Перейти до змісту

На коленке. Препарация вилок. Взгляд изнутри...


Рекомендовані повідомлення

Я нікого не хочу переконувати. Кожен вирішує сам шо лити і чим мазати свою техніку ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 368
  • Створено
  • Остання відповідь

Пацієнт

RS Recon Gold TK 2012 (мала бути 2013, вияснилось в процеcі)

Пережив, два велосезона, дві зими і 4-и гірських велопохода по Карпатам, а також багатоооо волинських боліт.

NyTsZ.th.jpg

Пацієнт і оригінальні запчастини

fLFj1.th.jpg

Інструменти

c7YGa.th.jpg

масло зі штанів, масло з правою штани залишилось в нозі, через те шо перевернув вилку.

gdClv.th.jpg ryemd.th.jpg y7BAh.th.jpg

Засрані сальники і пильник

nJ1Dv.th.jpg

Нові просочені 15w маслом

EasDI.th.jpg

Нові пильники, якась прозора густа змазка в середині.

MkbHS.th.jpg

Повітряна пружина з червоними соплями, і маслом зі штанів

KQ2B5.th.jpg

Злите масло з демфера

Всі поверхні і запчастини прочистив ізопропіловим спіртом, поршні і резинки в повітряній камері намаз червоними карамельними соплями від срам,

перед вставляннім ніг в штани, пильники з паралонками намазав 15w масло, потім знизу в штани по 6мл 15w залив. В демферну ногу залив 120мл 5w.

jGz1b.th.jpg

Зібрана вилка, знайдіть одну відмінність

Вилка проста як дрова, сам процес дуже швидкий, 90% часу зайняло це розкладання складання, і нюанси розборки.

В процесі виявилось шо в цій вилці можна ще хід міняти проставки, Solo Air працює через клапан,

і це була хороша новина, але погана те шо мій ремнабори на Recon Gold для вилок 2013+ і половина резинок тупо не підійшла, прийшлось залишити cтарі.

А по стані вилки можу сказать, шо тре хоч раз в рік розбирать чистить штани, ноги пильники і паралонки і заливать свіже масло.

В демфер і повітряна пружина все було чьотко і все було в змазці, можна було і не лізти.

В моєму випадку паралонки і сальники була забиті грязюкою, але ще незворотніх пошкоджень не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Таблиця порівняння кінематичної в"язкості вилочних мастил від різних виробників:

suspensionoils.pdf

по народному: від густого до рідкого

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Підкажіть як розібрати і змазати таку вилку,

post-7165-0-36180700-1428214749_thumb.jppost-7165-0-03510500-1428214753_thumb.jp

що за чим треба робити і чим відкрутити цю пластмасову штуку де регулятор жорсткості?

post-7165-0-96009000-1428214755_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Доброго дня маю вилку Suntour XCT підскажіть яким мастилом краще змазати ,пробував Літол24 фігня повна. І ще хтось може її переробити щоб працювала як на цьому відео ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да там чем не мажь - работать она не будет. В ней дэмпфера нет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго дня маю вилку Suntour XCT підскажіть яким мастилом краще змазати ,пробував Літол24 фігня повна. І ще хтось може її переробити щоб працювала як на цьому відео ?

Є деякі мутки, що з ними роблять, потрібно дивитися на її роботу зараз і в якому вона стані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ant@res, Скрипить ,пропускає мастило ,тупить, накат приблизно 700-800км.Я розумію що вилка не ахті ,але хочеться щоб хоч трохи працювала ,прибрати скрипіння і вигон масла хочаб.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

ant@res, Скрипить ,пропускає мастило ,тупить, накат приблизно 700-800км.Я розумію що вилка не ахті ,але хочеться щоб хоч трохи працювала ,прибрати скрипіння і вигон масла хочаб.

Первый вопрос, откуда там масло? Если стоит гидравлический картридж блокировки, а он ставится в вилки XCM и XCR, то его нужно выбросить.

Если уже кто-то делал кустарное ТО и долил масла, то перебирай и сливай масло или заменяй сальники (пыльники), конечно, если они не гофрочки.

