фотці) треться в дно локаута (ліва деталь на нижній фотці) бо вжатий в нього пружиною яка насажена на шток локаута (7-ма деталь зліва на середній фотці).

А пружину можна було би якось того.. але та манетка мені тільки мішала на рулі, та і туго нажималась, а так і рулі лишнього нема і вел полегшав, а то вилки так дістаю, руки довгі.

Опубліковано

На что вот это похоже?

post-419-0-77647300-1372709479_thumb.jpg

Я бы не сказал сразу, что это является воздугной пружиной. Тем не менее... разрешите представить лёгочно-бронхиальные доли Сэра Сантура Эпикона :)

Слегка странно реализованная конструкция, состоящая из воздушной позитивки и дважды коильной негативки :) Сначала реализован мягкий плюш на сжатии, а после определённого предела - более жёсткая линейность :)

Похоже, что с помошью штифтов можно увеличить ход, есть два положения. Запас хода - 40 мм, вполне приличный. И никаких проставок :)

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Наклейка "ход 100 мм" на ноге нового Рекона заставила задуматься, чем он ограничен. Оказалось, ничем, кроме проставки :)

Всё та же старая сол-эйр в трубке с некоторыми несущественными видоизменениями.

post-419-0-01486200-1375458402_thumb.jpg

Дэмпфер даже не МС - что-то из серии Дарт-ов; ноги - хромированы чугуном... Непонятно, зачем нужна такая конструкция "на стыке технологий"...

Бесполезная вилка в моём понятии о маркетинге :)

Для кантри было бы достаточно двух моделей, в крайнем случае - трёх, а не всего того безомногообразия, предлагаемого РШ. Хватило бы... ну пусть такой Рекон, анодированная сольная Тора с МС и дуальная Рэба :)

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Попалась мені на переборку Фокс 32 РЛ 2005 року з симптомати "нежиті через пильники". Сопливила дійсно багато! На ній стояли ще рідні пильники і, як злив масло, судячи по його стану та кількості, виявилось що в неї взагалі ніхто не залядував. Колір масла мав бути десь таким post-10981-0-12825800-1376245255_thumb.j , а з неї вийшов такий post-10981-0-06104300-1376244778_thumb.j.

Під пильниками і в районі верхніх бушингів був пісок та бруд і як результат post-10981-0-54322300-1376244783_thumb.j. Цікаво, що це тільки на фронтальній частині ніг.

От так виглядає Фоксівський картридж відкритої масляної ванни (те що зараз вони вивели в серію OB OpenBath, раніше FIT не було). post-10981-0-83114900-1376244789_thumb.j post-10981-0-64992700-1376244796_thumb.j У Рок Шоків картридж знаходиться зверху ноги, тут - знизу; крутілка відскоку - знизу, у цього Фокса - зверху. (Цікаво, як краще?) Виходячи з цього, якщо перевернути вилку і залишити її так на певний час, а потім перевернути назад, то у вилки пропадає локаут на секунд 5 - 10 поки стече масло вниз.

Теж цікаво, що поверхня всередині штанів не відшліфована (у нових Фоксах відшліфована, блискуча і штани зі змінним січенням). Чи раніше цим не заморочувались чи то від її "поважного" віку. Але бушинги в чудовому стані і люфтів ніде не було.

Для лікування симптомів хвороби були вибрані Ендурівські пильники post-10981-0-06095800-1376244805_thumb.j + переборка/перевірка вісх орінгів з використанням Super-Slick Grease + заміна масла. Да, доречі, ця вилка дууже любить масло... В праву ногу йде 150 мл В10, в ліву - 20 В10 + 5 мл Фокс Флуід в повітряну камеру.

Після амбулаторного лікування виписано і приписано більше дихати свіжим повітрям.

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

Чим найкраще змазтити вилку SUNTOUR XCT V2? І чи скрізь використовувати те саме мастило? Дякую

.

для SUNTOUR підійде звичайне масло для цепі, собі сам колись змазував маслом для швейних машинок, набагато полегшує хід вилки(крім мінусових температур). Головне не лийте туди WD-40 або аналогічне йому.

Опубліковано

Дякую. Розiбрав змазав графiтною змазкою та поприскав селiконовою. Стала працювати набагато крадет.

...працювати набагато краще

Опубліковано

Всім привіт. Перший раз розбирав свою вилку, і як говориться перший блін комом. Поламав при витягуванні деталі які виділені на фото. Зламав саме защолку. Їх потрібно було виймати методом викручування. а я просто викулуповував. Чи можна десь придбати такі.

post-24139-0-81921200-1385124660_thumb.j

Опубліковано

Всім привіт. Перший раз розбирав свою вилку, і як говориться перший блін комом. Поламав при витягуванні деталі які виділені на фото. Зламав саме защолку. Їх потрібно було виймати методом викручування. а я просто викулуповував. Чи можна десь придбати такі.

У меня сразу несколько вопросов. Во-первых - зачем их надо было выколупывать, если не собирались менять? Второе - в предыдущем посте поделились радостью, что все заработало лучше, - как вы поняли, что лучше заработало, если были поломаны детальки?

А приобрести их можно не иначе, как найдя более невезучего донора.

:)

Опубліковано

У меня сразу несколько вопросов. Во-первых - зачем их надо было выколупывать, если не собирались менять? :)

Коли з"являються люфти то їх можна не тільки міняти, але можна й підмотувати скоч для його усунення.

Второе - в предыдущем посте поделились радостью, что все заработало лучше, - как вы поняли, что лучше заработало, если были поломаны детальки?

