Перейти до змісту

На коленке. Препарация вилок. Взгляд изнутри...


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 368
  • Створено
  • Остання відповідь

Таке питання до бувалих. Є ще одна вилка http://www.sram.com/...oducts/xc-30-tk новенька. Їй варто робити ТО? Читаю що Урса каже що зажрались виробники і масла не додають. Чи один сезон відкатати так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Таке питання до бувалих. Є ще одна вилка http://www.sram.com/...oducts/xc-30-tk новенька. Їй варто робити ТО? Читаю що Урса каже що зажрались виробники і масла не додають. Чи один сезон відкатати так.

Коля, тебя в ее работе что-то беспокоит? Если да, то играйся. Возьми правильное масло, разбери, долей. Урса писал про вилки совсем другого полета :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мав на переборці ХС28(колишнійDART3), ребу після переборки, обидві 2013року, скажу так:

1) виробник не л"є масла в ногу, але достатньо мастить втулки оригінальною змазкою з хорошими властивостями.

2) В демпфері справді менше масла, але чомусь на роботу відскоку і блокування воно не впливає, шток при поверненні працює з опором по всій довжині ходу, як і має бути. Лочиться так само.

Тому на мою думку до першого ТО у вилці нічого не потрібно чіпати. А ось ТО я б рекомендував провести вчасно, через 50год. роботи., як рекомендує виробник.

П.С.

В кого є 2-5 кубика оригінальної консистентної змазки для втулок? КУПЛЮ!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Таке питання до бувалих. Є ще одна вилка http://www.sram.com/...oducts/xc-30-tk новенька. Їй варто робити ТО? Читаю що Урса каже що зажрались виробники і масла не додають. Чи один сезон відкатати так.

Коля, тебя в ее работе что-то беспокоит? Если да, то играйся. Возьми правильное масло, разбери, долей. Урса писал про вилки совсем другого полета :)

Та ні не хвилює. правда туго так ходить. Ще її не надівали, навіть шток не рікази. Доречі на моїй стоїть "червона" пружина. Її варто міняти більш мягшу? розрахованну на вагу 55 кг. Жовту там

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо туго ходить на холоді то спробуй змінити масло в демпфері на 2,5W, мені допомогло на моїй ХС28. Якщо не допоможе, то 100% тра перебирати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Оказывается, вот такая фигня может случится с компенсационной шайбой в воздушной камере Рэбы...

2HJWX.jpg

Не думаю, что это смертельно, но неприятно...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З тієї реби можна ще викидати й викидати детальки, їх і так в ній забагато :)

Я б ще й цю фігню викинув:

post-5408-0-00665000-1394103113_thumb.jp

вона відчутно м"якше без неї працює ;)

ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оказывается, вот такая фигня может случится с компенсационной шайбой в воздушной камере Рэбы...

2HJWX.jpg

Не думаю, что это смертельно, но неприятно...

Це фото начинки з моєї реби? :0159:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я б ще й цю фігню викинув:

вона відчутно м"якше без неї працює ;)

Угу. Вперёд ;)

То, что она гасит удар при разжатии пружины - это, конечно, фигня, недоработка конструкторов :)

Мягче при том же давлении она работает лишь из-за того, что рабочий участок длиннее становится (из-за увеличения хода вилки). Но для этого есть негативная камера, вообще-то. А ход увеличить можно, убрав проставку, не подвергая поршень незапланированному риску.

Це фото начинки з моєї реби? :0159:

Догадливый, однако :)

Но не боись заранее, она пока ещё жива ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В моїй сольній ребі відбійник, вказаний Ukrainec, практично не лишає місця в негативці для повітря, тому дрібноту вона відпрацьовує вкрай слабенько. Читав на MTBR про досвід використання такої вилки без указаного елемента (шляхом заміни його на вузьку проставку), де вказано що вилка стала працювати значно краще.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну тут выше речь про дуал...

Я ж не говорю, что она не будет работать без куска резины :) Вопрос лишь в том, как долго ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я про solo air 2013...

Думаю гірше не буде, компресії в негативці вистачить щоб відбити поршень.

Саме в SOLO аір викинувши цю фігню: post-5408-0-26771000-1394142183_thumb.jp

робота її стала веселішою, але нажаль Fr1end знайшов цю статтю після "моїх експериментів" і на час переборки побоявся так збирати. В кінці кінців її можна вкоротити, або замінити на коротшу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Соло-13 конструктивно забита в размер. Т.е. убирай-не убирай детальки, хода больше не станет. Значит, суть действительно в увеличении камеры... Но не очень верится, что дополнительные пять-семь кубических сантиметров воздуха кардинально меняют работу недо-псевдо-негативки...