Смазывать можно ниже пыльников,если есть грязеотталкивающая смазка, или силиконом, но из-за отсутствия регулировки отскока она будет скакать и стучать на отскоке. Я немного решил этот вопрос, правда уменьшился ход вилки до 80мм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ant@res, Скрипить ,пропускає мастило ,тупить, накат приблизно 700-800км.Я розумію що вилка не ахті ,але хочеться щоб хоч трохи працювала ,прибрати скрипіння і вигон масла хочаб.

Первый вопрос, откуда там масло? Если стоит гидравлический картридж блокировки, а он ставится в вилки XCM и XCR, то его нужно выбросить.

Если уже кто-то делал кустарное ТО и долил масла, то перебирай и сливай масло или заменяй сальники (пыльники), конечно, если они не гофрочки.

Смазывать можно ниже пыльников,если есть грязеотталкивающая смазка, или силиконом, но из-за отсутствия регулировки отскока она будет скакать и стучать на отскоке. Я немного решил этот вопрос, правда уменьшился ход вилки до 80мм.

Сальнікі пропускають масло яким змазанана вилка і пружини в середині так було з дня покупки ,зараз ant@res змазав молібденовою змазкою вилка почала краще працювати але масло потрохи всерівно на ногах лишає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та лучше уж пусть масло на ногах будет, чем насухо они будут тереться ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Підскажіть хто в Луцьку займається продажем і заміною бушингів на передню вилку.Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

Всім добрий вечір, вирішив трішки підняти тему!
На операційному столі SR Suntour NRX 9100
На даний момент вилка розібрана все вичищено і помито підготовлено до зборки. Вилка не спускає масло не травить.
Є наступні питання:
Чому не працює LockOut ? Коли блокую вилка стає жорсткішою але не блокується. Як це можна виправити?

Як можна збільшити хід вилки?
І як? і що саме? змазати потрібні деталі при зборці вилки.
Буду вдячний за допомогу)

IMG_1068.JPG

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блокировкой картридж заведует, там шестигранником закр, и должно заблокироваться. Смазываются только поршень и башинги ну и пружину можно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, Саня94 сказал:

Чому не працює LockOut ? Коли блокую вилка стає жорсткішою але не блокується. Як це можна виправити?

 

Це біда нових сантурів з газовим (здається так він називається) картріджем, що він перестає працювати через деякий час. В інтернеті є способи, як заколхозити щоб він знову почав працювати, але краще просто замінити. Старі повітряні сантури до 12-13 року мали розбірний картридж блокування і він без проблем обслуговувався. Зараз таку вилку знайти важко хоча на ХТ я зустрічав. 

 

8 часов назад, Саня94 сказал:

Як можна збільшити хід вилки?

 

Там 75мм максмум. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, sanbOK сказал:

 

Це біда нових сантурів з газовим (здається так він називається) картріджем, що він перестає працювати через деякий час. В інтернеті є способи, як заколхозити щоб він знову почав працювати, але краще просто замінити. Старі повітряні сантури до 12-13 року мали розбірний картридж блокування і він без проблем обслуговувався. Зараз таку вилку знайти важко хоча на ХТ я зустрічав. 

 

 

Там 75мм максмум. 

А ходу є тільки рівно 50мм далі впирається у пластикову проставку!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, romanc сказал:

Блокировкой картридж заведует, там шестигранником закр, и должно заблокироваться. Смазываются только поршень и башинги ну и пружину можно.

А чим краще змазати поршень і башинги? маслом вилочним чи густою смазкою?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Значить викини ту вставку, в сантурах зазвичай це просто вирішується.

 

А чим мазати, то це як кому віра дозволяє, можна мілітарігрізом, а можна і хорошою змазкою на основі кальцієвого мила. В повітряну камеру варто капнути спеціалізованої рідкої змазки (в сантурах бачив вона просто суперська), або просто густого трансмісійного мастила.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Ukrainec сказал:

Значить викини ту вставку, в сантурах зазвичай це просто вирішується.

 

А чим мазати, то це як кому віра дозволяє, можна мілітарігрізом, а можна і хорошою змазкою на основі кальцієвого мила. В повітряну камеру варто капнути спеціалізованої рідкої змазки (в сантурах бачив вона просто суперська), або просто густого трансмісійного мастила.

Дякую, вставку підріжу трихи хай залишається.

Є непогана смазка на основі кальцієвого мила, змажу нею.

На рахунок мастила якої в'язкості влити трансмісійного?

І чи треба залити в штани вилки масло? 

Пильники змазати сіліконом? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...