Jump to content

Мийка мотора


ben

Recommended Posts

Я знаю, що це ризикована штука.

На свій страх можеш спробувати імхо на будь-якій мойці.

Ідеальний варіант - очистка гранулами сухого льоду, тоді точно не позамикає :)

кріобластінг
Link to comment
Share on other sites

Дійсно - на будь-якій автомийці. для гарантії рекомендую ізолювати електрику (катушку, трамблер, відкриті місця стартера та генератора - хоча б пакетиком обв"язати)

Толково помити можуть на Зв"язківців, там машинку підіймають доверху, тому можуть гарно вимити піддон, низ КПП, передню/задню підвіску, підкрилки/арки і взагалі все днище.

П.С. професійні автомийки видають досить потужний струмінь води (150-250 атмосфер). Варто проконтролювати цілісність високовольтних проводів перед і після заїзду на мийку - їх частенько "ріжуть". Ну і також бути готовому, що якщо в підкапотному просторі є іржа під фарбою, неякісно покладена шпатлівка і т.п., то це всьо вода може пообдирати, оголивши часом неприємні сюрпризи.

Link to comment
Share on other sites

Двигатель мою примерно раз в год, потому как чаще мыть нет желания. Главное в под-капотном пространстве это отсутствие "блуждающих" течек масла или других жидких веществ. При отсутствии последних чистота двигателя рекомендована + обязательное присутствие защиты поддона двигателя и всего моторного отсека с низу. при "стирке" стараться избегать "прямой" мойки блоков управления и высоковольтных проводов. Хотя если они в полном порядке бояться вам нечего. Но вдруг... после мойки не завелась - это первый признак того что высоковольтные провода, защитные колпачки и тд, в плачевном состоянии и требуют немедленной замены, так как при наших Волынских зимах и сырых осенних дождях запуск такого авто будет трудным.

А так мойка двигателя в среднем стоит около 30-ти гривен... Сюда входит химия, обдув проводки...

Link to comment
Share on other sites

Двигатель мою примерно раз в год, потому как чаще мыть нет желания.

Пригадую, ти хвалився своїм УАЗом. Якщо мити двигун в цьому радянському джипі - це одне. А в сучасних іномарках, де пластмаси і гуми майже стільки, як і металу - це інше. Хімія, якою миють двигуни, не щадить пластик і резину. Як наслідок - деталі, ізоляція з цих матеріалів можуть потріскатися, пропустити вологу і т.п.

ІМХО, краще лишній раз не парити собі моск, та не шукати проблем на власну дупу. Мити двигун тільки у випадку реальної потреби (серйозний ремонт підкапотного простору, продаж автомобіля і т.п.) Авто викочувати вручну з мийки, і довго-довго сохнути під теплим сонечком.

Link to comment
Share on other sites

Шоб гарний був :)

В нових недешевих машинах двигуни -- як витвір мистецтва, ними милуватись можна. І приємно відкрити капот, коли там двигун чистий

Капіталісти радять мити двигун, поки він заведений, і не глушити хоча б пів години після того

Link to comment
Share on other sites

я не мию на продажній машині двигун. тоді нема мови що десь масло підтікає чи інші техрідини - він весь в пилові, зате кажу вперед, шукайте підтеки масла. а от де на продажній двигун блищить - тут вже лотерея...

Link to comment
Share on other sites

Колись ще на шкоді мив двигун, шкоді октавії.

Мили на Сафроні, але я їм поставив умову, якщо не заводиться ви безплатно все робите, так як треба, то визвали когось із сервісу, закрили вони воздухозабірник, і акумулятор, там більш нічого такого не було.

Все добре, на мітсубіші не знаю чи мити його, зараз місяць по цій пилюці і буде те саме.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

хлопці мити двигун це як мінімум не рекомендовано...... знаю точно помити на BMW дизельному гарячого двигуна одразу можна їхати головку робити. мав особисто проблему -15с помив на форді двигуна все добре завів доїхав до батька в болерну поставив на ніч все висохло.... а через 2 неділі генератор накрився не міг зрозуміти що з ним трапилось навіть майстер на формулі він такий був як хто кувалдою побив весь корпус потріскався.... заміна. після того двигуна не мию і друзям не рекомендую. а по харошому як крепко треба мити треба холодний двигун мити  і щоб дуже добре стікла вода і бажано не в -С. це точно :friday:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Надо помыть движок. Кто где в последнее время мыл?

Спрашивал в "Нептуне" или закрывают плёнкой аккум, катушки и тд, ответили - "А нашо?".

После этого как-то мыть у них перехотелось.

Хотелось бы, что-бы химией специательной, ну и смыть её не диким напором.

Пусть даже будет дороже, но с гарантией, что всё нормально с движком будет.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...