Тем более, что мне кажется... может, только кажется... что на самом деле камера значительно объёмнее, чем представляется на фото. Пробка фиксируется в ноге, а шток в штанах - и пространство от пробки до поршня увеличивается. И тогда резинка влияет на увеличение объёма ещё меньше...

Эмпирически Соло-Эйр должен иметь начальное давление в камерах 100/100 (ну т.е. 1:1) - это исходя из сравнения работы Соло-Торы и Дуал-Рэбы. Т.е. негативка должна быть не микроскопической :)

При случае сделаю замеры камерных кишок :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну про збільшення ходу як такого ніхто не говорить...

1) Говоримо про збільшення зворотнього ходу/відскоку на 1,5-2см, за рахунок викидання/зменшення проставки. Наприклад колесо в"їжджає в ямку чи при русі на підйом, а тут додаткові 2см негативки не дають втратити контакт з поверхнею. Хоча велосипед в цілому знаходиться в розвантаженому стані, стані "невагомості"

2) м"якше проходить процес відбою, за рахунок все тих же 7см.куб. в яких стискається повітря в наслідок чого виникає ріст опору в квадратичній прогресії, а не практично дубова резинка, яку максимум, що можна стиснути на 5 мм сівши на неї.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Неправильно. Резинка тут не играет роли. Ты её никак не сжимаешь своим весом. Вообще ;)

И ход она не даёт тебе. Ход у тебя фиксирован штоком дэмпфера.

Объясню более детально.

Если убрать/укоротить эту проставку - ход увеличится, а негативка станет меньше. Почему - понятно из рисунка.

Серое - это наша пресловутая резинка. Вилка изображена в ненагруженном состоянии. При работе она будет сжиматься и негативная камера N будет увеличиваться, в то время как позитивная P - сжиматься. При этом зелёная гайка фиксирует шток (красный цвет) в штанине (чёрный цвет). Вилка может прожаться на величину, равную свободной длине штока. Соответственно нога (розовый цвет) в этот момент погружается в штанину.

TQZKr.jpg

Если негативка становится меньше - к чему это приведёт... (рис.2 и рис.3)

Если Дуал и есть возможность качать негативку отдельно (проставку забрали) - то при сохранении уровня давления в ней вилка станет плюшевой и просядет (рис.3), т.к. негативная камера расширится до первоначального объёма. При увеличении давления в позитивке вилка "распрямится", но станет жёстче. (рис.2) - именно так и регулируется ход (при сохранении того же соотношения давлений в камерах) в Дуалах, да и в Соло до 2012-го года, впрочем, тоже (пусть там и чуть-чуть иначе процесс регулировки давления происходит).

Если негативка становится больше - как в вышеупомянутом случае порчи имущества :)

Для Соло-13, когда ход не меняется благодаря масляному картриджу (по идее из-за фиксированной под размер (ход) длины штока) получатся немного другая картина (рис.1 и рис.3).

Если вилка начинает ходить мягче, это может быть связано лишь с тем, что при переборке заменилось масло в ногах (его стало больше) - это основной фактор, на мой взгляд.

И, теоретически, из-за меньшего усилия при ударе отбойником о пробку, т.к. отбойника теперь нет. Но ощутимо это будет лишь при прыжках, т.е. при полном отскоке ;)

А, ещё самовнушение :)

В Соло-Эйрах давление устанавливается одинаковым (без нагрузки на вилку) или с каким-то перевесом в позитивную или негативную сторону, если вдруг там присутствует какой-то хитрый клапан с порогом срабатывания :) Хотя это бредово, потому что во время работы вилки этот клапан загнётся в течении часа (давление-то в камерах скачет при каждом ударе).

Т.е. при увеличении объёма негативки (допустим, она просто испарилась в собранной вилке) общее давление в вилке падает - из-за этого она и становится мягче. Если же накачать вилку до прежнего уровня - не вижу, почему должно что-то измениться в работе, ведь размер камер хоть и изменился, но рабочий ход остался тем же, да и давление в той же пропорции распределилось (ещё раз повторюсь, что резинка не принимает участия в работе вилки при нагрузке, она лишь смягчает удар при полном её разжатии).