:)

Певно вилізли втулки десь на дорозі і дзвінко заскреготали штани по направляючих, з виходом дупи райдера з кабіни. :D

донор не завжди допоможе, читав один фокусник вже так пробував і виявилося, що у вилок різних партій однієї моделі різні допуски на посадку: навіть до 0,2мм + зношеність втулок "донора".

Тра лікувати наявні втулки, за допомогою нагрітого ножа: вирізати нові защібки

Опубліковано

У меня сразу несколько вопросов. Во-первых - зачем их надо было выколупывать, если не собирались менять? :)

Коли з"являються люфти то їх можна не тільки міняти, але можна й підмотувати скоч для його усунення.

Это понятно, что башинги меняются, тогда они и вынимаются, но зачем их вынимать, когда менять не собираешься?

Опубліковано

У меня сразу несколько вопросов. Во-первых - зачем их надо было выколупывать, если не собирались менять? :)

Коли з"являються люфти то їх можна не тільки міняти, але можна й підмотувати скоч для його усунення.

Это понятно, что башинги меняются, тогда они и вынимаются, но зачем их вынимать, когда менять не собираешься?

Прошу вибачення що не відповів відразу, маю, поки що, тільки право на два дописи в день. Що до вилки то працювати і справді стала краще тому, що обмотав скочом. І навіть парестали вискакувати башенги при роботі зі штанів, а виймав для того, щоб змастити і повитираи всю нечисть яка туди залетіла.

Всім щоро вдячний за поради. Думаю цей сезон докатаю так, а далі з вашою, надіюсь, допомогою щось придумаю.

Опубліковано

rihters, здав би ursa на ремонт і ТО не мав би проблем, для чого крутити щось, в чому не розбираєшся, зате тепер маєш вилку скручену ізолентою.

Опубліковано

Я б задоволенням тільки в Луцьку не часто буваю Сам з Володимира. А в нас самі розумієте Запчастин нормальних не придбаєш На базарах дешеве барахло Все замовляємо через нет.

Опубліковано

Разбирал очередную Reba, ещё Dual Air... Жмотство. Масла в ногах несказанно мало. Не понимаю я их. Нафига изначально склонять вилки к скорейшему убиению? :(

Единственно радостно оттого, что ход всё ещё проставками меняется и работает без включённого лок-аута :)

А ещё игрался с ХСТ-двушной Сантюркой. Убито-растянутые пыльники, ржаво-грязно-кавернозные ноги, измочаленные башинги - всё, как обычно. Понравилось, как уж очень весело крепятся её ноги к штанам - лишь одной гайкой :)

Это плохо или очень плохо если одной гайкой?

Опубліковано

Это стандартно и несмертельно, если использовать вилку согласно рекомендациям производителя - "фор ленивое К-кантри онли" :)

Опубліковано

Это стандартно и несмертельно, если использовать вилку согласно рекомендациям производителя - "фор ленивое К-кантри онли" :)

Для чайников начинающих вроде меня розтолкуй фразу в кавычках. Плииииииз.

Опубліковано

Другими словами с этим макетом дропать на плоскач крайне противопоказано :D

Проще говоря - не парься на счёт той гайки. Если не будешь сильно насиловать вилку, то ничего с ней не случится :)

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Не зовсім в тему .... але лазив я сьогодні у свого аморта. Трапляється деколи у повітряних Фоксівських амортів така біда, як ніби він провалюється на початку ходу, а потім йде плавно. Таке може бути через те, що повітря з позитивної камери потрапило в негативну. Саме тому я туди і поліз... Якщо в когось щось подібне, можна спробувати зробити те ж саме (мені допомогло), нічого складного в конструкції повітряної камери немає і переборка робиться руками.

1) Спускаємо повітря ...

2) (Пропускаємо, якщо немає камери збільшеного об'єму). Виймаємо кільце, що фіксує камеру збільшеного об'єму post-10981-0-69177700-1390776218_thumb.j, та саму камеру.post-10981-0-65231500-1390776225_thumb.j Перевіряємо ущільнювачі...

3) Відкручуємо головну повітряну камеру. post-10981-0-10506900-1390776232_thumb.j Тут є нюанс ... Якщо в негативку стравило велику кількість повіртя, то головна камера може з достатньо великою швидкістю злетіти зі штоку коли зійде з різьби. Тому можна продіти крізь нижнє вухо аморта велику тряпку, котра сповільнить її і не пошкодить. Перевіряємо ущільнювачі (акуратно, щоб їх не пошкодити, якщо вони ще нормальні і будемо знову їх використовувати; і щоб повітряну камеру не обдерти)

4) Збираємо в зворотньому порядку замінюючи ущільнювачі, якщо потрібно, і масло (використав RWC APL). Щоб закрутити головну повітряну камеру (вверх вона просто так не поїде по штоку, не пускатиме негативка), можна зробити повільний відскок, стиснути аморт та закрутити, часу вистачить. Затискати, докручувати нічим не потрібно, достатньо сили рук...

В мене також місце біля першого пильника було ледь брудним. Тобто, знову ж, стокові пильники фокса не ідеальні (цікаво чи є якісь "не рідні" до амортів). Теж цікаво, що і головна повітряна камера і ззовні і ззередини, і внутрішній шток також покриті кашімівським покриттям (тобто всі елементи аморта де відбувається тертя), той самий підхід, що і у вилках.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

http://www.sram.com/rockshox/products/xc-30-tk

От така у мене вилка.

Вирішили провести їй ТО, все розібрали, але запинка виникла з демпфер (картридж правої ноги) кручу його він все крутиться і крутиться але не вискакує. Наскільки я бачу і по кількості витків він вже мав би вийти. В чому може бути проблема і чи може щось треба ще викрутити чи дістати

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...