Мягкость гораздо больше зависит от позитивной камеры, чем от наличия резинки в негативной :)

В Соло-Эйрах (до 2012-го) с возможностью смены хода на более длинных ходах давление для того же веса нужно меньшее. Т.е. для достижения заявленного выше результата работы вместо выкидывания отбойника достаточно было просто накачать вилку чуть меньше, чем написано в мануале, и добавить масла в ноги в процессе переборки :)

Выходит так :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А вось як я це бачу, REBA/SID 2013:

робота вилки в стоці:

post-5408-0-27979500-1394649507_thumb.jppost-5408-0-20503000-1394649512_thumb.jppost-5408-0-21700800-1394649516_thumb.jp

а тепер викидаємо зайві деталі:

post-5408-0-81076800-1394649752_thumb.jppost-5408-0-96760300-1394649757_thumb.jppost-5408-0-64224700-1394649763_thumb.jp

Прямий хід як такий не збільшуєть, або збільшується, але не значно 5-8мм. Про те негативний/зворотній хід збільшується до 30мм max. і працює по принципу повітряної пружини. Роль відбійника виконує повітря підпоршевого об"єму, яке не лінійно стискається.

Ось ТУТ людина практично підтверджує мою теорію, про покращення експлуатаційних властивостей реби 2013 після вищезгаданої модернізації :)

Правда це мені показали після висунення моєї теорії, на її підтвердження :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто знає чим можна замінити рідну фоксівську оливу Green 10W та Red 10W? Чим вони між собою відрізняються? Якщо взяти Liqui moly чи Motul? В Мотула, до речі, є синтетична олива. Може взяти ії. Хоч різниця в ціні і більш ніж у два рази, але мені літра вистачить на десять переборок.

2010-2012 F29 120 FIT RL

FOX Red 10 wt. - Damper - 35.2

FOX Green 10 wt. Damper-side oil bath - 30.0

FOX Green 10 wt. Spring-side oil bath - 30.0

FOX Float Fluid Air Chamber - 5.0

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вартують і зелена і червона однаково. (http://www.bike-components.de/products/info/p26586_Suspension-Fluid-Green-Gabeloel-10-WT.html http://www.bike-components.de/products/info/p32388_Suspension-Fluid-Red-10-WT.html)

Фокс рекомендує давати давати зелену в штани (примітка на БайкКомпонентс підтверджує; "nicht für FIT oder Terralogic OpenBath geeignet" - не підходить під FIT або Terralogic OpenBath(1-го покоління) демпери). Відповідно червоне - для FIT або нового Terralogic або CTD картриджу. У старих Фоксах (до появи FIT) і в теперішніх ОВ (OpenBath) заливають зелену. Ніде достовірної інформації про склад ні однієї ні іншої не знайшов.

Як на мене без різниці яке масло лити в штани аби по в'язкості підходило. Тому купив червоне і заливаю і в картридж і в штани (для повітряної камери користуюсь RWC Air Piston Lube). Однієї цієї банки вистачило на 2 переборки білого Terralogic-а (а він любить масло), не менш "ненажерної" Фокс РЛ 2005-го року (до речі залив червоне замість зеленого масла, яке рекомендує виробник лити в цю вилку(фактично OpenBath), і нічого ... працює) і ще лишилось 500-600 мл. Завтра перебиратимемо Ярикову Фоксу використовуючи тільки червоне масло...

Ось що можу поділитись зі свого не великого досвіду. А щодо заміни на масло від іншого виробника, теж колись про це думав, але вирішив не ризикувати...

PS: Якщо треба масло , в мене є :0006: , можна щось придумати :_04:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поняв :)Мені потрібно 100 мл. оливи. Якщо є така можливість то я купив би. Або одолжив. Поки не треба. Знайшов на балконі залишки мотула 5W та 15W. Змішаю та заллю в ноги. Потім замовлю собі банку REDа і переберу як треба, разом з ФІТом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оцінив пильник Ендуро. Під ними все чистенько без піску та бруду. І взагалі вся вилка і масло, що з неї вийшло, чисті.

post-10981-0-05622700-1362526892_thumb.j

Повністю підтримую. Моя теж була повністю чистенька. ФІТ-картрідж не чіпав - куплю рідну оливу, заміню в ньому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

А підкажіть будь ласка, де у Луцьку можна купити вилочні масла 5W і 15W?! І яка приблизно ціна цього мастила ?!

Потібно для перебирання вилки 20 мл - 5W і 95 мл - 15W !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можно.

Ты с количеством "пятёрки" и "пятнашки" не перепутал? :)

Смотри в личку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можно.

Ты с количеством "пятёрки" и "пятнашки" не перепутал? :)

Смотри в личку.

ой, точно! місцями переплутав цифри! потрібно: 95 мл - 5W і 20 мл - 15W

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...